Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
31.07.2025 |

Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä. 

Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut? 

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut kellekään. Kukaan ei pyytänyt treffeille. Lopulta etsin itse netistä kumppanin kun kumppanin kaipuu alkoi olla kova.

Vierailija
42/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehistä tai naisista koska ei ole lähestynyt ketään.

Mikä siis on ongelma? Kuolkoon yksin kun kerran haluaa.

Ongelma on se, että yrität venkoilla pois väitteestäsi, jonka mukaan JOKAISELLA naisella on viisi kiinnostunutta miestä. Jos noin olisi, kyllä niistä vähintään yksi tai kaksi uskaltaisi sitä naista lähestyäkin. Ihan turha vääntää kaikkeen "mutkun nainen" näkökulmaa. Ei nainen sille mitään voi, jos yksikään mies ei lähesty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI mitään ihmeempiä. Enemmänkin ahatuksia ja pohdintoja herättää ihminen, jolla on ollut kymmeniä suhteita. 

Kertoo siitä, ettei pysty olemaan hetkeäkään yksin. Tunsin aikoinaan tällaisen naisen. Psykologi Keltikangas-Järvisen mukaan tällaisilla ihmisillä on tyhjä pää, minkä takia he tarvitsevat jatkuvasti uusia ärsykkeitä.

Vierailija
44/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehistä tai naisista koska ei ole lähestynyt ketään.

Ongelma on se, että yrität venkoilla pois väitteestäsi, jonka mukaan JOKAISELLA naisella on viisi kiinnostunutta miestä. Jos noin olisi, kyllä niistä vähintään yksi tai kaksi uskaltaisi sitä naista lähestyäkin. Ihan turha vääntää kaikkeen "mutkun nainen" näkökulmaa. Ei nainen sille mitään voi, jos yksikään mies ei lähesty. 

Ei ollut minun väite joten vedä happea.

Nainen on mulkku kun ei kerran lähesty itse

Vierailija
45/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, upea teoria naisvihaajapojalta: Naiset ovat ikisinkkuja, koska miehet eivät uskalla lähestyä heitä. Kuitenkin samaan aikaan naisilla on vientiä vaikka ja kuinka paljon. 

Vierailija
46/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oma aito itsensä ja osaa rakastaa myös itseään niin on kokonainen hallittu persoona ja joku voi jopa tykästyäkin. Epäselvyys, heikko mielenterveys, aggressiivisuus yms on luotaantyöntävää. Ihminen etsii positiivisia asioita elämäänsä, kun hymyilee, on kohtelias ja avoin niin se säteilee ympäristöön ja tuo valoa pimeyteen.

Vierailija
47/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla mies on mulkku, jos ei lähesty naista. 

Vierailija
48/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen se aiheuttaa, että tyypissä on jotain todella pielessä. Ja nää iskän ja äispän kanssa asuvat on ihan satavarmasti kipeitä.

Liian lähellä asuu eräs arviolta n. 60v. ukkeli, tietääkseni mamman ja isin kanssa. Joka päivä tallustaa samoihin aikoihin kävelylleen ja takaisin. Joskus myös pyörällä. Aina klo 20 aikoihin palaa. Mamma varmasti käskenyt olemaan kotona siihen mennessä. Olen alkanut välttelemään vajakkipervoa.

Iskenyt silmänsä meikämanneen. Siis hän on 100 % varmuudella homo ja olen melkein yhtä varma, että se on sen lisäksi kiinnostunut alakouluikäisistä pojista.

Hiippailee aina jostain selän / nurkan takaa, kun vähiten odottaa.

Itse asun yksin, enkä väitä olevani terve / normaali, mutta en ole myöskään perverssi. Ainakaan liian sairaalla tavalla.

Eikä homoilu ainakaan kiinnosta, sori siitä.

Vierailija
49/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme yleisintä syytä miksi mies ei lähesty on torjutuksi tulemisen pelko, itsevarmuuden puute ja epävarmuus. En sitä paitsi edes ollut tuon kommentin kirjoittaja, jota lainasit. Ethän nyt viitsi olla autistinen ethän. Vaikka sun luonne on töysin sysipaska, olen silti varma, että susta on tälläkin hetkellä vähintään viisi miestä kiinnostunut. 

Vierailija
50/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäviä ajatuksia. Koska kunnollisen kumppanin löytäminen on vaikeaa tai harvassa. Ellei ole siellä sun täällä ihmisten kanssa tekemisissä ja silloinkaan et toista täysin tunne. Nalkuttavaa miestä tai naista ei kannata ottaa myös tai paljon juovaa.

Vierailija
51/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miten joillekin tuntuu olevan kumppaniehdokkaita tarjoilla tuosta vaan heti kun edellinen suhde päättyy. Itse olen kyllä mielestäni ihan sosialainen, mutta en ole koskaan päätynyt tilanteeseen, jossa olisi edes pientä flirttiä. 

Henkilöt, joille on heti tarjolla uusia kumppaneita kun edellinen suhde päättyy, seurustelevat käytännössä useiden ihmisten kanssa samanaikaisesti. Tunsin aikoinaan tällaisen naisen.

Vierailija
52/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että nainenkin on pelkuri, ja suhteita ei näin ollen synny.

Vierailija
53/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei toisten parisuhteet lähtökohtaisesti kiinnosta.

Vierailija
54/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme yleisintä syytä miksi mies ei lähesty on torjutuksi tulemisen pelko, itsevarmuuden puute ja epävarmuus. En sitä paitsi edes ollut tuon kommentin kirjoittaja, jota lainasit. Ethän nyt viitsi olla autistinen ethän. Vaikka sun luonne on töysin sysipaska, olen silti varma, että susta on tälläkin hetkellä vähintään viisi miestä kiinnostunut. 

Lopetahan jo, pikkuinen. Menee nolouden puolelle tuo sinun itkupotkuraivatointisi naisille. Jos mies on aidosti kiinnostunut, kyllä se sen verran saa palleja kerättyä itselleen että lähestyy naista. Se, että sinä olet reppana, joka kuvittelee, että naisten haukkuminen on jotenkin cool, ei tarkoita, että kaikki miehet ovat. 

Vierailija
55/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, upea teoria naisvihaajapojalta: Naiset ovat ikisinkkuja, koska miehet eivät uskalla lähestyä heitä. Kuitenkin samaan aikaan naisilla on vientiä vaikka ja kuinka paljon. 

No se nyt vain on näin. Sulla tuskin on paljon vientiä sun luonteen vuoksi, vaan muiden avujen takia.

Vierailija
56/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse miettiä sekuntiakaan tajutakseen, miksi SINÄ olet yksinäinen. 

Vierailija
57/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että nainenkin on pelkuri, ja suhteita ei näi

Miten niin nainenKIN? Edelleenkään se ei ole naisten vika, jos sinä olet reppana. 

Vierailija
58/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käytännössä valinnut sen itse. Jokainen ihminen voi kehittää itseään kelvatakseen toiselle, mutta jos vaan jää odottelemaan että joku tulee hakemaan eikä panosta yhtään itseensä, niin se on oma valinta.

Entä jos ei jää odottelemaan ja panostaa, muttei siltikään kelpaa kenellekään? 

Sitten ei kelpaa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
59/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vain on näin. Sulla tuskin on paljon vientiä sun luonteen vuoksi, vaan muiden avujen takia.

Miten on käytännössä mahdollista, että samanaikaisesti on vientiä jatkuvasti, mutta kuitenkaan ikinä kukaan ei uskalla lähestyä? 

Vierailija
60/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käytännössä valinnut sen itse. Jokainen ihminen voi kehittää itseään kelvatakseen toiselle, mutta jos vaan jää odottelemaan että joku tulee hakemaan eikä panosta yhtään itseensä, niin se on oma valinta.

Entä jos ei jää odottelemaan ja panostaa, muttei siltikään kelpaa kenellekään? 

Sitten ei kelpaa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

Mutta miten tuo sopii yhteen sen teorian kanssa, että nainen "on käytännössä valinnut sinkkuuden itse"?