Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli sairaalajaksolta kotiin

Vierailija
25.02.2025 |

Ja alkoi ensityökseen nimitellä ja haukkua. Olin laittanut hänelle ruoan valmiiksi, paikan missä voi rauhassa toipua ja levätä, olin varannut hänelle sellaista ruokaa, jota hän leikkauksen jälkeen pystyisi hyvin syömään, niin tällainen kotiintulo. Nyt on kyllä mieli musta, ei voi muuta sanoa. Tein kaikkeni ja sain palkakseni haukkumiset. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kipuja tms, mutta ei se tietenkään oikeuta tuollaiseen. Ottaisin asian ystävällisesti puheeksi ja reaktio ratkaisisi jatkon.

Vierailija
2/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possu ulkoruokintaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit vetäny siideriä ja kebua + sotkenu talon + shoppaillu ku mies makas sairaalassa.

Vierailija
5/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt omalta kohdaltasi mitä teet kun mies kuitenkin on remppana pidemmän aikaa, mieti nyt hyvä ihminen, äläkä vaivu synkkyyteen, ymmärrä nyt, että passaat viimeisen kerran. Luoja paratkoon.

Vierailija
6/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä sika tikkeineen ulos, sopivan viileetä vielä.

Vierailija
7/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne miehet osoittaa arvostustaan. Teit kaiken sydämestäsi osoittaaksesi puolisollesi rakkautta. Ei ihme jos surettaa.

Minä olin aikanaan raskausmyrkytyksen vuoksi sairaalassa ja synnytyksen jälkeen vielä viikon. Pari viikkoa olin sairaalassa ja sitten kotiin vauvan kanssa miehen ja esikoisen luo. Koko koti näytti siltä kun sinne olis suunnilleen tapettu joku.. se siitä kotiintulosta. En sanonut mitään, itkin monta tuntia. 

Vierailija
8/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ne miehet osoittaa arvostustaan. Teit kaiken sydämestäsi osoittaaksesi puolisollesi rakkautta. Ei ihme jos surettaa.

Minä olin aikanaan raskausmyrkytyksen vuoksi sairaalassa ja synnytyksen jälkeen vielä viikon. Pari viikkoa olin sairaalassa ja sitten kotiin vauvan kanssa miehen ja esikoisen luo. Koko koti näytti siltä kun sinne olis suunnilleen tapettu joku.. se siitä kotiintulosta. En sanonut mitään, itkin monta tuntia. 

Ikävä kotiintulo sielläkin, eihän tuollaisista noin vain yli pääse ikäänkuin mitään pahaa ei olisi tapahtunut. 

Vierailija
9/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan mun entiseltä äijältä. Onneksi pääsin eroon siitä maanvaivasta. Nyt on vapaata olla omassa kodissa. 

Vierailija
10/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies hoiti esikoista kuitenkin hyvin, niin suhtautuisin ymmärryksellä.

Vierailija
11/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ottaa puheeksi. Toisi esille ainakin sen, että vaihtoehto olisi ollut sotkuinen koti ja tyhjä jääkaappi. Että olit yrittänyt parhaasi ja valmistella joitakin asioita. Että olisiko se toinen vaihtoehto ollut parempi. Tai kysyt tarvitseeko hän omaa tilaa muutaman päivän ja tarjoudut yöpymään muualla. Jospa miettisi hetken pärjäisikö yksin.

Vierailija
12/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies hoiti esikoista kuitenkin hyvin, niin suhtautuisin ymmärryksellä.

Miten sitä esikoista on hoidettu kun nainen kertoi, että koti näytti suunnilleen siltä, että siellä olisi tapettu joku, mieti mielikuvaa, missähän sikolätissä se esikoinen on joutunut olemaan?

Vierailija
13/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten oikein ihannemiehen valinnut.

Vierailija
14/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten oikein ihannemiehen valinnut.

Onko tuo sinun käsitys ihannemiehestä, jospa sinulla on samanlainen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi