Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
861/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa mistä naiset saavat yhteiskunnan avustuksia. Aina noista sanoataan, mutta koskaan ei sanota, mitä ne ovat.

Vierailija
862/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.

Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.

Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin. 

Paljonko nainen maksaisi vuokraa? Enemmän vai vähemmän kuin mitä miehen ruokamenot ovat?

Miksi ihmeessä asunto olisi mitenkään naisen nimissä?

Tuo nyt on ihan pönttöä selittää, että kun "lyhennän parilla tonnilla lainaa ni maksa sä juoksevat kulut". Sen lainan takaisinmaksuerän ei tarvi olla niin iso, että tarvii oma eläminen maksattaa toisella ja samalla rikastua toisen kustannuksella. Kyllä, tyhmää naiselta suostua tuollaiseen järjestelyyn. Ennemmin kannattaa naisen ostaa oma asunto ja lyhentää sitä sopivalla kuukausierällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisilaitos tarjoaa miehillä vakituista työtä ja naisille määräaikaista toimistotyötä ja ansiosidonnaiset on leikattu.

Missä on naisten vakituiset työpaikat?

Pitääkö tuolla kahvitauolla kuunnella miesten ulkomaanmatkoista, kun itse saa miettiä onko työn loputtua rahaa ostaa lapsille ruokaa?

Vierailija
864/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös status on tärkeintä. Onneksi av-mammoilta on parasta ennen päiväys mennyttä, niin gold diggeriys ei onnistu:D.

Vierailija
865/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisilaitos tarjoaa miehillä vakituista työtä ja naisille määräaikaista toimistotyötä ja ansiosidonnaiset on leikattu.

Pitääkö tuolla kahvitauolla kuunnella miesten ulkomaanmatkoista, kun itse saa miettiä onko työn loputtua rahaa ostaa lapsille ruokaa?

Reilu peli Suomessa.

Vierailija
866/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla rahaa nyt kun hallitus leikkasi ansiosidonnaiset ja miesjohtajat ei palkkaa naisia, kun joku toinen mies voi panna naisen paksuksi ja joutuu maksamaan äitiysloman. Naiset joutuu kärsimään syrjintää työpaikoilla.

Seksilakkoon naiset, ei seksiä yhdellekään miehelle.

Jännä että naiset aina alkavat seksilakkoon.

Aivan kuin eivät itse kykenisi tuntemaan nautintoa seksistä

Aivan kuin se olisi ainoa asia mitä heillä on miehille tarjota

No näin naiset todistavat tietyt asiat todeksi

Mies ei ymmärrä, että nainen punnitsee aina myös raskauden mahdollisuutta ja siitä "maksettavaa hintaa". Naiselle ei ole koskaan kyse siis pelkästä nautinnosta, vaan myös kasasta isoja riskejä. 

Vierailija
867/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki tiedän pari miestä, joilla on hyvä palkka, mutta eivät keksi mitään mihin rahaansa käyttäisivät. Useampi satatuhatta saattaa olla säästötilillä, mutta kun ei ole perhettä niin ei tarvetta isommalle asunnolle jne.. Auto on ja kalliit kaiuittimet, loput onkin sitten säästetty, kun ei ole tarvetta millekkään. 

Yhteiskunta hyötyisi paljon enemmän siitä, että raha menis kulutukseen ja uuden sukupolven tueksi. 

Vierailija
868/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomien isien pojat on nähneet, kuinka heidän turhautuneet äitinsä ovat yrittäneet saada lastensa isää osallistumaan elatukseen edes rahallisesti. Sitten parisuhdemallina on lapsuudenkodista lähtien jo kitsaus ja katkeruus. 

Vierailija
869/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös status on tärkeintä. Onneksi av-mammoilta on parasta ennen päiväys mennyttä, niin gold diggeriys ei onnistu:D.

Se nyt ei kiinnostanut nuorenakaan. Toisen tulojen ja hyväntahtoisuuden varassa eläminen ei ole mistään kotoisin, siinä ei ole mitään turvaa. Kunnon koulutus, työ ja omat rahat on parasta, mitä naiset voi omaksi hyväkseen tehdä.

Vierailija
870/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa mistä naiset saavat yhteiskunnan avustuksia. Aina noista sanoataan, mutta koskaan ei sanota, mitä ne ovat.

Et tiedä edes että naiset käyttävät suurimman osan julkisen sektorin rahoista?

Melkoista...

Vierailija
871/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen rikkaan miehen kanssa, asui vielä vanhemmillaan kun tutustuttiin ja vuoden päästä seurustelun aloituksesta osti meille talon.

Itse olen keskituloinen ja hoidan pääasiassa ruokaostokset ja sähkö/vesi/kaasulaskut, sillä mies maksaa lainaa ja muita menoja yli parin tonnin edestä kuukaudessa.

Apua, onhan asunto molempien nimissä? Ihan liian moni nainen lankeaa tuohon huijaukseen, että talous maksetaan 50/50, eli mies lyhentää omissa nimissään olevan omaisuuden lainaa, ja naisen rahat katoavat juokseviin menoihin. 

Paljonko nainen maksaisi vuokraa? Enemmän vai vähemmän kuin mitä miehen ruokamenot ovat?

Miksi ihmeessä asunto olisi mitenkään naisen nimissä?

Tuo nyt on ihan pönttöä selittää, et

eli mies ei saa hyötyä naisesta mitenkään, vain nainen saa hyötyä miehen varallisuudesta.

Sä tavallaan todistat ap:n kritisoiman pointin todeksi

Vierailija
872/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista...

Luettele nyt ne tuet, mitä minä voin hakea.

Vierailija
873/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki tiedän pari miestä, joilla on hyvä palkka, mutta eivät keksi mitään mihin rahaansa käyttäisivät. Useampi satatuhatta saattaa olla säästötilillä, mutta kun ei ole perhettä niin ei tarvetta isommalle asunnolle jne.. Auto on ja kalliit kaiuittimet, loput onkin sitten säästetty, kun ei ole tarvetta millekkään. 

Yhteisk

Mä olen about tuollainen mies, parisuhteessa tosin. Elämme sillä tasolla mihin vaimon palkalla pääsee. Ei ole minulle mikään ongelma.

Ulkomailla joutuu sit reissaamaan yksin, mutta ollaan rehellisiä, seuraa saisi kyllä jos sitä kaipaa.

Vierailija
874/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mutta tuo nyt on ihan täyttä puppua väittää etteikö abortilla olisi "mitään riskejä". Abortilla on paljonkin riskejä, niin henkisiä kuin fyysisiä. 

Asioita voinee kritisoida ilmankin että puhuu ihan täyttä puuta heinää.

Vierailija
875/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuttomien isien pojat on nähneet, kuinka heidän turhautuneet äitinsä ovat yrittäneet saada lastensa isää osallistumaan elatukseen edes rahallisesti. Sitten parisuhdemallina on lapsuudenkodista lähtien jo kitsaus ja katkeruus. 

Kaikenlaisille miehille naiset avaavat haaransa... ettekö yhtään käytä harkintaanne? 

Vierailija
876/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista...

Niitä maksetaan sulle ihan ilman hakemista. 

Vierailija
877/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen about tuollainen mies, parisuhteessa tosin. Elämme sillä tasolla mihin vaimon palkalla pääsee. Ei ole minulle mikään ongelma.

Ulkomailla joutuu sit reissaamaan yksin, mutta ollaan rehellisiä, seuraa saisi kyllä jos sitä kaipaa.

Voihan sinun vaimollasikin olla seuraa sinun ulkomaanmatkojen aikana.

Vierailija
878/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen ( tai sen pouleen mieskään) suostuu tuollaiseen että parisuhteessa eletään kahta eri elintasoa koska "periaatteesta ei saa hyötyä toisesta" ? Mitä ehmettiä? En siis ikinä, ikinä, ikinä suostuisi elämään tuollaisessa parisuhteessa vaan ennemmin sitten ihan rehellisesti yksin,

Vierailija
879/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sinun vaimollasikin olla seuraa sinun ulkomaanmatkojen aikana.

Ei sillä kropalla

Vierailija
880/1124 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista...

Niitä maksetaan sulle ihan ilman hakemista. 

Luettelehan nyt ne tuet, joita minulle maksetaan hakematta.