Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Itse heterosuhteisiin kyynistyneenä kysyn ilman provosointia, miksi eivät olisi? Jos se on naisille ainut oikea etuus heterosuhteista, muuten olet antamispuolella, niin fiksuahan se vaan on.
Itse olin aina kunnollinen nuori nainen ja näpeille tuli suhteissa. Olisimpa tajunnut vaihtaa riihikuivaan eikä juosta "rakkauden" perässä, johon meidät naiset on sosiaalistettu. Valettahan tuo.
Äläkä am mu viestintuojaa. Aika näyttää lopulta teillekin, että olen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä perätön käsitys johtuu siitä, ettei itsetuntovammaisilla miehillä (lue: inceleillä) ole antaa mitään, edes rahaa.
Ne ovat itse koko ajan käsi ojossa ottamassa ja muna sojossa saamassa.
Ja ne projisoivat tämän oman käytöksensä naisiin.
Ex vei minulta yli tonnin. Sitä edellinen ex yli 5000€.
Annoin asian olla koska halusin vain heistä eroon.
Miehet määrittää arvonsa rahalla.
Ihan sama homma on suomalaisilla, 60-luvulla syntyneillä huoramarkoilla. Slogan kuuluu:
Ole aina ottamassa - älä koskaan antamassa!
Huoramarko tulee käyttöön, kiitos!
(Minulta rahaa vieneet äijät oli syntyneet 1967 ja 1969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi tytär, sanoisin tietenkin ettei kannata valita rahatonta miestä, jos on muutakin mahdollista saada. Aika paljosta jää paitsi jos elämä on yhtä kituuttamista. Elämä on aidosti paljon parempaa kun ei tarvi miettiä liikaa rahaa. Ei tämä ole pois siitä, etteikö voisi etsiä myös mukavaa ja fiksua miestä, jolla on arvot kohdallaan. Ei rahassa ole mitään pahaa.
Tyttäreni meni just naimisiin köyhän brittimiehen kanssa. En voisi olla onnellisempi heidän puolestaan, niin onnellisia ovat. Onneksi ovat nuoria ja mieskin on työteliäs, et varmasti jotenkin tulevat toimeen. Meillä perhe auttaa sit tarvittaessa. On siihen varaa.
Inhorealistista. Hyvin on naiset sosiaalistettu antamispuolelle. Hölmöläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorena saanut ison perinnön sukulaiselta. Elän aika vaatimattomasti ja se on tietysti karsinut osan naisista ympäriltäni. Joka ainoa kerta, kun tapailunaisille paljastui, että olen varakas, heille tuli kova kiire syventää suhdetta ja alettiin puhua häistä, sekä lapsista. Meidän suku ei tietenkään hyväksynyt niin nopeaa toimintaa, eli suhteet loppuivat aika lyhyeen. Voisin sanoa, että omalla kohdallani naiset olivat pelkästään rahan perässä.
Ei tietenkään kannata naida rahan perässä olijaa, mutta miten ihmeessä suvun hyväksyntä tähän liittyy? Kai sinä aikuisena ihmisenä päätät itse kenet otat ja milloin?
Teidän sukuunko otettaisi ilomielin mies, joka olisi esim. linnakundi tai pahimmassa tapauksessa pedari?
eri
Olen hyvätuloisista oloista, mutta huomasin jo varhain, että raha ei ole vain rahaa, ja muuttaessani kotoa sanouduin irti siitä kuviosta.
Aikani tapailin ja seurustelin muiden hyvätuloisista oloista olevien kanssa, mutta kaikissa toistui sama kaava. Seuraava kumppani oli sitten tyhjätasku, mutta ura eteni ja lompakon paksuuntuessa alkoi kasvaa myös kusen osuus korvien välissä, joten ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin jättää.
Elämän pyöriminen rahan ympärillä tekee ihmisestä tylsän.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai mielipide.
Koska miesten "elättäjä ja suojelija" - profiili on pelkkä myytti ja mies hyötyy heterosuhteesta oikeasti aina enemmän. Maksaisitte edes, mutta ei. Puoliksi pitää maksaa. Hohhoijaa.
Maksatko ap treffit vai oletatko miehen hoitavan tuollaiset pikkujutut?
Aivan
Vierailija kirjoitti:
Tämä perätön käsitys johtuu siitä, ettei itsetuntovammaisilla miehillä (lue: inceleillä) ole antaa mitään, edes rahaa.
Joko sä sait tyttäresi muuton autettua?
T. Sivulliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai mielipide.
Naurahdin vähän, koska varoitin entistä opiskelukaveriani, että älä perkele ikinä lyöttäydy yhteen yhdenkään vihervassarin naisen kanssa. Ei uskonut, vaan meni naimisiin demarinaisen kanssa, kaksi lasta, ostivat yhteensä neljä asuntoa/taloa, jotka mies laittoi viimeisen päälle kuntoon. Myivät niitä sitten pois ja lopulta nainen sai vietyä kaikki rahat, sekä kummankin lapsen mennessään.
Missähän todellisuudessa tuo edes on mahdollista. Miksi mies ei tehnyt rikosilmoitusta.
Vain siinä todellisuudessa, että mies valehteli.
Avioerossa kaikki paitsi avioehdolla tai testamentilla avio-oikeuden ulkopuolelle suljettu varallisuus menee kahtia.
Kumpikin vanhempi on velvollinen huoltamaan lapsiaan, myös isä, jota lakkasi kiinnostamasta.
Tuossa kohtaa moni ukko unohtaa tosiasiat ja juo ja pelaa äkkiä sen erossa saamansa puoli valtakuntaa. Niin exä teki: lähti kiukuissaan Karibialle, vuokrasi rantabaarin ja joi 2 vuotta omia viinojaan parhaana asiakkaanaan kunnes rahat loppuivat.
Alkoholismi jäi päälle, samoin peliriippuvuus. Missä lienee ukko? Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama homma on suomalaisilla, 60-luvulla syntyneillä huoramarkoilla. Slogan kuuluu:
Ole aina ottamassa - älä koskaan antamassa!
Huoramarko tulee käyttöön, kiitos!
(Minulta rahaa vieneet äijät oli syntyneet 1967 ja 1969)
Spermaviemäri haukkumassa miehiä, yllättävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorena saanut ison perinnön sukulaiselta. Elän aika vaatimattomasti ja se on tietysti karsinut osan naisista ympäriltäni. Joka ainoa kerta, kun tapailunaisille paljastui, että olen varakas, heille tuli kova kiire syventää suhdetta ja alettiin puhua häistä, sekä lapsista. Meidän suku ei tietenkään hyväksynyt niin nopeaa toimintaa, eli suhteet loppuivat aika lyhyeen. Voisin sanoa, että omalla kohdallani naiset olivat pelkästään rahan perässä.
Ei tietenkään kannata naida rahan perässä olijaa, mutta miten ihmeessä suvun hyväksyntä tähän liittyy? Kai sinä aikuisena ihmisenä päätät itse kenet otat ja milloin?
Teidän sukuunko otettaisi ilomielin mies, joka olisi esim. linnakundi tai pahimmassa tapauksessa pedari?
eri
Siis en ylipäätään keskustele _kenenkään_ kanssa kumppaneistani - todellakaan. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu. Eri asia jos on 15 vee, mutta jaatko sinä äipän, isin ja ehkä myös kummitätyliinin kanssa ennakkotietoja mielititystäsi, ja keskustelet _kelpaako_ vaikkapa kolmekymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Teidän suvussako on tavallista, että tuollaisten kanssa mennään naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Aivan
En käy treffeillä. Ei kiinnosta miehet em. syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sä sait tyttäresi muuton autettua?
T. Sivulliset
Minkä tyttären?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän siltä, että sinulla on huono itsetunto etkä itse näe itsessäsi muuta kuin rahan. Sitten kyselet sukulaisilta ohjeita elämääsi asioissa, joista aikuinen ihminen päättää itse.
Ja mitä ihmettä sinä siinä pelkäät, jos suhde syvenee ihan peräti tapailusta seurusteluun? Ei se sinua mihinkään perikatoon vie. Yleensä naimisiin meneminen ja lasten saaminenkin ovat nimenomaan onnellisen elämänkulun osia, varsinkin jos perheen talous on turvattu myös äitiyslomien ajan eikä ole vain naisen työssäkäynnin varassa. Osaat varmasti itsekin katsoa, että kumppanisi on mukava ja järkevä ihminen.
Et sinä ole ilmeisesti rahattomaksi muuttumassa, niin ei ole haittaa, vaikka raha lisäisi viehätysvoimaasi. Kunhan et ala miellyttämisenhalussa törsätä sitä liikaa.
Vaatimaton elämäntyyli muuttuu sympaattisemmaksi, jos se ei ole välttämättömyyden pakko. Jos joku elää vaatimattomasti, koska on köyhä, hän saattaa äityä tuhlariksi heti, jos saa vähänkin rahaa. Varakas mutta vaatimaton taas on aidosti järkevä rahankäyttäjä. Sekin voi olla syy siihen, että sinut nähdään mahdollisena perheenisänä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan
Olen eri, mutta suurin osa suomalaisista naisista on kyllä oppinut, että treffeillä kannattaa maksaa oma osuus ihan itse. Jos mies maksaa, niin siinä tulee kyytipoikana kaiken maailman odotuksia seksistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Paitsi jos oikeasti rakastuvat keskenään. Nuo raha-avioliitot ei ole välttämättä rakkautta.
Tuo on täyttä hömppää. Siivooja ei ole korkeakoulutetun miehen mielestä vakavastiotettava kumppani, vaikka miehet muuta uskottelevatkin. Siis oikeasti, olkaa järkeviä, miehillekin naisen status ja koulutus merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin vähän, koska varoitin entistä opiskelukaveriani, että älä perkele ikinä lyöttäydy yhteen yhdenkään vihervassarin naisen kanssa. Ei uskonut, vaan meni naimisiin demarinaisen kanssa, kaksi lasta, ostivat yhteensä neljä asuntoa/taloa, jotka mies laittoi viimeisen päälle kuntoon. Myivät niitä sitten pois ja lopulta nainen sai vietyä kaikki rahat, sekä kummankin lapsen mennessään.
Missähän todellisuudessa tuo edes on mahdollista. Miksi mies ei tehnyt rikosilmoitusta.
Mikä rikos tuossa mielestäsi tapahtui? Nainen sai ylipuhuttua, että laitetaan kaikki asuntojen myynneistä tulleet voitot alaikäisten lasten tileille ja koska oli itse tilien haltija, niin ymmärtänet lopun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Paitsi jos oikeasti rakastuvat keskenään. Nuo raha-avioliitot ei ole välttämättä rakkautta.
Tuo on täyttä hömppää. Siivooja ei ole korkeakoulutetun miehen mielestä vakavastiotettava kumppani, vaikka miehet muuta uskottelevatkin. Siis oikeasti, olkaa järkeviä, miehillekin naisen status ja koulutus merkitsee.
Suomessa, mutta minä kyllä tiedän suomalaisia insinöörejä, joille kelpaa aasialainen lähäri, tai ihan baariprostukin 😅
Minä tiedän vastaan tilastot. Kumpi on luotettavampi lähde?