Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et tee kotitöitä?

Vierailija
29.07.2025 |

Miksi vaadit että vaimosi kantaa puolet taloudellisesta vastuusta, mutta sinä et hoida puolia lasten-, ja kodinhoidosta?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin en tee?Aamulla kävin hoitamassa ruokaostokset ja just äsken tein ruokaa.

M52, sinkku.

Sinkkumiehen on pakko. Parisuhteessa sysäisit ne työt tietysti naiselle. Tämä on niin nähty.

Vierailija
42/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle on väittänyt, että en tee? Tänäänkin olen leikannut nurmikon, kastellut marjapensaat ja muut istutukset, kantanut saunalle vedet ja laittanut kiukaaseen tulet. Saunan lämmetessä pesen auton ja virittelen sadettimen pihalle valmiiksi huomista hellepäivää varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on juuri päinvastoin. Miehet tekevät enemmän töitä, kun lasketaan sekä ansiotyöhön että kotitöihin käytetty aika yhteen. 

Vierailija
44/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaiken.

M47

Vierailija
45/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta teidän vanhojen rumien läskien akkojen miesviha täällä.

Voooi, kaivoitko taas kristallipallisi esiin (pun intended), josta näet naisten iät ja painot? Uskot varmaan hampikeijuunkin?

Vierailija
46/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin en tee?Aamulla kävin hoitamassa ruokaostokset ja just äsken tein ruokaa.

M52, sinkku.

Sinkkumiehen on pakko. Parisuhteessa sysäisit ne työt tietysti naiselle. Tämä on niin nähty.

Vähän niin kuin nainen työntää kaiken seksin ja läheisyyden sille ns. toiselle naiselle.

Vierailija
47/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle on väittänyt, että en tee? Tänäänkin olen leikannut nurmikon, kastellut marjapensaat ja muut istutukset, kantanut saunalle vedet ja laittanut kiukaaseen tulet. Saunan lämmetessä pesen auton ja virittelen sadettimen pihalle valmiiksi huomista hellepäivää varten.

Kuka kävi kaupassa, teki ruoat, siivosi keittiön, imuroi, hoiti lapset, pesi pyykit?

Vierailija
48/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näistä mikään ei ole kotitöitä. 

Vierailija
49/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mies. Kotityöt on naisten hommia ja pieni liikunta pitää ne hoikempana.

Ilmankos olet itse karvamahainen läski manboobseilla. Niitähän Suomessa riittää.

Meepä kattomaan vaikka tuonne ranskaan missä läskimahoja kaljuja 60V äijiä on pilvin pimein viinipäissään.

Vierailija
50/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kävi kaupassa, teki ruoat, siivosi keittiön, imuroi, hoiti lapset, pesi pyykit?

Mun lapsi on jo aikuinen eikä tänää tarvinnut käydä kaupassa. Tai no kävin fillarilenkillä aamulla ja samalla hain paketin makkaraa ja sinappia saunan jälkeen iltapalaksi. Siivoamista tai pyykkiä ei ole tänään ollut ollenkaan.

Vierailija
51/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52, sinkku.

Vähän niin kuin nainen työntää kaiken seksin ja läheisyyden sille ns. toiselle naiselle.

Seksi tuollaisten miesten kanssa saa säälimään sitä toista naista. Pitäköön hyvänään niin kauan kuin kestää.

Vierailija
52/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mies. Kotityöt on naisten hommia ja pieni liikunta pitää ne hoikempana.

Ilmankos olet itse karvamahainen läski manboobseilla. Niitähän Suomessa riittää.

Meepä kattomaan vaikka tuonne ranskaan missä läskimahoja kaljuja 60V äijiä on pilvin pimein viinipäissään.

Miksi minä sinne matkustaisin moisia katsomaan, kun näitä kotoperäisiä näkee ihan riittämiin ihan ilmaiseksi.

Vierailija
53/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tehty johtamaan ja valloittamaan, ei tekemään akkojen töitä

Silti teiltä ei onnistu kumpikaan, johtaminen tai valloittaminen. Aika vaihtaa alaa?

Vierailija
54/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noi sit on?

Vierailija
55/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI ei oo vai. Sinäkö sen määrittelet?

Vierailija
56/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsi, jolla on vielä paljon opittavaa. Aloita käytöstavoista. Mies ei puhu eikä kirjoita tuolla tavoin. 

Vierailija
57/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti teiltä ei onnistu kumpikaan, johtaminen tai valloittaminen. Aika vaihtaa alaa?

Keneltä noi onnistuvat, jos ei miehiltä? Mitä naiset ovat koskaan valloittaneet?

Vierailija
58/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52, sinkku.

Osalle sinkkuna vuosia eläneista miehistä saattaa tätä palstaa lukemalla muodostua sellainen käsitys, että  miehen tulisi näin tehdä; niin usein täällä saa lukea naisoletettujen kirjoituksia, joissa kertovat, kuinka kumppani (mies oletettu) ei tee kotiaskareita. - Jos mies alkaisi selittämään ja kertomaan, että hän tekisi kotitöitä(kin) eikö se olisi vähintään vaivaannuttavaa kuultavaa?

Vierailija
59/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä noi onnistuvat, jos ei miehiltä? Mitä naiset ovat koskaan valloittaneet?

No aika monet vaikkapa miehen :D

Vierailija
60/73 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ovat naisten töitä ja siksi naisten kuuluu ne tehdä.

Itseään vähääkään kunnioittava mies ei niitä tee vaan laitaa ämmänsä ne tekemään.

Kotityöt ovat perustaito ja eivät ole sukupuolisidonnaisia. 

Sitten on avuttomia ja asenne*ammaisia jotka eivät edes suostu opettelemaan, maksakoot siivoajan palvelut tai homehtukoot saastaansa.

Kuten kirjoitin niin itseään kunnioittava mies ei niitä tee eikä ne miehille kuulu.

On aivan sama miten se femakkolehmiä suututtaa vituttelee.

Olet lapsi, jolla on vielä paljon opittavaa. Aloita käytöstavoista. Mies ei puhu eikä kirjoita tuolla tavoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi