Onko mielestänne 164/70 nainen lihava?
Kommentit (95)
Ei se ole lihava vaan ainoastaan 10cm liian lyhyt.
Olen LIHAKSIKAS, mutta muuten hoikka 177 cm mies, ja silti painan 68 kg. 164 cm 70 kg nainen on suorastaan lihava.
Naisella ihannepaino lasketaan pituus miinus 110 eli 164-110=54kg. Ei kestä kiittää 👍
Jos on lihaksikas ja mahtuu kokoon 38, niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
No kyllä todellakin on. Aivan älyttömän vääristynyt kehokäsitys pitää olla, jos tuon kokoista ei pidä ylipainoisena. Tämä ei ole minun mut pakko tarttua tähän.
Sulla se on kuule vääristynyt käsitys!! mutta annappa mä arvaan että olet mies. kun naisten pitää olla 50kg ja isot tissit ja muotoja...sekun vaan ei ole mahdollista.
Ei, vaan olen nainen, ja oikeasti normaalipainoinen. Muotojakin on, eli kyllä se on mahdollista. Tietty muotojen puolesta toisilla käy geenilotossa paremmin kuin toisilla, mutta painoon pystyy ihan jokainen itse vaikuttamaan.
Huvittavia nää, "tuon kokoisen pitää olla 50kg"....Näiden on pakko olla läppiä.
Itse oon 164 ja painan 61kg. Ja mulle ihmiset valittaa miten olen pelkkää luuta ja nahkaa yms kauniita kommentteja tulee jatkuvasti.
Jos painaisin sen 50kg eli 11kg vähemmän olisin aivan sairaan laihan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla painolla ei mahdu kokoon 38, se on fakta.
Jos vähänkin harrastaa liikuntaa, tuo ei ole ylipaino, vaan lihaksikkaan tytön/ naisen paino.
Vierailija kirjoitti:
Olen LIHAKSIKAS, mutta muuten hoikka 177 cm mies, ja silti painan 68 kg. 164 cm 70 kg nainen on suorastaan lihava.
Melkoinen kukkakeppi sä kyllä olet.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 164 ja painan 61kg. Ja mulle ihmiset valittaa miten olen pelkkää luuta ja nahkaa yms kauniita kommentteja tulee jatkuvasti.
Eli koska joku läski gaslightaa sinua, uskot tätä? Et todellakaan ole luuta ja nahkaa.
Kyllä. Liian paljonkin. Itse painan kymmenisen kiloa enemmän, olen noin 180m ja silti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin nuorena 163 cm ja 52 kg ja just sopiva. Nyt olen varmaan noin 60 kg, ihan hyvä näinkin, mutta jos tähän tulisi 10 kg lisää niin olisin kyllä ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kukkakeppi sä kyllä olet.
Niinhän hoikka ja atleettinen hyvännäköinen kroppa on aina läskeille ihmetyksen aihe. Eipä tuossa mitään uutta.
Paljon riippuu vartalomallista ja onko paino tullut esim. salitreenillä vai sohvalla röhnöttämällä. Ylipainoinen toki on, muttei ehkä ihan vielä lihava.
Kyllä on. Suosittelen laihduttamista. Jos tuosta vielä lihoo lisää ja myöhemmin laihduttaa, niin sitten uudeksi ongelmaksi tulee ylimääräinen roikkuva iho, joka ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alapeukutettu? Onko koossa 38 jo siis lihava mielestänne?
Vierailija kirjoitti:
Flashback 12 vuoden taakse: https://www.vauva.fi/keskustelu/1655054/ketju/onko_164cm70kg_tosi_paha
Löytyisipä sama keskustelu vuodelta 2002... Olisi ihan vähän erilaisia vastauksia...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samoissa mitoissa, enkä yhtään lihava.
Kyllä olet. Jos kerrankin katsot peiliin ilman keikistelyä ja ostat oikean kokoisia vaatteita niin huomaat olevasi lihava. Olet kokoa large/extra large, riippuen kropastasi.
Pyöreä on kyllä. Hiukan kun tuosta lihoo, niin kyllä rupeaa olemaan jo oikeasti lihava.
Jossain 55 - 60 kilossa olisi oikein simpsakka .