Naiset eivät tajua millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.
Naiset luulevat että mies saa naisia ainoastaan olemalla kiva ja kohtelias mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Vaikka mies olisi maailman kivoin ja huippu tyyppi niin ei se saa naisia jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai mies ei ole tarpeeksi komea(ja pitkä). Miehen täytyy tehdä hirveästi töitä sen eteen että mies saisi kauniin naisen huomion koska naisten vaatimuslista miehille on ihan järjetön! Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen ja tarpeeksi pitkä niin se saa käytännössä naisen kuin naisen koska naisia ei todellisuudessa kiinnosta paskavertaa miehen luonne.
Naiset eivät tätä ymmärrä koska naisen rooli on olla vaan kaunis ja nuorekas niin silloin nainen saa miehiä.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa ja se sotkee parisuhdemarkkinat.
Näistä tasoista nyt kovasti puhutaan näissä deittijutuissa, niin mitä jos nyt sitten sopisit treffit mielestäsi tasoisen naisen kanssa. Mihin menisitte treffeille? Mitä tekisitte? Mistä puhuisitte?
Jos treffit jatkuisivat suhteeksi, niin mitä tekisitte yhteisenä aikana? Mikä olisi todennäköisesti se teidän yhteinen juttu, joka hitsaa teidät pariskunnaksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa ja se sotkee parisuhdemarkkinat. Tinderissä 10% miehistä saa naisten tykkäykset.
Kuitenkin 99% naisista ja miehistä seurustelee ihan taviksen kanssa.
Tämä aloitus ei ole kovin pitkälle mietitty, mutta kyllä minä naisena voin sanoa, että uskon miesten ja naisten näkökulman ja kokemusten olevan erilaista deittailusta.
Minulla on ollut pari kertaa Tinder, ja yksi treffikumppani näytti että pitkän tinderöinnin jälkeen hänellä oli ollut vain yksi keskustelu minun lisäkseni. Eli osumia ei kertakaikkiaan meinaa tulla. Itse sain monta osumaa, mutta täytyy sanoa, että ei nekään mitään kovin laadukkaita olleet. Yksi oli oikeasti ahdisteleva sekopää, joka selvitti oikean henkilöllisyyteni ja ahdisteli monessa kanavassa, vaikka olin poistanut hänet kohteliaasti, kertoen että vaikutamme liian erilaisilta. (Se mies oli kyllä pitkä ja komea, mutta hyvin lyhyen keskustelun jälkeen tuli todella outo olo hänen persoonasta). Moni mies lopetti itse kirjoittelun.
Sekä miehillä että naisilla silti on haasteita deittailussa, vaikka ne eivät ole samanlaisia.
Pahin piirre mielestäni miehissä oli itsekeskeisyys. Tosi moni ihan selvästi ei ollut kiinnostunut tutustumaan naisiin ihmisinä, eivätkä ymmärtäneet, että turvallisuussyistäkään en lähde samantien jonkun kotiin treffeille. Ja ylipäätään jotain olisi kiva tietää ennen niiden sopimista.
Miehillä uskon, että on tosi raskasta jos ei meinaa saada osumia. Se voi tuntua ikäänkuin torjutuksi tuleniselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa ja se sotkee parisuhdemarkkinat. Tinderissä 10% miehistä saa naisten tykkäykset.
Kuitenkin 99% naisista ja miehistä seurustelee ihan taviksen kanssa.
No tämä. Vitt* tätä vinkumista.
"Sekä miehillä että naisilla silti on haasteita deittailussa, vaikka ne eivät ole samanlaisia."
Tämähän se. Itse elän yksin, kun totesin sen olevan vaan helpompaa kuin se deittisuossa rämpiminen.
En ole koskaan ollut kenenkään ykkösvaihtoehto, enkä tuota oikeastaan enää edes sano itsesäälisenä, vaikka toki on joskus todella, todella harmittanutkin. Vuosien myötä sen jollain tapaa oppii hyväksymään, ettei onnellinen parisuhde ja rakkaus ole tarkoitettu minulle. Sitä en onnelliseksi parisuhteeksi laske, että joku "kelpuuttaa" minut suhteeseen. Mieluummin olen yksin kuin enää kertaakaan sellaisessa suhteessa.
Välillä mielessä käy ajatus deittisovelluksista, mutta karistan ajatuksen pian. Kun ei siellä ole minulle mitään. Tykkäuksiä toki tulee satelemalla kun moni taitaa vetää kaikki oikealle, mutta siihenpä se sitten jääkin. Kun ei minulle tule niitä keskustelunaloituksia "niin paljon, ettei kaikkiin ehdi vastata", niin ymmärrän kyllä asian. Ja sama juttu oli jo nuorena kotibileissä ja baareissa.
Kai sitä iän myötä alkaa tilanteen jokseenkin hyväksyä, ja nähdä ne yksinelämisen hyvät puolet. En ole kaunotar, enkä sellaiseksi voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla jäänyt jotenkin levy päälle vai oletko autisti?
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuutena naiset eivät yliarvioi omaa tasoaan. Totta kai naiset arvioivat väärin sen, mikä vaikuttaa omaan tasoon ja kuinka paljon, mutta yliarviointi ja aliarvioiointi enemmän tai vähemmän kompensoivat toisiaan.
Kyse on siitä, että naiset aliarvioivat miesten tason. Kun naista pyytää osoitamaan keskivertomiehen, osoittaa hän top 10-20% miehen joka ei ole kalsarimalli tai julkkismiljardööri, mutta kuitenkin selkeästi keskivertoa komeampi ja miehekkäämpi.
121212
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa ja se sotkee parisuhdemarkkinat.
Näistä tasoista nyt kovasti puhutaan näissä deittijutuissa, niin mitä jos nyt sitten sopisit treffit mielestäsi tasoisen naisen kanssa. Mihin menisitte treffeille? Mitä tekisitte? Mistä puhuisitte?
Jos treffit jatkuisivat suhteeksi, niin mitä tekisitte yhteisenä aikana? Mikä olisi todennäköisesti se teidän yhteinen juttu, joka hitsaa teidät pariskunnaksi?
Se haluaa omistaa statussymbolin, joka toimii kotiorjana ja itsetyydyksen välineenä.
Luonteella ei ole mitään merkitystä eikä millään elämänasenteella, koska nainen saadaan kyllä alistettua tahdottomaksi nukeksi.
Kunhan on vaan tarpeeksi kaunis ja nuori, että naapurit ja muut kadehtivat.
Siinä pähkinänkuoressa uliuli-miehen elämänasenne.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori mies haluaa tasokkaan naisen (nätti, hoikka, yliopistokoulutettu, mukava, tyylikäs jne) miehen pitää olla mm hyvännäköinen, urheilullinen, pitkä, yliopistokoulutettu, varakkaasta perheestä, kohtelias, mukava, tyylikäs, siisti, hyvä ruuanlaittaja, kätevä käsistään ja hyvällä urapolulla. Vanhempien pitää tarjota kyyhkyläisille käyttöön mm oma auto, kesähuvila, lomaosake ja tietysti tasokas asunto. Elämän pitää olla kevyttä ja helppoa. Olen seurannut tätä kummipoikani osalta ja hänellä on ollut vuoden parin verran tasokas kumppani, koska nuo ehdot täyttyvät. Parinvalinta on muuttunut tarkasti analysoiduksi ainakin Helsingin seudulla (ei luultavasti koske Vantaata, jossa on erilainen väestö). Ilman ulkonäköä ja rahaa / resursseja jää lähes varmasti ilman puolisoa. Näin ei ollut vielä 2000 luvun alussa. Ajat muuttuvat.
Vähän OT, mutta tuosta vanhempien helikopteroimisesta oli juuri juttu Hesarissa, kuinka se on kauhea karhunpalvelus lapsille. Tällaiset vanhempiensa hyysäämät lapset ovat todennäköisemmin jollain tavalla tyytymättömiä koko loppuelämänsä ajan muun muassa.
Kouluttautuminen on helppoa ja sen myötä saa rahaakin. Se on ollut mulle helppoa. Pitkä en ole kylläkään.
Sen sijaan kaunis en ole ollut koskaan ja nuorekkuus on myös nykyään täysi mahdottomuus. Ollapa mies.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti tasokas mies ja minua välillä surettaa/säälittää ne pullerot tai ei geenilotossa voittaneet naiset jotka lähestyy minua. Olen komea ja koulutettu mies jolla on hyvät tulot sekä elämä on mallillaan. Tänään toimistolta menen ravintolaan syömään ja huomenna lähden lomamatkalle Ranskaan.
Miksi minun pitäisi huolia alhaisen tason nainen kun minä saan kauniita naisia? Miksi ne alhaisen tason naiset yrittää minua eikä niitä heille sopivia miehiä?
Ylimielinen asenteesi pudottaa sinut alatasolle.
T: Kaunotar (hyvin valikoiva)
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on enemmän viehättävän näköisiä ja pitävät itsestään parempaa huolta
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten saaminen ole mitenkään vaikeaa. T: tavallinen mies
Olen samaa mieltä:)
T: Komee, tumma ja pitkä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten saaminen ole mitenkään vaikeaa. T: tavallinen mies
Olen samaa mieltä:)
T: Komee, tumma ja pitkä mies
Komppaan. Jos olet suht järjissäsi ja puhdas löytyy naisia kyllä.
t. Tavallinen mies mutta naisia riittää
Minun mieheni on lyhyt ja kalju, mutta mahtava isä ja ihastuin hänen juttuihinsa. Ei tarvitse ole pitkä ja komea tms.
"Sekä miehillä että naisilla silti on haasteita deittailussa, vaikka ne eivät ole samanlaisia."
Teenpä sinulle rautalangasta esimerkin mikä tilanne on: meillä on kaksi autolla saarella olevaa henkilöä (mies ja nainen), jotka ovat kuolemassa janoon. Mies valittaa, koska hänellä ei ole lainkaan vettä juotavaksi. Nainen valittaa, koska hänellä on 100 erilaista eri valmistajan vesipulloa joista valita ja pitäisi päättää. Haasteita on molemmilla joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ymmärtävätkö miehet (outoa puhua kaikista yhtenä massana mutta jatketaan aloittajan tapaan) sitten millaista naisilla on?
Toisen tilanteen yleensä ymmärtää omasta näkökulmastaan eikä sen toisen - siis sen jonka kokemuksella on väliä. Väittäisin että ihmiset harvemmin ymmärtävät paljon mitään - etenkään itseään.
Jos vaan yritettäisiin elää rauhassa ja sietää kanssaeläjiä?
Jos nainen ei saa miestä niin se johtuu puhtaasti naisen itse asettamista vaatimuksista ja kriteereistä miehelle. Se ikävä tosi asia on se että 90% miehistä on täysin näkymättömiä naisille kun naiset näkevät vain ne top 10% miehistä. Ja nämä 10% saa toimia ihan miten haluaa kun aina riittää sänaisia jotka havittelee sitä top 10% ja kun naiset ei kelpaa niille top10% miehille niin ne loput 90% saa syyttelun kuinka miehet on hirveitä ja kuinka miehet on kauheita
lisäksi:
" Naisella on helpompaa koska kauniin naisen ei tarvi tehdä edes alotteita, riittää että on esillä sopivasti ja on hymyilevä niin miehet lähestyy. Niistä lähestyjistä sitten nainen vaan valitsee sen tasokkaimman eli rikkaimman ja komeimman."
Eli ei naisilla ole helpompaa vaan kauniilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, mitä ihmeen tukea naiset saavat, jota miehet eivät saa?? Mä menen heti hakemaan!
Huomauttaisin, että aiemmin sanottiin, että vain komeat ja rikkaat miehet saa naisia. Eli ne köyhät, mahdollisesti tukien saajat, jää yksin. Nyt kummasti nämä köyhät maksaakin sinkkunaisten elämisen, vaikka hädintuskin veroja maksavat!
Vierailija kirjoitti:
Teenpä sinulle rautalangasta esimerkin mikä tilanne on: meillä on kaksi autolla saarella olevaa henkilöä (mies ja nainen), jotka ovat kuolemassa janoon. Mies valittaa, koska hänellä ei ole lainkaan vettä juotavaksi. Nainen valittaa, koska hänellä on 100 erilaista eri valmistajan vesipulloa joista valita ja pitäisi päättää. Haasteita on molemmilla joo.
Mä vähän tarkennan. Niissä naisen vesipulloista 20 sisältää pissaa ja 70 pullon vesi on myrkyllistä.