Pitäisiköhän minun toimittaa 13-vuotias tyttäreni tutkimuksiin? Hän ei edelleenkään halua itselleen kännykkää.
Tyttäreni sanoo minulle, että oikea elämä on tuolla ulkona. Mutta älypuhelimesta on todella paljon hyötyä. Sitä paitsi: KAIKILLA tuonikäisillä (ja nuoremmillakin lapsilla) on sellainen!
Kommentit (28)
Totta. Kännykkä on halpa henkivakuutus.
Vie tyttösi mielenterveystoimistoon, tuo ei ole normaalia vai valehteletko?
Mitä sitä suotta ylikuormittunutta sotea vaivaamaan joutavilla.
Onko tyttösi syrjäytynyt ja viettää aikaansa koneella?
Ei halua olla tavoitettavissa/seurattavissa. Ei todennäköisesti ole siellä, missä sanoo olevansa. Tai sitten on todella oman tiensä kulkija.
Käyttäisin kyllä varmuuden vuoksi terveyskeskuksessa lääkärillä.
AP on jäänyt kehitysvaiheessa johonkin ysärin salaisiin kansioihin
Jos tämä on totta eikä vain naurettava provo, niin kiitoksen voit osoittaa älylaitteiden saatanallisuudesta pauhaaville buumereille, joita media on nykyään pullollaan. Lapset koittavat elää järkevästi, kieltäytyen asioista, jotka ovat heille haitallisia. Nyt on käynyt sitten näin. Lapsesi haluaa isona piilaaksoon menestymään, ja joku buumeri kuuli joskus, että lapset piilaaksossa eivät käytä puhelimia, joten on sitten nyt ilman.
Kyllä hänelle joskus totuus paljastuu. Tai sitten menee luostariin.
Ei minullakaan ollut 13-vuotiaana kännykkää, eikä se ollut kenellekään mikään ongelma.
Sitä hävettää, kun ei ole yhtään kaveria johon olla yhteydessä.
Voihan sillä olla joku salainen pre-paid. Vai onko noihin joku ikäraja?
Liittyykö johonkin huumejengiin, niin parempi ettei ole paikannettavissa tavallisella kännykällä.
Sugardaddy on jo ostanut hänelle sen, mutta eihän sitä uskalla vanhemmille näyttää.
Fiksu tyttö sulla. Kunnioita hänen valintaansa ja ole ylpeä
Ap. Mene itse hoitoon kun noin paskoja juttujasi keksit. 😝😝😝😝
Minulla oli 30 vuotiaana eka kännykkä vuonna 92.
"Tuolla ulkona". Katutyttö?