Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et tee kotitöitä?

Vierailija
29.07.2025 |

Miksi vaadit että vaimosi kantaa puolet taloudellisesta vastuusta, mutta sinä et hoida puolia lasten-, ja kodinhoidosta?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen meillä kaikki kotityöt. M

Vierailija
2/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tehty johtamaan ja valloittamaan, ei tekemään akkojen töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vanhanaikaista.

Vierailija
4/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun palvelutalossa. 

Vierailija
5/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisten pitää tehdä miesten töitä, eli palkkatöitä?

Vierailija
6/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaimoa, joten en voi vastata sitä koskeviin kysymyksiin.

"Kotitöitä" en tee, koska pidän niitä tarpeettomina. Siivoan silloin kun on sotkua, tiskaan astiani käytön jälkeen ja pesen vaatteeni kun ne ovat likaiset. Nämä eivät ole työtä, vaan normaalia elämää.

Vierailija
7/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies. Kotityöt on naisten hommia ja pieni liikunta pitää ne hoikempana.

Vierailija
8/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät hoida edes puolia kotitöistä, taloudesta puhumattakaan. Ulkomaalainen nainen tekee melkein kaikki kotityöt ja kantaa myös taloudellisen vastuun, ja sen lisäksi on kaunis.

Mitä teillä suomalaisilla naisilla ylipäätään on sellaista, että kuvittelette kelpaavanne suhteisiin? Ei nyt puhuta niistä 0/10 -jämämiehistä, joista täälläkin nillitätte päivittäin.

Eli sinulla on orja. Se on laitonta.

Vierailija
9/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mies. Kotityöt on naisten hommia ja pieni liikunta pitää ne hoikempana.

Ilmankos olet itse karvamahainen läski manboobseilla. Niitähän Suomessa riittää.

Vierailija
10/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi, kun nainen pyykkää ja siivoaa, vaikka on ihan siistiä ja vaatteitakin vielä jäljellä.

Vierailija
11/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät hoida edes puolia kotitöistä, taloudesta puhumattakaan. Ulkomaalainen nainen tekee melkein kaikki kotityöt ja kantaa myös taloudellisen vastuun, ja sen lisäksi on kaunis.

Mitä teillä suomalaisilla naisilla ylipäätään on sellaista, että kuvittelette kelpaavanne suhteisiin? Ei nyt puhuta niistä 0/10 -jämämiehistä, joista täälläkin nillitätte päivittäin.

Meidän kylälläkin on tällaista. Nainen tekee tosiaan ihan kaiken kotona ja myös maksaa. Liekö jo saanut suomalaisista miehistä tarpeekseen. Saatana mitä lokkeja.

Vierailija
12/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava rasisti. Yksi syy lisää olla tapailematta suomalaisia naisia.

Etpä sinä suomalaista naista edes saisi, orjapiiskuri. Kahlitsetko hänet yöksi patteriin?

Vierailija
13/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos olet itse karvamahainen läski manboobseilla. Niitähän Suomessa riittää.

Tottakai miehen pitää olla miehen kokoinen ja naisen pitää olla naisen kokoinen eli siro. Naisen paikka on keittiössä ja sängyssä.

Vierailija
14/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylälläkin on tällaista. Nainen tekee tosiaan ihan kaiken kotona ja myös maksaa. Liekö jo saanut suomalaisista miehistä tarpeekseen. Saatana mitä lokkeja.

Harmittaako sinua, että kunnolliset naiset saavat miehen, ja sinä et, koska et ole kunnollinen nainen, vaan mielisairas ja vastenmielinen?

Vierailija
15/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sinä suomalaista naista edes saisi, orjapiiskuri. Kahlitsetko hänet yöksi patteriin?

Todella oksettava juntti ja rasisti. Juttujesi rumuudelle vetää vertoja

Noh, noh. Menepä nyt päästämään se orjasi keittiöön nyrkin ja hellan väliin tekemään vähän välipalaa sinulle, jottet ihan hikeenny. Älä lyö niin, että tulee mustelmia.

Vierailija
16/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tekee työt.Minun ei tarvitse kuin maata sohvalla.

Vierailija
17/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehen pitää olla miehen kokoinen ja naisen pitää olla naisen kokoinen eli siro. Naisen paikka on keittiössä ja sängyssä.

Taitaa olla melko tyhjää siellä neukkukuutiossasi. Ja muista pestä ne manboobsien aluset näillä helteillä, ettei tule hiertymiä.

Vierailija
18/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava sovinisti. Suomalaiset miehet ovat sellaisia, pthyi. 

Vierailija
19/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehdi, kun nainen pyykkää ja siivoaa, vaikka on ihan siistiä ja vaatteitakin vielä jäljellä.

Tämä ilmiö tunnetaan myös nimellä erilaiset siisteyskäsitykset. Mä itse asiassa luulen että aika monella syynä on tämä. 

Itse pidän kotitöistä. Ne on mulle vastapainoa työlle ja tapa rentoutua. En koe kotitöitä lainkaan rasittavana. 

Mies taas on kätevä käsistään ja tykkää tehdä kaikenlaista remppaa. Hänellä on myös hyvä silmä ja hyvä maku joten tekee kaunista ja tyylikästä jälkeä. 

Kai me molemmat ollaan ihan tyytyväisiä, meille tää ainakin toimii. 

Vierailija
20/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sinua, että kunnolliset naiset saavat miehen, ja sinä et, koska et ole kunnollinen nainen, vaan mielisairas ja vastenmielinen?

Kunnollinen nainen sinulle=koti- ja seksiorja, jolta ryöstät rahatkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan