Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 164cm/70kg tosi paha?

Vierailija
12.07.2012 |

Laihduttaa en oikein pysty, ei ole voimia :(

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdut 5 kiloa, olet jo normaalipainon puolella. Laihduttelet pois sitten kun jaksat.

Vierailija
2/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä erityisiä voimia se laihdutus vaatii? Sen kun syöt paljon vähemmän, sillä ne kilot tippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lievästi ylipainoinen, eikä asiasta ole vielä terveydelle käytännössä mitään riskiä. Ulkonäkö nyt ei todennäköisesti ole nykymuodin mukainen, mutta jos elämässä on voimat loppu niin on tärkeämpiäkin asioita kuin murehtia jotain pieniä mahamakkaroita tai reisiselluliitteja.

Älä stressaa itseäsi nyt laihduttamisella, vaan kerää voimia rauhassa, laita muu elämäsi kuntoon. Sitten joskus jos voimia on ylimääräisiä, voit tarttua tuohonkin asiaan jos haluat.

Vierailija
4/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, myös 164 cm, yli 10 kg enemmän ja silti pidän itseäni ihmisen näköisenä ;) Pullukkana kyllä.

Vierailija
5/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha on sun itsetuntosi, kun pitää av-palstalta kysellä mielipiteitä.

Vierailija
6/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi ylipainoinen. Miksi sinulla ei ole voimia laihduttaa?

Vierailija
7/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidän itseäni vähän tanakkana. Hoikka olen, kun painan 5kg vähemmän.

Mutta sinä? No olet varmaan vähän pyöreä, mutta mitä sitten? Se on ihan ok. Varsinkin, jos sulla on sitä painoa myös tisseissä? Pullukat näyttää kesällä kivoilta mekoissa:9, eikä naamassa näy rypyt, eikä mitkään uurteet niin varhain. Ole siitä iloinen!

Mut oot kuule ihan hyvä tollasenakin.

Kivaa päivää kaikille!

Vierailija
8/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdut 5 kiloa, olet jo normaalipainon puolella. Laihduttelet pois sitten kun jaksat.

Vierailija
9/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164/90kg,SE on tosi paha :p

Vierailija
10/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran paha, että laihdutin melkein 20kg.. Takaisin on tosin tullut muutamia kiloja, mutta onneksi lihasta, sitä ei ollut ennen yhtään joten peilistä tosiaan katseli ellottava tolppamichelin ukko :X

Vierailija
11/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkalleen omat mitat eikä peilikuva miellytä :p

Painoa on ihan pakko saada alaspäin. Onneksi näin kesällä liikkuminen on helppoa, joten jotain toiveita on päästä syksyksi ihmismäisiin mittoihin.

Tai ei se oikeesti paha ole :)

Itse en vaan tykkää omassa kropassani noista mitoista.

Jos et millekään dieetti-kuntokuurille jaksa ryhtyä niin tee joku pieni muutos. Pienilläkin asioilla on merkitystä pidemmällä aikavälillä. Jos ei muuta niin auttaa ainakin ehkäisemään painon nousua.

Vierailija
12/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kurvikkaista, pyöreistä, muodokkaista ja kaikenlaisista naisista! Vaikka painosi lisääntyisi vielä 10kg niin uskon että näytät vieläkin oikein naiselliselta. Tykkään, tykkään....

Vierailija
13/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitähän laihtuu, kun lakkaa syömästä enempäänsä. Ei se sen kummempaa toimenpidettä vaadi.

Vierailija
14/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi mun tavoite, siis 163cm/67-72kg. Matkaa on, sillä nyt painoa on 115kg... Hitaasti, mutta varmasti kuitenkin tuohon suuntaan menossa.

Vierailija
15/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voimat ovat vähissä säästä niitä äläkä murehdi painosta. Minä joskus vuosia sitten murehdin olemattomia paino-ongelmia, nyt oikeasti ylipainoa ja silti en enää jaksa murehtia siitä, elämässä on niin paljon muutakin. Ja jos yhtään lohduttaa olen 164 cm ja 95 kg.

Vierailija
16/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 164 cm ja tuntisin minäkin itseni voimattomaksi, jos painaisin 70 kiloa, se olisi toistakymmentä kiloa enemmän kuin nykypainoni. En ole painanut noin paljon edes raskauksieni aikana.

Kyse ei ole pelkästään ylipainosta ja sen epäterveellisyydestä sekä epäesteettisyydestä. Noin ison painon kerryttäminen kertoisi myös siitä, että omissa elintavoissa ja elämänhallinnassa olisi jotain pahasti pielessä. Jo pienellä ruokailutottumusten ja liikunnan määrän muutoksella saisi painon alenemaan.

Vierailija
17/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiseksi tunnet oman olosi? Jos sinulla ei ole voimia laihduttmiseen niin kannattaa varmaan ekana keskittyä siihen asiaan mikä voimasi vie? Ja hoitaa ne asiat kuntoon. Paino on tässä sitten aivan sivuseikka.. onko 5kg ylimääräistä vai ei.

Vierailija
18/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi mun tavoite, siis 163cm/67-72kg. Matkaa on, sillä nyt painoa on 115kg... Hitaasti, mutta varmasti kuitenkin tuohon suuntaan menossa.

Syökkö sää joulukinkun joka päivä, vai tuleeko sulla kraanasta kokakolaa? Aika järkky paino noin lyhyelle. Oletettavasti kuitenkin sinulla ei ole eikä tule lapsia?

Piti sanoa että 70 julistaakin on 10-20 kiloa liikaa, mutta tom 115 kg tonnikeijun takia meni pasmat sekasin.

Toivottavasti Sinulle tuli oikein hyvä mieli tästä ilkeästä ja ala-arvoisesta viestistäsi. Tsemppiä jatkossakin, että jaksat tuolla samalla linjalla :)

Tsemppiä myös kaikille laihduttajille..sitä tarvitaankin varsinkin näin kesällä!

Vierailija
19/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt vkolla 23 raskaana. Pituutta 169 cm ja painoa tällä hetkellä 71 kiloa. Paino oli raskauden alussa 68 kiloa.

Ja sillon ennen raskautta näytin ihan sopivalta, ei vieläkään ole tietenkään paha, mutta en pitänyt itseäni lihavana. Pyöreä toki olin, olen aina ollut ja tottunut siihen, mutta se on sellaista sopivaa naiselista pyöreyttä. Joten minun korvissa tuo ei kuullosta pahalta.

Vierailija
20/64 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää näitä ihmisiä, joiden mielestä tuo paino/pituus on aivan ÄLYTÖN ylipaino ja aivan KAMALAA.

Oikeastihan tuo on ihan vaan vähän ylipainon puolella. Riippuu myös paljon siitä, millainen kroppa on. Itse olen 157 pitkä ja painan 62kg eli kai sitten ihan hirmuisen lihava. Vatsassa on hieman makkaraa mutta muuten koen olevani ihan tavis. Minulla on myös lihaksia, sillä harrastan paljon liikuntaa. ja ihan oikeasti, saisin olla syömättä ja näyttäisin tosi sairaalta, jos painaisin alle 50kg, mikä kai monien mielestä ois se hyvä paino. Eli ap, mielestäni olet ihan normi nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä