Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et tee kotitöitä?

Vierailija
29.07.2025 |

Miksi vaadit että vaimosi kantaa puolet taloudellisesta vastuusta, mutta sinä et hoida puolia lasten-, ja kodinhoidosta?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tehty johtamaan ja valloittamaan, ei tekemään akkojen töitä

Silti teiltä ei onnistu kumpikaan, johtaminen tai valloittaminen. Aika vaihtaa alaa?

Keneltä noi onnistuvat, jos ei miehiltä? Mitä naiset ovat koskaan valloittaneet?

Mitä Veeti puhkirunkatussa pelituolissaan muka on valloittanut😂

Vierailija
62/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle on väittänyt, että en tee? Tänäänkin olen leikannut nurmikon, kastellut marjapensaat ja muut istutukset, kantanut saunalle vedet ja laittanut kiukaaseen tulet. Saunan lämmetessä pesen auton ja virittelen sadettimen pihalle valmiiksi huomista hellepäivää varten.

No näistä mikään ei ole kotitöitä. 

Mitä noi sit on?

Pihatöitä, auton pesemistä ja saunan lämmittämistä. Kotitöitä on semmoset hommat jotka helpottaa naisen arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en?!

Ilmoitettu asiattomaksi.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
64/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus kotitöitä. Vaimo ei oikein tykännyt kun olin liian ahkera. Nykyisin rahtaan ja tamppaan matot ulkona ja hoidan pihatyöt. Rauha on laskeutunut ja lapset tuovat ongelmansa ratkaistaviksi kotiimme.

Vierailija
65/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mies. Kotityöt on naisten hommia ja pieni liikunta pitää ne hoikempana.

Pentu sinä olet nurkaan häpeämään, äiskä tulee kohta kotiin ja lyö sinipiian  sulle käteen, joten valmistaudu siivoustouhuihin, illalla voit saada jäätelötuutin jos teet puhdasta jälkeä.

Vierailija
66/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tehty johtamaan ja valloittamaan, ei tekemään akkojen töitä

Silti teiltä ei onnistu kumpikaan, johtaminen tai valloittaminen. Aika vaihtaa alaa?

Keneltä noi onnistuvat, jos ei miehiltä? Mitä naiset ovat koskaan valloittaneet?

Miesten sydämet :D 

Vierailija
67/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna vastuuta puolesta kodinhoidosta, koska olen vielä toipilaana. Kävi ilmi etten jaksa kantaa edes puolta vaimon elopainosta kynnyksen yli.

Vierailija
68/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pidempää parisuhdetta takana ja voin kertoa, että kokemukseni on hyvin päinvastainen. Taloudellinen taakka on aina ollut minulla suhteella 80-20 paitsi yhdessä tasan 100 ja kotitöitä olen aina tehnyt enemmän, ehkä siksi koska tykkään kun on siistiä ja puhdasta, en ole myöskään ikinä valittanut asiasta sillä asia ei ole minua vaivannut. Lapsen hoito on kyllä mennyt aika tasan, mutta tuohon päälle on tietysti vielä kuulunut ne "miehen työt" joista naiset ei ikinä pidä kirjaa saati edes ymmärrä kun jotenkin luulevat, että kaikki nikkarointi, remontointi ja autoon liittyvät asiat ovat jotain intohimon kohteita ja "omaa aikaa", valitusta sen sijaan olen kuullut kun on niin raskasta ja on ihan poikki kaikesta 🤔

Vierailija
69/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka tekee työt.Minun ei tarvitse kuin maata sohvalla.

Ja kohta sinulle tulee ero yllätyksenä!

Vierailija
70/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme pidempää parisuhdetta takana ja voin kertoa, että kokemukseni on hyvin päinvastainen. Taloudellinen taakka on aina ollut minulla suhteella 80-20 paitsi yhdessä tasan 100 ja kotitöitä olen aina tehnyt enemmän, ehkä siksi koska tykkään kun on siistiä ja puhdasta, en ole myöskään ikinä valittanut asiasta sillä asia ei ole minua vaivannut. Lapsen hoito on kyllä mennyt aika tasan, mutta tuohon päälle on tietysti vielä kuulunut ne "miehen työt" joista naiset ei ikinä pidä kirjaa saati edes ymmärrä kun jotenkin luulevat, että kaikki nikkarointi, remontointi ja autoon liittyvät asiat ovat jotain intohimon kohteita ja "omaa aikaa", valitusta sen sijaan olen kuullut kun on niin raskasta ja on ihan poikki kaikesta 🤔

Jos puolisosi on ihan poikki kaikesta, teidän on aika muuttaa kerrostaloon ja alkaa käyttää auto huollossa. Niin me tehtiin, kun mies sairastui. Jokaisella on vain rajallinen määrä voimia, ei niitä kaikkia voi arkeen käyttää, tai palaa loppuun. Sen jälkeen ei sitten toimi mikään.

Vierailija
71/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ovat naisten töitä ja siksi naisten kuuluu ne tehdä.

Itseään vähääkään kunnioittava mies ei niitä tee vaan laitaa ämmänsä ne tekemään.

Kotityöt ovat perustaito ja eivät ole sukupuolisidonnaisia. 

Sitten on avuttomia ja asenne*ammaisia jotka eivät edes suostu opettelemaan, maksakoot siivoajan palvelut tai homehtukoot saastaansa.

Kuten kirjoitin niin itseään kunnioittava mies ei niitä tee eikä ne miehille kuulu.

On aivan sama miten se femakkolehmiä suututtaa vituttelee.

Kai tiesit, että nykyään valtaosa naisista vaatii puolisoaan tekemään puolet kotitöistä, muuten ei ala parisuhde tai tulee ero.

Tää paska kulkee erosta toiseen. Siinä erojen välissä uikuttaa, että miten kukaan ei huoli kiltti-miestä vaan jännät kelpaavat.

Vierailija
72/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään vähääkään kunnioittava mies ei niitä tee vaan laitaa ämmänsä ne tekemään.

Sitten on avuttomia ja asenne*ammaisia jotka eivät edes suostu opettelemaan, maksakoot siivoajan palvelut tai homehtukoot saastaansa.

Kuten kirjoitin niin itseään kunnioittava mies ei niitä tee eikä ne miehille kuulu.

Kai tiesit, että nykyään valtaosa naisista vaatii puolisoaan tekemään puolet kotitöistä, muuten ei ala parisuhde tai tulee ero.

Mies joka tuollaiseen suostuu ei ole mies vaan neiti ja tuollainen nainen pitää heittää mäkeen jo ensimmäisen vaatiessa miestä kotitöihin.   Kuka mies ylipäätään tuollaista ongelma lehmää haluaisi.

Vierailija
73/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lapsi, jolla on vielä paljon opittavaa. Aloita käytöstavoista. Mies ei puhu eikä kirjoita tuolla tavoin. 

Joo,  55 vuotias lapsi ja ennenkaikkea selkärankainen realisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi