Naiset eivät tajua millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.
Naiset luulevat että mies saa naisia ainoastaan olemalla kiva ja kohtelias mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Vaikka mies olisi maailman kivoin ja huippu tyyppi niin ei se saa naisia jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai mies ei ole tarpeeksi komea(ja pitkä). Miehen täytyy tehdä hirveästi töitä sen eteen että mies saisi kauniin naisen huomion koska naisten vaatimuslista miehille on ihan järjetön! Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen ja tarpeeksi pitkä niin se saa käytännössä naisen kuin naisen koska naisia ei todellisuudessa kiinnosta paskavertaa miehen luonne.
Naiset eivät tätä ymmärrä koska naisen rooli on olla vaan kaunis ja nuorekas niin silloin nainen saa miehiä.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori mies haluaa tasokkaan naisen (nätti, hoikka, yliopistokoulutettu, mukava, tyylikäs jne) miehen pitää olla mm hyvännäköinen, urheilullinen, pitkä, yliopistokoulutettu, varakkaasta perheestä, kohtelias, mukava, tyylikäs, siisti, hyvä ruuanlaittaja, kätevä käsistään ja hyvällä urapolulla. Vanhempien pitää tarjota kyyhkyläisille käyttöön mm oma auto, kesähuvila, lomaosake ja tietysti tasokas asunto. Elämän pitää olla kevyttä ja helppoa. Olen seurannut tätä kummipoikani osalta ja hänellä on ollut vuoden parin verran tasokas kumppani, koska nuo ehdot täyttyvät. Parinvalinta on muuttunut tarkasti analysoiduksi ainakin Helsingin seudulla (ei luultavasti koske Vantaata, jossa on erilainen väestö). Ilman ulkonäköä ja rahaa / resursseja jää lähes varmasti ilman puolisoa. Näin ei ollut vielä 2000 luvun alussa. Ajat muuttuvat.
Eli nuoren miehen pitää itsekin täyttää ne vaatimukset mitä asettaa naiselle, niinkö? Koulutettu, itsestään huolehtiva, hyvästä perheestä, ulkoisesti viehättävä ym. Miksi tämä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa naurattaa oletus, että kaikki miehet jotka eivät löydä kumppania, piirittäisivät ainoastaan jotain "missejä".
Kai nykyään normaaleissa palkkatöissä käyvä, normaalipainoinen, kaikin puolin normaali nainen on "missi".
Ei valitettavasti ole. Tuollainen nainen on jotain mikä kelpuutetaan käytettäväksi kunnes parempi löytyy. Nuorena on toki kelvollinen, kunhan ulkonäkökin on sitten missin luokkaa. L
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti tasokas mies ja minua välillä surettaa/säälittää ne pullerot tai ei geenilotossa voittaneet naiset jotka lähestyy minua. Olen komea ja koulutettu mies jolla on hyvät tulot sekä elämä on mallillaan. Tänään toimistolta menen ravintolaan syömään ja huomenna lähden lomamatkalle Ranskaan.
Miksi minun pitäisi huolia alhaisen tason nainen kun minä saan kauniita naisia? Miksi ne alhaisen tason naiset yrittää minua eikä niitä heille sopivia miehiä?
Oikeasti et ole , tuo on sinun haave. Ja tuohan on se miesten pahin painajainen: ruma nainen lähestyy heitä. Naisten pahin painajainen on se, että murh, rais tai stalkkeri lähestyy heitä.
Sinulle ap olisi loukkaus,jos läski ja ruma ja tavallinen tai ruma nainen lähestyisi sinua. Vain nuoret kaunottaret saisi lähestyä. Mutta kun ei kukaan lähestyy,niin vietät elämäsi täällä ja omissa harhaisissa fantasipissasi.
Vierailija kirjoitti:
"Naisen rooli on olla kaunis ja nuorekas". Miehet ei tajua että naiset joutuu tekemään kauheasti töitä tämän eteen. Niin paljon, että palkkion on oltava riittävä jos siihen yritykseen rupeaa.
Yllättävän moni mies luulee, että se ulkonäkö vaan on luonnostaan ilman mitään vaivannäköä. Sama kun naiset luulisivat, että miehellä on viimeisen päälle treenattu, karvaton vartalo ja täydellinen kampaus ja trimmattu parta ihan vaan luonnostaan.
Ruma nainen tajuaa kyllä erittäin hyvin, minkälaista on olla tavis mies parisuhdemarkkinoilla. Molemmat ovat samalla tavalla "biojätettä" vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Tavis naisella tai kauniilla naisella tuskin on mitään käsitystä siitä, mitä on olla ruma nainen tai tavis mies, ja hakea kumppania nykypäivän tinder todellisuudessa.
Minua ei kiinnosta miehen rahat, eikä koulutus.
Elämäntavat sitäkin enemmän.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori mies haluaa tasokkaan naisen (nätti, hoikka, yliopistokoulutettu, mukava, tyylikäs jne) miehen pitää olla mm hyvännäköinen, urheilullinen, pitkä, yliopistokoulutettu, varakkaasta perheestä, kohtelias, mukava, tyylikäs, siisti, hyvä ruuanlaittaja, kätevä käsistään ja hyvällä urapolulla. Vanhempien pitää tarjota kyyhkyläisille käyttöön mm oma auto, kesähuvila, lomaosake ja tietysti tasokas asunto. Elämän pitää olla kevyttä ja helppoa. Olen seurannut tätä kummipoikani osalta ja hänellä on ollut vuoden parin verran tasokas kumppani, koska nuo ehdot täyttyvät. Parinvalinta on muuttunut tarkasti analysoiduksi ainakin Helsingin seudulla (ei luultavasti koske Vantaata, jossa on erilainen väestö). Ilman ulkonäköä ja rahaa / resursseja jää lähes varmasti ilman puolisoa. Näin ei ollut vielä 2000 luvun alussa. Ajat muuttuvat.
Eli nuoren miehen pitää itsekin täyttää ne vaatimukset mitä asettaa naiselle, niinkö? Koulutettu, itsestään huolehtiva, hyvästä perheestä, ulkoisesti viehättävä ym. Miksi tämä on ongelma?
Niinpä. Miten joku voi yllättyä siitä, että samankaltaiset pariutuvat keskenään? Maailmanhistoriahan on täynnä tätä. Nykyäänkin monet tapaavat opinnoissa. Onko silloin yllätys jos koulutustaso on sama? Monella kaveritkin ovat yllätys, yllätys samankaltaisia. Ehkäpä siksi, että heitä kohtaa ylivoimaisesti eniten samankaltaisen elämän kanssa ja, uskomatonta kyllä, samanhenkinen seura yleensä vetää puoleensa.
Ap voi yrittää löytää itsensä kaltaisia, onnistumisen todennäköisyys saattaa olla korkeampi. Toki itseä pitää kyetä tarkastelemaan objektiivisesti ja rehellisesti, jotta tämä olisi mahdollista. Ja kannattaa muistaa, että ihan jokaisella on siltikin oikeus kieltäytyä vaikka kuinka inttäisit olevasi samanlainen.
Mulla on komea mies. T.kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta miehen rahat, eikä koulutus.
Elämäntavat sitäkin enemmän.
N49
Minua taas kiinnostaa kumpikin (tai kiinnosti silloin kun aikoinaan etsin parisuhdetta). Ei kannata ottaa taakakseen henkilöä, jolla on ongelmia rahan kanssa tai ei ole kiinnostusta kouluttautua. Jos joku ei pidä huolta itsestään ja omasta elämästään, miten hänestä voisi tulla hyvä puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen ja tarpeeksi pitkä niin se saa käytännössä naisen kuin naisen koska naisia ei todellisuudessa kiinnosta paskavertaa miehen luonne.
Olen koulutettu, hyvätuloinen ja pitkä, mutta en ole koskaan kelvannut kenellekään seurustelusuhteeseen. Olet ihan yhtä pihalla kuin muutkin täällä aiheesta keskustelevat.
No millaista sinun mielestä parisuhdemarkkinoilla pitäisi miehille olla?
Anna itsellesi rauha toiveiltasi ja anna naisten tykätä kenestä tykkäävät, vältellä ketä välttelevät, koska niin he tekevät joka tapauksessa. Ei kannata muuttaa hyvien suhteiden kulmakiveä; vapaaehtoisuus tuo elämääsi enemmän ystäviä ja naisia kuin joku pakkomielteinen läsnäolon ja huomion vaatiminen.
-M
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ruma, roteva, lihava, aknenaamainen (mikätahansa näistä) tai +50 vuotias nainen, niin naisen on lähes mahdoton saada parisuhdetta muutoin kun juopon/addiktin esim peliriippuvainen köyhän hyväksikäyttäjän kanssa.
Sitähän te miehet itsekin toototatte että naisen parasta ennen päiväys tulee vastaan +35 v naisilla.
Auts, nämä täsmäävät minuun, paitsi en ole lihava😂
Haista ap home! Kyllä saa. Lyhyt amis saa nimenomaan sillä että on kiva. Naiset paljon muuta haluakkaan ku että on täysjärkinen ja osaa keskustellakkin. Just laskin mitä on kesän aikana kertynyt (yks vähän vanhempi juttu joukossa) 6 sellaista ns panoa joille sama kenelle laittaa koska vain viestiä että tavattaisko niin haluaa heti. Samanverran naisia jotka haluavat treffailla ja jotain vakavempaakin. Ja näissä kaikissa on nimenomaan sellainen kivous ja keskustelutaito taustalla. Minulle on 4 eri naista sanonut tässä kesän aikana ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa ja niillähän on niin helppo vain ottaa nainen. Viimeksi eilen illalla juteltiin aiheesta yhden naisen kanssa tinderissä. M37v
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tajua sitä että passiivinen mies ei voi saada naista eli jos mies ei tee alotteita vaikka ujouden takia niin se jää sinkuksi. Naiset ei tee ikinä alotteita joten passiivinen nainen saa aina halutessaan miesseuraa.
No ei minua ainakaan kukaan ole koskaan kotoa tullut treffeille pyytämään, eikä tyyliin ruokakaupassa käydessä.
Luonne on tärkein, pidät sitten minkä tyyppisestä naisesta hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tajua sitä että passiivinen mies ei voi saada naista eli jos mies ei tee alotteita vaikka ujouden takia niin se jää sinkuksi. Naiset ei tee ikinä alotteita joten passiivinen nainen saa aina halutessaan miesseuraa.
No ei minua ainakaan kukaan ole koskaan kotoa tullut treffeille pyytämään, eikä tyyliin ruokakaupassa käydessä.
Mutta sinua on pyydetty treffeille? Useamminkin? Kuinkahan useaa miestä on pyydetty treffeille edes kerran?
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen tajuaa kyllä erittäin hyvin, minkälaista on olla tavis mies parisuhdemarkkinoilla. Molemmat ovat samalla tavalla "biojätettä" vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Tavis naisella tai kauniilla naisella tuskin on mitään käsitystä siitä, mitä on olla ruma nainen tai tavis mies, ja hakea kumppania nykypäivän tinder todellisuudessa.
Herttinen! Sen Tinderin voi halutessaan vaihtaa pois. Käyttäkää ilmaisia alustoja google translatella: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys , https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist , yyhoot: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinua on pyydetty treffeille? Useamminkin? Kuinkahan useaa miestä on pyydetty treffeille edes kerran?
No ei itse asiassa ole pyydetty, suhteet alkaneet siitä kun itse olen ollut aktiivinen. Ja päättyneet kun olen tajunnut, että suhde alkoi vain koska olin kiinnostunut ja valmis suhteeseen, ei siksi että toinen minusta ihan aidosti välittäisi.
Deittisovelluksissa tykkäyksiä toki tulee, mutta kuinkahan moni jo vetää kaikki oikealle? Mätsin tullessa minulle kirjoitetaan vasta viikkojen päästä, kun olen varmaan varavaihtoehtona. Ja ghostataan, tai kirjoitetaan muutaman päivän viiveellä muutaman sanan lauseita. Poistuin sovelluksesta lopulta tyhjin käsin, kun en nähnyt mielekkyyttä jatkaa sen käyttöä.
Että ei se kuule helppoa ole näin ei-kauniilla naisellakaan.
Ei aivan pidä paikkaansa sillä olen jutellut ja tavannut monenlaisia, varakkaampia ja tavallisia, vähän komeampia ja vaatimattomamman näköisiä mutta ongelma on se ettei juuri kukaan osaa olla kiva ja kohtelias.
Aina alkaa varakkailla omistusten listaaminen ja esittely ja jos on kerran varaa ja maksaa ulkona ja ostaa lahjoja, kuvitellaan että nainen on jotain omaisuutta ja voi olla välinpitämätön, sanoa typeriä kommentteja ja huonoa seksiä kun muka materia ne kompensoi? Ja sitten loukkaannutaan kun ei kelpaa vaikka "muille" kuulemma kelpaa.
Ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä jos ei ole vakavissaan ja pelaa useiden naisten kanssa. Itselläni hakusessa vähän alle tai yli nelikymppinen, normaali, töissäkäyvä mies jolla jo lapsia tai ei halua lapsia (minulla on enkä halua enempää), saa olla mahaa ja harventuneet hiukset, ulkonäkö ei ole tärkein, jos vaan olisi kunnollinen, rehellinen ja haluaisi vakavan suhteen jonka tavoitteena avioliitto.
Nykyään vaikeaa löytää oikeaa parisuhdetta eikä vain seksin perässä olevia ja ihme pelaajia? Uskon kuitenkin että suuri osa naisista etsii vakavaa suhdetta, elämänkumppania, puolisoa. Jos näyttää siltä ettei mies ole näistä samoilla linjoilla niin aivan sama onko pitkä, varakas tai mitä vaan muuta.
Eli ruma nainen = pitää kelvata mikä vaan mies? Saamalla logiikalla rumalle miehelle pitää kelvata mikä tahansa nainen. Miksi ei sinulle kelpaa? Miksi uikutat täällä päivästä toiseen, että sinun pitää saada se megabeibi?