Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
301/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää. 

Naisi, jos saisi mahdollisuuden. Naisi joka tapauksessa kahdesta samanveroisesta sen varakkaamman, jos olisi mahdollisuus valita.

Olen seurustellut kerran vakavasti ja toisen kerran menin naimisiin. En tiennyt kummankaan omaisuuksista tai palkoista mitään. Tänä päivänä en tiedä mieheni palkkaa, meillä on kaksi lasta. 

Vierailija
302/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lopulta tulee vaihdetuksi nuorempaan kun on antanut kaikkensa. Ukon tarvitsi vain maksaa puolet omistusasunnosta. Voi vtun kele."

Suomalaisilta naisilta tahtoo unohtua ja ymmärtää mikä miehille on parisuhteessa aika tärkeää. Minäpä kerron. Pidä itsesi viehättävänä. Kunnioita miestäsi, näytä tälle, että rakastat, himoitse häntä vähintään muutaman kerran viikossa, anna hänen nauttia seksistä siten, että hän saa edes kerran kuukaudessa laueta juuri niin nopeasti kuin haluaa. Älä patista ja määräile häntä tekemään mitä sinä juuri sillä minuutilla haluat. Tuossa vain osa asioista, joilla pääsee jo aika pitkälle.

Tuohon maksulliset. Vapaaehtoisilta voit tuollaisia toimia toivoa rahaa vastaan. Me muut emme edelleenkään ole palvelijoita/alamaisia.

Te ette nyt ole kiinnostuksen kohteena muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on joitakin miehiä, jotka ovat kyllästyneet suomalaisissa naisissa juuri tuohon touhuun. Ovat aika varakkaita, mutta eivät omien sanojensa mukaan edes kuse enää suomalaisiin naisiin päin. Muutama on mennyt naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja liitot näyttävät onnellisilta. Ovat tehneet varmasti omalta osaltaan aivan järkiratkaisut.

Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni.

Suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies, ja todennäköisemmin töissä. Eikä Suomessa ole koskaan ollut kulttuuria, että mies yksin elättää. Kuten monissa maailman maissa edelleen on. Mukaan luettuna nuo ihanat Aasian maat. 

T. Katkero

Vierailija
304/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin oletetaan? Sehän on ollut fakta koko ihmiskunnan historian ajan, eikä muuksi muutu!

Vierailija
305/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät miehet luulevat voivansa ostaa toisen. Kohde vaistoaa tämän tyhmyyden ja ottaa irti mitä saa, koska tajuaa homman ohuuden ja falskiuden.

Nämä ovat näitä henkisiä setämiehiä, jotka kyttäävät missejä ja malleja eli kauniita koristeita. 

Tosi rakkautta eivät löydä. Sitten ollaan katkeria ja otetaan se nöyrä ulkkari.

Vierailija
306/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset myöntävät olevan rahan perään. :D

Aina suominaiset sanoo, että aasialaiset naiset vie miehen rahat ja antaa miehelle viikkorahaa ja että miehen täytyy antaa rahaa naisen perheelle.

Suominaiset itse myöntävät olevan rahanahneita haukkumalla aasialaisia naisia.

Vierailija
307/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuta yhteen onnenonkijoiden kanssa. Silti tulijoita on riittämiin. Jokainen allekirjoittaa, ennenkuin asettuu. Oletko vähän yksinkertainen?

Sinä tässä olet yksinkertainen, kun törmäät aina onnenonkijoihin. Normaalit naiset ei sinusta kiinnostu ja hyvästä syystä. Sinun luonne on niin pska.

Kerrotko, että mitä minun sitten pitäisi tehdä? En ole rikkaasta suvusta vaan suorittanut kaksi loppututkintoa lainarahalla, tehnyt yli 30 vuotta töitä 16 tuntia päivässä, seitsemänä päivänä viikossa. Olen saanut yritykseni toimimaan ja vaurastunut sitä myöten. Nyt kun olen myynyt jotkut yritykseni ja sijoittanut kyseiset rahat maaomaisuuteen, niin minun pitäisi ryhtyä jakamaan omaisuuttani satunnaisille suominaisille, vain siksi että ovat kanssani? Kuinka naivia elämää tälläistä vaativat naiset elätte. Yhtä rehellistä kohti on kymmenen onnenonkijaa. Ja kyllä,

Miksi sinun pitäisi antaa rahojasi naisille? Älä seurustele tällaisten kanssa. Yksinkertaista. Älä myöskään anna ymmärtää, että sinulla fyffee olis, jos et ymmärrä sitä antaa. Jos sill.rqhalla naisia houkuttelet, syöttiin tarttuvat he, jotka sen rahan perässä ovat  

Vierailija
308/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset myöntävät olevan rahan perään. :D

Aina suominaiset sanoo, että aasialaiset naiset vie miehen rahat ja antaa miehelle viikkorahaa ja että miehen täytyy antaa rahaa naisen perheelle.

Suominaiset itse myöntävät olevan rahanahneita haukkumalla aasialaisia naisia.

Tämä.

Vierailija
309/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on joitakin miehiä, jotka ovat kyllästyneet suomalaisissa naisissa juuri tuohon touhuun. Ovat aika varakkaita, mutta eivät omien sanojensa mukaan edes kuse enää suomalaisiin naisiin päin. Muutama on mennyt naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja liitot näyttävät onnellisilta. Ovat tehneet varmasti omalta osaltaan aivan järkiratkaisut.

Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni.

Suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies, ja todennäköisemmin töissä. Eikä Suomessa ole koskaan ollut kulttuuria, että mies yksin elättää. Kuten monissa maailman maissa edelleen on. Mukaan luettuna nuo ihanat Aasian maat. 

Älä nyt, aasialaiset eivät ole rahan perässä. Ihan vapaaehtoisesti suomimiehet saavat kustantaa koko aasialaisen suvun.

Vierailija
310/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni."

Oletko lesbo ja monenko suomalaisen naisen kanssa olet ollut suhteessa? Mitä aasialaisiin naisiin tulee, niin eiköhän jokainen mies, jolla on ikäviä kokemuksia suomalaisten naisten kanssa, katso melko tarkkaan millaisen naisen kanssa lyö hynttyyt yhteen.

Koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos nainen on pösilö ja etsii varakasta miestä. Meillä isäni elätti koko perheen ja äiti oli kotirouvana, kuten kaikki naapuruston muutkin rouvat. Niistä ihanista Aasian maista löytyy onneksi vielä aitoja naisellisia ja perinteisiä arvoja kannattavia naisia.

Vierailija
311/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse elätän miestäni joskus. Huomannut että esim 60-luvulla syntyneet vanhemmat ei ymmärrä tätä, heidän mielestä miehen pitäisi elättää nainen. Esim siskoni mies elätttää siskoani ja heille se on ok. Olen kertonut vanhemmilleni että nykyään on tasa-arvo ja nainen voi vaikka elättää miestä ja tienata miestä enemmän, että maailma muuttuu. Mua ei muutenkaan ole koskaan kiinnostunut raha eikä kiinnosta materia. Miehelläni on myös sairauksia jonka takia hän ei nyt pysty käydö töissä.

Mielenkiintoista. Olen syntynyt 1965 ja 20-luvulla syntynyt äitini teroitti aina, että naisen pitää ansaita omat rahansa ettei ole miehestä riippuvainen. Saman vinkin ole  välittänyt tyttärelleni. 

Eikä yksikään ikäpolveni edustaja tuttavapiirissäni ole miehensä elätettävänä. Eli epäilen että olisi 60-lukulaisten yleinen mielipide tuo.

Täällä sama. Olen saman ikäinen ja kaikki minun tuntemat (ja minua vanhemmatkin) naiset ovat tehneet omaa uraa ja tienanneet omat rahat. 

Vierailija
312/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanovat ja tekevät, aivan kaksi eri asiaa. Kun olet elänyt elintasoani vuoden, niin olet myös sen kokemuksen vanki. Jos käsken pakata laukut ja häipyä, niin ensimmäisenä mietit, että mitä voit ottaa mukaasi, kunnes näytän sinulle allekirjoittamasi lapun, jossa sitoudut lähtemään vain mukanasi tuomien tavaroiden kera. Sitten itketään ja kirjoitellaan someen. Naiset ovat kertakäyttötavaraa, hyviä alussa mutta käytössä kuluvia. Elämä on lyhyt, älä usko rakkauteen, panosta itseesi, älä naisiin mies.

Kannattais tuota kertoa jossain palstalla, jossa on muitakin miehiä. Täällä lähinnä naisia. Meitä, joilla ei ole sinulle mitään arvoa. 

Täällä on muitakin miehiä sekä naisia, jotka eivät ole arvottomia. Olet surkea uhriutuja.

Vierailija
313/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lopulta tulee vaihdetuksi nuorempaan kun on antanut kaikkensa. Ukon tarvitsi vain maksaa puolet omistusasunnosta. Voi vtun kele."

Suomalaisilta naisilta tahtoo unohtua ja ymmärtää mikä miehille on parisuhteessa aika tärkeää. Minäpä kerron. Pidä itsesi viehättävänä. Kunnioita miestäsi, näytä tälle, että rakastat, himoitse häntä vähintään muutaman kerran viikossa, anna hänen nauttia seksistä siten, että hän saa edes kerran kuukaudessa laueta juuri niin nopeasti kuin haluaa. Älä patista ja määräile häntä tekemään mitä sinä juuri sillä minuutilla haluat. Tuossa vain osa asioista, joilla pääsee jo aika pitkälle.

Ja nainen saa tässä diilissä mitä? Vastaan puolestasi, orgasmikuilun, suhdeyksinäisyyden ja vtutuksen. 

Vastasit väärin ja tyypillisen suomalaisen naisen asenteella.

Vierailija
314/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat aina rahan perään.

Vai eikä miljonääri kumppani maistuisi?

Vierailija
315/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa Matearlist elokuva, nyt teattereissa. Rakkaudesta ja rahasta mm.

Vierailija
316/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että taas siivooja on se joka otetaan esimerkiksi!

Tiesitkö, että siivoojallakin voi olla mukava omaisuus. Ei vain kerro sitä muille, ainakaan miesehdokkaille..

T. Siivooja

Naisen on pidettävä omaisuus visusti omana tietonaan eikä tule ikinä mennä naimisiin ainakaan ilman kunnollista avioliittoehtoa.

Siivooja on pienituloinen ammatti, ei kovinkaan trendikäs, ehkä tästä syystä usein esimerkkinä. 

Arvostan itse siivoojia. Mutta tosiasia on kun opiskeluaikoina siivosin, miehiä ei kiinnostanut suhde kanssani. Hetken huviksi olisin toki kelvannut. En kertonut heille opiskelusta, saati mitä opiskelin. Kauppakorkea olisi voinut muuttaa miesten mielen. 

Teinejä tuskin kiinnostaa avioliitto vaikka olisit kertonut kauppakorkeasta. Mutta keuli sinä toki tuolla tutkinnolla, se taitaa olla ainoa saavutuksesi kun korostat asiaa

Vierailija
317/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…;

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Vierailija
318/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä mies, joka ei saa naista, syyttää siitä naisten rahan ahneutta, kun ei halua myöntää, että vika on omassa käytöksessä. 

Naiset haluavat älykkään ja sivistyneen hyväkäytöksisen miehen. He ovat yleensä paremmin palkatuissa töissä.

Vierailija
319/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen saa tässä diilissä mitä? Vastaan puolestasi, orgasmikuilun, suhdeyksinäisyyden ja vtutuksen. 

Mitä mies saa naisesta jos ei edes noita asioita?

Naisen arvo miehelle on nykyään nolla, te vain viette ja vaadittte lisää, antamatta mitään.

Eipä siinä, teillä on oikeus yrittää, mutta älkää itkekö kun ette löydä miestä joka suostuisi moiseen.

Vierailija
320/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…;

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Toimiva linkki: https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…