Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?

Vierailija
29.07.2025 |

Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?

Kommentit (6939)

Vierailija
6241/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämän ketjun lukeminen on käsittääkseni sinulle täysin vapaaehtoista."

Tässä ketjussa on monta sataa sivua järjellistä ja asiasisällöllistä keskustelua, ennen kuin sinä ilmestyit tänne jankkaamaan itseäsi ja omaa tietoasi ilman sitä asiasisältöä. Oletko itse lukenut ketjua vai oletko täällä vaan vampiroimasta uskonnolliseta keskusteluista kiinnostuneiden energiaa tyhjänpäiväisillä omakehuillasi?

Vierailija
6242/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko meidän rukoilla Jeesusta vai Jumalaa ? 

Kumpaa tahansa voi rukoilla ja monet rukoilevat myös pyhimyksiä. Ortodoksisessa ja katolisessa perinteessä ajatellaan, että pyhimykset voivat vahvistaa omia rukouksia. Myös neitsyt mariaa voi rukoilla. Tai spagettimonsteria, mutta kaikki ei ole välttämättä yhtä tehokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa tahansa voi rukoilla ja monet rukoilevat myös pyhimyksiä. Ortodoksisessa ja katolisessa perinteessä ajatellaan, että pyhimykset voivat vahvistaa omia rukouksia. Myös neitsyt mariaa voi rukoilla. Tai spagettimonsteria, mutta kaikki ei ole välttämättä yhtä tehokasta.

Kaikki rukoukset ovat sallittuja ja vastaukset tulevat aina kuten kuuluu.

En tiedä mitä on tehokas vaikutus mutta emme saa aina sitä mitä haluamme tai odotamme, se ei kuitenkaan tarkoita vähempää tehokkuutta jos tämä on mittari.

Vierailija
6244/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, jeesus ei ole ihminen eikä jumala ole ihminen. Sanot, ettei näihin kannata turvautua? Tätäkö se vahvasti suosittelemasi tieto on? Mene roskikseen oikeasti, pilaat koko ketjun ja levität ihan karmeita oppeja.

Jeesuksen opetuksia kannattaisi noudattaa tai pyrkiä noudattamaan niitä. 

Äsken sanoit että kukaan ei voi ketään auttaa ja sitten että vain ihmiseltä kannattaa pyytää apua. Nyt neuvot kuitenkin turvautumaan jeesukseen, joka onkin ihminen.

Oletko karannut jostani dementiayksiköstä kenties? Ainoa funktiosi on inttää vastaan ja korottaa itseäsi? Minä tiedän, minull on tieto, vahvasti suosittelen sinua uskomaan minua. Tarvitset apua ja ihmisten tulee välttää sinua.

Ihmisen kannattaisi hyväksyä se, että Jumalaa kohti pyrkiminen (pyhitt

Ei edellytä. Pyhältä hengeltä voi rukoilla vaikka inspiraatiota ja inspided action ei ole työtä. Myöskään taivasten valtakunnassa ei ole työtä, ihmistä ei yksinkertaisesti ole luotu orjaksi. 

Tuo henkilö kysyi, että voiko jeesus auttaa päihdeongelmassa. Sen olet saaunt nyt jankuttamisellasi, vänkäämiselläsi ja inttämiselläsi saanut väännettyä tähän pisteeseen. Vastaus kysymyksen annettiin jo ajat sitten ja täällä sinä vaan hakkaat raamatullasi niitä, jotka henkilöä ovat neuvoneet. Olet kerta kaikkinen maanvaiva.

Vierailija
6245/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei tarvitse edes rukoilla ja silti kaikki menee aina kuten on tarkoitus. Näkijä 

Vierailija
6246/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rukoukset ovat sallittuja ja vastaukset tulevat aina kuten kuuluu.

En tiedä mitä on tehokas vaikutus mutta emme saa aina sitä mitä haluamme tai odotamme, se ei kuitenkaan tarkoita vähempää tehokkuutta jos tämä on mittari.

Niin no ilmeisesti et tiedä asiasta yhtään mitään vastauksesi perusteella, kannattaisi harkita hiljaa olemista tai vaikka yrittää vastata akluperäiseen kysymykseen sen sijaan että hyökkäät niitä kohtaan, jotka kysymyksiin vastaavat ja asiasta jotain tietävät. 

Vierailija
6247/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ei tarvitse edes rukoilla ja silti kaikki menee aina kuten on tarkoitus. Näkijä 

Onko tämä "minä tiedän" jankuttaja siis näkijä? No se selittää paljon. Sekopää.

Vierailija
6248/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Jumala on mulkku?

Vierailija
6249/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi Jumala on mulkku?

Kysyy Jumalan kuva.

Vierailija
6250/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole jankuttanut yhtään mitään, välillä joudun jankuttamaan näiden sekopäiden kanssa. Näkijä 

Vierailija
6251/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi Jumala on mulkku?

Siksi koska sinä koet ja ajattelet asian näin. Näkijä 

Vierailija
6252/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole jankuttanut yhtään mitään, välillä joudun jankuttamaan näiden sekopäiden kanssa. Näkijä 

Hyvä, käytä vaan tuota nimimerkkiä niin kaikki osaavat jatkossa ignorata kaikki viestisi.

Vierailija
6253/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, käytä vaan tuota nimimerkkiä niin kaikki osaavat jatkossa ignorata kaikki viestisi.

Pääasia on että viesti menee perille. Näkijä 

Vierailija
6254/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus neuvoi rukoilemaan Isä Meidän -rukouksella. Muita rukouksia ei tarvita. Muita rukouksia voi tietysti rukoilla, mutta Isä Meidän -rukous on tärkein.

Vierailija
6255/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä menee perille se, että jo vilkaisulla näkee nimimerkkisi ja sitten voi siirtää silmänsä suoraan seuraavaan viestiin, ettei muutu kaltaiseksesi.

Vierailija
6256/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus neuvoi rukoilemaan Isä Meidän -rukouksella. Muita rukouksia ei tarvita. Muita rukouksia voi tietysti rukoilla, mutta Isä Meidän -rukous on tärkein.

Katolisen perinteen mukaan rosary, jossa rukoillaan pääasiassa neitsyt mariaa. Moni katolinen on sitä mieltä, että vain marian kautta voi pelastua (liittynee miehiseen egoon).

Vierailija
6257/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on hyvä ja kattava mutta olemme menneet eteenpäin elämässä ja olemme saaneet lisää tietoa. Tämä olisi hyvä muistaa ja ymmärtää. En missään nimessä väheksy raamattua mutta raamatusta on jo aikaa, otetaan sen lisäksi kaikki tieto mukaan. Esimerkiksi olen nyt itse saanut sitä tietoa lisää ja olen jakanut ketjuissa sitä tiedoksenne opastetusti, tätä on nykyaika, meillä on tämä internet joka yhdistää meitä, myös täällä voimme jakaa tietoa. Näkijä 

Usein niinsanottu tieto on sekoitus totuutta ja valhetta ja siksi siitä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Vierailija
6258/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jeesus ei kuvannut selibaatin ja avioliiton eroa noin."

Jeesus ei kuvannut selibaatin ja avioliiton eroa. Mutta se on totuus, pidit siitä tai et. Minä tiedän. Minulla on oikea tieto. Suosittelen vahvasti sinua uskomaan minua.

Jokainen voi itse lukea ja tehdä omat johtopäätöksensä. Jeesus suhtautui eri tavalla avioliittoon kuin Paavali. 

Jeesus ei suositellut missään avioitumaan eikä avioitunut itsekään, ja jeesus on tie. Et voi avioitua ja väittää seuraavasi jeesusta, vaan silloin seuraat juutalaista yahwea.

Yksi yahwen (jahuen) lukuisista "epiteeteistä" lienee el (adjetiiviattribuuttina mm. shaddai). Jeesuksen väitetään huutaneen(?) ristillä arameaksi: Eli, Eli, lama sabaqtani, lainaten psalmia 22 arameaksi käännettynä, hepreaksi Eli, Eli, lamma azavtani?

Alkaa noin 8 sekunnin kohdalta:  https://mechon-mamre.org/mp3/t2622.mp3

Vierailija
6259/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on jumala, Jeesus on henki.

Alkuperäisesti on rukoiltu Jumalaa mutta on ihan sama ketä rukoilee, kaikki rukoukset menevät samaan paikkaan ja kaikki kuullaan hyväksyen. Näkijä 

Jeesus on Jumalan Poika.

Vierailija
6260/6939 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä menee perille se, että jo vilkaisulla näkee nimimerkkisi ja sitten voi siirtää silmänsä suoraan seuraavaan viestiin, ettei muutu kaltaiseksesi.

Kaikki käy, jokainen taplaa tyylillään. Näkijä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä