Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli väite että mies olisi kerryttänyt omaisuutta naisen kustannuksella onkin toisinpäin?
Kiitos."
Tauno... Mulla on sen verran hyvä palkka, että olisin talon voinut ihan yksinkin ostaa joten erotilanteessa voisin sen myös itselleni lunastaa.
Oleppa hyvä.
Kaikilla naisillahan on juuri sama tilanne.
Mutta hyvä tieto että väitteet siitä että miehet kerryttää omaisuuttaan naisen kustannuksella ovat tuulesta temmattuja.
Kerryttävät itseasiassa, kun hoidattavat ja maksattavat omat lapsensa täysin naisen kustannuksella.
Tutustu toki lapsisakon käsitteeseen ja arvaa, kummalle sukupuolle se sakko napsahtaa. Koskee myös niitä perheitä, joissa mies on ihan itse halunnut perheen perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vänkäätte palstavajakin kanssa? Jos hän on sitä mieltä, että (kaikki) naiset ovat ainoastaan rahanahneita paskiaisia, niin olkoon. Ketä kiinnostaa, mitä hän ajattelee tai on ajattelematta?
Onko joku väittänyt, ettei lähes kaikki miehetkin ole samanlaisia rahan perässä juoksijoita kuin lähes kaikki naiset? Mielestäni ei. Hyviä ihmisiä on valitettavan vähän kummassakin sukupuolessa.
Ero on siinä, että miehelle rahanahneus on sosiaalisesti sallittua, naisell ei. :)
Miksi ei olisi naisille sallittua?
Ero on siinä mistä se raha saadaan. Kumppanilta vai töitä tekemällä.
Menkää tytö
Sulla jäi levy päälle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin miehelleni tästä tyypistä, joka puhuu spermaviemäreistä. Kuten arvata saattaa, hän piti tuota kirjoittelijaa täysin kahjona. Ei tosimiehen tarvitse kiukutella ja rimpuilla jossakin turhanpäiväisessä ketjussa ja jaella siellä omia höpöjuttujaan tosina.
Mun mies on kanssa välillä lukenut jotain näitä ja todennut, että tällä palstalla kirjoittavat miehet on ihan vatipäitä. :D
Näytätkö sille miten naiset haukkuvat miehet näissä miesvihaketjuissa? Vai valikoitko mitä kehtaat näyttää?
Ei niitä tarvi mitenkään valikoida, tänne pääsee ihan itse lukemaan. Nolaatte ihan itse itsenne, ei siinä tarvi teitä mitenkään auttaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin miehelleni tästä tyypistä, joka puhuu spermaviemäreistä. Kuten arvata saattaa, hän piti tuota kirjoittelijaa täysin kahjona. Ei tosimiehen tarvitse kiukutella ja rimpuilla jossakin turhanpäiväisessä ketjussa ja jaella siellä omia höpöjuttujaan tosina.
Mun mies on kanssa välillä lukenut jotain näitä ja todennut, että tällä palstalla kirjoittavat miehet on ihan vatipäitä. :D
Näytätkö sille miten naiset haukkuvat miehet näissä miesvihaketjuissa? Vai valikoitko mitä kehtaat näyttää?
En oo nähny miesviha ketjuja. Hyvin harvoin näkee, että naiset kirjoittais täällä miehistä yhtä rumasti, kuin sinä kirjotat naisista. Huvittavinta siinä on, että varmaan kuvittelet olevasi jossain vallankahvassa, vaikka sekä naiset, että miehet nauraa sun jutuilles ja vänkäämiselles. 😊
Vierailija kirjoitti:
En ole sinkku kuin Suomessa. Käyn kahdesti vuodessa Thaimaassa ja Vietnamissa ja molemmissa on upea nainen, joka odottaa jo lentokentällä saapumistani. Molemmissa paikoissa omistan asunnon itse, välikäsien kautta ja molemmissa pelaan golfia. Naiset toimivat caddiena ja hyvin toimivatkin. Olemme etsineet puskista palloja ja naiseni on samalla ottanut suihin, jos peli ei ala toimia. Auttaa aina. Olen Suomessa kesät mökilläni ja nautin tästä koskemattomasta luonnosta sekä kalastuksesta.
Ok. Jos tuo olis totta, niin miksi kuluttaisit aikaas täällä? 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli väite että mies olisi kerryttänyt omaisuutta naisen kustannuksella onkin toisinpäin?
Kiitos."
Tauno... Mulla on sen verran hyvä palkka, että olisin talon voinut ihan yksinkin ostaa joten erotilanteessa voisin sen myös itselleni lunastaa.
Oleppa hyvä.
Mutta hyvä tieto että väitteet siitä että miehet kerryttää omaisuuttaan naisen kustannuksella ovat tuulesta temmattuja.
Kerryttävät itseasiassa, kun hoidattavat ja maksattavat omat lapsensa täysin naisen kustannuksella.
Tutustu toki lapsisakon käsitteeseen ja arvaa, kummalle sukupuolle se sakko napsahtaa. Koskee myös niitä perheitä, joissa mies on ihan itse halunnut perheen perustaa.
No millä rahalla se nainen sitten aina asunnon lunastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos."
Oleppa hyvä.
Tutustu toki lapsisakon käsitteeseen ja arvaa, kummalle sukupuolle se sakko napsahtaa. Koskee myös niitä perheitä, joissa mies on ihan itse halunnut perheen perusta
Et ole pankkilainasta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
En ole sinkku kuin Suomessa. Käyn kahdesti vuodessa Thaimaassa ja Vietnamissa ja molemmissa on upea nainen, joka odottaa jo lentokentällä saapumistani. Molemmissa paikoissa omistan asunnon itse, välikäsien kautta ja molemmissa pelaan golfia. Naiset toimivat caddiena ja hyvin toimivatkin. Olemme etsineet puskista palloja ja naiseni on samalla ottanut suihin, jos peli ei ala toimia. Auttaa aina. Olen Suomessa kesät mökilläni ja nautin tästä koskemattomasta luonnosta sekä kalastuksesta.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6173864/eiko-miehista-tunnu-nololta-kun…
kas kas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Riippuu onko siivojanainen hyvännäköinen.
Rikkaalle miehelle kelpaa köyhä nainen, jos tämä on kaunis.
Piste.
Onko sinun tuttavapiirissä montakin tuollaista paria?
Asianajotoimistossa töissä olleena: tarpeeksi monta että sen voi sanoa pitävän paikkansa. Osa toki jäi ihan kotiin suosiolla.
Eikä vain siivoojia. Esimerkiksi entisiä messuedustajia löytyi ja sitten muutamakin baarissa työskennellyt.
Ai niin, olihan se julkisuudessakin pyörinyt lakimies, joka meni yhteen bi
Eli naiset olivat selvästi rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
"Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?"
Voi johtua siitä, että naiset ovat aina rahan perässä... Nyt kyllä tuli paha deja vu. Olenko todennut tämän itsestäänselvyyden jo aiemmin? Eniveis. Näin se on.
Juu, siksihän me opiskellaan ammatti ja käydään töissä. En minä mitään ilmaistöitä halua tehdä, haluan siitä rahaa. Mikään ei voita omia tuloja, taloudellinen riippumattomuus on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Riippuu onko siivojanainen hyvännäköinen.
Rikkaalle miehelle kelpaa köyhä nainen, jos tämä on kaunis.
Piste.
Onko sinun tuttavapiirissä montakin tuollaista paria?
Asianajotoimistossa töissä olleena: tarpeeksi monta että sen voi sanoa pitävän paikkansa. Osa toki jäi ihan kotiin suosiolla.
Eikä vain siivoojia. Esimerkiksi entisiä messuedustajia löytyi ja sitten muutamakin baarissa työskennellyt.
Ai niin, olihan se julk
Nehän erosi.
Vierailija kirjoitti:
--
Juurihan sitä julistettiin kuinka naisilla on rahaa lunastaa mies pihalle välittömästi. Ei siinä lainasta puhuttu.
Eikö uhollanne nyt olekaan katetta?
Ei lainan saamisessa kauaa mene. Suomessa ei miehetkään osta tai lunasta asuntoa ilman pankkilainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua siitä, että naiset ovat aina rahan perässä... Nyt kyllä tuli paha deja vu. Olenko todennut tämän itsestäänselvyyden jo aiemmin? Eniveis. Näin se on.
Juu, siksihän me opiskellaan ammatti ja käydään töissä. En minä mitään ilmaistöitä halua tehdä, haluan siitä rahaa. Mikään ei voita omia tuloja, taloudellinen riippumattomuus on ihan parasta.
Toisessa ketjussa keskustellaan miksi suurempituloiset naiset on turn off. 😁🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa keskustellaan miksi suurempituloiset naiset on turn off. 😁🤷🏼
Ei ole turn-off. Ihan sama tienaako nolla euroa vai miljoonan ja mihin rahat käyttää. Saa mennä saunan sytykkeeksi tai vaikka kääriä niihin jonareita, ei kiinnosta. Kunhan ei ole niin ahne ja pinnallinen, että vaatii multa tuloja
Sinä taas et kiinnosta ketään joten ihan turhaa spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellaisiakin naisia, jotka eivät ole rahan perässä. kuulemma.
On niitäkin, mutta hyvin vähän. Lähes järjestäänsä vaaditaan tuloja. Hyvin harva ei ole tuollainen orjapiiskuri.
Orjilla ei tietääkseni ole tuloja, sellaiseksi voit hyvin ryhtyä ideologiasi kärsimättä. Yritä vielä päästä eroon työttömyystuista, joita sinulle verovaroista maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Juurihan sitä julistettiin kuinka naisilla on rahaa lunastaa mies pihalle välittömästi. Ei siinä lainasta puhuttu.
Eikö uhollanne nyt olekaan katetta?
Ei lainan saamisessa kauaa mene. Suomessa ei miehetkään osta tai lunasta asuntoa ilman pankkilainaa.
Harvinaista on kenenkään ostaa mitään arvokkaampaa ilman lainaa. Tosin mun veli on tällainen. Kaiken ostaa käteisellä ja ilman mitään lainoja. Autona tällä hetkellä Jaguar. On itse pihi ja meni rahakkaisiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun teoria on se, et nää viemärijonnet ovat aina olleet vähän ulkopuolisia poika/miesporukoissa ja siksi valitsevat naiset pilkan ja kiusan kohteiksi. Miehille on usein tärkeää saada arvostusta toisilta miehiltä. Sehän on toisilla myös kriteeri naisia valittaessa, et muut miehet ihailee tai hyväksyy valinnan. Ja kun jäävät sen oman viiteryhmän ulkopuolelle, saavat naiset tuta (vähintään palstoilla) tästä katkeruudesta. Lapset syyttää äitiä kaikesta pahasta, toiset siirtää sen aikuisina kaikkiin naisiin.
Luuseriäijä riitelee akkojen kanssa päivästä toiseen.