Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?
Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?
Kommentit (6939)
Vierailija kirjoitti:
itsensä korottaja vaarallisilla vesillä, miten ehdit edes pyhittymään kun käytät päiväsi täällä
Jos tämä kommentti oli minulle, niin olen lukenut kommenttisi eikä se vaikuta minun toimintaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsensä korottaja vaarallisilla vesillä, miten ehdit edes pyhittymään kun käytät päiväsi täällä
Jos tämä kommentti oli minulle, niin olen lukenut kommenttisi eikä se vaikuta minun toimintaani.
Näkyy ylpeys olevan niin tapissa sinulla että miksipä vaikuttaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä kommentti oli minulle, niin olen lukenut kommenttisi eikä se vaikuta minun toimintaani.Näkyy ylpeys olevan niin tapissa sinulla että miksipä vaikuttaisi
Sinun ei tarvitse lukea minun kommenttejani. Voit tehdä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä kommentti oli minulle, niin olen lukenut kommenttisi eikä se vaikuta minun toimintaani.Näkyy ylpeys olevan niin tapissa sinulla että miksipä vaikuttaisi
Sinun ei tarvitse lukea minun kommenttejani. Voit tehdä jotain muuta.
Kyllä teenkin muuta, mutta aina kun tulen keskusteluun, kommenttisi täyttävät sen.
Jopa riidanhalussaan tulevat ateistit ovat näköjään väsyneet
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan ihmisellä voi olla vain yksi opas, Pyhä Henki meissä. Ei ole luvallista keskustella tai hakea opastusta enkeleiltä tai henkivalloilta (henkioppaat) koska ne ovat kuuluvat valheen isän joukkoihin haluten eksyttää ja valehdella. Ne vievät pitemmän päälle ihmistä pois Jeesuksesta. Valheen isä haluaa aina ihmiselle pahaa, mutta se on ovela toimissaan. Se lupaa 11 hyvää ja 10 kaunista, mutta tulee pettämään.
Uskovien sanat voivat kuulostaa joskus kuin raastinraudalta, kun edellisten viestien kirjoittaja painottaa ystävällisyyttä, hyvyyttä ja kauneutta ja sitä kirkasta mitä joku enkeliopas neuvoo ja tarjoaa. Mutta menepä sanomaan ääneen tuollaisen "oppaan" edessä että "Jeesus Kristus on Herra", niin se voi käydä jopa kurkkuusi kiinni. Se henki menee vaikeaksi, kiemurtelee ja vaihtaa ehkä puheenaihetta. Sitä henkeä ei saa itseään sanomaan että Jeesus Kristus on Herra. Se ei pysty siihen ja paljastaa näin kenen joukkoihin
Mutta oikeasti mitään henkiä ei ole olemassa. Pyhiä tai muitakaan. Mielikuvitusleikkiä ovat nuo saarnasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte jauhaa tällaista paskaa näin kauan? Ettekö ihan oikeasti keksi mitään parempaa tekemistä?
Mikä on omassa arvoasteikossasi korkealla?
Todellisten asioiden pohtiminen. Eri.
Ja mitä ne ovat? Jos olet rehellinen itsellesi, joudut huomaamaan, ettet voi tietää.
Esimerkiksi, riittääkö rahat ensi viikolla ruokaan ja lääkkeeisiin.
Sinä et ilmeisesti ole sellainen, joka harrastaisi syvällistä pohdiskelua.
Heh, se on sinun hyvä pohdiskella syvällisesti kuvitteellisia juttuja vatsa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Jopa riidanhalussaan tulevat ateistit ovat näköjään väsyneet
Se mitä kutsut riidanhaluksi on oikeutettua närkästystä uskonnon tuputtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte jauhaa tällaista paskaa näin kauan? Ettekö ihan oikeasti keksi mitään parempaa tekemistä?
Ja mitä ne ovat? Jos olet rehellinen itsellesi, joudut huomaamaan, ettet voi tietää.
Sinä et ilmeisesti ole sellainen, joka harrastaisi syvällistä pohdiskelua.Heh, se on sinun hyvä pohdiskella syvällisesti kuvitteellisia juttuja vatsa
Eikö sinulla ole vatsa täynnä? Seurakunnilta saa ruoka-apua. Ymmärrän kyllä, että ajat voivat kiristyä vähävaraisille tässä yhteiskunnassa ja maailmassa, jota hallitsee satanistinen eliitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole sellainen, joka harrastaisi syvällistä pohdiskelua.Heh, se on sinun hyvä pohdiskella syvällisesti kuvitteellisia juttuja vatsa
Kyse on henkilökohtaisesta suhteesta Jeesukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä naiivistiselta, mutta kysyn: hylkääkö Jeshua päihdeongelmaisen, vaikka rankaisisi syystäkin aikansa, hylkääkö Hän milloinkaan?
Itse en usko, että näin kävisi.
Minun käsitykseni on, että missä tahansa tilanteessa voi kurottaa kohti Jumalaa ja hän kuulee lopulta, jos sinnikkäästi yrittää. Mutta jos on toiminut paljon Jumalan tahtoa vastaan, niin täytyisi tehdä parannus.
Kukaan ei ole yksin koskaan, aina kuullaan ja nähdään jokaisessa tilanteessa.
Kyse on henkilökohtaisesta suhteesta Jeesukseen.
Tietoa Jeesuksesta saa Raamatun evankeliumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä naiivistiselta, mutta kysyn: hylkääkö Jeshua päihdeongelmaisen, vaikka rankaisisi syystäkin aikansa, hylkääkö Hän milloinkaan?
Minun käsitykseni on, että missä tahansa tilanteessa voi kurottaa kohti Jumalaa ja hän kuulee lopulta, jos sinnikkäästi yrittää. Mutta jos on toiminut paljon Jumalan tahtoa vastaan, niin täytyisi tehdä parannus.Kukaan ei ole yksin koskaan, aina kuullaan ja nähdään jokaisessa tilanteessa.
Jos haluaa pyrkiä kohti Jumalaa, sen eteen täytyy tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun käsitykseni on, että missä tahansa tilanteessa voi kurottaa kohti Jumalaa ja hän kuulee lopulta, jos sinnikkäästi yrittää. Mutta jos on toiminut paljon Jumalan tahtoa vastaan, niin täytyisi tehdä parannus.Kukaan ei ole yksin koskaan, aina kuullaan ja nähdään jokaisessa tilanteessa.
Tavallaan mutta aina on tavoitettuna kuitenkin ja aina meitä autetaan vaikka emme sitä ymmärrä. Saa olla ihan tavallinen ihminen, juuri sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oikeasti mitään henkiä ei ole olemassa. Pyhiä tai muitakaan. Mielikuvitusleikkiä ovat nuo saarnasi.
Missä tynnyrissä on kasvanut ihminen, joka ei tiedä ja myönnä henkien olemassaoloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä on kasvanut ihminen, joka ei tiedä ja myönnä henkien olemassaoloa?
Monikaan ei myönnä henkien olemassaoloa ja jos myöntää niin demonisoi henget.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan mutta aina on tavoitettuna kuitenkin ja aina meitä autetaan vaikka emme sitä ymmärrä. S
Kyllä, ei tarvitse tehdä mitään. Jokaisella on vapaa tahto valita mitä tekee. Mutta tekemättömyyskin on valinta, jolla on seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei myönnä henkien olemassaoloa ja jos myöntää niin demonisoi henget.
Se on kyllä ihan tavallista, ettei myönnä henkien olemassaoloa. Suhtautumisen henkiin kannattaisi perustua siihen, mitä Raamatussa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano tätä pahalla - olen saanut kristillisen kasvatuksen ja lapsena jopa uskoin jossain määrin jumalaan jne - niin nykyään raamattu ja uskonto tuntuu ihan satukirjalta suoraan sanoen. Sen jutut on kuin kukkia ja mehiläisiä, jossa taikuri-jesse seikkailee.
Mun kysymys on, että mikä kirkon/uskonnon tehtävä on nykyajan yhteiskunnassa?
Jeesuksen seuraaminen on kannattavinta, mitä ihminen voi tehdä elämässään. Vaikka et ymmärtäisi tai uskoisi sitä, se on silti niin.
Lopeta näiden tyhjien kommenttien kirjoittaminen. Oletko sama joka hokee koko ajan:minulla on tieto. Toistan. Suosittelen sinulle vahvasti minun uskomistani.
Jankutus ja raamatulla päähän hakkaaminen ei hyödytä ketään tai mitään. Kommenttiesi sisältö on nolla.