Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
81/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapaillut satoja naisia, ja oman kokemuksen mukaan vain suomalaiset naiset ovat olleet rahan perässä.

Sellaista se on, kun harrastaa maksullisia.

Vierailija
82/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään rahasta. Osin sen takia kävin koulut ja menin töihin sekä sijoitan rahojani. Tilipäivänä on aina kiva katsoa pankkitiliä ja miettiä, mitä tekisi.

Samoin. Huomaan myös, että lähes kaiken mitä teen, teen pohjimmiltaan rahan takia. Vaikka esitänkin na hyväntekijää pienyrittäjänä ajoittaisine avustuksineni, niin kyllä minä kuvani/firman nimen haluan lahjoittajana someen/paikallislehteen - sellainen narsisti meikämanne on! Raha pyörittää maailmaa, ja minä haluan sitä _paljon_. Samoi kiehtoo status ja valta. Paikallispolitiikan kiemurat kutkuttelee munaskuita. 

Voi hyvä jumala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi selvä merkki on se että naiset haluavat koulutetun miehen jolla on hyvä status työelämässä, ne miehet tienaa hyvin joten se on syy mikä paljastaa sen että ne ovat rahan perässä. 

Jos on mies joka on insinööri, mies joka on lääkäri ja mies joka ajaa rekkaa työkseen niin naisten mielestä suosituin mies on lääkäri, sitten insinööri ja sitten rekkaa ajava mies. 

Minä haluan miehen, joka tykkää lukemisesta, on kiinnostunut kulttuurista ja suhtautuu koulutukseen positiivisesti, joten hän osaa kannustaa lapsiaan opiskelussa. Mies lähtee kanssani taidenäyttelyihin ja teatteriin.

En halua miestä, joka on töiden takia useita vuorokausia pois kotoa.

Vierailija
84/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään rahasta. Osin sen takia kävin koulut ja menin töihin sekä sijoitan rahojani. Tilipäivänä on aina kiva katsoa pankkitiliä ja miettiä, mitä tekisi.

Samoin. Huomaan myös, että lähes kaiken mitä teen, teen pohjimmiltaan rahan takia. Vaikka esitänkin na hyväntekijää pienyrittäjänä ajoittaisine avustuksineni, niin kyllä minä kuvani/firman nimen haluan lahjoittajana someen/paikallislehteen - sellainen narsisti meikämanne on! Raha pyörittää maailmaa, ja minä haluan sitä _paljon_. Samoi kiehtoo status ja valta. Paikallispolitiikan kiemurat kutkuttelee munaskuita. 

Joko sinua on kirkkovaltuuston ehdokkaaksi kosiskeltu? Sinne tunnetusti pyydetään ensimmäisenä askeleena kaltaisiasi varjoisia demoneja.

Vierailija
85/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi selvä merkki on se että naiset haluavat koulutetun miehen jolla on hyvä status työelämässä, ne miehet tienaa hyvin joten se on syy mikä paljastaa sen että ne ovat rahan perässä. 

Jos on mies joka on insinööri, mies joka on lääkäri ja mies joka ajaa rekkaa työkseen niin naisten mielestä suosituin mies on lääkäri, sitten insinööri ja sitten rekkaa ajava mies. 

Minä haluan miehen, joka tykkää lukemisesta, on kiinnostunut kulttuurista ja suhtautuu koulutukseen positiivisesti, joten hän osaa kannustaa lapsiaan opiskelussa. Mies lähtee kanssani taidenäyttelyihin ja teatteriin.

Liittyy aiheeseen miten? Toki duunarit joutuu tehdä enemmän töitä kuin akateemiset koska akateemiset saa sen rahan usein helpommalla mutta kaikki muu sun viestissä on ihan puuta heinää. On ihan ok olla gold digger, en mä teitä vihaa mutta miksi miehen arvoilla,luonteella tai harrastuksilla ei ole teille mitään väliä? 

Vierailija
86/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tytär, sanoisin tietenkin ettei kannata valita rahatonta miestä, jos on muutakin mahdollista saada. Aika paljosta jää paitsi jos elämä on yhtä kituuttamista. Elämä on aidosti paljon parempaa kun ei tarvi miettiä liikaa rahaa. Ei tämä ole pois siitä, etteikö voisi etsiä myös mukavaa ja fiksua miestä, jolla on arvot kohdallaan. Ei rahassa ole mitään pahaa. 

Minä sanoisin tyttärelleni että kituuttamista voi välttää opettelemalla hyvän ammatin ja työn ja nauttimalla sen hedelmistä. Tuntisin itseni aika vastuuttomaksi äidiksi jos kehottaisin häntä pyrkimään parempaan elämään jonkun toisen rahoilla. 

Vierailija
87/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun naispuoliset tutut asuivat opiskeluaikansa töissäolevan miehen kanssa, joka tuki ja kustansi heidän elämäänsä. Hyvin pian valmistumisen jälkeen, päästyään hyviin tuloihin käsiksi, 90% näistä lemppasi tai vaihtoi miehen lennosta. Sattumaa?

Miehet suhtautuvat usein nurjasti naisen hyviin tuloihin. Haluavat olla perheen parempituloinen osapuoli. Naisena on aika vaikea ymmärtää miestä, joka kiukuttelee hyvistä tuloista tai yrittää jopa sabotoida naisen työuraa ja ehdotella pienituloisia ratkaisuja oman egonsa pönkittämiseksi.

Silloin, kun työssäkäyvä mies kustantaa pienituloisen naisen elämää, nainen myös yleensä tekee enemmän kotitöitä kuin se mies. Päästyään hyvätuloisiksi naiset yleensä haluaisivat jakaa kotityötkin tasan. Onko miehistä ollut siihen vai ovatko odottaneet edelleen palvelu

"Mulle on ihan sama tienaako nainen kuukaudessa nolla euroa vai miljoonan. Kunhan ei vaadi mun tienaavan euroakaan. Mulle raha ym. pinnallisuudet ovat yhdentekeviä ja odotan, että ne ovat sitä myös naiselle. Kiinnostaako? Kelpaako? Sitä minäkin."

Arvostan miehen työteliäisyyttä. En arvosta laiskuutta. Mieheni on työssänsä pidetty ja arvostettu aikaansaaja. Se on hienoa! Palkkansa ei ole kovin suuri.

Vierailija
88/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tytär, sanoisin tietenkin ettei kannata valita rahatonta miestä, jos on muutakin mahdollista saada. Aika paljosta jää paitsi jos elämä on yhtä kituuttamista. Elämä on aidosti paljon parempaa kun ei tarvi miettiä liikaa rahaa. Ei tämä ole pois siitä, etteikö voisi etsiä myös mukavaa ja fiksua miestä, jolla on arvot kohdallaan. Ei rahassa ole mitään pahaa. 

Minä sanoisin tyttärelleni että kituuttamista voi välttää opettelemalla hyvän ammatin ja työn ja nauttimalla sen hedelmistä. Tuntisin itseni aika vastuuttomaksi äidiksi jos kehottaisin häntä pyrkimään parempaan elämään jonkun toisen rahoilla. 

Minusta tuntuisi, että kasvattaisin prostituuttia tai lokkia, jos kehottaisin etsimään varakasta miestä. Tai miestä ylipäätään. Tsiisus. Omat tyttäreni patistin yliopistoon.

Vierailija
89/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy aiheeseen miten? Toki duunarit joutuu tehdä enemmän töitä kuin akateemiset koska akateemiset saa sen

Liittyy aiheeseen siten, kun pikkupäämies juuri kertoi, miten naiset haluavat koulutetun miehen ja ovat rahan perässä, joten heitä kiinnostaa järjestyksessä lääkäri, insinööri ja viimeisenä rekkakuski. Minä kerroin omat kriteerini, kerro sinä omasi.

Vierailija
90/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että miehet eivät ymmärrä, että koulutusta voi arvostaa riippumatta rahasta. Esim apurahatutkija yliopistolla tienaa taatusti vähemmän kuin menestyvä putkimies. Silti se apurahatutkija on halutumpi koulutusta arvostavan naisen mielestä. 

Niin, lapsimiehet eivät ymmärrä. Onneksi olen itseäni vähemmän koulutetun miesmiehen kanssa.

Vierailija
91/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena saanut ison perinnön sukulaiselta. Elän aika vaatimattomasti ja se on tietysti karsinut osan naisista ympäriltäni. Joka ainoa kerta, kun tapailunaisille paljastui, että olen varakas, heille tuli kova kiire syventää suhdetta ja alettiin puhua häistä, sekä lapsista. Meidän suku ei tietenkään hyväksynyt niin nopeaa toimintaa, eli suhteet loppuivat aika lyhyeen. Voisin sanoa, että omalla kohdallani naiset olivat pelkästään rahan perässä.

Vierailija
92/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kukaan miehistäni ole ainakaan niin olettanut, vaikka olen tapaillut miehiä tuloluokkien molemmista päistä. Incelit on varmaan se ryhmä joka tätä spämmää, kun eivät naisista mitään tiedä.

Vierailija
93/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Eivät nuo sulje toisiaan katsos pois! 

Vierailija
94/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännesvuosisadan palstailleena voin kertoa, että tuo luulo on ihan viime aikain keksintöä ja tahallista toimintaa joiltakin.

Kaikki normaali-ihmiset tietävät toisin.

Se on alkanut cyber-vaikuttamisena ja siihen tarttuu naisvihamieliset.

Aina on ollut ahneita miehiä ja naisia. Se ei piirteenä ole sukupuolisidonnaista. Mutta nämä yksilöt poikkeavat normista.

Vierailija
95/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorena saanut ison perinnön sukulaiselta. Elän aika vaatimattomasti ja se on tietysti karsinut osan naisista ympäriltäni. Joka ainoa kerta, kun tapailunaisille paljastui, että olen varakas, heille tuli kova kiire syventää suhdetta ja alettiin puhua häistä, sekä lapsista. Meidän suku ei tietenkään hyväksynyt niin nopeaa toimintaa, eli suhteet loppuivat aika lyhyeen. Voisin sanoa, että omalla kohdallani naiset olivat pelkästään rahan perässä.

Ei tietenkään kannata naida rahan perässä olijaa, mutta miten ihmeessä suvun hyväksyntä tähän liittyy? Kai sinä aikuisena ihmisenä päätät itse kenet otat ja milloin?

Vierailija
96/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat rahat niin ei ole kiitollisuuden velassa kenellekään

Vierailija
97/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro varallisuudestasi tapsiluvaiheessa. Oudolta kuulostaa tuokin, että sukulaisesi puuttuvat sinun elämään. Oletko vielä alaikäinen vai muuten holhouksenalainen?

Vierailija
98/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy aiheeseen miten? Toki duunarit joutuu tehdä enemmän töitä kuin akateemiset koska akateemiset saa sen

Toinen kirjoittaa, että haluaa miehen, joka pitää lukemisesta, kulttuurista ja arvostaa koulutusta, ja sinä sanot, että miksi tälle miehen arvot ja kiinnostuksen kohteet eivät merkkaa mitään? Just. 

Vierailija
99/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minulla on hyvin koulutettu mies joka työskentelee matalapalkkaisella kulttuurialalla ja on tällä hetkellä työtön. Arvostan hänen monipuolista koulutustaan, kiinnostuksen kohteitaan, harrastuksiaan ja sivistystään. Molemmat olemme melko varattomia, joten on yksinkertaista pitää yhteiset rahat, eikä kumpikaan koe olevansa siipeilijä tai myöskään hyväksikäytetty taloudellisesti. Meillä on aika samankaltaiset elintavat ja toiveet elintasosta. Elämän laatu määrittyy pitkälti toisin kuin rahan ja omaisuuden kautta. 

Vierailija
100/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan minä kerroin minun mieleen olevista miesten arvoista, luonteesta ja harrastuksista. Etkö osaa lukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä