Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?
Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?
Kommentit (4504)
Sitten et voi ymmärtää Jumalaa.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Itsellä ainakin kokemus Jeesuksesta. Suosittelisin jos haluaa löytää Jumalan, etsimään, vauvapalstalla mäkättämisen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin kokemus Jeesuksesta. Suosittelisin jos haluaa löytää Jumalan, etsimään, vauvapalstalla mäkättämisen sijaan
Oliko se unessa vai hereillä ollessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se unessa vai hereillä ollessa?
Hereillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se unessa vai hereillä ollessa?Hereillä
Hyvä yritys.
Joillain on unissaan kokemuksia Jeesuksesta. Niihin ei pitäisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se unessa vai hereillä ollessa?Hereillä
Hyvä yritys.
Olen kohdannut kyllä Jeesuksen unessakin jos se siitä on kiinni. Olen ollut uskossa monta vuotta.
Olen kohdannut kyllä Jeesuksen unessakin jos se siitä on kiinni. Olen ollut uskossa monta vuotta.
Olen iloinen puolestasi.
Ei ,ylpeydellä, kapinallisuudella on oma lähde. Se lähde ei ole Jumala.
Vahvistat paitsi kaikkivaltiuden puutteen, myös toisen luomiskykyisen tahon olemassa olon. Et siis ole kristitty uskonnoltasi, vaikka kenties nimellisesti sitä olet.
Ei ole ketään toista luomiskykyistä. Se pahuuden lähde oli Lusiferin kapina Kaikkivaltiasta hyvyyttä vastaan.
Hänen kapinansa oli alusta alkaen tuhoon tuomittu ja aiheutti koko universumin harmonian järkkymisen. Tämä on Raamatun ilmoitus ja kristinuskoa.
Minä olen aina uskonut Jumalan olemassaoloon, siihen että raamattu on totta ja että Jeesus eli maanpäällä ja kuoli meidän kaikkien puolesta jotta meillä olisi mahdollisuus päästä taivaaseen. Mutta hän ei sinne ketään pakotu, se on meidän oma valintamme. Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan ja anokaa niin teille annetaan. Tunnusta Jumalan edessä että olet syntinen (me kaikki ollaan) ja pyydä syntejäsi anteeksi, pyydä Jeesusta sun elämäsi herraksi, niin sisälläsi tapahtuu valtakunnanvaihdos, pimeyden valtakunnasta valon valtakuntaan. Ala lukea raamattua ja etsi itsellesi seurakunta, youtubessakin paljon saarnoja, monet seurakunnat lähettävät livestriimejä. Tämä on elämäsi tärkein päätös, tällä voit vaikuttaa siihen missä vietät kuoleman jälkeisen elämän, tulessa vaiko taivaassa. Jeesus on tie totuus ja elämä, kukaan ei pääse taivaaseen muutoin kuin hänen kauttaan, ei ole mitään muuta tietä!
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen puolestasi.
No, niin. Itse koen että tilanteet joissa olen ollut välillä on olleet sen verran pahoja. Että olen tarvinnut apua. Vaellukseni ei ole ollut mikään kovin normaali kristityn vaellus, jos sellaista siis on.
Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole
Kumpaa nyt uskot? Valehtelijaa ensinmäisessä lauseessa , vai Jumalaa joka sanoo että kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina uskonut Jumalan olemassaoloon, siihen että raamattu on totta ja että Jeesus eli maanpäällä ja kuoli meidän kaikkien puolesta jotta meillä olisi mahdollisuus päästä taivaaseen. Mutta hän ei sinne ketään pakotu, se on meidän oma valintamme. Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan ja anokaa niin teille annetaan. Tunnusta Jumalan edessä että olet syntinen (me kaikki ollaan) ja pyydä syntejäsi anteeksi, pyydä Jeesusta sun elämäsi herraksi, niin sisälläsi tapahtuu valtakunnanvaihdos, pimeyden valtakunnasta valon valtakuntaan. Ala lukea raamattua ja etsi itsellesi seurakunta, youtubessakin paljon saarnoja, monet seurakunnat lähettävät livestriimejä. Tämä on elämäsi tärkein päätös, tällä voit vaikuttaa siihen missä vietät kuoleman jälkeisen elämän, tulessa vaiko taivaassa. Jeesus on tie to
Voisitko lisätä viittauksen siihen kohtaan Raamatussa, jonka mukaan suun tunnustuksella pelastutaan? Ja ymmärräthän, että uskominen tarkoittaa myös sitä, että pyrkii noudattamaan Jeesuksen ohjeita? Jos uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika, niin uskoo, mitä hän sanoo, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa nyt uskot? Valehtelijaa ensinmäisessä lauseessa , vai Jumalaa joka sanoo että kuolet.
Käärme tuntee Jumalan kuin itsensä. Eihän Jumala voi antaa ihmisen kuolla?
Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärme tuntee Jumalan kuin itsensä. Eihän Jumala voi antaa ihmisen kuolla?
Ei käärme tunne Jumalaa, Hyvällä ja pahalla ei ole mitään yhteistä. Ajattelitko olla kuolematon?
Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku (eräs, eli käärme) meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!" 1. Moos.
Herra Jumala ei sanonut että sellaiseksi kun käärme. Älä lisää omia sanoja.
Käärme ei ole" joku meistä" eli kolminaisuudesta.
Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku (eräs, eli käärme) meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!" 1. Moos.
Herra Jumala ei sanonut että sellaiseksi kun käärme. Älä lisää omia sanoja.
Käärme ei ole" joku meistä" eli kolminaisuudesta.
Sitten et voi ymmärtää Jumalaa.