Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?
Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä.
Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut?
Kommentit (207)
Onhan sitä varmasti yli 40-v naisiakin jotka parisuhdetta ei oo kyennyt muodostamaan vaikkei näistä asioista yleensä huudella vaan ne on lähinnä ihmisellä itsellään tiedossa. Syitä voi olla monenlaisia, mitä sitä arvuuttelemaan. Lehdessä joku noin 35-v hyvännäköinen nainen sano haastattelussa et kuulema sopivaa alfaa ulkonäöltään ja luonteeltaan ei oo löytynyt, ihmisethän jäävät nykyään paljon nirsouttaankin yksin. Yhden naisen tiedän joka traumataustansa vuoksi ei ole kiinnostunut miehistä, tämä yksi syy ettei kumppania edes etsitä. Jotkut viihtyvät parhaiten itsekseen eikä edes kiinnosta.
Ai niin yhden yli 60-vuotiaan miehen tiedän joka löysi vasta 3 vuotta sitten elämänsä ensimmäisen parisuhteen, eli koskaan ei ole liian myöhäistä.
Hyvää projisointia, onneksi tiedostat ettet ole parisuhdekelpoinen
-eri
///
Kerrotko vielä, miksi sinua ahdostaa noin paljon, etten ole parisuhdekelpoinen sinun mittarillasi? Itse olen ihan sinut sinkkuuteni kanssa. Jopa kiitollinen, etten ainakaan sinuun ole sekaantunut. Eli mikä on sinun ongelmasi? Sekö ettet kelpaa edes minulle? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äipän peräkammarissa nuokkuva vanhapoika. Tunnen tapauksia, että miehen ainut naissuhde on oma äiti. Kuin Psyko-elokuvasta.😰
Kerropa omasta elämästäsi. Mitä siellä on äitin ja isän kanssa tapahtunut? Olisko vähän hemmoteltu.
Kerron mielelläni. Vaatimaton lapsuuskoti. Avioiduin 19-vuotiaana ja nykyään olen kolmen lapsen äiti ja onnellinen vaimo.
N26
Vaikutat tosiaan onnelliselta kun riehut palstalla haukkumassa miehiä.
Anna kun arvaan, tää on sulle kotitöiden tekoa?
Ei kai tuossa mitään riehunut?? vaan kertoi tuntemistaan mammanpojista.
Minäkin tunnen äitejä jotka pitävät poikansa tekopalkkoinaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole incel. Kyllä minä seksiä saan, jos haluan. Mutta nyt ei puhuta seksistä, vaan parisuhteesta. Nehän eivät ole sama asia.
--
Niin no, kaikki saa seksiä halutessaan. Rahalla jos ei muuten. Inceleitä ei siis ole olemassa.
Ai mitä? SInulle kelpaa vain parisuhdeseksi ja koska et saa parisuhdetta, olet incel?
Niin...
Ei lapsi, kukaan ei ole incel siksi, ettei saa parisuhdetta. Incel tarkoittaa tahdonvastaista selibaattia. Ei liity mitenkään tähän ketjuun, jossa kysytään ajatuksia ihmisestä, joka ei ole koskaan seurustellut. Vaikka ei olisi ikinä seurustellu, voi silti olla seksiä vaikka joka päivä. Jopa ilman maksua. Jännää, eikö?
Kultapieni, se on vastentahtoista jos ei saa seksiä omilla ehdoillaan vaan jää ilman.
Edelleen: jokainen saa
Kultamussukka, et ole selibaatissa, jos saat seksiä. Seibaatti tarkoittaa sitä, että seksiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On käytännössä valinnut sen itse. Jokainen ihminen voi kehittää itseään kelvatakseen toiselle, mutta jos vaan jää odottelemaan että joku tulee hakemaan eikä panosta yhtään itseensä, niin se on oma valinta.
Entä jos ei jää odottelemaan ja panostaa, muttei siltikään kelpaa kenellekään?
Sitten ei kelpaa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.
Mutta miten tuo sopii yhteen sen teorian kanssa, että nainen "on käytännössä valinnut sinkkuuden itse"?
Nainen ei ole nähnyt tapeeksi vaivaa tehdäkseen itsestään kiinnostavaa. Omasta mielestään tietysti on muttei todellisuudessa. Nainen näkee oman t
Ei voi poimia jos mies on ujo ja epäsosiaalinen/siisti. Nainen ei taas edes voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö jollekkin kelpaisi ihah ilman mitään panostamista itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein mitään. Sen sijaan palstan "spermaränni"-poitsussa tämä aihe näyttää herättävän hyvinkin paljon tunteita. Taisi osua liian lähelle tämä nuoli.
Termit ovat
s p e r m a v i e m ä r i
ja
m ä l l i r ä n n i
Tarkkuuta, kiitos!
Joo kyllä palstalla paljon enempi miehiä haukutaan ja vihataan.
-Sarkasmi
Niin makaa kuin petaa. Minä vain kohtelen naisia samalla asenteella kuin kohtelette miehiä.
Jännää, eikö?
Et sinä ole kaikki miehet, pojupieni. Ihan löydät pelilistä syyn sille, miksi naiset kohtelevat sinua huonosti. Suurin osa miehistä saa naisilta oikeinkin hyvää kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä kelpaamattomia ikisinkkuja naisiakin ollut.
Ymmärräthän että myötäjäisillä lahjottiin mies ottamaan itselleen nainen vaivoiksi.
Mikä on sun pointti?
Ikisinkulla naisella se on aina enemmän oma valinta jäädä yksin kuin ikisinkulla miehellä. Nainen joutuu sanomaan montakertaa ei, mutta monen miehen ei ole koskaan tarvinnut niin sanoa ja siti ovat yksin aina.
Entä sitten?
Sitten on turha valitaa jos ei nirppanokalle ketään löydy. Yksineläminen on tämänkin palstan mukaan paras vaihtoehto naisille, joten missä ongelma?
https:/
Siinä missä luki, että "naiset ovat onnellisempia parisuhtessa kuin yksin". Jos käytät termiä naiset monikossa ilman rajaavaa sanaa, kuten "jotkut", "monet" tms. viittaat ihan kaikkiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
-eri
///
Kerrotko vielä, miksi sinua ahdostaa noin paljon, etten ole parisuhdekelpoinen sinun mittarillasi? Itse olen ihan sinut sinkkuuteni kanssa. Jopa kiitollinen, etten ainakaan sinuun ole sekaantunut. Eli mikä on sinun ongelmasi? Sekö ettet kelpaa edes minulle? :D
Ei minua ahdista parisuhdekelvottomuutesi. Miksi niin kuvittelet?
Mutta sinä tosiaan vaikutat onnelliselta tekstiesi ja käytöksesi perusteella.
No huii, ei mitään ajatuksia. AP olisit voinut sanoa oman mielipiteesi, mutta et. Mitä ajatuksia sinulla herää AP, että mielestäni olet idiootti? 68
Ei voi poimia jos mies on ujo ja epäsosiaalinen/siisti. Nainen ei taas edes voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö jollekkin kelpaisi ihah ilman mitään panostamista itseensä.
//
Juurihan täällä kerrottiin, että pitää panostaa itseensä, jotta saa miehen ja jos ei panosta on oma vika ettei saa. Koettakaa nyt päättää!
Ei mitään, jokainen elää niin kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole incel. Kyllä minä seksiä saan, jos haluan. Mutta nyt ei puhuta seksistä, vaan parisuhteesta. Nehän eivät ole sama asia.
--
Niin no, kaikki saa seksiä halutessaan. Rahalla jos ei muuten. Inceleitä ei siis ole olemassa.
Ai mitä? SInulle kelpaa vain parisuhdeseksi ja koska et saa parisuhdetta, olet incel?
Niin...
Ei lapsi, kukaan ei ole incel siksi, ettei saa parisuhdetta. Incel tarkoittaa tahdonvastaista selibaattia. Ei liity mitenkään tähän ketjuun, jossa kysytään ajatuksia ihmisestä, joka ei ole koskaan seurustellut. Vaikka ei olisi ikinä seurustellu, voi silti olla seksiä vaikka joka päivä. Jopa ilman maksua. Jännää, eikö?
Kultapieni, se on vastentahtoista jos ei saa seksiä omilla ehdoillaa
Kultamussukka, et ole selibaatissa, jos saat seksiä. Seibaatti tarkoittaa sitä, että seksiä ei ole.
Ja kun sulla ei ole seksiä ilman parisuhdetta eikä parisuhdetta ole näköpiirissä, olet vastentahtoisessa selibaatissa.
Turha selitellä että sä kyllä saisit halutessasi, sillä jokainen saa halutessaan (rahalla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
///
No mitä sä sitten riehut ja haukut minua koko ajan? Saatko siitä jotain seksuaalista tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein mitään. Sen sijaan palstan "spermaränni"-poitsussa tämä aihe näyttää herättävän hyvinkin paljon tunteita. Taisi osua liian lähelle tämä nuoli.
Termit ovat
s p e r m a v i e m ä r i
ja
m ä l l i r ä n n i
Tarkkuuta, kiitos!
Joo kyllä palstalla paljon enempi miehiä haukutaan ja vihataan.
-Sarkasmi
Niin makaa kuin petaa. Minä vain kohtelen naisia samalla asenteella kuin kohtelette miehiä.
Jännää, eikö?
Et sinä ole kaikki miehet, pojupieni. Ihan löydät pelilistä syyn sille, miksi naiset kohtelevat sinua huonosti. Suurin osa miehistä saa naisilta oikeinkin hyvää ko
Voi tytteli, et sinä kohtele ketään tuota paremmin miten kohtelet minua ja muita keskustelijoita täällä.
Ja kun sulla ei ole seksiä ilman parisuhdetta eikä parisuhdetta ole näköpiirissä, olet vastentahtoisessa selibaatissa.
Turha selitellä että sä kyllä saisit halutessasi, sillä jokainen saa halutessaan (rahalla)
Paitsi, että minulla on seksiä, mutta ei parisuhdetta. Eli en ole vastentahtoisesti selibaatissa, kuten sinä ilmeisesti olet, kun olet noin helkkarin kiukkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
///
No mitä sä sitten riehut ja haukut minua koko ajan? Saatko siitä jotain seksuaalista tyydytystä?
Sinä tuon seksuaalisen tyydytyksen olet ottanut nyt useamman kerran puheeksi.
Haluatko jutella kuinka puutteessa olet?
Voi tytteli, et sinä kohtele ketään tuota paremmin miten kohtelet minua ja muita keskustelijoita täällä.
Enpä minä itsestäni puhunutkaan. Puhuin naisista. Tarkkuutta, pojupieni!
Niin miehissä kuin naissakin on paljon yksilöitä jotka vain ansaitsee jäädä yksin. Kelvottomille naisille kuitenkin tuo etua se, että miehissä on on todellapaljon epätoivoisia, puutteisia ja yksinoloa pelkääviä joilla kelpaa kunhan on toisella on kaksi jalkaa ja pillu. Niiden jalkojen määrästäkin luultavasti voivat tinkiä.....
Kultapieni, missä luki "kaikki naiset" ?