Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
31.07.2025 |

Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä. 

Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut? 

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän tässäkin keskustelussa moni nainen joka väittää ettei kukaan mies ole lähestynyt puhuu täyttä soopaa? Vai onko se niin ettei niitä miehiä edes nähdä miehinä ja silloin voi hyvällä omallatunnolla sanoa ettei kukaan mies ole ikinä lähestynyt?

No eihän puhu. Jos sinä olet niin kusinen trolli, ettei kukaan halua olla sinun kanssasi, ei se tarkoita, että naisilla on aina jotenkin jonoksi saakka ottajia. Sinua on mahdoton nähdä miehenä, koska olet pikkuinen poika, joka ei osaa muuta kuin trollata. Sitäkin aika heikosti. 

Vierailija
202/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh miten vihamielisiä ja katkeria miehet jotka jääneet yksin. Ei tarvi enempiä syitä kysellä. Joutuisi varmaan perheväkivallan uhriksi jos tuollaisten kanssa yhteen menisi. Ei ole onneksi kukaan minua lähestynyt. 

Onnistuitko kollektiivisesti skippaamaan kaikki viestit, jossa naiset haukkuvat miehiä tosi törkeillä sanoilla?

Sitä saa mitä tilaa, röllykkäpieni. Älä aloita räksyttämistä, jos et kestä, että saat samalla mitalla takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaaja.

Joku feministi (miesvihaaja) joka luulee itsestään liikoja. Läski ja ruma.

Jos mies, niin oletan olevan vapaaehtoisesti sinkku vela. M28

Vierailija
204/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh miten vihamielisiä ja katkeria miehet jotka jääneet yksin. Ei tarvi enempiä syitä kysellä. Joutuisi varmaan perheväkivallan uhriksi jos tuollaisten kanssa yhteen menisi. Ei ole onneksi kukaan minua lähestynyt. 

Onneksi naisilla ei haittaa mitkään päänsisäiset ja ulkoiset ongelmat suhteen löytymiseen. Mies ei välttämättä voi ongelmilleen mitään jotka oi olla synnynnäisiä ja naiset saa anteeksi kaikki ongelmat jotka ovat jopa itse aiheuttaneet.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Olet jo itsekin moneen kertaan täällä kumonnut väitteesi kertomalla mm. minulle, että olen täysin parisuhdekelvoton yksilö. Mitenkäs se on mahdollista, jos kuitenkin nainen saa suhteen vaikka olisi miten viallinen? 

Miehet on epätoivoisia ja monelle riittää pelkkä status siirtyä sinkusta varatuksi.

Vierailija
205/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinkkuna pitäisi olla niin epätoivoinen, että menee tämän spermarännipojan ovelle mankumaan itselleen miestä. Kaikkea te pikkuiset keksittekin kännipäissänne :D

Vierailija
206/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisilla ei haittaa mitkään päänsisäiset ja ulkoiset ongelmat suhteen löytymiseen. Mies ei välttämättä voi ongelmilleen mitään jotka oi olla synnynnäisiä ja naiset saa anteeksi kaikki ongelmat jotka ovat jopa itse aiheuttaneet.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Olet jo itsekin moneen kertaan täällä kumonnut väitteesi kertomalla mm. minulle, että olen täysin parisuhdekelvoton yksilö. Mitenkäs se on mahdollista, jos kuitenkin nainen saa suhteen vaikka olisi miten viallinen? 

Miehet on epätoivoisia ja

Miksi niitä ei sitten näy vonkaamassa vaikka kovasti täällä uskottelevat, että naisille on jonoksi asti ottajia+

Vierailija
207/207 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista..