Miksi jotkut miehet eivät edes yritä näyttää mieheltä?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies. Ei minun tarvitse yrittää hurmata yhtään ketään. Öljyiset verkkarit ja kroksit on minun vaatteeni.
Kyllä sun pitäisi hurmata sun vaimosi, muuten saatat joku päivä huomata jääneesi yksin elämään paskaisissa vermeissäsi.
Jos se olisi mun pukeutumisesta kiinni niin eiköhän hän olisi jo lähtenyt tässä 20v aikana. Ilmeisesti tykkää kun mies osaa tehdäkkin jotain.
Vierailija kirjoitti:
teinityttöjen ihannehan on tyttömäisen kaunis poika, jotka ovatkin kaikkien suosikkeja
Näin on ollut aina, jo 1970 luvulta asti. Esim kaikista bändeistä ihailtiin aina sitä kauneinta jäsentä, kaikki oli aina rakastuneita samaan
Olen myöntänyt tappion, naiset on nyt vallassa. Pitäkää kivaa ihan vaan keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse joku kouvolatukkaläskivalas jonka mielestä Jason Momoa on Hot? 😂😂😂😂 Yök
Ok, kynäniska 🥱
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyään naisetkaan enää näytä naisilta. Ovat pellen näköisiä.
Yliopistojen humanistiset tiedekunnat alkavat olla nykyään varsinaisia sirkuksia parrakkaine naisineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistojen humanistiset tiedekunnat alkavat olla nykyään varsinaisia sirkuksia parrakkaine naisineen.
Naiset eivät itsekään tiedä, mitä sukupuolta he edustavat, vaikka ilmoittavat vihaavansa patriarkaattia ja valkoihoisia länsimaisi heteromiehiä. Jotkut haluavat siitä huolimatta olla miehiä ja raivostuvat, jos heitä kutsutaan naispronomineilla.
Vierailija kirjoitti:
Liika soijansyönti, woke ja vihervassarointi on syynä kuten feministiäidin kasvatus.
Poika frangen on tästä esimerkillinen uhri.
Miesten olisi niin helppo pysyä miehekkään näköisinä, luontaisten testotasojen vuoksi lihakset tarttuu salitreenillä ja rasvaprosentti pysyy kurissa terveellisellä proteiinipitoisella ravinnolla ilman kituuttamista, koska kulutuskin isompi ku naisilla, mutta ei, maataan sohvan pohjalla ja kasvatetaan kaljamahaa. Sitten läskit löllyy, hartiat lysyssä, narukädet ja gynet höllyy lättänästä perseestä ja haikaranjaloista puhumattakaan.
Ei jatkoon.
Onneksi on joitain miehiä, jotka pitävät huolta miehekkyydestään ja ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Merikarhuja tatskoineen joka toinen femmari
Millaiselta pitäisi näyttää että näyttäisi mieheltä? Ja mitä hyötyä siitä sitten olisi jos vaivautuisi näyttämään sellaiselta mieheltä sen sijaan että näyttäisi vain sellaiselta kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies. Ei minun tarvitse yrittää hurmata yhtään ketään. Öljyiset verkkarit ja kroksit on minun vaatteeni.
Olet miehenä esiintyvä nainen joka yksinkertaistaa ja on miesvihamielinen.
Niin. Ei tunnelipäätkään/rottarumat käytä enää krokseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika soijansyönti, woke ja vihervassarointi on syynä kuten feministiäidin kasvatus.
Poika frangen on tästä esimerkillinen uhri.
🎯
Saako siitä sitten paremman taivaspaikan?
Jos miehisyyttä on perinteinen suomalaisuus eli iso kaljamaha, paskainen risuparta ja pesemätön tukka, olen ihan mielelläni näyttämättä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
teinityttöjen ihannehan on tyttömäisen kaunis poika, jotka ovatkin kaikkien suosikkeja
Kunnon mies panostaa ulkonäköönsä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehisyyttä on perinteinen suomalaisuus eli iso kaljamaha, paskainen risuparta ja pesemätön tukka, olen ihan mielelläni näyttämättä mieheltä.
Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
Kävin Scotlanninssa ja siellä oli miehilläkin hameet. Kaikkea sitä näkee kun maailmalla matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
Monet miehet panostavat ulkonäköönsä treenaamalla, kiinnittämällä huomiota vaatteisiin, ja jopa käymällä kauneushoidoissa. Tämä ei ole enää tabu, vaan yhä useampi mies haluaa näyttää hyvältä ja tuntea olonsa itsevarmaksi.
Koska ne on sikoja ja näyttää sioilta.
Ne käy kuumana samaa sukupuolta oleviin sikoihin.
Olet miehenä esiintyvä nainen joka yksinkertaistaa ja on miesvihamielinen.