Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
841/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.

Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.

Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin. 

Paljonko nainen maksaisi vuokraa? Enemmän vai vähemmän kuin mitä miehen ruokamenot ovat?

Miksi ihmeessä asunto olisi mitenkään naisen nimissä?

Vierailija
842/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos Fernando ja Marko tappelisivat sinusta, tiedämme kaikki ketä sinä ja ystävättäresi toivoisitte voittajaksi.

Vinkki: se ei ole Marko."

Okei, miksi oletat että pelkkä seksuaalinen vetovoima riittää siihen, että alkaisin suhteeseen huippu-urheilijan kanssa, jonka koko elämä on rakennettu uran ja treenin ympärille? Siksikö koska se tukee sinun narratiiviä? Minä olen laiska ihminen, minulla on formuloiden lisäksi hyvin vähän yhteistä Alonson kanssa, ja siinäkin hän elää sitä, minä sohvaperunoin. Ota huomioon, että hänen ollessa jo keski-ikäinen, minäkään en ole enää ihan teinityttö joka ei tajua elämän realiteeteistä mitään. Jos sinä elät fantasiamaailmassa jossa pelkkä piparin saaminen riittää, se ei tarkoita että koko muu maailma noudattaisi samaa kaavaa.

Jos he todella "tappelisivat minusta" (m

"Mutta älä viitsi sönköttää ettetkö lähtisi miehen matkaan samalla minuutilla jos tilaisuus tulisi.

"en ole kiinnostunut miehen rahoista"

Helppo tuo on kirjoittaa."

Voi hyvänen aika taas. Varmaan moni lähtisikin tämän tai vaikka kenen matkaan. Silti ei kaikki, eikä edes suuri  osa. Kuin typerä kommentti. Sinäkin lähtisit ihan varmaan tukiaisen matkaan. Et rahojen takia, mut pääsisit seiskaan. Ihan varmasti. Lähtisit. Varma tieto. Noin. Nyt se on todistettu.

Ja tämä kertoo kaiken kaikista miehistä. Eiks ni. 

Eri

Miehillä ei ole yleistä tapaa haluta seiskaan hinnalla millä hyvänsä, sä tiedät sen kyllä.

Miksi siis keksit tuollaisen esimerkin "todistaaksesi" jotain?

Koska kalikka kalahti ja sä tiedät sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tällaisia otsikoita löytyy Suomen isoimmista lehdistä, niin kyllähän se pistää miettimään, että rahan perässä moni nainen juoksee:

"Nainen, näin maksimoit saamasi rahat eron koittaessa. Katso juristin täsmävinkit." (IL 3.8.)

Samasta jutusta: Juristi paljastaa myös joidenkin miesten käyttämän härskin kikan jolla he yrittävät piilottaa rahojaan. 

Minkä perässä nuo miehet juoksevat? 

Ei ainakaan naisen ansiotulojen.

Ei varmastikaan koska senhän me olemme toistuvasti miesten suusta kuulleet että koulutuksella ja tuloilla ei ole mitään merkitystä kun he valitsevat puolisoa. 

Hassus

"Tuo on ihan väestöntutkijoiden näkemys asiaan.

Mutta minkäs teet, mies ei saa parisuhteeseen paremmin tienaavaa naista koska nainen ei sellaiseen ryhdy. Naisen pitää olla se joka hyötyy taloudellisesti.

Ehkäpä tilanne muuttuu kun alatte tienaamaan enemmän ihan kunnolla. Nythän keskituloiset jäävät ilman miestä ja masuasukkia ;D Saman soisi kaikille"

Väestötutkija kertoo, et tilastollisesti miehet ansaitsevat enemmän (keskimäärin 700e brutto) kuin naiset. Onko hän jossain sanonut, että se johtuu siitä, ettei naiset huoli vähemmän ansaitsevaa? Vai voisko syynä olla joku muu seikka, et esim. miehet lähtökohtaisesti ansaitsevat enemmän??

Mutta todella monia miehiä kiinnostaa naisen tulot, kun haluavat naisen maksavan puolet menoista. Se on ihan okei, kunhan yhteinen elistaso on sen pienemmän tulonsaaja mukainen. Mutta tällöin naisen tulot ovatkin taas merkityksellisiä. Miehille.

On niin helppo palstalla huudella, ettei naisen tulot kiinnosta. Ei varmasti silloin, kun haluatte vain petikaverin. Muuten tuo teoreettinen tilanne saa hetken miesbuustauksen, kun voi sen hetken kuvitella kykenevänsä elättää naisen kuin naisen. Mieli muuttuu nopeasti, kun mahdollinen nainen astuu vakituisesti kuvioihin.

Miehet eivät "lähtökohtaisesti ansaitse enemmän"

Tulodesiilejä katsoessa miehet ovat naisia enemmän edustettuna sekä siellä yläpäässä (ansaitsee enemmän) mutta vastaavasti reilummin alapäässä (ansaitsee vähemmän)

Naisilla olisi siis runsaasti miehiä samalta tulotasolta tai alempaa. Nyt kun suurin osa parisuhteista on sellaisia joissa mies ansaitsee enemmän... hupsista

Ja mitä tapahtuu naisille jotka keskituloisina eivät löydä parempituloista? Ne jäävät yksin... hupsista

Vierailija
844/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun katellaan noita jenkkisarjoja niin siellähän se on just noin että raha määrittelee kaiken. Toisaalta noi kaikki herutuskuvat facessa ym. jossa kalastellaan varakkaita vanhoja miehiä ja sit nää nuoret naiset jotka seukkaa tapailumielessä varakkaita vanhoja herroja jotka ostelee heille kaikkee kivaa. 🤨 No tämä on sitten kaikkiin miehiin mennyt niin ett KAIKKI ja nimenomaan NUORET JA KAUNIIT naiset on vaan rahan perässä.

Ja näille miehillehän ei oo muilla kuin niillä kaunilla naisilla väliäkään on mies itse minkä näköinen tahansa ett vähän on sellanen pata se kattilaa soimaa tilanne.

No kyllähän miehetkin on vaan sen yhden asian perässä ett sillee 😂 ei yhtään sen ylevämpi homma sekään.

Miehet ovat "vain sen yhden perässä" koska naisilla ei ole muutakaan tarjottavaa.

Alkakaa elättää miestä, olkaa se joka tuo rahat talouteen ja ostelee miehelle kaikkea kivaa... kiinnostaa muukin kuin se yksi sen jälkeen.

Vierailija
845/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en ole kiinnostunut miehen rahoista"

tähän pitää vielä kommentoida. Jos raha minua motivoisi, suuntaisin katseeni Strolliin.

Se on tosi vahvassa tuo usko että jokainen nainen arvottaa rahan niin korkealle kuin väität. Ehkä olisi syytä vähentää Belorfin ja muiden kullankaivajien someseuraamista, niin se ei olisi sun koko maailmankuva. Tässä reaalimaailmassa kun on muitakin arvoja, vaikka sillä rahalla on sentään se arvo, että sillä saa katon päänsä päälle ja ruokaa pöytään. 

Naisten käytös kertoo kyllä kuinka korkealle arvotatte rahan ja miehen rahansaantipotentiaalin.

Älä turhaan yritä kääntää sitä miehiin.

Niin kertookin. Ja se kertoo minusta ja muista kaltaisistani, että en ole koskaan ollut niin rahan p

Nää palstamiehet paljastaa todella ikävän kuvan toisten miesten sielunmaisemasta. Kyynistymiseltä pelastaa onneksi se, kun on normimiehiä elämässä. Kaikilla ei ole läheisiä: isää, veljiä, kavereita ja/tai puolisoa. Osa naisista on todella järkkynyt siitä, minkälaisia miehet ovat, luettuaan näitä palstoja. 

Mut ei, kaikki miehet eivät todellakaan ole näin mielenköyhiä!!

Miehet puolestaan eivät järkyty lukiessaan täältä millaisia naiset ovat. Olemme tyytyväisiä sillä vahvistatte käsityksemme.

Ja kyllä, kaikki naiset todellakin vihaavat miehiä ja poikia

Vierailija
846/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kannattaakin ottaa rahakas nainen, niin todennäköisyys sille, että on puhtaasti rahan perässä, pienenee. 

Tuohan vain todistaa, että joka asiassa ollaan rahan perässä ja kiinnostaa vain raha, raha ha raha.

Niin, miehethän täällä tästä rahasta ovat loputtoman kiinnostuneita.

Totta, onhan se jossain määrin tyydyttävää kun pystyy elättämään itse itsensä.

Eipä onnistu naisilta, ilman avustuksia. Tuleeko avustukset suoraan miehiltä vai kierrätettynä verojen kautta, se on triviaalia naisille.

Vierailija
847/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mielipiteeni on vähän epäsuosittu, mutta minusta miehen pitää tuoda parisuhteeseen edes jotain, varsinkin jos ollaan hankkimassa jälkikasvua. Ei suurin osa miehistä halua jäädä kotiin lapsia hoitamaan edes pariksi vuodeksi, ja suurin osa naisista tietää, että tulot laskee aika lailla jos niitä lapsia sitten haluaa. Minusta tuossa tilanteessa on ihan loogista etsiä miestä, joka sitten panostaa perheeseen keräämällä varallisuutta.

Olisi tietenkin eri asia jos mies sanoisi olevansa mielellään koti-isä, mutta eipä noita kovin usein tapaa. 

Suomalaisille naisille uskotellaan, että naisen tulee käydä töissä, synnyttää, hoitaa lapset ja koti, ja maksaa puolet menoista. Muuten olet rahan perässä oleva golddiggeri. Miehen pitää käydä töissä, siinä kaikki. 

No tää on just suomalaisen miehen mielipide. Jos suomalaisia miehiä vertaa muihin niin kyllähän siellä on aikamoinen ero muun maalaisiin. Kun ulkomaalaisia naisia tulee suomeen ja suomalaiset miehet kännissä örveltää niin suorastaan pelottavat heitä.

Enkä kyllä ihmettele enkä sitäkään kun joka paikassa suomimiehet huutaa miten nainen vaan hyväksikäyttää miestä. Tietenkin naisen pitää tehdä ja hoitaa kaikki miehenkin puolesta.

Suomalaiset naiset nimenomaan ovat iät ajat tehneet niitä miestenkin hommia kun ne miehet ei viinanjuontinsa takia oo pystyneet perhettään elättämään eikä mitään tekemään. Naiset suomessa käy töissä hoitaa siinä sivussa lapset ja kodin ja mies juoksee kapakoissa kaikki viikonloput ja lisäksi myös pettämässä. Ja nämä ukot vielä huutaa ett naiset vaan käyttää hyväkseen.😤

Että sillee oikein pohjamutaporukkaa nää suomimiehet ja sit vielä kehdataan huutaa miten naiset on vaan rahan perässä. 😤

Ja tällainen valheellinen miesvihapurkaus saa sitten tykkäyksiä palstalla.

Eipä siinä, katsokaa pojat ja nuoret tarkkaan mitä naiset teistä sanovat. Olette niille pelkkiä väkivaltaisia juoppoja, vaikka ette edes koskisi alkoholiin. 

Miettikää tarkkaan miksi haluaisitte olla parisuhteessa noin ajattelevan naisen kanssa. Ja ajattelevatko kaikki naiset noin? Nähtävästi, kukaan ei ole sanonut mitään vastaan ja tykkäyksiä sataa. Todistavat siis omalla käytöksellään mitä ovat.

Vierailija
848/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapaillut satoja naisia, ja oman kokemuksen mukaan vain suomalaiset naiset ovat olleet rahan perässä.

Tuo ei käy edes vitsiksi 🙄

Vierailija
849/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kannattaakin ottaa rahakas nainen, niin todennäköisyys sille, että on puhtaasti rahan perässä, pienenee. 

Tuohan vain todistaa, että joka asiassa ollaan rahan perässä ja kiinnostaa vain raha, raha ha raha.

Eipä onnistu naisilta, ilman avustuksia. Tuleeko avustukset suoraan miehiltä vai kierrätettynä verojen kautta, se on triviaalia naisille.

Niinkö ? Mistähän minä niitä avustuksia saan ?  Veroja olen kyllä maksanut jatkuvasti työurani ajan 

Vierailija
850/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla rahaa nyt kun hallitus leikkasi ansiosidonnaiset ja miesjohtajat ei palkkaa naisia, kun joku toinen mies voi panna naisen paksuksi ja joutuu maksamaan äitiysloman. Naiset joutuu kärsimään syrjintää työpaikoilla.

Seksilakkoon naiset, ei seksiä yhdellekään miehelle.

Vierailija
851/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota palkasta myöhkäämistä. Monella palkka ehtii olla mitä vain työuran aikana. Työpaikat vaihtuu, välillä opiskellaan ja joskus vaihdetaan alaa isopalkkaisesta pienipalkkaiseen ja päin vastoin. Omassa parisuhteessa minä olen ollut välillä isompituloinen, välillä pienempituloinen ja suurimman osan aikaa olemme tienanneet suunnilleen saman verran. Yhteiset menot on laitettu puoliksi, ainoastaan hoitovapaiden aikana mies on maksanut enemmän.

Vierailija
852/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla rahaa nyt kun hallitus leikkasi ansiosidonnaiset ja miesjohtajat ei palkkaa naisia, kun joku toinen mies voi panna naisen paksuksi ja joutuu maksamaan äitiysloman. Naiset joutuu kärsimään syrjintää työpaikoilla.

Tässä 40- vuoden iässä parisuhde ei enää kiinnosta, koska enää ei hommata yhteistä asuntoa eikä lapsia.

Suhde seksin takia ei kiinnosta. Miehet joilla on jo lapsia niin niiden omaisuus menee niiden lapsille perinnöksi.

Seksi ei ole mitään ihmeellistä, pelkästään se ei riitä, pitää saada myös jotain rahallista.

Vierailija
853/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa nykyajan suomalaiset naiset on usein paljon varakkaampia ja itsenäisempiä kuin miehet. Useimmiten se on mies, joka yrittää hyötyä naisesta taloudellisesti. Vähän on vanhat mantrat nyt ap:lla.

Kait sulla joku tilasto tai muu lähde löytyy harhojesi tueksi. :)

Ai ei, no niinpä...

Vierailija
854/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 40- vuoden iässä parisuhde ei enää kiinnosta, koska enää ei hommata yhteistä asuntoa eikä lapsia.

Suhde seksin takia ei kiinnosta. Miehet joilla on jo lapsia niin niiden omaisuus menee niiden lapsille perinnöksi.

Seksi ei ole mitään ihmeellistä, pelkästään se ei riitä, pitää saada myös jotain rahallista.

Yli 40-vuotiaat miehet ei ole enää edes hyvännäköisiä.

Vierailija
855/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö ? Mistähän minä niitä avustuksia saan ?  Veroja olen kyllä maksan

Kyllä sä tiedät, kunhan esität typerystä

Vierailija
856/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että naiset aina alkavat seksilakkoon.

Aivan kuin eivät itse kykenisi tuntemaan nautintoa seksistä

Aivan kuin se olisi ainoa asia mitä heillä on miehille tarjota

No näin naiset todistavat tietyt asiat todeksi

Vierailija
857/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitos tarjoaa miehillä vakituista työtä ja naisille määräaikaista toimistotyötä ja ansiosidonnaiset on leikattu.

Vierailija
858/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset oo rahan perässä.mutra jos miehellä ei ole rahaa niin ei ole sitä kuuluisaa "kemiaa"

Vaikka aluksi synkkaisi hyvin, kemia kyllä loppuu kuin seinään jos tulee ilmi, ettei sillä mitään tuloja ole eikä tule olemaankaan.

Täysin tulottomana voisi pärjätä jossain omavaraistaloudessa, jossa kasvatetaan itse ruoka. Siinä pitäisi olla pieni tila, jossa voi kasvattaa kaikki vihannekset, marjat ja perunat, lauma kanoja kananmunien ja lihan vuoksi, kalastamalla kalat ja viljapalsta, jossa kasvatetaan vilja kanojen ruuaksi. Lehmäkin olisi hyvä olla. Omasta metsästä sitten polttopuut. Tuo on vaan niin työläs hoidettava, siinä saisi aamusta iltaan puuhastella, että harvasta on siihen.

Vierailija
859/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö ? Mistähän minä niit

Jos puhutte niistä vanhempainvapaarahoista niin mies voi ihan yhtä hyvin jäädä kotiin ja ottaa nämä suuret rahat vastaan. Jaa et halua kun töistä tienaa enemmän?

Vierailija
860/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilaitos tarjoaa miehillä vakituista työtä ja naisille määräaikaista toimistotyötä ja ansiosidonnaiset on leikattu.

Missä on naisten vakituiset työpaikat?