Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain tulottomatko saavat yhteiskunnan tukia? Maksaako työssä käyvä itse synnytyksen kulut täysmääräisenä? Miksi ulkomailta tänne muuttaneet naiset esittelevät sairaalalaskua somessa ja vertailevat mitä se olisi maksanut vaikka jenkeissä?"
Miksi naisen isänkin puolesta pitäis maksaa? Teiltä ukoilta unohtuu kyllä kerta toisensa jälkeen, että ei tule lasta ilman isää.
Eikö? Sanot siis että lesboparille sukusolut luovuttanut laitetaan maksamaan niiden laskutkin?
Siinä on taidettu tehdä sopimus, josta kaikki osapuolet ovat tietoisia. :)
Miehellä ei valite
On perinteisempiäkin tapoja hankkia miesten sukusoluja, eikä ole edes vaikea rasti. :D
Jotkut naiset vaan mielummin ottais tuollaisen terveeksi tutkitun miehen siemen turvallisella tavalla, kuin kokeilee perinteistä menetelmää.
Mitä luulet naisen aviomiehen pitävän ajatuksesta että se menee nussittavaksi? Entä jos ei osu ekalla kerralla? Uudelleen vain säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vänkäätte palstavajakin kanssa? Jos hän on sitä mieltä, että (kaikki) naiset ovat ainoastaan rahanahneita paskiaisia, niin olkoon. Ketä kiinnostaa, mitä hän ajattelee tai on ajattelematta?
Onko joku väittänyt, ettei lähes kaikki miehetkin ole samanlaisia rahan perässä juoksijoita kuin lähes kaikki naiset? Mielestäni ei. Hyviä ihmisiä on valitettavan vähän kummassakin sukupuolessa.
Ero on siinä, että miehelle rahanahneus on sosiaalisesti sallittua, naisell ei. :)
Miksi ei olisi naisille sallittua?
Ero on siinä mistä se raha saadaan. Kumppanilta vai töitä tekemällä.
Menkää tytöt töihin ja luokaa omaisuutenne, ei kukaan estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Riippuu onko siivojanainen hyvännäköinen.
Rikkaalle miehelle kelpaa köyhä nainen, jos tämä on kaunis.
Piste.
Onko sinun tuttavapiirissä montakin tuollaista paria?
Asianajotoimistossa töissä olleena: tarpeeksi monta että sen voi sanoa pitävän paikkansa. Osa toki jäi ihan kotiin suosiolla.
Eikä vain siivoojia. Esimerkiksi entisiä messuedustajia löytyi ja sitten muutamakin baarissa työskennellyt.
Jopa 85% suomalaisista lapsista on ns. käenpoikasia.
Älähän jauha paskaa. Miten voit olla noin harhainen, että uskot omien juttujesi olevan täyttä totta? Ns. käenpoikasia on todella pieni määrä ja se on ihan fakta. Miten sun kaltaisten ihmisten kanssa voi edes yrittää keskustella, kun tuollaista valheelista sontaa levitetään totuutena.
"Jos vaatii tuloja, on rahan perässä. Tuohan kertoo sen aukottomasti. Eikä tässä ole kyse sukupuolesta. Koskee yhtä lailla miehiä ja naisia."
Taas tää palstamiehen logiikka. Jos nainen edellyttää miehen kustantavan oman elämän, nainen on rahan perässä. Samalla miehet kuitenkin vaatii myös naisten elättävän itsensä. Tai muuten nainen on rahan perässä.
Oltiin just viikko kylpylöimäss.kyllä se rahan vaikutus näkyy. 10 kauneinta naista mitä näin oli rumien vanhempien äijien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain tulottomatko saavat yhteiskunnan tukia? Maksaako työssä käyvä itse synnytyksen kulut täysmääräisenä? Miksi ulkomailta tänne muuttaneet naiset esittelevät sairaalalaskua somessa ja vertailevat mitä se olisi maksanut vaikka jenkeissä?"
Miksi naisen isänkin puolesta pitäis maksaa? Teiltä ukoilta unohtuu kyllä kerta toisensa jälkeen, että ei tule lasta ilman isää.
Eikö? Sanot siis että lesboparille sukusolut luovuttanut laitetaan maksamaan niiden laskutkin?
Miehellä ei valitettavasti ole veto-oikeutta jos on käynyt vaikka julkisella luovuttamassa sukusoluja.
Onneksi
"Sekä lahjamunasoluista että -siittiöistä on pulaa, ja erityisesti munasolujen tarve on suuri."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei valitettavasti ole veto-oikeutta jos on käynyt vaikka jul
"Näin tosiaan on medioissa valitettu. Miehet eivät luovuta riittävästi sukusoluja joten keinohedelmöityksiä ei saada tehtyä kaikille halukkaille ja jonot kasvavat."
Munasoluista vielä suurempi pula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomiukoista ei ole yhtään mitään rahaa, joten miten ihmeessä naiset voisi muka olla rahan perässä? Kyllä ne pahimmat diggerit on miehiä.
Tästä huomaa suomalaisen naisen ymmärryksen tason.
Se että on rahan perässä tarkoittaa suhteellista varallisuutta ja sen potentiaalia. Naiset haluavat miehen kustannuksella paremman elintason, ei maailman parasta. He puolestaan eivät ole valmiita nostamaan huonommin tienaavan miehen elintasoa samalla tavalla, vaan heidän tulee olla ne joka saa hyödyn.
Eli kun nainen on mieluummin yksin, kuin vähemmän ansaitsevan kanssa, hän on rahojen perässä. Tällaista logiikkaa palstatorvelta.
Kyllä.
Ei ole valmis itse laittamaan rahaa tiskiin. Huolisi kyllä m
On siis omien rahojen perässä. Miehet tahtois myös naisten rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on rahan perässä. Kaksi kertaa jo mennyt suhde poikki kun olen alkanut puhua avioehdosta naimisiin mennessä.
M56Puhut avioehdosta, koska olet itse rahan perässä. Haluat, että nainen kustantaa yksin perheen lystin ja sä istut Roope Ankkana rahojes päällä. 😇
Aivan, hänen rahojensa.
Jos hän olisi naisen rahojen perässä, tilanne olisi toinen, vai mitä?
Tilanne mutkistuu, jos hänestä tulee isä. Moni mies tekee sen, että olettaa naisen hoitavan ja maksavan hänen jälkeläisensä kustannukset yksin.
Kyllä, mies hyväksikäyttää silloin naista taloudellisesti.
"Samalla elintasolla? Älähän nyt viitsi. Se 200 neliön kämppä muuttuu kaupungin vuokrakämppään epämääräisellä seudulla. Sen takia nainen oli alunperin miehen kanssa.'
En tiedä, mitä tarkoitat samalla elintasolla. En tiedä/tunne yhtään, joka olisi muuttanut kaupungin vuokrakämppään.
Mutta kun rahaa saa käyttää oman pään mukaan, jää sitä rahaa myös säästöön. Kaikki naiset eivät halua/tarvitse useampaa mersua ja moottoriveneitä.
Näihin varmaan tullaan vikisemään, että pidä paikkaansa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008746877.html
Laaja ruotsalainen tutkimus sai tuloksen, että vain 1,7 prosentissa tutkituista tapauksista isä olikin toinen kuin kirjattu. Vanhemmissa sukupolvissa erehdyksen todennäköisyys on hieman suurempi.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000002894728.html
Vain korkeintaan parilla prosentilla lapsista biologinen isä on joku muu kuin oletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.
Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.
Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin.
Tästä tulisi puhua enemmän. Naiset on aivopesty rakkauspotaskalla. Suhteessa pitää olla fiksu eikä luottaa rakkauteen
"Valitettavasti ei riitä naisille, nainen kun ei omasta elintasostaan luovu ja naisen menot ovat miehen menoja,"
Sinua kirveen kanssa kiristetty? Vai oot muuten vaan ollut hölmö ja antanut rahasi, kun nainen on sitä vaatinut? Ymmärrän kitkeryytesi. Eihän se ole helppo itseä syyttää, parempi syyttää katkerona naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.
Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.
Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin.
Tästä tulisi puhua enemmän. Naiset on aivopesty rakkauspotaskalla. Suhteessa pitää olla fiksu eikä luottaa rakkauteen
"Suomessa on jo tullut avioerojen piikki on rakennustyöläisiä on irtisanottu mm. konkurssien vuoksi."
Ja jäätelönsyönti lisää hukkumiskuolemia.
Kyllä, olen rahan perässä, mutta hankin lisää rahaa itse tienaamalla enkä hyväksi käytä toisia. Avioeron tullessa mä olin se joka jäi omakotitaloon asumaan vaikka exä onkin suurituloisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomiukoista ei ole yhtään mitään rahaa, joten miten ihmeessä naiset voisi muka olla rahan perässä? Kyllä ne pahimmat diggerit on miehiä.
Tästä huomaa suomalaisen naisen ymmärryksen tason.
Se että on rahan perässä tarkoittaa suhteellista varallisuutta ja sen potentiaalia. Naiset haluavat miehen kustannuksella paremman elintason, ei maailman parasta. He puolestaan eivät ole valmiita nostamaan huonommin tienaavan miehen elintasoa samalla tavalla, vaan heidän tulee olla ne joka saa hyödyn.
Eli kun nainen on mieluummin yksin, kuin vähemmän ansaitsevan kanssa, hän on rahojen perässä. Tällaista logiikkaa palstatorvelta.
Kyllä.
Ei ole va
"Eli on aivan sama, kummalla tavalla nainen tekee. 😂"
Tämä se on palstapappojen "logiikka". Ihan sama, mitä kuka tekee, naisten syy. Aina.
Ja aina kaikki on miesvihaa. Heidän kaaliin ei mene se, et se on vain palstapappahalveksuntaa.
Eikö edes teoriassa ole se vaihtoehto että nainen menee parisuhteeseen vähemmän tienaavan kanssa?
Et siis ole kuullut yhdestäkään parista, jossa heidän seurustelu on alkanut, kun nainen on valmistunut ja töissä ja miehellä on opiskelut vielä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes teoriassa ole se vaihtoehto että nainen menee parisuhteeseen vähemmän tienaavan kanssa?
Et siis ole kuullut yhdestäkään parista, jossa heidän seurustelu on alkanut, kun nainen on valmistunut ja töissä ja miehellä on opiskelut vielä kesken.
No eihän tuo tyyppi elä todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja joka seurustelee OTK:n kanssa joka on pian maisteri... joo onhan noita nähty.
Nainen katsoo myös potentiaalin. Olisiko tuo kampaaja amiksen kanssa? No ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on taidettu tehdä sopimus, josta kaikki osapuolet ovat tietoi
Oletko ihan idi ootti? Ei tuossa mistään lesboista kirjoitettu kun pula munasoluista. Ihan heteronainen voi tarvita toisen naisen munasoluja. Vastaavasti taas lesbot eivät välttämättä tarvitse kuin spermaa.
Eli väite että mies olisi kerryttänyt omaisuutta naisen kustannuksella onkin toisinpäin?
Kiitos.