Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
31.07.2025 |

Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä. 

Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut? 

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ei mene läpi tämän incelpojan teoria siitä, että olisin sinkku vain siksi, ettei miehet uskalla lähestyä. Minua lähestyy päivittäin vaikka kuinka monta miestä. Heistä kukaan vain ei ole romanttisin aikein liikkellä. 

No onneksi sinä lähestyt kyllä jos sinulla on romanttisia aikeita ko. miehen suuntaan, eikö totta?

Vai oletko itse joku inceltyttö?

Ei nyt puhuttu tuosta. Puhuttiin siitä, mitä sinä täällä jankkaat eli siitä, että nainen olisi sinkku vain siksi että miehet eivät uskalla lähetystyä. 

Heh, en ollut tuon kommentin kirjoittaja, mutta eiköhän tämä todistanut mun pointin. Ei tarvitse ihmitellä miksi moni palstan nainen on ikisinkku.

Vierailija
82/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ollut monen sadan miehen kanssa silleen, tai sitten incel.

Ja mikä estää ettei olisi voinut olla vaikka vaan muutamaa yhen illan juttua tai muuta kevyttä tapailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ei mene läpi tämän incelpojan teoria siitä, että olisin sinkku vain siksi, ettei miehet uskalla lähestyä. Minua lähestyy päivittäin vaikka kuinka monta miestä. Heistä kukaan vain ei ole romanttisin aikein liikkellä. 

No onneksi sinä lähestyt kyllä jos sinulla on romanttisia aikeita ko. miehen suuntaan, eikö totta?

Ei nyt puhuttu tuosta. Puhuttiin siitä, mitä sinä täällä jankkaat eli siitä, että nainen olisi sinkku vain siksi että miehet eivät uskalla lähetystyä. 

Heh, en ollut tuon kommentin kirjoittaja, mutta eiköhän tämä todistanut mun pointin. Ei tarvitse ihmitellä miksi moni palstan nainen on ikisinkku.

Jos pointtisi oli, että olet katkera incelpoika, joka ei osaa muuta kuin jankuuttaa paskaa, tulit tosiaan hyvin onnistuneesti todistaneeksi pointtisi oikeaksi. Katkeruutesi löyhkää satojen kilometrien päähän. 

Vierailija
84/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oikeasti suurin osa täällä on perheellisiä. Onhan tämä VAUVApalsta. 

Vierailija
85/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälytyskellot soi. 

Hänestä toki voisi tulla uskollinen kumppani, mutta todennäköisempää ettei pysty sitoutumaan. 

Oletko itse sitoutunut? Monta kumppania sinulla on ollut? Moni kokenutkin parisuhteessa ollut lentelee kukasta kukkaan.

Vierailija
86/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehistä tai naisista koska ei ole lähestynyt ketään.

Mikä siis on ongelma? Kuolkoon yksin kun kerran haluaa.

Ongelma on se, että yrität venkoilla pois väitteestäsi, jonka mukaan JOKAISELLA naisella on viisi kiinnostunutta miestä. Jos noin olisi, kyllä niistä vähintään yksi tai kaksi uskaltaisi sitä naista lähestyäkin. Ihan turha vääntää kaikkeen "mutkun nainen" näkökulmaa. Ei nainen sille mitään voi, jos yksikään mies ei lähesty. 

Ei ollut minun väite joten vedä happea.

Nainen on mulkku kun ei kerran lähesty itse

Tuolla logiikalla mies on mulkku, jos ei lähesty naista. 

Totuus on, että nainenkin on pelkuri, ja suhteita ei näi

Höpsis, sehän tarkoittaisi että naiset ovat inceleitä

Vierailija
87/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jankkaa, sinä siitä jankkaat.

Oletko incel vai et? Hoida lähestyminen äläkä valita miehettömyyttäsi.

Vierailija
88/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitään. Sen sijaan palstan "spermaränni"-poitsussa tämä aihe näyttää herättävän hyvinkin paljon tunteita. Taisi osua liian lähelle tämä nuoli. 

Vierailija
89/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äipän peräkammarissa nuokkuva vanhapoika. Tunnen tapauksia, että miehen ainut naissuhde on oma äiti. Kuin Psyko-elokuvasta.😰

Kerropa omasta elämästäsi. Mitä siellä on äitin ja isän kanssa tapahtunut? Olisko vähän hemmoteltu. 

Kerron mielelläni. Vaatimaton lapsuuskoti. Avioiduin 19-vuotiaana ja nykyään olen kolmen lapsen äiti ja onnellinen vaimo.

N26

Vierailija
90/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa lähestyy osa ei. Se nyt vain on tutkimuksilla selvitetty fakta, että 45% jättää lähestymättä, vaikka olisivat halunneet. Toisen loukkaaminen ei sun asemaa paranna, ei suhteessa eikä keskustelussa.

Turhaan uhriudut, pojupieni. Ihan itse sinä aloitit haukkumalla täällä naisia. Ei kannata aloittaa sellaista leikkiä, jos ei kestä seurauksia. 

Kerroin ainoastaan faktoja, jotka on tutkimuksilla todistettu. Teillä taas ei ole muuta kuin tunnepohjaista

Laitapa linkkiä tutkimukseen, jossa on todettu, että minä olen sinkku vain siksi, että miehet eivät uskalla lähestyä minua. 

Voit olla sinkku myös koska olet säälittävä reppana joka ei uskalla lähestyä sinua kiinnostavia miehiä.

Noin, oletko tyytyväinen?

-Eri

Vierailija
91/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sä oletkin sinäpäs-Veeti. Lapselle tiedoksi, etten ole valittanut yhtään mitään. Kerroin vain että teoriasi "kaikki on naisen syytä" ei pidä paikkaansa. Ymmärrän, että se harmittaa. 

Vierailija
92/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sä oletkin sinäpäs-Veeti. Lapselle tiedoksi, etten ole valittanut yhtään mitään. Kerroin vain että teoriasi "kaikki on naisen syytä" ei pidä paikkaansa. Ymmärrän, että se harmittaa. 

Ei, en ole koska en ole tuota alkuperäistä väitettä vieläkään kirjoittanut.

Taidat olla melkoinen riidanhaastaja, ei ihme etteivät miehet kiinnostu.

Vierailija
93/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole incel. Kyllä minä seksiä saan, jos haluan. Mutta nyt ei puhuta seksistä, vaan parisuhteesta. Nehän eivät ole sama asia. 

Vierailija
94/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käytännössä valinnut sen itse. Jokainen ihminen voi kehittää itseään kelvatakseen toiselle, mutta jos vaan jää odottelemaan että joku tulee hakemaan eikä panosta yhtään itseensä, niin se on oma valinta.

Entä jos ei jää odottelemaan ja panostaa, muttei siltikään kelpaa kenellekään? 

Sitten ei kelpaa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

Mutta miten tuo sopii yhteen sen teorian kanssa, että nainen "on käytännössä valinnut sinkkuuden itse"? 

Nainen ei ole nähnyt tapeeksi vaivaa tehdäkseen itsestään kiinnostavaa. Omasta mielestään tietysti on muttei todellisuudessa. Nainen näkee oman tasonsa aivan liian korkeana.

Vierailija
95/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äipän peräkammarissa nuokkuva vanhapoika. Tunnen tapauksia, että miehen ainut naissuhde on oma äiti. Kuin Psyko-elokuvasta.😰

Kerropa omasta elämästäsi. Mitä siellä on äitin ja isän kanssa tapahtunut? Olisko vähän hemmoteltu. 

Kerron mielelläni. Vaatimaton lapsuuskoti. Avioiduin 19-vuotiaana ja nykyään olen kolmen lapsen äiti ja onnellinen vaimo.

N26

Vaikutat tosiaan onnelliselta kun riehut palstalla haukkumassa miehiä.

Anna kun arvaan, tää on sulle kotitöiden tekoa?

Vierailija
96/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitympi ja korrektimpi mielipiteeni on, että ei se oikeastaan mitään ajatuksia herätä. Ei ole jostain syystä parisuhdetta niin kovasti halunnut, että olisi sen suhteen toiminut. 

Oikeasti ensimmäinen ajatukseni on, että kyseessä saattaa olla suvaitsemattomassa ympäristössä kasvanut homoseksuaali.

Vierailija
97/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla sinkku myös koska olet säälittävä reppana joka ei uskalla lähestyä sinua kiinnostavia miehiä.

-Eri

Joko sait orgasmin vain vieläkö pitää jatkaa tuota naisten haukkumiselle runkkaamistasi? 

Vierailija
98/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, en ole koska en ole tuota alkuperäistä väitettä vieläkään kirjoittanut.

Taidat olla melkoinen riidanhaastaja, ei ihme etteivät miehet kiinnostu."

Niinpä. Olen itse sen alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta tällä vanhallapiialla menee jo kommentoijat sekaisin. Tai sitten on niin skitso, että pitää kaikkia samana henkilönä.

Vierailija
99/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Joko sait orgasmin vain vieläkö pitää jatkaa tuota naisten haukkumiselle runkkaamistasi? 

Tuota... siinä vain todetaan sama kuin miehistä.

Runkkaatko miesten haukkumiselle siis?

Vierailija
100/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käytännössä valinnut sen itse. Jokainen ihminen voi kehittää itseään kelvatakseen toiselle, mutta jos vaan jää odottelemaan että joku tulee hakemaan eikä panosta yhtään itseensä, niin se on oma valinta.

Entä jos ei jää odottelemaan ja panostaa, muttei siltikään kelpaa kenellekään? 

Sitten ei kelpaa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

Mutta miten tuo sopii yhteen sen teorian kanssa, että nainen "on käytännössä valinnut sinkkuuden itse"? 

Nainen ei ole nähnyt tapeeksi vaivaa tehdäkseen itsestään kiinnostavaa. Omasta mielestään tietysti on muttei todellisuudessa. Nainen näkee oman tasonsa aivan liian korkeana.

Niin, miehissähän ei toki koskaan ole mitään vikaa. Ikinä ei ole tilannetta, että nainen ei kelpaa, vaikka miten panostaisi. Jännä kun täällä kuitenkin on niin paljon katkeria miehiä ulvomassa, vaikka mies voisi tuosta vaan poimia itselleen naisen.