Miksi jotkut miehet eivät edes yritä näyttää mieheltä?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
"Et sitten tajunnut pointtia, nainen feikkaa ulkonäkönsä ja mies sen tiliotteensa."
Edelleen, meikkaamalla saa oikeasti tasan sen ulkonäön, jonka meikillä tekee. Meikattu naama näkyy oikeasti peilissä, kun siihen katsoo, eli siitä saa juuri sen ilon, jota sillä haetaan.
Feikkaamalla tiliotteensa ei saa ostettua sitä pleikkaria, jonka haluaisi (tai sun tapauksessa kai sitä avobemaria, jonka sä haluaisit), joten siitä ei saa mitään iloa.
Ulkonäössä merkkaa vain se, miltä se näyttää, rahalla taas on väliä siksi, mitä sillä voi ostaa.
Ei se feikkaaminen enää ole pelkkää meikkaamista. Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee ihmisistä toistensa kopioita. Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon ja rahaa palaa.
Ruma ankanpoikanen -tarinalla tehdään triljoonia. Ensin tulivat hius- ja ripsenpidennykset, sitten akryylikynnet ja pistoshoidot. Nyt muodissa ovat huulet, jotka saisi ilmaiseksi liimaamalla huulensa pakkasella mattotelineeseen. Miten ratkaisemme sen, etteivät naiset enää pian maadu kuoltuaan? Kun ilmastonmuutos pyyhkäisee tulvat Euroopan suurkaupunkeihin, miehet hukkuvat. Pintaan jäävät vain naiset botoxiensa ja silikoniensa varaan kellumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Aplodeja, joku nainen sentään tajuaa ettei naiset ole uhreja!
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Ei se ole feminismiä. Se on kapitalismia. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita....mutta sinulla menee jatkuvasti sekaisin mainos ja todellisuus, fiktio ja fakta. Siltikin, vaikka kontekstista on sinulle muutaman kerran huomautettu. Oletko psykoottinen?
En aplodeeraa typeryydellesi.
Ilmeisesti pidät työntekoa tarpeettomana ja loisit kelarahalla.
Vinkki: mainoksissa esiintyville maksetaan hyvin: kertapalkkio on tonneja ja lisäksi rojaltit to
Kenellä minulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et sitten tajunnut pointtia, nainen feikkaa ulkonäkönsä ja mies sen tiliotteensa."
Edelleen, meikkaamalla saa oikeasti tasan sen ulkonäön, jonka meikillä tekee. Meikattu naama näkyy oikeasti peilissä, kun siihen katsoo, eli siitä saa juuri sen ilon, jota sillä haetaan.
Feikkaamalla tiliotteensa ei saa ostettua sitä pleikkaria, jonka haluaisi (tai sun tapauksessa kai sitä avobemaria, jonka sä haluaisit), joten siitä ei saa mitään iloa.
Ulkonäössä merkkaa vain se, miltä se näyttää, rahalla taas on väliä siksi, mitä sillä voi ostaa.
Ei se feikkaaminen enää ole pelkkää meikkaamista. Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee ihmisistä toistensa kopioita. Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon ja rahaa palaa.
Nyt tätä on alettu toki tyrkyttää miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten olisi niin helppo pysyä miehekkään näköisinä, luontaisten testotasojen vuoksi lihakset tarttuu salitreenillä ja rasvaprosentti pysyy kurissa terveellisellä proteiinipitoisella ravinnolla ilman kituuttamista, koska kulutuskin isompi ku naisilla, mutta ei, maataan sohvan pohjalla ja kasvatetaan kaljamahaa. Sitten läskit löllyy, hartiat lysyssä, narukädet ja gynet höllyy lättänästä perseestä ja haikaranjaloista puhumattakaan.
Ei jatkoon.
Onneksi on joitain miehiä, jotka pitävät huolta miehekkyydestään ja ulkonäöstään.
Ulisee mammapalstalla roikkuva läskiämmä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teinityttöjen ihannehan on tyttömäisen kaunis poika, jotka ovatkin kaikkien suosikkeja
Kunnon mies panostaa ulkonäköönsä. Piste.
Määrittele ensin se mies. Oletko itse kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Aplodeja, joku nainen sentään tajuaa ettei naiset ole uhreja!
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Ei se ole feminismiä. Se on kapitalismia. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita....mutta sinulla menee jatkuvasti sekaisin mainos ja todellisuus, fiktio ja fakta. Siltikin, vaikka kontekstista on sinulle muutaman kerran huomautettu. Oletko psykoottinen?
Vinkki: mainoksissa esiintyville maksetaan hyvin: kertapalkkio on tonneja ja lisäksi rojaltit to
Nai-set ma-ri-se-vat mei-ki-mai-nos-ten kes-kel-lä . . .
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on sikoja ja näyttää sioilta.
Ne käy kuumana samaa sukupuolta oleviin sikoihin.
Toisin se on teillä vassareilla, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehisyyttä on perinteinen suomalaisuus eli iso kaljamaha, paskainen risuparta ja pesemätön tukka, olen ihan mielelläni näyttämättä mieheltä.
Päinvastoin. Likaisuus ja hoitamattomuus eivät koskaan ole olleet miehekkään miehen esimerkkejä.
Vai olivatko maskuliiniset komistukset Tauno Palo ja Gary Grant tuollaisia?
Eivät todellakaan.
Oletko itse Marilyn Monroe tai Elizabeth Taylor?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maailman ihanin mies. Hän on ihana, rakastettava, huolehtiva, mietiskelevä, ihan kaikki mitä miehessä voi toivoa. Koko paketti!
Mutta hän ei panosta ollenkaan pukeutumiseensa. Hän on aina vähän rähjäisen näköinen; useimmiten vaatteet ei edes sovi kunnolla, ja joskus ne on ihan ryppyisiä. Eli ei kovin edustava!
Hän ei tykkää, kun yritän auttaa häntä pukeutumaan paremmin. Hän sanoo jotain tyyliin "tämä minä olen. En voi olla parempi"
Hän ei myöskään pidä partaansa tai hiuksiaan kunnossa. Leikkausten ja muotoilujen välillä on valtavia aukkoja.
Onko väärin, että haluan hänen pukeutuvan paremmin? Että hän näyttäisi vähän vaivaa, kun tapaamme tai menemme ulos??? Minäkin haluan jonkun hyvännäköisen ja siististi pukeutuneen. Onko se liikaa pyydetty?
"rakastan mun miestä, mutta en voi muuttaa sitä kuten kevätverhoja"
Te naiset olette oksettavia seksistejä ja pinnallisia paskoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tuo ulkoiseen keskittyminen enempi naisille ominaista.
Miksi ap itse haluat kaikki ihmiset pinnallisiksi peilaajiksi?
Miehet on niin pinnallisia, että kuolaavat naisten ulkonäköä, vaikka itse ovat törkyisiä haisuleita, joita naiset ei kahdesti vilkaise.
Myös ulkonäkö on viesti ja vuorovaikutusta. Näytä kodittomalta puliukolta niin ihmiset välttelevät ja pääset ulisemaan, ettei kukaan lähesty.
Yksinkerstavaa ja miesvihamielistä.
Mene vttu suihkuun, yksinkersta törkyhyypiö
Ala sinä lesboksi, kun naiset ovat niin ihania 😂💩
Vierailija kirjoitti:
Sinulla itselläsi menee nyt sekaisin mainokset ja naiset jotka ovat tuote. Sinulla menee myös sekaisin mikä on keskustelupalstan ja chat-viestien ero.
Edelleen. Viro on tossa vieressä. Saat lähteä!: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys (ilmainen)
Niin, mitä tarkoitat miltä miehen pitää näyttää? Puku päällä?
Miltä naisen sitten pitää näyttää? Mekko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehisyyttä on perinteinen suomalaisuus eli iso kaljamaha, paskainen risuparta ja pesemätön tukka, olen ihan mielelläni näyttämättä mieheltä.
Päinvastoin. Likaisuus ja hoitamattomuus eivät koskaan ole olleet miehekkään miehen esimerkkejä.
Eivät todellakaan.
Luuletko, että palstan naisia solvaavat, nämä vaativat miehet, itse ovat jumalaisen komeita? Mutku miehet ovat niin visuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maailman ihanin mies. Hän on ihana, rakastettava, huolehtiva, mietiskelevä, ihan kaikki mitä miehessä voi toivoa. Koko paketti!
Mutta hän ei panosta ollenkaan pukeutumiseensa. Hän on aina vähän rähjäisen näköinen; useimmiten vaatteet ei edes sovi kunnolla, ja joskus ne on ihan ryppyisiä. Eli ei kovin edustava!
Hän ei tykkää, kun yritän auttaa häntä pukeutumaan paremmin. Hän sanoo jotain tyyliin "tämä minä olen. En voi olla parempi"
Hän ei myöskään pidä partaansa tai hiuksiaan kunnossa. Leikkausten ja muotoilujen välillä on valtavia aukkoja.
Onko väärin, että haluan hänen pukeutuvan paremmin? Että hän näyttäisi vähän vaivaa, kun tapaamme tai menemme ulos??? Minäkin haluan jonkun hyvännäköisen ja siististi pukeutuneen. Onko se liikaa pyydetty?
Voihan sitä haluta. Mutta ajattele roolit toisinpäin, siitä vasta mammapalsta räjähtäis. "Ei naista saa muuttaa, sika. Miehet ajattelee aina vain ulkonäköä"
Nehän ovat varmaan rtansuja, miehen näköisiä niistä ei saa millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jauhavat meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.
Kuka ja missä niistä jauhaa? Mitä paskaa sä oikein luet, jotain mainoksia? Eikö kontekstin käsite ole tuttu?
Mummusi kellarissa näkyy lojuvan kaikenlaista 1930-1950-luvun jätettä. Muutakin kuin Hertta-sarjaa.
Älä jaksa olla lapsellinen
Ja sullako oli tolla luonteella se täydellinen mies? 🤪😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jauhavat meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.
Kuka ja missä niistä jauhaa? Mitä paskaa sä oikein luet, jotain mainoksia? Eikö kontekstin käsite ole tuttu?
Mummusi kellarissa näkyy lojuvan kaikenlaista 1930-1950-luvun jätettä. Muutakin kuin Hertta-sarjaa.
Ja sullako oli tolla luonteella se täydellinen mies? 🤪😂😂
Kenellä? Voisitko opetella lainaukset, että edes tietäisi kenelle yrität nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan.
Luuletko, että palstan naisia solvaavat, nämä vaativat miehet, itse ovat jumalaisen komeita? Mutku miehet ovat niin visuaalisia.
Oliko tämänkin aloitus miehen?
Syö paskaa
...mutta sinulla menee jatkuvasti sekaisin mainos ja todellisuus, fiktio ja fakta. Siltikin, vaikka kontekstista on sinulle muutaman kerran huomautettu. Oletko psykoottinen?
Vinkki: mainoksissa esiintyville maksetaan hyvin: kertapalkkio on tonneja ja lisäksi rojaltit toistosta. Exä esiintyi puhelinoperaattorin mainoksissa, eräässä tv-sarjassa ja parissa leffassa. Rumankomea mies.