Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet eivät edes yritä näyttää mieheltä?

Vierailija
02.08.2025 |

Uskomatonta.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehisyyttä on perinteinen suomalaisuus eli iso kaljamaha, paskainen risuparta ja pesemätön tukka, olen ihan mielelläni näyttämättä mieheltä.

Päinvastoin. Likaisuus ja hoitamattomuus eivät koskaan ole olleet miehekkään miehen esimerkkejä. 

Vai olivatko maskuliiniset komistukset Tauno Palo ja Gary Grant tuollaisia?

Eivät todellakaan. 

Vierailija
42/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo ulkoiseen keskittyminen enempi naisille ominaista.

Miksi ap itse haluat kaikki ihmiset pinnallisiksi peilaajiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva mies. Ei minun tarvitse yrittää hurmata yhtään ketään. Öljyiset verkkarit ja kroksit on minun vaatteeni.

Kyllä sun pitäisi hurmata sun vaimosi, muuten saatat joku päivä huomata jääneesi yksin elämään paskaisissa vermeissäsi.

Jos se olisi mun pukeutumisesta kiinni niin eiköhän hän olisi jo lähtenyt tässä 20v aikana. Ilmeisesti tykkää kun mies osaa tehdäkkin jotain.

Se osaaminen ei ilmeisesti liity kirjoittamiseen. "Tehdäkin". Lisäksi välimerkkivirheitä.

Mä en kestä analfabeettimiehiä. Ne vaikuttavat tyhmiltä.

Vierailija
44/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman ihanin mies. Hän on ihana, rakastettava, huolehtiva, mietiskelevä, ihan kaikki mitä miehessä voi toivoa. Koko paketti!

Mutta hän ei panosta ollenkaan pukeutumiseensa. Hän on aina vähän rähjäisen näköinen; useimmiten vaatteet ei edes sovi kunnolla, ja joskus ne on ihan ryppyisiä. Eli ei kovin edustava!

Hän ei tykkää, kun yritän auttaa häntä pukeutumaan paremmin. Hän sanoo jotain tyyliin "tämä minä olen. En voi olla parempi"

Hän ei myöskään pidä partaansa tai hiuksiaan kunnossa. Leikkausten ja muotoilujen välillä on valtavia aukkoja.

Onko väärin, että haluan hänen pukeutuvan paremmin? Että hän näyttäisi vähän vaivaa, kun tapaamme tai menemme ulos??? Minäkin haluan jonkun hyvännäköisen ja siististi pukeutuneen. Onko se liikaa pyydetty?

Vierailija
45/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta naisillakin olisi jotain iloa miehistä. Saattaisi sinunkin mahkut nousta yli nollan jos siistisit itsesi.

Vierailija
46/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten olisi niin helppo pysyä miehekkään näköisinä, luontaisten testotasojen vuoksi lihakset tarttuu salitreenillä ja rasvaprosentti pysyy kurissa terveellisellä proteiinipitoisella ravinnolla ilman kituuttamista, koska kulutuskin isompi ku naisilla, mutta ei, maataan sohvan pohjalla ja kasvatetaan kaljamahaa. Sitten läskit löllyy, hartiat lysyssä, narukädet ja gynet höllyy lättänästä perseestä ja haikaranjaloista puhumattakaan. 

Ei jatkoon. 

Onneksi on joitain miehiä, jotka pitävät huolta miehekkyydestään ja ulkonäöstään.

Mihin jatkoon? Ei ole mitään jatkoa muutenkaan.

Vierailija
47/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin pinnallisia, että kuolaavat naisten ulkonäköä, vaikka itse ovat törkyisiä haisuleita, joita naiset ei kahdesti vilkaise.

Myös ulkonäkö on viesti ja vuorovaikutusta. Näytä kodittomalta puliukolta niin ihmiset välttelevät ja pääset ulisemaan, ettei kukaan lähesty.

Vierailija
48/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva mies. Ei minun tarvitse yrittää hurmata yhtään ketään. Öljyiset verkkarit ja kroksit on minun vaatteeni.

Kyllä sun pitäisi hurmata sun vaimosi, muuten saatat joku päivä huomata jääneesi yksin elämään paskaisissa vermeissäsi.

Jos se olisi mun pukeutumisesta kiinni niin eiköhän hän olisi jo lähtenyt tässä 20v aikana. Ilmeisesti tykkää kun mies osaa tehdäkkin jotain.

Se osaaminen ei ilmeisesti liity kirjoittamiseen. "Tehdäkin". Lisäksi välimerkkivirheitä.

Voi hitto, olin juuri tulossa kosimaan sinua. Nyt menee kalliit kukat roskiin. 

Vierailija
49/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin pinnallisia, että kuolaavat naisten ulkonäköä, vaikka itse ovat törkyisiä haisuleita, joita naiset ei kahdesti vilkaise.

Myös ulkonäkö on viesti ja vuorovaikutusta. Näytä kodittomalta puliukolta niin ihmiset välttelevät ja pääset ulisemaan, ettei kukaan lähesty.

Yksinkerstavaa ja miesvihamielistä.

Vierailija
50/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten olisi niin helppo pysyä miehekkään näköisinä, luontaisten testotasojen vuoksi lihakset tarttuu salitreenillä ja rasvaprosentti pysyy kurissa terveellisellä proteiinipitoisella ravinnolla ilman kituuttamista, koska kulutuskin isompi ku naisilla, mutta ei, maataan sohvan pohjalla ja kasvatetaan kaljamahaa. Sitten läskit löllyy, hartiat lysyssä, narukädet ja gynet höllyy lättänästä perseestä ja haikaranjaloista puhumattakaan. 

Ei jatkoon. 

Onneksi on joitain miehiä, jotka pitävät huolta miehekkyydestään ja ulkonäöstään.

T. Töykeä rönttöhaisuliukko, jolla kliininen depressio (hoitamaton)

Vierailija
51/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jauhavat meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

Vierailija
52/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, olin juuri tulossa kosimaan sinua. Nyt menee kalliit kukat roskiin. 

No voi harmi. Mä kun tuossa yllä yritin nimenonaan sanoa, etten halua tyhmää miestä. Vie kukat elämäsi naiselle, äidillesi.

Vierailija
53/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vttu suihkuun, yksinkersta törkyhyypiö

Vierailija
54/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta naisillakin olisi jotain iloa miehistä. Saattaisi sinunkin mahkut nousta yli nollan jos siistisit itsesi.

Kenelle minulle sinä nyt puhut? Kun kyseenalaistaa naisten käytöstä on = mies? Me kaikki naiset kuulumme johonkin ihme siskojen kerhoon ja ollaan kaikesta samaa mieltä? Jätetään oletukset sikseen ja  keskitytään aiheeseen. 

Vierailija
55/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jauhavat meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

Kuka ja missä niistä jauhaa? Mitä paskaa sä oikein luet, jotain mainoksia? Eikö kontekstin käsite ole tuttu?

Mummusi kellarissa  näkyy lojuvan kaikenlaista  1930-1950-luvun jätettä. Muutakin kuin Hertta-sarjaa.

Vierailija
56/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen aloittaa patologisen valehtelunsa heti aamusta. Se hiippailee takkuisena ja unen turvottamana otuksena kylpyhuoneeseen. Ja simsala-helv*tin-bimsa. Ulos se tulee vaniljan ja sateenkaarien tuoksuisena Barbiena. Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten meikkaamisessa on kyse just samasta.

Vierailija
57/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa se, ettei puliukot herätä naisissa mielenkiintoa?

No voi peijakas.

Miksi väität, että miehet on kaikki puliukkoja?

Vierailija
58/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. 

T. Töykeä rönttöhaisuliukko, jolla kliininen depressio (hoitamaton)

Ne jatkot on jo kateltu, ei tartte enää.

Vierailija
59/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle minulle sinä nyt puhut? Kun kyseenalaistaa naisten käytöstä on = mies? Me kaikki naiset kuulumme johonkin ihme siskojen kerhoon ja ollaan kaikesta samaa mieltä? Jätetään oletukset sikseen ja  keskitytään aiheeseen. 

Sovinisteja on myös tyhmissä naisissa. Ikävää ettet ole älyllä siunattu ja aivan sama, mitä sulla on jalkovälissä. Se ei kuitenkaan riitä.

Vierailija
60/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan silloin kun vaimot palaa siihen aikaan jolloin yrittivät näyttää kauniilta omaa miestään varten, jooko?