Miksi mua palelee koko ajan?
Mistä voisi johtua? On villatakki yms päällä mutta palelee vaan koko ajan.
Kommentit (29)
Mua paleli, kun ferritiini oli alhainen. Jos siis palelu on pitkäaikaista. Palelu loppui, kun söin rautaa.
Tutkitusti pieni lihasmassa aiheuttaa palelua. Olet melko varmasti naruhauis. Salille siis.
Vierailija kirjoitti:
Mua paleli, kun ferritiini oli alhainen. Jos siis palelu on pitkäaikaista. Palelu loppui, kun söin rautaa.
Tämä se varmaan on. Aloitin heti rautatabletit. Kiitos neuvosta <3
Mene saunaan.
Kuntopyörällä aja
Siivoa
Vierailija kirjoitti:
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei mene hampaat pilalle. Aika helppoa (laiskaa) aloittaa luulotaudin hoito pilleripurkista sen sijaan että menisit esim. salille tai lääkäriin.
Missä ihmeen vetoisessa korsussa asut? Muuta nykyaikaisempaan asuntoon jossa voi tepastella paljain jaloin alushoususillaan ja ilman paitaa palelematta.
Kun ei puhu mitään ja työntää keskisormen hanuriosatolle niin ihmisen termostaatti kytkeytyy päälle ja lämmöt nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei mene hampaat pilalle. Aika helppoa (laiskaa) aloittaa luulotaudin hoito pilleripurkista sen sijaan että menisit esim. salille tai lääkäriin.
Jos ferritiini on alhainen, on suuri virhe alkaa rehkimään kuntosalilla. Minä menisin ensin verikokeisiin.
Sulta puuttuu joko lämpöä tuottavat lihakset tai eristävä rasvakerros.
Vierailija kirjoitti:
ootko syönyt ruokaa tatpeeksi?
En pysty syömään kun olen niin ahdistunut.
Asunto liian kylmä. Ulkona kylmä. Vetää. Liian vähän villaa?
Sinulla on huono pintaverenkierto
Vierailija kirjoitti:
Oletko raskaana?
Tai menopaussi? Silloinkin saattaa palella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko raskaana?
Tai menopaussi? Silloinkin saattaa palella...
Tämä. Minulla on järkyttäviä palelukohtauksia nyt vaihdevuosien aikana. Ei niinkään kuumia aaltoja, vaan hampaat kalisten kahden peiton alla.
Kilpirauhasen vajaatoiminta? Onko ummetusta myös?