Miksi naiset käytätte stringibikineitä rannalla koska on salakuvaajia?
Itse naisena ihmettelen tätä että haluatteko nettiin vai?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Onko stringien käytöllä naisten mielestä joku alaikäraja ?
Onko lapsilla Ok ?
Jos ei niin miksi ei ?
Ei näin vaikeita kysymyksiä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"välimuotoa"
Miten voi olla välimuotoja, jos kantasi on, että paljastus on aina esittelyä?
Eikö rintojen ja/tai pakaroiden paljastaminen julkisessa tilassa ole tietoinen päätös ja esittelyä? Millä logiikalla se ei olisi esittelyä?
Silloin ihanne asiassa on puritaanien; ei esitellä mitään. Poviahan näytettiin illanvietoissa kunnon perheissäkin nuorilla neidoilla jo 1700-luvulla.
Ainoastaan sinä olet tehnyt moraalisia päätelmiä. Kyse on vain siitä, että onko kehonosien esittely tietoista ja mitä sillä halutaan viestiä. Jos on valmis näyttämään rinnat ja pakarat julkisella paikalla, niin miksi niitä ei saisi kuvata?
En ole eri mieltä. Tulkitsin ettet hyväksy esittelyä ylipäätään. Onhan t-paitakin esittelyä. Sellainenkin aika on kuitenkin ollut yläluokalla, että koko vartalo piti olla aina piilossa julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi välittää jonkun idioottirunkkarin touhuista? Kerro yksikin syy.
Ei sun tarvitsekaan, jos sua ei haittaa sun kehonosien päätyminen pervopertin kuvaruudulle. Sulla on sataprosenttinen päätäntävalta siihen, miten paljon sä esittelet kehostasi muille.
Ei haittaa. Ei haittaa perseeni esittely rannalla, ei sen näkyminen random ukkelin kuvaruudulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Oliko muuta?
No ei siinä mitään, sen kun sitten esittelet itseäsi mielin määrin. Minä kuitenkin toivon, että et päädy minun lähelleni rannalla, minä nimittäin en tykkää katsella toisen perseitå tai haarovälejä.
Olet täysin vapaa siirtymään muualle.
Jos pervopertti vemputtaa porttikongissa, niin sinä olet vapaa siirtymään muualle?
Olen itse ohittanut stringi-iän mutta ihmettelen eikö ne ole epämukavia päällä, kakkanen naru hankaa pakaroiden välissä. Tavalliset biksat on paljon kauniimmat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus jollakin rúnkulla on kuvata muita vastoin näiden tahtoa?
Mitä eroa sillä on keikisteleekö jo valmiiksi perse paljaana satojen tuntemattomien ihmisten edessä livenä?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä luuserit nyt edes pyörivät rannoilla ja käytännössä alasti. Säälittävää.
Ketkäkö??? no Suomalaiset nuoret naiset jolla eii ole mitään pukeutumis tapoja. Ollaan kuin yleistä riistaa kuka nappaa mut ekaks... Sitten vielä ihmetellään miksi Ali Muhaned raiskasi...fakta on: sitä saa mitä tilaa ..
No voi sun perse 😂et oo sitten tarkka tavarastas 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko stringien käytöllä naisten mielestä joku alaikäraja ?
Onko lapsilla Ok ?
Jos ei niin miksi ei ?
Ei näin vaikeita kysymyksiä kiitos.
Jos näihin vastaisi, niin silloin joutuisi myöntämään stringien käytön ja pakaroiden esittelyn seksuaalisen luonteen. Sen verran lienee häpyä, ettei lastaan pukisi stringeihin.
Strigi bikinissä voi peräaukko näkyä ja sen esittely on uusi trendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi välittää jonkun idioottirunkkarin touhuista? Kerro yksikin syy.
Ei sun tarvitsekaan, jos sua ei haittaa sun kehonosien päätyminen pervopertin kuvaruudulle. Sulla on sataprosenttinen päätäntävalta siihen, miten paljon sä esittelet kehostasi muille.
Ei haittaa. Ei haittaa perseeni esittely rannalla, ei sen näkyminen random ukkelin kuvaruudulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Oliko muuta?
No ei siinä mitään, sen kun sitten esittelet itseäsi mielin määrin. Minä kuitenkin toivon, että et päädy minun lähelleni rannalla, minä nimittäin en tykkää katsella toisen perseitå tai haarovälejä.
Et voi kuitenkaan pakottaa toisia pukeutumaa
Onko sinulla ongelmaa lukemisen ymmärtämisessä? Minä nimenomaan kirjoitin, että sen kun esittelet itseäsi mielin määrin, en siis ole sinua kieltämässä. Kerroin samalla, että minä en tahtoisi sinun paljasta hamuariasi rannalla lähietäisyydeltä katsella ja siihen mielipiteeseen minulla kai on oikeus. Mutta minähän vaihdan tarvittaessa paikkaa, voit olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ohittanut stringi-iän mutta ihmettelen eikö ne ole epämukavia päällä, kakkanen naru hankaa pakaroiden välissä. Tavalliset biksat on paljon kauniimmat.
Stringit ovat persvaon hammaslanka. Ei kannata valita valkoisia stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle toimii ja toiselle ei. Kyse on taiteellisesta valinnasta. Et varmasti ymmärrä jonkin ruuan tai musiikin kuunteluakaan, mutta niin sitä vain kuunnellaan ja syödään.
Live and let live on hyvä kehoitus.
No siksi että joku ottaa kuvia ja katselee.
Vierailija kirjoitti:
Kakkkanaru on kuuma ja tätä päivää.
"Kuten sanottu, kaikki ihmisen toiminta on performatiivista, kuten pukeutuminen tietyllä tavalla"
Miten niin? Eikö tuo oo vaan yks näkötapa miten ihmisen toimintaa katsotaan, että kaikki olis jotenkin performatiivista. Kun ajattelee niin, niin silloin se myös on niin. Vai onko sille oikeasti jotain perustetta?
Vierailija kirjoitti:
No siksi että joku ottaa kuvia ja katselee.
Tuhmuus ei ole väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin vapaa siirtymään muualle.
Totta hemmetissä olen vapaa siirtymään muualle ja teenkin.
Vierailija kirjoitti:
Strigi bikinissä voi peräaukko näkyä ja sen esittely on uusi trendi.
Juu saa näkyvyyttä kun ruskea nappi vilahtaa...yäk kerran pukkarissa puin stringit naisen vieressä ja hiivainen käry sai oksennuksen kurkkuuni..
Niinkö se meneekin nykyaikana. Jos häiritsee muita niin ne muut voi häipyä muualle ?
Eli jos tulen viereesi piereskelemään niin mene muualle jos et tykkää.