Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
31.07.2025 |

Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä. 

Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut? 

Kommentit (207)

Vierailija
21/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v enkä ole koskaan seurustellut. Yksikään mies ei ole ikinä edes yrittänyt lähestyä minua romanttisessa mielessä. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen. En edes hullumman näköinen. Joku minussa silti on, ettei ketään kiinnosta. 

Käytännössä vaatisi sen ettet ole missään seuranhakupalvelussa, etkä liiku missään ihmisten ilmoilla. Oma valinta. Niin meille miehillekkin sanotaan.

Vierailija
22/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua ei aiankaan kukaan nuoruduessa kyysnyt treffeille. miehet ja naiset ujoja Suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitään. Ei parisuhde ole mikään elämän päätarkoitus kaikille. 

Vierailija
24/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useammankin tällaisen. Ovat keskivertoa ujomman oloisia. Mukavia kyllä.

Vierailija
25/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on autisti tai jotenkin muuten sosiaalisesti erittäin kömpelö ihminen. Onhan noita. 

Väitätkö, että on sosiaalisesti kömpelö, kun yhdestä naisesta on aina viisi miestä kiinnostunut?!?

Missähän ne viisi miestä mahtavat olla? Ei ole tullut vielä tähän ikään mennessä vastaan.

N47

Ei jokainen kiinnostunut tuo omaehtoisesti kiinnostustaan julki, mutta nykyy esim kehonkielessä yms.

No missä ne viisi kiinnostunutta sitten ovat? En ole yhdenkään miehen nähnyt olevan minusta kiinnostunut. Kerro siis missä ne viisi ovat. 

sama

Vierailija
26/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käytännössä valinnut sen itse. Jokainen ihminen voi kehittää itseään kelvatakseen toiselle, mutta jos vaan jää odottelemaan että joku tulee hakemaan eikä panosta yhtään itseensä, niin se on oma valinta.

Entä jos ei jää odottelemaan ja panostaa, muttei siltikään kelpaa kenellekään? 

Jostain syystä palstaraati ei ikinä pysty tähän vastaamaan, koska niiden yksinkertaiset aivot menevät solmuun, jos A + B ei ole aina C🙄🙄

Vierailija
27/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v enkä ole koskaan seurustellut. Yksikään mies ei ole ikinä edes yrittänyt lähestyä minua romanttisessa mielessä. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen. En edes hullumman näköinen. Joku minussa silti on, ettei ketään kiinnosta. 

Käytännössä vaatisi sen ettet ole missään seuranhakupalvelussa, etkä liiku missään ihmisten ilmoilla. Oma valinta. Niin meille miehillekkin sanotaan.

Eipä ole vaatinut mitään tuollaista. Liikun ihan normaalisti erilaisissa paikoissa. Jopa jäähallilla, jossa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ihan turhaan yrität vääntää omaa katkeruuttasi naisten syyksi. 

Vierailija
28/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja siskoni ollaan tuollaisia, molemmat vakavasti traumatisoituneita ja muutenkin outoja. Ulkoisesti epäviehättävä. 

Vierailija
29/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ennakkoluuloja on. Ei siinä ole mitään vikaa, vaikkei olisi koskaan elänyt parisuhteessa.

Vierailija
30/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on autisti tai jotenkin muuten sosiaalisesti erittäin kömpelö ihminen. Onhan noita. 

Väitätkö, että on sosiaalisesti kömpelö, kun yhdestä naisesta on aina viisi miestä kiinnostunut?!?

Missähän ne viisi miestä mahtavat olla? Ei ole tullut vielä tähän ikään mennessä vastaan.

N47

Ei jokainen kiinnostunut tuo omaehtoisesti kiinnostustaan julki, mutta nykyy esim kehonkielessä yms.

No missä ne viisi kiinnostunutta sitten ovat? En ole yhdenkään miehen nähnyt olevan minusta kiinnostunut. Kerro siis missä ne viisi ovat. 

sama

Ei jokainen kiinnostunut tuo kiinnostustaan julki. Tuskin olet itsekkään ollut aloitteellinen kaikkia niitä kohtaan joista olet ollut kiinnostunut. Älä nyt viitsi olla autistinen.

Vierailija
31/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon likimain 40 ja peruskoulussa seurustelin viimeksi. Kyllä mä naiset saan nauramaan mutta täytyis varmaan lähtee vaan baariin joku kerta.

Vierailija
32/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen autisti ja sosiaalisesti kömpelö, ja olen parisuhteessa. Pitkäaikaisia ystävyyssuhteita minulla ei ole koskaan ollut.

Tiedän monia sosiaalisesti taitavia, joilla on laaja ystäväpiiri, mutta ei koskaan parisuhdetta.

Vierailija
33/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia mietteitä.

Vierailija
34/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

sama

Ei jokainen kiinnostunut tu

Eli puhuit paskaa, kun väitit, että jokaisella on viisi kiinnostunutta miestä. Sen toki tiesin jo heti kun moisen bullshitin näppikseltäsi ulos päästit. Kyllä ihminen lähestyy toista, jos on aidosti halua yrittää pariutua. 

Vierailija
35/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kelpaamattomia ikisinkkuja naisiakin ollut.

Ymmärräthän että myötäjäisillä lahjottiin mies ottamaan itselleen nainen vaivoiksi.

Mikä on sun pointti?

Vierailija
36/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. No pitäisi ehkä tietää onko se hänen oma valinta vai onko etsinyt kumppania muttei ole löytänyt? 

Muutenkin pitäisi tietää enemmän tästähenkilöstä. Onko ihmissuhteita, onko terve henkisesti ja fyysisesti, millaista elämää elääjne. 

Vierailija
37/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään ihmeempiä. Enemmänkin ahatuksia ja pohdintoja herättää ihminen, jolla on ollut kymmeniä suhteita. 

Vierailija
38/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

sama<

Eli puhuit paskaa, kun väitit, että jokaisella on viisi kiinnostunutta miestä. Sen toki tiesin jo heti kun moisen bullshitin näppikseltäsi ulos päästit. Kyllä ihminen lähestyy toista, jos on aidosti halua yrittää pariutua. 

eli nainen ei ole aidosti kiinnostunut miehistä tai naisista koska ei ole lähestynyt ketään.

Mikä siis on ongelma? Kuolkoon yksin kun kerran haluaa.

Vierailija
39/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ennakkoluuloja on. Ei siinä ole mitään vikaa, vaikkei olisi koskaan elänyt parisuhteessa.

Miehissähän tällaisia on enemmän kuin naisissa, koska useimmat naiset haluavat lapsia ja naiset ovat muutenkin sosiaalisempia ja vähemmän itsenäisiä kuin miehet.

Vierailija
40/207 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miten joillekin tuntuu olevan kumppaniehdokkaita tarjoilla tuosta vaan heti kun edellinen suhde päättyy. Itse olen kyllä mielestäni ihan sosialainen, mutta en ole koskaan päätynyt tilanteeseen, jossa olisi edes pientä flirttiä.