Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi intissä ei saisi tumputtaa oman peiton alla ?

Vierailija
01.08.2025 |

On jo aika pimeetä, että tällaista luonnollista toimintaa pidetään rikoksena ja kulutetaan oikeuden resursseja tällaiseen! Eikö asian ollsi voinut kuitata vaikka kutsumalla ko. henkilöä pari päivää runkkariksi? Näin asia olisi ainakin omaan inttiaikaan hoidettu ilman tällaista naurettavaa kukkahattuilua.

"peiton alla tapahtui nopeaa edestakaista liikettä jalkojen välissä"

"Kanta-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi varusmiehen 20 päiväsakon rangaistukseen"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/156f768d-0701-4c2e-817e-099642bddfc7

Kommentit (879)

Vierailija
441/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sekin asia kun monesti saattaa olla sitä aamujäykkyyttä kikkelissä? Legenda kertoi että kun aamulla oli huudettu komppaniassa herätys ja miehen oli singahdettava ovelta käytävälle tuvasta, yhdellä miehellä oli ollut armoton aamuseisokki ja pullotuksen takia vääpeli huusi että mies vaihtoon tuvassa se ja se xD

Vierailija
442/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa koko vuodeksi inttiin kuin että vie johonkin oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkari on aina runkkari. Ei mikään oikeudenkäynti sitä korjaa.

Vierailija
444/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en saa sormettaa rannalla hameen alla, eihän sitä kukaan näe ja ihan luonnollista toimintaa?

Vierailija
445/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tuvassa vain kaveria autettaisiin.

Vierailija
446/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä runkkasin makuupussissa metsäleirillä :D

Kasarilla vedin vartiossa hanskaan, toisella kädellä samaan aikaan tervehdin ohi kulkevia upseereita.

Hiukkavaarassa olin kanssa kasarilla esikunnan vartiossa istuskelemassa. Tuli siinä pari kertaa (vessassa) runkkailtua ja sitten vain kättä lippaan ja ovea avaamaan, kun kapiainen tuli.

Vierailija
447/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asioita, jotka ovat hyvät tavan vastaisia. Ja on asioita, joista nostetaan oikeusjuttuja.

Tämä on selvästi ensimmäistä, mutta ei missään tapauksessa jälkimmäistä.

Mikä ihme suomalaisiin on mennyt, kun pikkuasioista lähdetään nykyään käräjöimään?

Intersektionaalinen feminismi eli uusmarxismi.  Valkoinen heteromies tulee tuhota.

Vierailija
448/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä runkkasin sekä kasarmilla että metsäreissuilla. Totta kai kun parikymppistä miestä pidetään viikkokausia ilman normaalia seksiä. Olin naimisissa silloin, eli sain säännöllisesti.

Mutta elämme joka suhteessa luonnotonta aikaa.

Siellä pitää oppia tappamaan, joten väliäkö sillä jos sitä odottaessa vetää käteen. Rintamalla runkataan että suhina kuuluu ja siellä myös pannaan.

Vierailija
449/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H i nttiä meno runkkailla jossain intissä

Vierailija
450/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei auttanut kyseistä miestä? Nainen oli kiinnostunut mitä mies tekee joten kai nainen olisi voinut helpottaa miehen oloa?

Vierailija
451/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyaika on typerää. Koko yhteiskunta on pelottavalla tavalla tyhmentynyt kaiken maailman käräjäoikeuden lakiherroja myöten. En olisi ikinä uskonut näkeväni jotain tällaistakin uutista. Ysärillä jos joku olisi mennyt vääpelille valittamaan että näin yöllä kun tupakaveri veti peiton alla käteen, olisi valittaja lentänyt vääpelin toimistosta kuin leppäkeihäs karmeiden haukkujen saattelemana.

Silloin ei ollutkaan naisia armeijassa - onneksi. Olen onnellinen, että sain elää sitä aikaa.

Vierailija
452/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyaika on typerää. Koko yhteiskunta on pelottavalla tavalla tyhmentynyt kaiken maailman käräjäoikeuden lakiherroja myöten. En olisi ikinä uskonut näkeväni jotain tällaistakin uutista. Ysärillä jos joku olisi mennyt vääpelille valittamaan että näin yöllä kun tupakaveri veti peiton alla käteen, olisi valittaja lentänyt vääpelin toimistosta kuin leppäkeihäs karmeiden haukkujen saattelemana.

Silloin ei ollutkaan naisia armeijassa - onneksi. Olen onnellinen, että sain elää sitä aikaa.

Tämä joo. Armeijassa runkkailut on normaalia omalla tavallaan kun siellä on nuoria miehiä vailla naista, tuossa iässä monet runkkailee päivittäin. Ei runkkailu nyt mikään kehumisen aihe ole armeijassa mutta se on just sellanen että siitä ei pitäis kenenkään välittää, nuoret varusmiehet ymmärtää runkkailun. 

Käräjäoikeudessa kun juttua puidaan niin se maksaa veronmaksajille aika paljon.

Vierailija
453/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valomerkin jälkeen aina kuului ihmeellisiä ääniä. Onneksi joku kuorsasi taustalla. 

Mutta pieni litinä, huohotus ja murina oli myös läsnä.

Myös erikoiset haukotuksen äänet yllättivät juuri kun oli itse saamassa unen päästä kiinni, niin vallan säpsähti. 

Mjäääm tai hojaaah hoaargiin!!

Osa meistä on sangen kovaäänisiä ja ei kykene hallitsemaan orgasmin aikana ääntään.

Vierailija
454/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sekin asia kun monesti saattaa olla sitä aamujäykkyyttä kikkelissä? Legenda kertoi että kun aamulla oli huudettu komppaniassa herätys ja miehen oli singahdettava ovelta käytävälle tuvasta, yhdellä miehellä oli ollut armoton aamuseisokki ja pullotuksen takia vääpeli huusi että mies vaihtoon tuvassa se ja se xD

Aamutoimien aikana se on hyvin nöyryyttävää. Minä olen kärsinyt aamukankeudesta ihan pienestä asti ja kankeus voi kestää useita tunteja heräämisen jälkeen. Olen tästä käynyt lääkärillekin juttelemassa, niin lääkäri on vain ihmetellyt että mitä minä oikein höpötän ja ei hän ole oikea henkilö tällaisille jutteluille. On jopa neuvonut menemään isän kanssa juttelemaan aamujöpötyksestäni. Ehkä isällä on sama, niin voisin sitten hänen kanssaan jakaa ongelmaa.

Kaikkeen nöyryyttävään sitä joutui. Marssiminen seisokissa kireissä harmaissa asuissa ruokalaan tuntui tukalalta. Kalu vain innostui vyön alla ja napakka askel meinasi sekin tehdä tehtävänsä, mutta epäonneksi ei kuitenkaan. Ei ole helppoa ruokailla aamuseisokissa.

Vierailija
455/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Voimme olla yhdessä ainakin yhtä mieltä, että inttien tiloihin vähintään joka tupaan tarvitaan oma runkkuhuone.

Rukoiluhuone voisi olla parempi nimi huoneelle.

Vierailija
456/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiks vessankoppi oo luonnollisempi paikka, jos ihan pakko on

Joo. Ihan hyvä ideana. Sitten kun seksihelle on päällä ja on kamala erektio, niin miten hyppelet sinne vessaan sieltä tuvan punkasta?

Kaikki nauraa kun hyppelet muna pystyssä vessatiloihin ja pyydät lupaa mennä vessaan... Ei oikein toimi käytännössä, kun valvoja on aulassa ja joudut iskemään lippaa että: "he he herra kensartti, pyydän lupaa mennä masturboimaan vessaan".

AI?

Otat tyynyn erektion eteen ja kävelet ulos tuvasta ja menet päivystäjän luokse anomaan lupaa vessaan. Ei tarvitse kertoa että olen nyt menossa masturboimaan. 

Ei sen kummallisempaa. Vessassa on muitakin tyynyn kanssa voi ottaa hupparin siihen eteen niin ei näy erektio niin selvästi. Ei nyt tuvassa voi sellaista tehdä. 

Miksi ei ottaisi teddykarhua tyynyn sijaan mukaan ja sen turvin vaeltelemaan päivystäjän pöydän äärelle anelemaan lupaa onanoida. 

Saattaisi siitäkin rapsahtaa lähentelysyyte, jos päivystäjä on nainen. 

Vierailija
457/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palvelusohjesäännössä tai taistelijan oppaassa ei ole ohjetta oikeanlaiseen runkkaamiseen. Vrt. esim. ohje hyvän ampuma-aseman  suhteen: laaja ampuma-ala, hyvä tuki aseelle, jne.

Vierailija
458/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessa kädet pitää pitää peiton päällä tai selkäydin valuu selkärangasta pois.

Vierailija
459/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H i nttiä meno runkkailla jossain intissä

Tai kesäleirillä tai riparilla kun muut nukkuu tai on uimassa niin saunan takana tai vedessä. Tosi h i nttiä menoa. Puhumattakaan jos on jalkapalloleirillä ja venytellään nurmikolla, niin on itse mahallaan nurmikkoa vasten ja vähän nytkyttää ja vahinko tapahtuu aaltoilevien liikkeiden seurauksena, mutta kukaan ei huomaa.

Tai kun kaveri lähtee pelihuoneesta syömään ja hänen perhe ei tällä kertaa kutsu syömään, niin jostain syystä antautuu raivokkaalle runkkaukselle kaverin tietokonetta käyttäen.

Sanoisin että ei näin! Ei koskaan noin!

Joku roti pitää löytyä elämässä ja siksi juuri armeijassa tähän kasvatetaan. Toivotaan että veronmaksajat saadaan lisää hommia, että saadaan kitkettyä runkkaus pois intistä.

Vierailija
460/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten runkkaamisesta on tehtävä laitonta. Allekirjoittaisiko kaikki naiset tämän vai olisiko joku, että "hetkinen, taitaa olla parempi, että runkkaavat"?

Minä en allekirjoittaisi tuota aloitetta, enkä kieltäisi seksiäkään, mutta julkinen paikka on eri asia. Tuskin se miehillekään on kiva, jos samassa tilassa joku vetää käteen. Jos vaikka suihkussa/vessassa hoitelee nuo hommat omassa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi