Naiset eivät tajua millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.
Naiset luulevat että mies saa naisia ainoastaan olemalla kiva ja kohtelias mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Vaikka mies olisi maailman kivoin ja huippu tyyppi niin ei se saa naisia jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai mies ei ole tarpeeksi komea(ja pitkä). Miehen täytyy tehdä hirveästi töitä sen eteen että mies saisi kauniin naisen huomion koska naisten vaatimuslista miehille on ihan järjetön! Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen ja tarpeeksi pitkä niin se saa käytännössä naisen kuin naisen koska naisia ei todellisuudessa kiinnosta paskavertaa miehen luonne.
Naiset eivät tätä ymmärrä koska naisen rooli on olla vaan kaunis ja nuorekas niin silloin nainen saa miehiä.
Kommentit (226)
"Olen seurannut tätä kummipoikani osalta"
No tuohan toki antaakin sinulle eväät alkaa pariutumisen guruksi ja kaikkitietäväksi analyytikoksi.
"On tavallista toivoa naista, joka ei ole LÄSKI."
Voi se olla tavallista mutta jos realiteetti on se että aika iso osa ihmisistä on nykyään ainakin hieman ylipainoisia (sekä miehistä että naisista) niin se kyllä rajaa niitä kumppanikandidaatteja jo reilusti. Siihen pitää sitten vain sopeutua että näin on eikä uikuttaa asiasta loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Luuletko, että nainen voi aina olla kaunis ja nuorekas? Tai luuletko, että mies ymmärtää yhtään mitään siitä, millaista on olla nainen parisuhdemarkkinoilla?
Suosittelen terapiaa sinulle.
Naisella on helpompaa koska kauniin naisen ei tarvi tehdä edes alotteita, riittää että on esillä sopivasti ja on hymyilevä niin miehet lähestyy. Niistä lähestyjistä sitten nainen vaan valitsee sen tasokkaimman eli rikkaimman ja komeimman.
Ja entäs kun ei ole kaunis?
On kyllä rauhassa saanut itse olla, nuorempanakin baareillessa kaverit ympäriltä haettiin tanssimaan, ja itse olin seinäkukka (kiva sana muuten näin kun mietin, koristan edes seinää vaikken kenellekään ole koskaan ollut ykkösvalinta puolisoksi <3 ).
Näiden aloitusten kohdalla usein tulee esille se, että seuraa vaille jäävillä miehillä ei ole sosiaalisia kohtaamisia itseään kiinnostavien naisten kanssa. Miehillä olisi siis tarvetta vaihtaa harrastuksiaan sellaisiksi että noita kohtaamisia tapahtuisi.
Jos miehelle nykyiset harrastukset ja tavat käyttää aikaa ovat tärkeämpiä kuin kumppanin löytäminen niin sekin on ok. Mutta silloin ei ole lupaa itkeskellä yksinäisyyttään palstalla.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6153392/pariutumisen-arkitodellisuus-vs…
M59+
M-1965 kirjoitti:
Näiden aloitusten kohdalla usein tulee esille se, että seuraa vaille jäävillä miehillä ei ole sosiaalisia kohtaamisia itseään kiinnostavien naisten kanssa. Miehillä olisi siis tarvetta vaihtaa harrastuksiaan sellaisiksi että noita kohtaamisia tapahtuisi.
Jos miehelle nykyiset harrastukset ja tavat käyttää aikaa ovat tärkeämpiä kuin kumppanin löytäminen niin sekin on ok. Mutta silloin ei ole lupaa itkeskellä yksinäisyyttään palstalla.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6153392/pariutumisen-arkitodellisuus-vs…
Amerikassa jäi kiinni pariskunnan surmaamisesta n.30v. alakoulu opettaja. Eleli yksinäisenä miehenä. Miesten pitäisi ihan oikeasti hankkia harrastuksia ja hakeutua ajoissa terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajusivat tai eivät, naisia ei kiinnosta. Alemman tason miehet ovat naisille näkymättömiä, tai jos koskaan näitä ajattelevat, nauttivat näiden vastoinkäymisistä. Ainoastaan komeita ja menestyksekkäitä miehiä pidetään miehinä lainkaan.
Entä sitten? Poistuin markkinoilta, koska olen varattu. Ihan oikeasti koittakaa lukea siellä teidän ryhmächatissanne saatuja vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap koskaan miettinyt, että miltä sun elämä näyttää, ku vanhempana katsot sitä taaksepäin? Että olipa hyvä elämä, kun tuli kaikki vuodet ruikutettua sitä naisten vapaata tahtoa ja elämän epäreiluutta vauvapalstalla?
Ja notkuttua täällä 24/7/365 vuodesta toiseen yhä enemmän katkeroituen.
Sillä välin muut ihmiset elää ihan todellisessa maailmassa oikeaa elämää.
Harrastavat, seurustelevat, käyvät katsomassa nähtävyyksiä, teatterissa, elokuvissa, konserteissa, kirjastoissa, ravintoloissa syömässä, veneilemässä, vaelluksilla, kalastamassa, metsästämässä, marjastamassa, sienestämässä, ulkomailla, laskettelemassa, ystävien luona kyläilemässä...eli ELÄVÄT oikeaa elämää.
Mitä sinä muistat vanhana näistä vuosista, joita olet viettänyt syrjäytyneenä koneen edessä istuen ja naputelleen ruikutuksen ruikutuksen perään?
Ja välillä naputelleen misogyynisiä solvauksia naisille?
Mitä muistelemista tällaisessa sairaassa käytöksessä olisi? Kehtaatko edes kertoa ystävillesi/sukulaisillesi, että harrastat tällaista ja vain ja ainoastaan tätä, tunnista toiseen vuosia ja vuosia yhteen kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies valittaa, ettei saa kaunista ja nuorekasta naista. Tavallinen nainen ei ole erityisen kaunis tai ikuisesti nuorekas. Yleisin vaatekoko on L. Ja se on täysin ok, ovat tavallisia ihmisiä.
Moni mies tuntuu pitävän omia vaatimuksiaan vähäisinä, vaikka eivät todellakaan ole sitä. Miksi kukaan haluaisi suunnitella tulevaisuutta miehen kanssa, joka on näkyvästi sitä mieltä, että nainen on parhaimmilaan 22-vuotiaana? Tai joka kritisoi meikkaamista "huijaamisena", mutta odottaa luonnonkauneutta silti.
Jos olet superkiva ihminen, niin se tarkoittaa että haluaisin olla kaverisi. Parisuhteeseen tarvitaan muunlaista kemiaa.
On tavallista toivoa naista, joka ei ole LÄSKI. Lihavuus EI ole normaalia. Etenkin jos mies on itse hoikka, miksi ihmeessä hänen tulisi kelpuuttaa läski nainen? Mitä tulee meikkiin, meikki ON huijaamista, jolla peitellään todellist
Lihavuus on epäterveellistä, mutta se on Suomessa todella yleistä (yli puolet on jollain tasolla ylipainoisia) niin kyllä, se on tavallista ja on suuri todennäköisyys, että tavallinen ihminen on myös lihava. Se ei ole pieni vaatimus, vaan rankkaa jo aika ison osan ihmisiä pois. Itsekin olen hoikka, mutta en näe sen liittyvän mitenkään siihen, että minkä kokoisen ihmisen "kelpuuttaisin" kumppaniksi. Muut asiat on niitä ratkaisevia, kuten elämänarvot.
Selkeästi meikattu ihminen ei huijaa muita, että näyttäisi oikeasti sellaiselta. Ainakin naisille on aika selvää, miltä naiset oikeasti näyttävät, eikä meikitön olemus tule yllätyksenä. En ymmärrä suuttumusta siitä, että naiset meikkaavat näyttääkseen paremmilta kuin oikeasti ovat. Entä sitten?
Tietenkin jokainen saa valita pariutumiskriteerinsä vaikka kengänkoon perusteella, jos haluavat. Mutta pointti on, että hoikka ja luonnonkaunis on jo kriteerinä aika rajaava, kun moni mies tuntuu pitävän sitä jotain perustasona, että tietysti tällaisia naisia pitäisi "riittää" kaikille. Sitten syytetään naisia siitä, kun näin ei olekaan. Se ei ole kovin viehättävä piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilla on valinnanvaraa, miksi heidän pitäisi tyytyä kaltaiseesi luuseriin. (Ajatusleikki: jos olisit nainen, et olisi itsekään itsesi kanssa)
Mielestäni kyllä monilla mittareilla olen parempi kuin iso osa miehistä, joita naiset oikeasti valitsevat.
Ihan mielenkiinnosta. Kerrotko miten, millä tavalla olet parempi kuin iso osa miehistä?
Ei naisten saaminen ole mitenkään vaikeaa. T: tavallinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos liian köyhä ja ruma mies lähestyy naista niin se on ahdistelua mutta komea ja rikas mies jos lähestyy naista niin se ei ole sitten ahdistelua.
M28
Kuten suuruutisoinneista oikeudenkäynteineen voi päätellä.
On taas niin kökköä suomea, että vaikea ymmärtää, mutta tarkoittanet tätä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010970032.html
Tämäkö on sinun mielestä ok käytöstä? Ja sallittavaa? Ja ei olis johtanut oikeudenkäyntiin, jos kyseessä olisi ollut noita mainitsemiasi top 10% miehiä?
Yksi lause sulle: ELÄT HARHOISSA!!!!!!!!
Mikä näitä aloituspostin kitisijöitä vaivaa?
Jos kukaan "kaunis" nainen ei kiinnostu susta niin voivoi. Mitä sä täällä siitä valitat ja miksi sen asian pitäisi kiinnostaa muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Tajusivat tai eivät, naisia ei kiinnosta. Alemman tason miehet ovat naisille näkymättömiä, tai jos koskaan näitä ajattelevat, nauttivat näiden vastoinkäymisistä. Ainoastaan komeita ja menestyksekkäitä miehiä pidetään miehinä lainkaan.
Nauttivat näiden vastoinkäymisistä????
Miten helvetissä sä kuvittelet, että ketään kiinnostaa kenenkään tuntemattoman ihmisen vastoinkäymiset. Useimmalla ihmisellä myös naisella on ihan riittävästi tekemistä omassa elämässään. Miten kenelläkään olis aikaa tai edes viitseliäisyyttä alkaa seuraamaan kenenkään random-miehen asioita.
Olen aidosti tasokas mies ja minua välillä surettaa/säälittää ne pullerot tai ei geenilotossa voittaneet naiset jotka lähestyy minua. Olen komea ja koulutettu mies jolla on hyvät tulot sekä elämä on mallillaan. Tänään toimistolta menen ravintolaan syömään ja huomenna lähden lomamatkalle Ranskaan.
Miksi minun pitäisi huolia alhaisen tason nainen kun minä saan kauniita naisia? Miksi ne alhaisen tason naiset yrittää minua eikä niitä heille sopivia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti tasokas mies ja minua välillä surettaa/säälittää ne pullerot tai ei geenilotossa voittaneet naiset jotka lähestyy minua. Olen komea ja koulutettu mies jolla on hyvät tulot sekä elämä on mallillaan. Tänään toimistolta menen ravintolaan syömään ja huomenna lähden lomamatkalle Ranskaan.
Miksi minun pitäisi huolia alhaisen tason nainen kun minä saan kauniita naisia? Miksi ne alhaisen tason naiset yrittää minua eikä niitä heille sopivia miehiä?
Ymmärrätkö Alluseni, että ravintolassa syöminen on aivan normaalia ihmisen elämää. Sinulle se ei ole, kun sinä olet syrjäytynyt ja köyhä. Myöskään Ranskan reissu ei ole mikään kovin ihmeellinen asia ihmisen elämässä.
Mihin sie hameväkkee tarviit?
M47
Vierailija kirjoitti:
Uikuttajan haave-eämää. Noh kivahan se on päiväseltään nähdä haaveunia. :-D
Kyllä, ymmärrämme, että on todella vaikeaa, kun kaikki miehet haluavat niitä samoja nuoria kaunottaria eikä niitä riitä kaikille, varsinkaan useampaa, että voi säännöllisesti vaihtaa tuoreempaan.
Me naiset emme voi auttaa asiassa millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse, ei kai kukaan sellaista väitäkään. Mutta ei ole mikään universaali totuus, että ihmisten pitäisi pariutua "samantasoisten" kanssa.
Noh eikö tämä sinun naisettomuus johdu just samoista syistä:
1. "johtuu puhtaasti naisen itse asettamista vaatimuksista ja kriteereistä miehelle. Se ikävä tosi asia on se että 90% miehistä on täysin näkymättömiä naisille kun naiset näkevät vain ne top 10% miehistä" Näinhän sinäkin teet. Kelpuutat vain KAUNIIT, NUOREKKAAT naiset vaikka mitä ilmeisemmin et kuulu mainitsemaasi 10% top miehiin.
2. "Ja nämä 10% saa toimia ihan miten haluaa kun aina riittää sänaisia jotka havittelee sitä top 10%" Niin ja nyt olet katkera, kun et kuulu tähän 10%, joka saa näitä top naisia ja et voi käyttäytyä miten haluat? Ja mitä tuo muuten tarkoittaa? Miten sinä sitten käyttäytyisit jos ei olisi hillitsemässä oma ulkonäkösi? Ei ne 10% top miehet ole kusipäitä, ainakaan kaikki ja kusipää ei saa ketään, vaikka olisi millainen top.
3. "ja kun naiset ei kelpaa niille top10% miehille niin ne loput 90% saa syyttelun kuinka miehet on hirveitä ja kuinka miehet on kauheita". En ole kyllä nähnyt montakaan aloitusta täällä tai muuallakaan, miten nainen ei saa näitä mainitsemiasi top 10% miehiä ja uhriutuu siitä ja uikuttaa että miksi, miksi, miksi... Lähinnä täällä on vaan SINUN omaa uikutusta siitä, miten et saa kauniita naisia pauloihisi, vaikka kuinka teeskentelet ja yrität olla jotain, mitä et ole. Ja miten naiset on sen takia kollektiivisesti (myös ne rumat ja ei nuorekkaat) paskoja.
4. Kannattaisko mennä terapiaan sen sijaan, että uikutat täällä vuodesta toiseen.