Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?
Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?
Kommentit (7227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pohdituttaa miksi raamatulla mielipiteitään perustelevat eivät ole sisäistäneet lukemastaan olennaista. Vai ovatko lukeneet vain ne muiden näyttämät kohdat, jotka sopivat muiden tuomitsemiseen?
Varoittaminen on eri asia kuin tuomitseminen. Jos joku ystäväsi olisi putoamassa kalliolta alas etkö varoittaisi häntä siitä?
Toki, mutta näkymättömistä ja todistamattomista kuiluista en varoittelisi.
Mikä se on se pyhä henki? En ymmärrä tätä ns. Kolmiyhteyttä. Osaisko joku selittää rautalangasta
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on se pyhä henki? En ymmärrä tätä ns. Kolmiyhteyttä. Osaisko joku selittää rautalangasta
Elämää ilman minua (egoa).
Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää.
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Henki on Jumala, yksi hänen kolmesta persoonasta. Niinkuin vesi ilmenee toisinaan lumena, jäänä tai vesihöyrynä, ilmenee Raamatun Jumala isänä, jota ei voida nähdä, Jeesuksena joka voitiin nähdä ja vielä kerran Hän palaa maan päälle näkyvässä muodossaan ja Pyhänä Henkenä josta sanotaan että tuuli puhaltaa siellä missä tahtoo ja sinä kuulet sen huminan. Jeesus toimii maan päällä nyt Pyhän Hengen kautta tehden niitä samoja tekoja mitä Jeesus maan päällä ollessaan teki, esim. parantaa ja tekee muita ihmeitä.
Tarvitaako lisää rautalankaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Henki on Jumala, yksi hänen kolmesta persoonasta. Niinkuin vesi ilmenee toisinaan lumena, jäänä tai vesihöyrynä, ilmenee Raamatun Jumala isänä, jota ei voida nähdä, Jeesuksena joka voitiin nähdä ja vielä kerran Hän palaa maan päälle näkyvässä muodossaan ja Pyhänä Henkenä josta sanotaan että tuuli puhaltaa siellä missä tahtoo ja sinä kuulet sen huminan. Jeesus toimii maan päällä nyt Pyhän Hengen kautta tehden niitä samoja tekoja mitä Jeesus maan päällä ollessaan teki, esim. parantaa ja tekee muita ihmeitä.
Tarvitaako lisää rautalankaa?
Vesi, jää ja vesihöyry ovat todettavia asioita. Huomaatko eron? Vai tarvitaanko lisää rautalankaa?
Miksi viisaita miehiä itäisiltä mailta oli vain kolme?
Tästä ei saa mitään selvää. Saatanaakaan ei ole edes olemassa...