Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
31.07.2025 |

Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä. 

Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut? 

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiansa. Jos joku kommentoi, voi hänenkin perhetilannettaan analysoida kuka vaan.

Vierailija
62/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipän peräkammarissa nuokkuva vanhapoika. Tunnen tapauksia, että miehen ainut naissuhde on oma äiti. Kuin Psyko-elokuvasta.😰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei mene läpi tämän incelpojan teoria siitä, että olisin sinkku vain siksi, ettei miehet uskalla lähestyä. Minua lähestyy päivittäin vaikka kuinka monta miestä. Heistä kukaan vain ei ole romanttisin aikein liikkellä. 

Vierailija
64/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v enkä ole koskaan seurustellut. Yksikään mies ei ole ikinä edes yrittänyt lähestyä minua romanttisessa mielessä. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen. En edes hullumman näköinen. Joku minussa silti on, ettei ketään kiinnosta. 

Käytännössä vaatisi sen ettet ole missään seuranhakupalvelussa, etkä liiku missään ihmisten ilmoilla. Oma valinta. Niin meille miehillekkin sanotaan.

Eipä ole vaatinut mitään tuollaista. Liikun ihan normaalisti erilaisissa paikoissa. Jopa jäähallilla, jossa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ihan turhaan yrität vääntää omaa katkeruuttasi naisten syyksi. 

Odotteletko niissä erilaisissa paikoissa ja jäähallissa että joku lähestyy? Oma kokemukseni on että jäähalleissa pyörivät miehet on usein varattuja. Ravintoloissa on aina vapaita miehiä jos nyt itse yhtään sellaisissa viihdyt. Kaupassa vaan kysymään yksin liikkuvalta mieheltä että "Moi" ja siitä eteenpäin. Veikkaan että olet kuitenkin nirso vaikka vientiä muuten olisi.

Vierailija
65/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v enkä ole koskaan seurustellut. Yksikään mies ei ole ikinä edes yrittänyt lähestyä minua romanttisessa mielessä. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen. En edes hullumman näköinen. Joku minussa silti on, ettei ketään kiinnosta. 

Käytännössä vaatisi sen ettet ole missään seuranhakupalvelussa, etkä liiku missään ihmisten ilmoilla. Oma valinta. Niin meille miehillekkin sanotaan.

Eipä ole vaatinut mitään tuollaista. Liikun ihan normaalisti erilaisissa paikoissa. Jopa jäähallilla, jossa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ihan turhaan yrität vääntää omaa katkeruuttasi naisten syyksi. 

Odotteletko niissä erilaisissa paikoissa ja jäähallissa että joku lähestyy? Oma kokemukseni on että jäähalleis

Kaupassa jos menee kyselemään "liikkuvalta mieheltä" jotain niin tilataan vartijat paikalle. 

Vierailija
66/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ei mene läpi tämän incelpojan teoria siitä, että olisin sinkku vain siksi, ettei miehet uskalla lähestyä. Minua lähestyy päivittäin vaikka kuinka monta miestä. Heistä kukaan vain ei ole romanttisin aikein liikkellä. 

Osa lähestyy osa ei. Se nyt vain on tutkimuksilla selvitetty fakta, että 45% jättää lähestymättä, vaikka olisivat halunneet. Toisen loukkaaminen ei sun asemaa paranna, ei suhteessa eikä keskustelussa.

Vierailija
67/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äipän peräkammarissa nuokkuva vanhapoika. Tunnen tapauksia, että miehen ainut naissuhde on oma äiti. Kuin Psyko-elokuvasta.😰

Kerropa omasta elämästäsi. Mitä siellä on äitin ja isän kanssa tapahtunut? Olisko vähän hemmoteltu.

Vierailija
68/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotteletko niissä erilaisissa paikoissa ja jäähallissa että joku lähestyy? Oma kokemukseni on että jäähalleis

En nyt mitenkään erityisemmin odottele. Kaveripiiristäni löytyy kyllä usempikin, joka on ihan odottelemattakin tavannut jäähalilla tulvan puolisonsa. Jopa niinkin uskomattomalla tavalla, että mies on lähestynyt naista. Palstaulin mielestä tämä ei voi olla mahdollista. Ehkä minun ihailijani sitten ovat vain palstauleja, jotka ovat korviaan myöten rakastuneita minuun, mutta eivät uskalla tulla edes moita sanomaan. Sitten huutavat täällä, miten paska luonne minulla on jne. jne. :D

t. sama

Vierailija
69/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehistä tai naisista koska ei ole lähestynyt ketään.

Mikä siis on ongelma? Kuolkoon yksin kun kerran haluaa.

Ongelma on se, että yrität venkoilla pois väitteestäsi, jonka mukaan JOKAISELLA naisella on viisi kiinnostunutta miestä. Jos noin olisi, kyllä niistä vähintään yksi tai kaksi uskaltaisi sitä naista lähestyäkin. Ihan turha vääntää kaikkeen "mutkun nainen" näkökulmaa. Ei nainen sille mitään voi, jos yksikään mies ei lähesty. 

Ei ollut minun väite joten vedä happea.

Nainen on mulkku kun ei kerran lähesty itse

Tuolla logiikalla mies on mulkku, jos ei lähesty naista. 

Johan te haukutte niitä pelkuripaskoiksi joten mitä väliä sun mielipiteelläsi.

Nainen lähestyy kyllä miestä jos hän on miehistä kiinnostunut. Jos ei ole, se on hänen oikeutensa.

Vierailija
70/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä kelpaamattomia ikisinkkuja naisiakin ollut.

Ymmärräthän että myötäjäisillä lahjottiin mies ottamaan itselleen nainen vaivoiksi.

Mikä on sun pointti?

Ikisinkulla naisella se on aina enemmän oma valinta jäädä yksin kuin ikisinkulla miehellä. Nainen joutuu sanomaan montakertaa ei, mutta monen miehen ei ole koskaan tarvinnut niin sanoa ja siti ovat yksin aina.

Vierailija
71/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa lähestyy osa ei. Se nyt vain on tutkimuksilla selvitetty fakta, että 45% jättää lähestymättä, vaikka olisivat halunneet. Toisen loukkaaminen ei sun asemaa paranna, ei suhteessa eikä keskustelussa.

Turhaan uhriudut, pojupieni. Ihan itse sinä aloitit haukkumalla täällä naisia. Ei kannata aloittaa sellaista leikkiä, jos ei kestä seurauksia. 

Vierailija
72/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän että myötäjäisillä lahjottiin mies ottamaan itselleen nainen vaivoiksi.

Mikä on sun pointti?

Ikisinkulla naisella se on aina enemmän oma valinta jäädä yksin kuin ikisinkulla miehellä. Nainen joutuu sanomaan montakertaa ei, mutta monen miehen ei ole koskaan tarvinnut niin sanoa ja siti ovat yksin aina.

Kerro lisää niistä tilanteista, joissa ole oikein joutunut sanomaan ei miehelle. Enpä ole itse tuollaista havainnut.

N47, ikisinkku

Vierailija
73/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sinä lähestyt kyllä jos sinulla on romanttisia aikeita ko. miehen suuntaan, eikö totta?

Vai oletko itse joku inceltyttö?

Vierailija
74/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin... taas nämä spermaviemärit käyvät henkilökohtaisiksi.

Naiset lähestyvät kyllä miestä josta ovat kiinnostuneita, ei naiset ole mitään säälittäviä inceleitä jotka ei uskalla lähestyä vaan vaativat miestä olemaan aloitteellinen.

EIkö totta?

Miksiköhän mahtavat käydä...? Mitäpä luulet spermalinko?

Vierailija
75/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan uhriudut, pojupieni. Ihan itse sinä aloitit haukkumalla täällä naisia. Ei kannata aloittaa sellaista leikkiä, jos ei kestä seurauksia. 

Kerroin ainoastaan faktoja, jotka on tutkimuksilla todistettu. Teillä taas ei ole muuta kuin tunnepohjaista mutuilua väitteidenne tuoksi. Esimerkiksi olen itsekin suhteessa, vaikka eihän se teille kyylille kuulu.

Vierailija
76/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi yksin, kuin hankkia satoja seksisuhteita joilla ympäriinsä leuhkitaan.

Vierailija
77/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sun pointti?

Entä sitten? 

Vierailija
78/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sinä lähestyt kyllä jos sinulla on romanttisia aikeita ko. miehen suuntaan, eikö totta?

Vai oletko itse joku inceltyttö?

Ei nyt puhuttu tuosta. Puhuttiin siitä, mitä sinä täällä jankkaat eli siitä, että nainen olisi sinkku vain siksi että miehet eivät uskalla lähetystyä. 

Vierailija
79/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin ainoastaan faktoja, jotka on tutkimuksilla todistettu. Teillä taas ei ole muuta kuin tunnepohjaista mutuilua väitteidenne tuoksi. Esimerkiksi olen itse

Laitapa linkkiä tutkimukseen, jossa on todettu, että minä olen sinkku vain siksi, että miehet eivät uskalla lähestyä minua. 

Vierailija
80/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin 55% lähetyy. Eli teoriasi siitä, että naisen sinkkuun on kiinni miesten pelkuruudesta, ei pidä paikkaansa. Sori siitä, pikkuinen.