Tapailu keski-iässä
Ollaan miehen kanssa tapailtu kohta kolme vuotta. Välillä mietin olenko ollenkaan suhteessa, koska taas yksin vietän viikonloppua. Pitäis varmaan etsiä uusi mies kun ei tästä kunnon suhdetta tule. Ei vaan jaksais taas mennä sinne Tinderiin. Omat lapset jo täysi-ikäisiä ja monella oman ikäisellä miehellä vielä alakouluikäisiä lapsia. Ja aika kortilla.
Kommentit (27)
Ehkä on sellaisia joilla on aikaa sulle.
Harmi vain kun tykkään tästä miehestä kovasti, ja uskoisin että hänkin ainakin jonkin verran. Mut jotenkin tuntuu, että kaikki menee aina vinoon, ettei sitä yhteistä aikaa oikein järjesty. Viimeksi vietetty yhteistä aikaa uuden vuoden tienoilla
Niin no jos pieniä lapsia, on mielestäni enemmän kuin ymmärrettävää, jos he menevät jonkun tindertapailun edelle. Minulle ainakin eronneena, alle 10 v lasten äitinä soisivat hälyytyskellot ja kovaa, jos vastaavassa tilanteessa oleva mies haluisi kaikki viikonloput olla yhdessä ilman lapsiaan. Erikseen tietysti, kun suhde on vakiintunut ja yhdessä vietetään aikaa uusperheenä.
Miksi ette muuta yhteen? Ei mikään ihme ettei aikaa tuossa iässä ole, jos asutaan erillään.
Olen keski-ikäinen itsekin ja ihanteeni on omat kodit niin kuin monella muullakin tässä iässä. Ei kaikkien tarvitse muuttaa yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain kun tykkään tästä miehestä kovasti, ja uskoisin että hänkin ainakin jonkin verran. Mut jotenkin tuntuu, että kaikki menee aina vinoon, ettei sitä yhteistä aikaa oikein järjesty. Viimeksi vietetty yhteistä aikaa uuden vuoden tienoilla
Olette tapailleet jo kolmen vuoden ajan ja viimeksi tavanneet kuukausi sitten? Mies tykkää susta sen verran että on kiva välillä tavata mutta älä nyt oikeasti luule että tosta tulee koskaan mitään vakavaa. Jos haluat vakavan suhteen, jätä tämä mies.
Siis tapailette kolmatta vuotta ette seukkaa? Ei sillä toista naista olis.
Ootko tavannut tämän kolmen vuoden aikana hänen lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos pieniä lapsia, on mielestäni enemmän kuin ymmärrettävää, jos he menevät jonkun tindertapailun edelle. Minulle ainakin eronneena, alle 10 v lasten äitinä soisivat hälyytyskellot ja kovaa, jos vastaavassa tilanteessa oleva mies haluisi kaikki viikonloput olla yhdessä ilman lapsiaan. Erikseen tietysti, kun suhde on vakiintunut ja yhdessä vietetään aikaa uusperheenä.
Aloittaja ei miehen lapsista mitään puhunut
Vaikuttaa epäilyttävästi siltä, ettet taida olla miehen ainoa naisystävä.
Ei, matka-aika autolla 30 min toisen luo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette tapailleet jo kolmen vuoden ajan ja viimeksi tavanneet kuukausi sitten? Mies tykkää susta sen verran että on kiva välillä tavata mutta älä nyt oikeasti luule että tosta tulee koskaan mitään vakavaa. Jos haluat vakavan suhteen, jätä tämä mies.
Näinhän se on. Pidempään olen ajatellut, että katson tätä juttua vielä puoli vuotta ja sitten takaisin sinne Tinderiin. Mut en koe itseäni tällä hetkellä niin viehättäväksi, että lähtisin sinne takas.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tavannut tämän kolmen vuoden aikana hänen lapsiaan?
Olen. Useasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette muuta yhteen? Ei mikään ihme ettei aikaa tuossa iässä ole, jos asutaan erillään.
En usko, että hän haluaa sitä ainakaan vielä (koska lapset), enkä tiedä itsekään haluaisinko sitä, koska pidän omasta asuinalueestani. Hän ei tänne suostu muuttamaan :)
Oletko ottanut puheeksi liian harvan tapailun?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut puheeksi liian harvan tapailun?
Olen useasti, ja on puhuttu, että voitaisiin tavata useammin. Sit se ei käytännön syistä muutu mihinkään (se tapailun tiheys). Tosiaankin vuoden vaihteen tienoilla oltiin viimeksi yhdessä 3 päivää. Sen jälkeen nähty kerran, käytiin museossa.
Kyllähän tuollainen suhde syö (naista), jos siis toivoo kunnon parisuhdetta
Aloitus kuin ripulipasha!