Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 164/70 nainen lihava?

Vierailija
29.07.2025 |

Mielipiteitä? 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava.

Vierailija
22/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lievästi ylipainoinen. Ei voi sanoa, että onko lihava näkemättä.

Normaalipainoisissakin on vyötärölihavia, ja heillä on ihan samat riskit sairauksiin kuin lihavilla. (<- tuo lukee Duodecimin Terveyskirjastossa eli ei ole mielipideasia vaan lääketieteellinen tosiasia)

Höpsis ole samat riskit. Oikeasti läskeillä on moninkertaiset riskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran kysyit, niin onhan siinä 10 - 20 kg liikaa, vähän myös riippuu siitä, onko paljon lihasta yms. Oma vaimo on 172 cm. naiseksi todella lihaksikas ja painaa 66 kg.

Vierailija
24/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä lihavasta, mutta ehkä vähän runsas. Kyllä se ulkonäkö on ainakin mun kohdalla se jolla määritellään eikä se mitä vaaka näyttää. Mun mielestä se vanha kaava, että pituudesta sata pois on hyvä nyrkkisääntö ja pätee miehiin sekä naisiin. Monet pitää tuota huonona kaavana, mutta se on yleensä joko lihava nainen tai ruipelo mies joka tuosta jaksaa valittaa.

Vierailija
25/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ylipainon puolella, mutta lihava on vasta, jos saa 10 kg lisää.

Vierailija
26/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No BMI:n osaat itsekin laskea, mutta jos vyötärö on alle 80, voit olla oikein sopiva.

Vierailija
27/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava, ihan normaali. Riippuu tietenkin katsojasta, jos normaali tarkoittaa mallinmitoissa olevaa, niin sellaisen ihmisen mielestä, olet varmaankin melkein jo valas. Normaalin ymmärryksen omaavan silmissä olet ihan hyvä. 

Vierailija
28/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteesta, mutta olet kyllä normaalipainoinen.

Vierailija
29/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis höpö höpö nyt te jotka sanotte, että riippuu miltä näyttää. Tuon kokoinen ihminen näyttää ylipainoiselta pakostakin. Teillä siellä Suomessa on vaan niin vääristynyt näkemys siitä, miltä normaalikokoisen ihmisen pitäisi näyttää, kun lähes kaikki aikuiset on ylipainoisia. Se on oikeasti ihan järkyttävää.

T. Ulkosuomalainen

Vierailija
30/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lihava, ihan normaali. Riippuu tietenkin katsojasta, jos normaali tarkoittaa mallinmitoissa olevaa, niin sellaisen ihmisen mielestä, olet varmaankin melkein jo valas. Normaalin ymmärryksen omaavan silmissä olet ihan hyvä. 

Ei se nyt niin mene, että normaalipaino on subjektiivinen käsite, ja valasnainen on normaalipainoinen, jos elää valaslaumassa.

Vierailija
31/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164 ja 58kg. Sopivasti muodokas oikeista paikoista. 

Vierailija
32/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

peili, mittanauha jne.

Vierailija
33/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis höpö höpö nyt te jotka sanotte, että riippuu miltä näyttää. Tuon kokoinen ihminen näyttää ylipainoiselta pakostakin. Teillä siellä Suomessa on vaan niin vääristynyt näkemys siitä, miltä normaalikokoisen ihmisen pitäisi näyttää, kun lähes kaikki aikuiset on ylipainoisia. Se on oikeasti ihan järkyttävää.

T. Ulkosuomalainen

Juuri näin. Normaalipainoisista on alettu käyttää jotain ihmeellistä ilmaisua mallinmitoissa oleminen. Sairasta.

Vierailija
34/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ylipainoinen, ei voi sanoa lihavaksi. Kyllä tuosta olisi helposti varaa pudottaa 10kg painoa.

Itse painoin vuosi sitten juurikin tuon 70kg ja olen 163cm. Aloin kiinnittämään huomiota terveelliseen syömiseen ja lisäsin salikäyntejä 4 x vko. Nyt painan 60kg, mutta lihasmassaakin on norminaista enemmän. Tarkoitus olisi jatkaa rasvan pudotusta vielä n 5kg jahka kesäloma loppuu ja aloitan normiarjen. Painonpudotus ja lihasten kasvatus on vaan haastavaa samanaikaisesti. 

Vierailija
35/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lihava. Olen melkein 10 senttiä pidempi, suunnilleen saman painoinen ja minäkin olen tasaisen lihava. Ihan turha katsella bmi-laskurin väitteitä normaalista painosta, kun peilistä näkee, että kaikki tursuaa sieltä täältä. 

Vierailija
36/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuuluisi tuon pituisena olla noin 50 kg.

Vierailija
37/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lievästi ylipainoinen. Ei voi sanoa, että onko lihava näkemättä.

Normaalipainoisissakin on vyötärölihavia, ja heillä on ihan samat riskit sairauksiin kuin lihavilla. (<- tuo lukee Duodecimin Terveyskirjastossa eli ei ole mielipideasia vaan lääketieteellinen tosiasia)

Lievästi ylipainoinen? :D

Noilla spekseillä on kyllä jo suorastaan läski.

Vierailija
38/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole! 

No kyllä todellakin on. Aivan älyttömän vääristynyt kehokäsitys pitää olla, jos tuon kokoista ei pidä ylipainoisena. Tämä ei ole minun mut pakko tarttua tähän.

Sulla se on kuule vääristynyt käsitys!! mutta annappa mä arvaan että olet mies. kun naisten pitää olla 50kg ja isot tissit ja muotoja...sekun vaan ei ole mahdollista. 

Vierailija
39/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lievästi ylipainoinen, mutta jos tekee fyysistä työtä (siis oikeasti sellasta jossa lihakset kasvaa, eikä mitään muutaman kerran päivässä nostelua) tai treenaa paljon niin voi olla, että ei ole syytä pudottaa painoa. Kyllä sen vartalosta näkee onko ylimääräistä. Ja vyötärönympärys on paremoi mittari kuin painoindeksi. Se saisi olla maksimissaan puolet pituudesta eli 160cm pitkällä saisi olla max 80cm, sitten taas 170cm pitkällä max 85cm jne. 

Vierailija
40/95 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi