Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vähentänyt kulutusta ilmaston takia

Vierailija
28.09.2024 |

Itse olen vähentänyt turhien tavaroiden ostamista matkustamista autoilua sisälämpötilan laskemista. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta rahapulan vuoksi olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En esimerkiksi lennä enää, en osta pikamuotia jne.

Vierailija
4/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole ikinä ostanut kuin tarpeeseen, maailman trendeistä riippumatta.

Vierailija
5/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, mutta esim bensan kallistumisen takia en pysty tekemään viikonloppureissuja  Suomessa.

Vierailija
6/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä aio.

Vierailija
7/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähden tästä kohta hakemaan tilaukseni Zalandolta. Ainoa syy miksi vähennän kulutusta, jos vähennän on sijoitustilini ruokkiminen ja antipatiat nykyistä hallitusta kohtaan.

Vierailija
8/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sen verran köyhä että ei ole mistä vähentää, viime talvena sisälämpötila oli Max 18 astetta. Pyykit pestään pääasiassa matalilla lämpötiloilla ja nopeasti. Kuumaa vettä käytetään pikaisesti suihkussa ja käsien pesussa, koska se on aika kallista.

Kirpparilta ostetaan aina jos löytyy sitä mitä tarvitaan. Alennusmyynti on seuraava kohde.

Ruoka no sitä mitä halvalla saa peruna, kausien mukaan halvat vihannekset ja kasvikset ovat käytössä.

Vierailija
9/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen takia olen lopettanut kaiken ylimääräisen ostelun kun Purra sanoi että nyt pitää säästää, eläkkeeni riittää kyllä mainiosti mutta sijoitan säästyvät rahat rahastoihin.

Vierailija
10/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt ilmastoystävällisten tuotteiden kulutusta, ja lisännyt haitallisten kulutusta.

Vierailija
11/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kulutus on yksi hyttysen pieru maailman mittakaavassa. Se on ihan yksi ja sama, miten täällä käyttäydytään, kun Kiinassa, Intiassa ja Afrikassa heitetään roskat luontoon ja jätevedet jokiin. Matti ja Maija luulevat pelastavansa maapallon kun eivät enää lennä Kanarialle ja lajittelevat roskansa eri kippoihin 🙄 

Vierailija
12/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ostan edelleen kaiken sen mitä tarvitsenkin.

Vierailija
13/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä vähennä. Kuukauden kuluttua lähden Malediiveille. Imekööt maalilla sotkevat elohipit vaikka munaa.

Vierailija
14/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten kulutus on yksi hyttysen pieru maailman mittakaavassa. Se on ihan yksi ja sama, miten täällä käyttäydytään, kun Kiinassa, Intiassa ja Afrikassa heitetään roskat luontoon ja jätevedet jokiin. Matti ja Maija luulevat pelastavansa maapallon kun eivät enää lennä Kanarialle ja lajittelevat roskansa eri kippoihin 🙄 

Juurikin näin, ei kannata stressata asioista mitään, koko pohjola on pikkukylä muualla. Kannattaa vain alkaa reissaamaan ja olla ilman huolia. Ihme sakkia nämä elokapinat ja muut menisivät vaikka Venäjälle, sieltä pitäisi saada se polttoaineet pois, mutta eihän ne mene kun laitetaan tiellä istuskelijat Siperiaan.

Vierailija
15/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vähentänyt sisälämpötilan laskemista?

Vierailija
16/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi.?? Eihän poliitikotkaan välitä kuin omasta edustaan, koskee kaikkia. Jokapäiväisessä elämässäni en juurikaan uhraa ajatusta jollekin epämääräiselle ilmastonmuutokselle. Jos et usko, menen istumaan. 😁

Vierailija
17/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vähentänyt sisälämpötilan laskemista?

Koska olen typerä hippi

Vierailija
18/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, ei kannata stressata asioista mitään, koko pohjola on pikkukylä muualla. Kannattaa vain alkaa reissaamaan ja olla ilman huolia. Ihme sakkia nämä elokapinat ja muut menisivät vaikka Venäjälle, sieltä pitäisi saada se polttoaineet pois, mutta eihän ne mene kun laitetaan tiellä istuskelijat Siperiaan.

Haluaisinpa nähdä, miten eloapinoille kävisi, kun istuisivat kadulla pysäyttämässä Moskovan liikenteen. Onko yhtään apinaa täällä paikalla ottamassa ideasta koppia? Julkisuutta ja huomiota kun kerran haluavat, niin luulisi sitä sieltä saavan 🤔

Vierailija
19/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu vähennettyy sen takia, mut massit ku loppu, ni siks. Aivan järkyttävää. Joutuu perunoita syömään.

Vierailija
20/41 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi pitäisi? Kulutan muutenkin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan