Onko mielestänne 164/70 nainen lihava?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
On. Kuuluisi tuon pituisena olla noin 50 kg.
Kuuluisi muuhaa ja jos käy salilla vähän puntteja nostamassa niin tuo on normipaino joten älä laita kaikkia samaan muottiin, luurangoille on oma osasto niitä sanotaan mannekiineiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lihaksikas ja mahtuu kokoon 38, niin ei ole.
Tuolla painolla ei mahdu kokoon 38, se on fakta.
Kyllä voi mahtua, jos on urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flashback 12 vuoden taakse: https://www.vauva.fi/keskustelu/1655054/ketju/onko_164cm70kg_tosi_paha
Löytyisipä sama keskustelu vuodelta 2002... Olisi ihan vähän erilaisia vastauksia...
Saatettaisiin 60 kg 164 cm naiselle jopa sanoa, että kannattaisi vielä vähän kiinteyttää. Erilaista nykyisessä läskien dystopiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen LIHAKSIKAS, mutta muuten hoikka 177 cm mies, ja silti painan 68 kg. 164 cm 70 kg nainen on suorastaan lihava.
Melkoinen kukkakeppi sä kyllä olet.
Niinhän hoikka ja atleettinen hyvännäköinen kroppa on aina läskeille ihmetyksen aihe. Eipä tuossa mitään uutta.
Maratoonarikeho ei ole lihaksikas, vaikka jotain pikkulihaksia pullottaakin nahan alta.
Okei? Miten tuo liittyy mihinkään? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kuuluisi tuon pituisena olla noin 50 kg.
Kuuluisi muuhaa ja jos käy salilla vähän puntteja nostamassa niin tuo on normipaino joten älä laita kaikkia samaan muottiin, luurangoille on oma osasto niitä sanotaan mannekiineiksi.
Ei kukaan nainen luonnollisesti voi kasvattaa sellaiset lihasmassat, että 164 cm ja 70 kg olisi hoikka. :D
Vaihtakaa aihetta tämä ikuinen jankkaus painosta on niin turhaa.
no ei vielä lihava ja aika paljon merkitsee, että mistä se paino koostuu.
Vierailija kirjoitti:
Puppe?
Vierailija kirjoitti:
no ei vielä lihava ja aika paljon merkitsee, että mistä se paino koostuu.
Sanoisin että vasta 80 kg alkaisi olemaan lievästi ylipainoinen. 164 cm naiselle normaali hoikka paino on 65-80 kg. Alle 65 kg on jo anorektikko, joka kuuluisi pakottaa syömään enemmän. t. Saija Otanorsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
No kyllä todellakin on. Aivan älyttömän vääristynyt kehokäsitys pitää olla, jos tuon kokoista ei pidä ylipainoisena. Tämä ei ole minun mut pakko tarttua tähän.
Sulla se on kuule vääristynyt käsitys!! mutta annappa mä arvaan että olet mies. kun naisten pitää olla 50kg ja isot tissit ja muotoja...sekun vaan ei ole mahdollista.
Ei vaan sinulla on vääristynyt käsitys. Tuon kokoinen ON ylipainoinen, halusit tai et.
-eri
Runkkari! Olen 167cm. Lääkärin antama tulos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tässä keskustelussa? Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lihaksikas ja mahtuu kokoon 38, niin ei ole.
Tuolla painolla ei mahdu kokoon 38, se on fakta.
Kyllä voi mahtua, jos on urheilija.
Ei voi. Laita kuvia, jos haluat todistaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flashback 12 vuoden taakse: https://www.vauva.fi/keskustelu/1655054/ketju/onko_164cm70kg_tosi_paha
Löytyisipä sama keskustelu vuodelta 2002... Olisi ihan vähän erilaisia vastauksia...
Saatettaisiin 60 kg 164 cm naiselle jopa sanoa, että kannattaisi vielä vähän kiinteyttää. Erilaista nykyisessä läskien dystopiassa.
Ai saatettaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
No kyllä todellakin on. Aivan älyttömän vääristynyt kehokäsitys pitää olla, jos tuon kokoista ei pidä ylipainoisena.
Ellei se ole kaikki lihasta. Tuskin on kun tuollaista täällä kyselee.
Vierailija kirjoitti:
https://nicolepartridge.com/wp-content/uploads/2012/05/MC05_FEAT_70kg.p…
Nää kuvien naiset siis painaa kaikki 70 kg.
Mä olen 170cm ja 63kg, muutama kilo on ylimääräistä ihan noin ilman mitään mittauksia tai painoindeksejä, itse huomaa kun on vähän turvokki. Helpostihan ne muutaman kilon poiskin saisi jos ns. ottais itseään niskasta kiinni.
Maratoonarikeho ei ole lihaksikas, vaikka jotain pikkulihaksia pullottaakin nahan alta.