Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?

Vierailija
29.07.2025 |

Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?

Kommentit (4504)

Vierailija
3701/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan Jumala tietää aivan kaiken, eikä hiuskarvakaan katkea hänen tietämättään. 

Eli käärme ei valehdellutkaan?

Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole; vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan. 1. Moos. 3:4,5

Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku (eräs, eli käärme) meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"  1. Moos. 3:22

Jumala on rakkaus ja tieto tappaa rakkauden. Näin ollen Jumala ei tiedä mitään.

Jumalan viisaus ei perustu tietoon va

Tieto ei tapa rakkautta. Tietoakin tarvitaan.

Sitten et voi ymmärtää Jumalaa.

Vierailija
3702/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et voi ymmärtää Jumalaa.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin kokemus Jeesuksesta. Suosittelisin jos haluaa löytää Jumalan, etsimään, vauvapalstalla mäkättämisen sijaan 

Vierailija
3704/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin kokemus Jeesuksesta. Suosittelisin jos haluaa löytää Jumalan, etsimään, vauvapalstalla mäkättämisen sijaan 

Oliko se unessa vai hereillä ollessa?

Vierailija
3705/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hereillä

Vierailija
3706/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hereillä

Hyvä yritys.

Vierailija
3707/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on unissaan kokemuksia Jeesuksesta. Niihin ei pitäisi luottaa.

Vierailija
3708/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hereillä

Hyvä yritys.

Olen kohdannut kyllä Jeesuksen unessakin jos se siitä on kiinni. Olen ollut uskossa monta vuotta.

Vierailija
3709/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Ullgren on pedofiili

Vierailija
3710/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut kyllä Jeesuksen unessakin jos se siitä on kiinni. Olen ollut uskossa monta vuotta.

Olen iloinen puolestasi.

Vierailija
3711/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ,ylpeydellä, kapinallisuudella on oma lähde. Se lähde ei ole Jumala.

Vahvistat paitsi kaikkivaltiuden puutteen, myös toisen luomiskykyisen tahon olemassa olon. Et siis ole kristitty uskonnoltasi, vaikka kenties nimellisesti sitä olet.

Ei ole ketään toista luomiskykyistä. Se pahuuden lähde oli Lusiferin kapina Kaikkivaltiasta hyvyyttä vastaan.

Hänen kapinansa oli alusta alkaen tuhoon tuomittu ja aiheutti koko universumin harmonian järkkymisen. Tämä on Raamatun ilmoitus ja kristinuskoa.

Vierailija
3712/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina uskonut Jumalan olemassaoloon, siihen että raamattu on totta ja että Jeesus eli maanpäällä ja kuoli meidän kaikkien puolesta jotta meillä olisi mahdollisuus päästä taivaaseen. Mutta hän ei sinne ketään pakotu, se on meidän oma valintamme. Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan ja anokaa niin teille annetaan. Tunnusta Jumalan edessä että olet syntinen (me kaikki ollaan) ja pyydä syntejäsi anteeksi, pyydä Jeesusta sun elämäsi herraksi, niin sisälläsi tapahtuu valtakunnanvaihdos, pimeyden valtakunnasta valon valtakuntaan. Ala lukea raamattua ja etsi itsellesi seurakunta, youtubessakin paljon saarnoja, monet seurakunnat lähettävät livestriimejä. Tämä on elämäsi tärkein päätös, tällä voit vaikuttaa siihen missä vietät kuoleman jälkeisen elämän, tulessa vaiko taivaassa. Jeesus on tie totuus ja elämä, kukaan ei pääse taivaaseen muutoin kuin hänen kauttaan, ei ole mitään muuta tietä! 

Vierailija
3713/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen puolestasi.

No, niin. Itse koen että tilanteet joissa olen ollut välillä on olleet sen verran pahoja. Että olen tarvinnut apua. Vaellukseni ei ole ollut mikään kovin normaali kristityn vaellus, jos sellaista siis on.

Vierailija
3714/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole

Kumpaa nyt uskot? Valehtelijaa ensinmäisessä lauseessa , vai Jumalaa joka sanoo että kuolet.

Vierailija
3715/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina uskonut Jumalan olemassaoloon, siihen että raamattu on totta ja että Jeesus eli maanpäällä ja kuoli meidän kaikkien puolesta jotta meillä olisi mahdollisuus päästä taivaaseen. Mutta hän ei sinne ketään pakotu, se on meidän oma valintamme. Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan ja anokaa niin teille annetaan. Tunnusta Jumalan edessä että olet syntinen (me kaikki ollaan) ja pyydä syntejäsi anteeksi, pyydä Jeesusta sun elämäsi herraksi, niin sisälläsi tapahtuu valtakunnanvaihdos, pimeyden valtakunnasta valon valtakuntaan. Ala lukea raamattua ja etsi itsellesi seurakunta, youtubessakin paljon saarnoja, monet seurakunnat lähettävät livestriimejä. Tämä on elämäsi tärkein päätös, tällä voit vaikuttaa siihen missä vietät kuoleman jälkeisen elämän, tulessa vaiko taivaassa. Jeesus on tie to

Voisitko lisätä viittauksen siihen kohtaan Raamatussa, jonka mukaan suun tunnustuksella pelastutaan? Ja ymmärräthän, että uskominen tarkoittaa myös sitä, että pyrkii noudattamaan Jeesuksen ohjeita? Jos uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika, niin uskoo, mitä hän sanoo, vai mitä?

Vierailija
3716/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa nyt uskot? Valehtelijaa ensinmäisessä lauseessa , vai Jumalaa joka sanoo että kuolet.

Käärme tuntee Jumalan kuin itsensä. Eihän Jumala voi antaa ihmisen kuolla?

Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Vierailija
3717/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Juuri niin.

Vierailija
3718/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärme tuntee Jumalan kuin itsensä. Eihän Jumala voi antaa ihmisen kuolla?

Ei käärme tunne Jumalaa, Hyvällä ja pahalla ei ole mitään yhteistä. Ajattelitko olla kuolematon?

Vierailija
3719/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku (eräs, eli käärme) meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"  1. Moos.

Herra Jumala ei sanonut että sellaiseksi kun käärme. Älä lisää omia sanoja.

Käärme ei ole" joku meistä" eli kolminaisuudesta.

Vierailija
3720/4504 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku (eräs, eli käärme) meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"  1. Moos.

Herra Jumala ei sanonut että sellaiseksi kun käärme. Älä lisää omia sanoja.

Käärme ei ole" joku meistä" eli kolminaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi