Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
101/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorena saanut ison perinnön sukulaiselta. Elän aika vaatimattomasti ja se on tietysti karsinut osan naisista ympäriltäni. Joka ainoa kerta, kun tapailunaisille paljastui, että olen varakas, heille tuli kova kiire syventää suhdetta ja alettiin puhua häistä, sekä lapsista. Meidän suku ei tietenkään hyväksynyt niin nopeaa toimintaa, eli suhteet loppuivat aika lyhyeen. Voisin sanoa, että omalla kohdallani naiset olivat pelkästään rahan perässä.

Ei tietenkään kannata naida rahan perässä olijaa, mutta miten ihmeessä suvun hyväksyntä tähän liittyy? Kai sinä aikuisena ihmisenä päätät itse kenet otat ja milloin?

Jäin samaa miettimään 😳 Mitä helvettiä suku ylipäätään kuuluu aikuisen ihmisen päätöksiin?

Vierailija
102/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tytär, sanoisin tietenkin ettei kannata valita rahatonta miestä, jos on muutakin mahdollista saada. Aika paljosta jää paitsi jos elämä on yhtä kituuttamista. Elämä on aidosti paljon parempaa kun ei tarvi miettiä liikaa rahaa. Ei tämä ole pois siitä, etteikö voisi etsiä myös mukavaa ja fiksua miestä, jolla on arvot kohdallaan. Ei rahassa ole mitään pahaa. 

Tyttäreni meni just naimisiin köyhän brittimiehen kanssa. En voisi olla onnellisempi heidän puolestaan, niin onnellisia ovat. Onneksi ovat nuoria ja mieskin on  työteliäs, et varmasti jotenkin tulevat toimeen. Meillä perhe auttaa sit tarvittaessa. On siihen varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorena saanut ison perinnön sukulaiselta. Elän aika vaatimattomasti ja se on tietysti karsinut osan naisista ympäriltäni. Joka ainoa kerta, kun tapailunaisille paljastui, että olen varakas, heille tuli kova kiire syventää suhdetta ja alettiin puhua häistä, sekä lapsista. Meidän suku ei tietenkään hyväksynyt niin nopeaa toimintaa, eli suhteet loppuivat aika lyhyeen. Voisin sanoa, että omalla kohdallani naiset olivat pelkästään rahan perässä.

Ei tietenkään kannata naida rahan perässä olijaa, mutta miten ihmeessä suvun hyväksyntä tähän liittyy? Kai sinä aikuisena ihmisenä päätät itse kenet otat ja milloin?

Häistä ja lapsista kannattaa puhua hyvissä ajoin, jos niitä haluaa. Ei se tarkoita, että kaikki pitäisi toteuttaa kiireellä, paitsi tietysti ne lapset jos ikää alkaa olla enemmän. Olisit ollut tyytyväinen vaan. Sanoisin, että suhteesi kaatuivat enemmän siihen, että kyselit liikaa sukulaisten mielipiteitä omiin yksityisasioihisi kuin siihen, että naiset ilmaisivat olevansa kanssasi vakavin aikein liikeellä.

Vierailija
104/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai mielipide.

Vierailija
105/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla ei ole mitään kokemusta naisista selittävät. Totuus on kuitenkin toinen. M40

Vierailija
106/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi selvä merkki on se että naiset haluavat koulutetun miehen jolla on hyvä status työelämässä, ne miehet tienaa hyvin joten se on syy mikä paljastaa sen että ne ovat rahan perässä. 

Jos on mies joka on insinööri, mies joka on lääkäri ja mies joka ajaa rekkaa työkseen niin naisten mielestä suosituin mies on lääkäri, sitten insinööri ja sitten rekkaa ajava mies. 

Minä haluan miehen, joka tykkää lukemisesta, on kiinnostunut kulttuurista ja suhtautuu koulutukseen positiivisesti, joten hän osaa kannustaa lapsiaan opiskelussa. Mies lähtee kanssani taidenäyttelyihin ja teatteriin.

En halua miestä, joka on töiden takia useita vuorokausia pois kotoa.

Liittyy aiheeseen miten? Toki duunarit joutuu tehdä enemmän töitä kuin akateemiset koska akateemiset saa sen

Missä todellisuudessa akateemisten täytyy tehdä vähemmän töitä? En tunne ensimmäistäkän, jonka työaika olis alle 60h/viikko. Toisilla tuonkin yli.

Vierailija
107/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin vanhempieni liittoa ja jatkuvaa kamppailua rahasta koko lapsuuden, päätin itse tehdä toisin ja etsiä ihmisen, joka ei ole tulevaisuudessa puilla paljailla. Tämä ei suinkaan ole pääsyy, miksi hänet valitsin. Itsekin kouluttauduin pitkälle. Hyvää on elämä ollut. 

Vierailija
108/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä, että noin yleensä naiset ovat.

Vierailija
109/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tytär, sanoisin tietenkin ettei kannata valita rahatonta miestä, jos on muutakin mahdollista saada. Aika paljosta jää paitsi jos elämä on yhtä kituuttamista. Elämä on aidosti paljon parempaa kun ei tarvi miettiä liikaa rahaa. Ei tämä ole pois siitä, etteikö voisi etsiä myös mukavaa ja fiksua miestä, jolla on arvot kohdallaan. Ei rahassa ole mitään pahaa. 

Tyttäreni meni just naimisiin köyhän brittimiehen kanssa. En voisi olla onnellisempi heidän puolestaan, niin onnellisia ovat. Onneksi ovat nuoria ja mieskin on  työteliäs, et varmasti jotenkin tulevat toimeen. Meillä perhe auttaa sit tarvittaessa. On siihen varaa.

Hienoa, että tyttäresi on onnellinen. Väitätkö siis ettei voisi olla yhtä onnellinen varakkaamman kanssa vai mikä oli ajatuksena? Varmaankin se, että yhtä onnellinen voi olla varattoman kanssa? Toivotaan niin, ja ovathan he nuoria sekä työteliäitä, joten tulevaisuus vaikuttaa lupaavalta. 

Vierailija
110/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleiden ulinaa.

Kun puuttuu taysin itsekritiikki, niin pitää keksiä joku syy itsensä ulkopuolelta sille, ettei saa seuraa.

Vierailija
111/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet akateemiset downshiftaavat jossain vaiheessa, etenkin kovien alojen akateemiset kuten lääkärit, juristit jne. Samoin tekevät johtavassa asemassa olevat. Mitä korkeampi koulutus sitä pidempään elää, tämäkin on tutkittu.  Idea on se, että on itsemääräämisoikeutta ja voi vaikuttaa omiin aikatauluihinsa mitä korkeammalla on. Onhan tuohon pääseminen vaatinut myös ponnisteluita, mutta se palkitaan. 

Vierailija
112/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perätön käsitys johtuu siitä, ettei itsetuntovammaisilla miehillä (lue: inceleillä) ole antaa mitään, edes rahaa.

Ne ovat itse koko ajan käsi ojossa ottamassa ja muna sojossa saamassa.

Ja ne projisoivat tämän oman käytöksensä naisiin.

Ex vei minulta yli tonnin. Sitä edellinen ex  yli 5000€.

Annoin asian olla koska halusin vain heistä eroon.

Miehet määrittää arvonsa rahalla.

Vierailija
113/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on vankkumaton, psykoottistasoinen harhaluuloni.

Korjasin.  Nyt on totta.

Vierailija
114/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai mielipide.

Naurahdin vähän, koska varoitin entistä opiskelukaveriani, että älä perkele ikinä lyöttäydy yhteen yhdenkään vihervassarin naisen kanssa. Ei uskonut, vaan meni naimisiin demarinaisen kanssa, kaksi lasta, ostivat yhteensä neljä asuntoa/taloa, jotka mies laittoi viimeisen päälle kuntoon. Myivät niitä sitten pois ja lopulta nainen sai vietyä kaikki rahat, sekä kummankin lapsen mennessään.

Vierailija
115/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joilla ei ole mitään kokemusta naisista selittävät. Totuus on kuitenkin toinen. M40

Jokaisella naisella on hintansa,ja usein yllättävän halpa.

Vierailija
116/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleiden ulinaa.

Kun puuttuu taysin itsekritiikki, niin pitää keksiä joku syy itsensä ulkopuolelta sille, ettei saa seuraa.

Ja nää incelithän on mielestään syyttömiä myös kouluttamattomuuteensa ja pitkäaikaistyöttömyyteensä.

Loisiminen kuuluu heidän mielestään valkoisen percelin perusoikeuksiin. 

Vierailija
117/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin vähän, koska varoitin entistä opiskelukaveriani, että älä perkele ikinä lyöttäydy yhteen yhdenkään vihervassarin naisen kanssa. Ei uskonut, vaan meni naimisiin demarinaisen kanssa, kaksi lasta, ostivat yhteensä neljä asuntoa/taloa, jotka mies laittoi viimeisen päälle kuntoon. Myivät niitä sitten pois ja lopulta nainen sai vietyä kaikki rahat, sekä kummankin lapsen mennessään.

Asian lopputuloksen suhteen ullattuneet:  404 / EI OLE!

Vierailija
118/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä perätön käsitys johtuu siitä, ettei itsetuntovammaisilla miehillä (lue: inceleillä) ole antaa mitään, edes rahaa.

Ne ovat itse koko ajan käsi ojossa ottamassa ja muna sojossa saamassa.

Ja ne projisoivat tämän oman käytöksensä naisiin.

Ex vei minulta yli tonnin. Sitä edellinen ex  yli 5000€.

Annoin asian olla koska halusin vain heistä eroon.

Miehet määrittää arvonsa rahalla.

Ihan sama homma on suomalaisilla, 60-luvulla syntyneillä huoramarkoilla. Slogan kuuluu:

Ole aina ottamassa - älä koskaan antamassa!

Vierailija
119/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi incelit ei silti saa ketään?

Vierailija
120/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Incel, joka antaisi ilmaiseksi jos vain joku, ihan kuka tahansa nainen, hänet huolisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi