Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai
Jokainen päättää ihan itse, millä spekseillä suostuu pariutumaan. Kuten sanottu, näistä viime vuosituhannelle jämähtäneistä miehistä näyttäisi olevan ylitarjontaa, koska suurin osa naisenpuutetta valittavista miehistä on enemmän tai vähemmän perinteisen roolijaon kannalla. Harvemmin täällä näkyy niitä miesfeministejä valittamassa ettei flaksi käy. Ei näy, kun niillä on kaikilla naiset.
Toki miehillä on parisuhdemarkkinoilla ihan vastaava oikeus äänestää jaloillaan. Siitä vaan valkkaamaan kriteerejä kumppanille.
Aivan, jokainen päättää itse mitä haluavat ja toimivat sen mukaan.
Missä näet niitä naisenpuutetta valittavia miehiä? Sanoisin että sinäkin olet juuri kirjoituksinesi valittamassa miehenpuutetta. Itket kun "hyviä" miehiä ei löydy sinulle. Oletko ajatellut ettet ole hyvä nainen kun et kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki kuvioon koska et kuitenkaan osaa lukea koko Väestöliiton Tahdotko -tutkimusta. Tai sitten selittelet ettei se ole sinulle riittävän tasokas... ihan sama.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k
Kiitos. En tiedä miksi olet noin hyökkäävä, vaikka pakko myöntää, että vähän pitää kritisoida, sillä nuo erot ovat prosentuaalisesti tosi pienet.
Tietysti naisen pitää kritisoida.
Toista se on kun ero on miesten eduksi, silloin jokainen prosentti (tai muu yksikkö) on maailman suurin asia.
Nyt sinä vain keksit satuja. En sanonut mitään tuollaista. Toivottavasti ymmärrät, että nuo erot eivät ole tilastollisesti merkittäviä.
Aloitit koko vänkäämisen julistamalla kuinka miehet ovat onnettomia ja naiset onnellisia. Olivatko erot siellä merkittäviä vai miksi teit sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset akat on AINA lähtökohtaisesti demariharakoita ja pyrkimässä taskuille. Se on fakta eikä mikään kuvitelma tai mielipide.
Naurahdin vähän, koska varoitin entistä opiskelukaveriani, että älä perkele ikinä lyöttäydy yhteen yhdenkään vihervassarin naisen kanssa. Ei uskonut, vaan meni naimisiin demarinaisen kanssa, kaksi lasta, ostivat yhteensä neljä asuntoa/taloa, jotka mies laittoi viimeisen päälle kuntoon. Myivät niitä sitten pois ja lopulta nainen sai vietyä kaikki rahat, sekä kummankin lapsen mennessään.
Missähän todellisuudessa tuo edes on mahdollista. Miksi mies ei tehnyt rikosilmoitusta.
Mikä rikos tuossa mielestäsi tapahtui? Nainen sai ylipuhuttua,
Juu ei mene noin. Todellakaan. Meillä lapsilla osuus omaisuudesta. Jotta voisi myydä, eli vaihtaa rahaksi, tarvitaan uskottu mies. Ei meillä ole oikeutta puuttua miten sattuu lasten omistuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanovat ja tekevät, aivan kaksi eri asiaa. Kun olet elänyt elintasoani vuoden, niin olet myös sen kokemuksen vanki. Jos käsken pakata laukut ja häipyä, niin ensimmäisenä mietit, että mitä voit ottaa mukaasi, kunnes näytän sinulle allekirjoittamasi lapun, jossa sitoudut lähtemään vain mukanasi tuomien tavaroiden kera. Sitten itketään ja kirjoitellaan someen. Naiset ovat kertakäyttötavaraa, hyviä alussa mutta käytössä kuluvia. Elämä on lyhyt, älä usko rakkauteen, panosta itseesi, älä naisiin mies.
No et sinä ole rakastanut tai ollut rakkauden arvoinen, jos olet kohdellut kumppaneitasi noin.
Et sinäkään jos olet ollut onnenonkijana suhteessa.
Minä olen kyllä aina ollut se parempituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki kuvioon koska et kuitenkaan osaa lukea koko Väestöliiton Tahdotko -tutkimusta. Tai sitten selittelet ettei se ole sinulle riittävän tasokas... ihan sama.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k
Kiitos. En tiedä miksi olet noin hyökkäävä, vaikka pakko myöntää, että vähän pitää kritisoida, sillä nuo erot ovat prosentuaalisesti tosi pienet.
Tietysti naisen pitää kritisoida.
Toista se on kun ero on miesten eduksi, silloin jokainen prosentti (tai muu yksikkö) on maailman suurin asia.
Nyt sinä vain keksit satuja. En sanonut mitään tuollaista. Toivottavasti ymmärrät, että nuo erot eivät ole tilastollisesti merkittäviä.
Aloitit koko vänkäämisen julistamalla kuinka miehet ovat onnettomia ja naiset onnellisia. Olivatko erot siellä merkittäviä vai miksi teit sen?
Sinä sanoit ensin, että miehet haluavat olla sinkkuja. Linkitin tutkimuksen, jossa todetaan, että naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin miehet. Sinä vastasit tuolla kuvalla, ja et jaksanut edet laittaa linkkiä itse tutkimukseen.
Niitä hoitajia ja lääkäreitä on häviävän vähän kun kokonaisuutta katsoo. Toki sä et keksi julkiselta sektorilta mitään muita kuin nuo :)
Tottakai keksin. Tuli vaan mieleen tuosta yrittämisestä Terveydenhuolto, koulutus, maanpuolustus esimerkiksi ovat aika isoja tekijöitä julkisella sektorilla. Tottakai on sitten kaikenlaista kaupunkirakenteen suunnittelua jne, mutta nuo kaksi ekaa työllistävät paljon. Ja kyllä ne vaan ovat meille kaikille elintärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa väliaikaisesti yksinhuoltajuuden kun tekee insestistä lasun. Mies ei ole tutkinnan (vuosia) ajan huoltajana. Kun ilmoitus todetaan perusteettomaksi, nainen tekee uuden ilmoituksen joka tutkitaan omana tapauksenaan. Naiselle ei tule seuraamuksia ilmoituksista.
Suomi on täynnä tarinoita lapsen vieraannuttamisesta. Suomalainen nainen on siinä mestari, onhan koko lastensuojelu rakennettu hänen tarpeisiinsa.
Ja mies tuollaisen tilanteen jälkeen siirtää kaikki rahansa naisen yksin avaamalle tilille? Ei ehkä ihan tavallinen tarina, eikä ihan normaalijärkinen mies.
Käsittääkseni se mies ei siirtäny rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa väliaikaisesti yksinhuoltajuuden kun tekee insestistä lasun. Mies ei ole tutkinnan (vuosia) ajan huoltajana. Kun ilmoitus todetaan perusteettomaksi, nainen tekee uuden ilmoituksen joka tutkitaan omana tapauksenaan. Naiselle ei tule seuraamuksia ilmoituksista.
Suomi on täynnä tarinoita lapsen vieraannuttamisesta. Suomalainen nainen on siinä mestari, onhan koko lastensuojelu rakennettu hänen tarpeisiinsa.
Ja mies tuollaisen tilanteen jälkeen siirtää kaikki rahansa naisen yksin avaamalle tilille? Ei ehkä ihan tavallinen tarina, eikä ihan normaalijärkinen mies.
Käsittääkseni se mies ei siirtäny rahoja.
No miksi mies ei tehnyt rikosilmoitusta? Oliko se jotenkin vajaakykyinen?
Minä en halua/tarvi mieheni rahoja, riittää, että mies on yhtä varakas kuin itse olen. Ketään, kun en myöskään itse halua elättää. Meillä on mieheni kanssa omat rahat edelleen, vaikka naimisissa olemmekin olleet jo 15v. Toki toista autamme ja tuemme, jos tulee esim työttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tilinkäyttöoikeus kaikkiin perheen tileihin, myös vaimoni. Mitä helvettiä te oikein vänkäätte?
Tilinkäyttöoikeus ei tarkoita oikeutta ottaa rahoja. Jos viet lastesi rahat, teet rikoksen. Vaikka sinulla olisi tilinkäyttöoikeus.
Älä jaksa olla lapsellinen. Lapsilla kun ei ole vielä omia kortteja, minä maksan ensin omalla kortillani sellaiset jutut, mihin lapset haluavat käyttää omia säästöjään ja siirrän heidän tileiltä rahat takaisin omalle tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis en ylipäätään keskustele _kenenkään_ kanssa kumppaneistani - todellakaan. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu. Eri asia jos on 15 vee, mutta jaatko sinä äipän, isin ja ehkä myös kummitätyliinin kanssa ennakkotietoja mielititystäsi, ja keskustelet _kelpaako_ vaikkapa kolmekymppisenä?"
Mä kuuntelin ja kunnioitin, kun oma äiti sanoi eräästä tyttöystäväehdokkaasta, että älä ala tuon tytön kanssa suhteeseen. Olin 17v ja äitini näki mikä se tyttö oli pohjimmiltaan. En kerro enempää, ettei mahdollisesti tunnista itseään vuosien takaa.
-eri
Ohis, mutta tuo voisin olla minä, paitsi että se poika taisi kyllä olla tuolloin 16. Mutta ensirakkauteni äiti sanoi minusta aikanaan jotain tuohon suuntaan.
Ihan hyvä päästä mammanpojasta eroon. Lapset on lapsia,
No joo, taisi äitinsä olla siinä vaiheessa ihan oikeassa. Minulla oli aika paljon vielä kasvettavaa ja itseni kanssa työskenneltävää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanovat ja tekevät, aivan kaksi eri asiaa. Kun olet elänyt elintasoani vuoden, niin olet myös sen kokemuksen vanki. Jos käsken pakata laukut ja häipyä, niin ensimmäisenä mietit, että mitä voit ottaa mukaasi, kunnes näytän sinulle allekirjoittamasi lapun, jossa sitoudut lähtemään vain mukanasi tuomien tavaroiden kera. Sitten itketään ja kirjoitellaan someen. Naiset ovat kertakäyttötavaraa, hyviä alussa mutta käytössä kuluvia. Elämä on lyhyt, älä usko rakkauteen, panosta itseesi, älä naisiin mies.
Tässä tiivistettynä miehinen rakkaus. Älä lankea siihen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Naisi, jos saisi mahdollisuuden. Naisi joka tapauksessa kahdesta samanveroisesta sen varakkaamman, jos olisi mahdollisuus valita.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua/tarvi mieheni rahoja, riittää, että mies on yhtä varakas kuin itse olen. Ketään, kun en myöskään itse halua elättää. Meillä on mieheni kanssa omat rahat edelleen, vaikka naimisissa olemmekin olleet jo 15v. Toki toista autamme ja tuemme, jos tulee esim työttömyyttä.
Niinhän sinä luulet.
Tutkimustenkin valossa mies nostaa todennäköisesti kytkintä kun tulee oikeita/isoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset vähemmän kuin koskaan ennen ja miehet enemmän kuin koskaan ennen. MUTTA - huomaa tämä - naiset SILTI paljon enemmän kuin miehet. Ja tuo tilasto, missä isät käyttävät enemmän aikaa lastenhoitoon, johtunee siitä, että isät ovat esim. kuskanneet lapsia harrastuksiin sillä aikaa kun äiti tekee niitä kotitöitä. Lapsiperheessä kun äidit ani harvoin lepäilevät sillä aikaa kun isä on lasten kanssa. Usein se kivempi ja kevyempi homma on vahtia lapsia leikkipuistossa kuin siivota, käydä kaupassa ja laittaa ruoka tai rampata jahtaamassa lapsille kurahousuja."
"Johtunee siitä" Ei voi tehdä noin, että keksit omasta pienestä päästäsi sinulle sopivan selityksen ja esität sen sitten faktana. Kuten selitin jo aiemmin, tutkimuksessa onb mukana koko väestö. Sinkut myös. Sinkkunaiset käyttävät kotitöihin paljon enemmän aikaa kuin sinkkumiehet, osittain ikäjakaumasta johtuen (eläkeläisnaisia enemmän kuin miehiä), mutta ei k
No ei tilastot tarkoita sitä, että se keskimääräisyys toteutuu jokaisen kohdalla. Monissa perheissä asiat tehdään suunnilleen puoliksi. Sitten on tietty myös poikamiehiä, joiden kodeissa kukaan (paitsi joissakin äiti) muu tee niitäkotitöitä. ja sit on talouksia, joissa vain toinen tekee kotityöt ja toinen luumuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Naisi, jos saisi mahdollisuuden. Naisi joka tapauksessa kahdesta samanveroisesta sen varakkaamman, jos olisi mahdollisuus valita.
Mies valitsisi kahdesta naisesta sen nuoremman, hoikemman ja kauniimman. Mitä sitten. Tällä rakkauspotaskalla voidaan jo pyyhkiä perät. Niin perätön huttu ei enää myy järkiintyneille.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.