Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käytätte stringibikineitä rannalla koska on salakuvaajia?

Vierailija
29.07.2025 |

Itse naisena ihmettelen tätä että haluatteko nettiin vai?

Kommentit (303)

Vierailija
241/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strigi bikinissä voi peräaukko näkyä ja sen esittely on uusi trendi.

Ja pukamat heiluvat iloisesti. Kannattaa käydä anuksen valkaisussa ja brasilialaisessa vahauksessa ennen biitsille menoa!

Vierailija
242/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuten sanottu, kaikki ihmisen toiminta on performatiivista, kuten pukeutuminen tietyllä tavalla"

Miten niin? Eikö tuo oo vaan yks näkötapa miten ihmisen toimintaa katsotaan, että kaikki olis jotenkin performatiivista. Kun ajattelee niin, niin silloin se myös on niin. Vai onko sille oikeasti jotain perustetta?

Minustakin se on yksioikoista, koska kukaan ei voi olla metatulkitsija.

Samankaltainen päättelyvirhe olisi, että metallimuusikko ei voi olla perheellinen ihminen, koska on päättänyt esittää rajua musiikkia ja myös pukeutua rajusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi välittää jonkun idioottirunkkarin touhuista? Kerro yksikin syy.

Ei sun tarvitsekaan, jos sua ei haittaa sun kehonosien päätyminen pervopertin kuvaruudulle. Sulla on sataprosenttinen päätäntävalta siihen, miten paljon sä esittelet kehostasi muille.

Ei haittaa. Ei haittaa perseeni esittely rannalla, ei sen näkyminen random ukkelin kuvaruudulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Oliko muuta?

No ei siinä mitään, sen kun sitten esittelet itseäsi mielin määrin. Minä kuitenkin toivon, että et päädy minun lähelleni rannalla, minä nimittäin en tykkää katsella toisen perseitå tai haarovälejä. 

Jep. Hanurin ja rosvosektorin voi pitää piilossa julkisella paikalla.

Vierailija
244/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kyllä ihmettelet. Naisten ei tarvitse alkaa pukeutua sen mukaisesti, että miehet eivät osaa käyttäytyä. Poliisi hoitaa. 

Poliisi "hoitaa", juuri oli uutinen että poliisi meni paikalle uiskentelevan alastoman ihmisen takia. 

Vierailija
245/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin lipasta stringibeibeä...siihe lerpahti..kaikki hajut vapautuivat.

Ei kyennyt ei

..sai hiivaviiva lähteä

Vierailija
246/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ohittanut stringi-iän mutta ihmettelen eikö ne ole epämukavia päällä, kakkanen naru hankaa pakaroiden välissä. Tavalliset biksat on paljon kauniimmat.  

Kakkkanaru on kuuma ja tätä päivää.

Etenkin jos se on anaaliliman liukastama ja pakaraväli on pyyhitty huolimattomasti.

Vierailija
247/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ohittanut stringi-iän mutta ihmettelen eikö ne ole epämukavia päällä, kakkanen naru hankaa pakaroiden välissä. Tavalliset biksat on paljon kauniimmat.  

Yhdelle toimii ja toiselle ei. Kyse on taiteellisesta valinnasta. Et varmasti ymmärrä jonkin ruuan tai musiikin kuunteluakaan, mutta niin sitä vain kuunnellaan ja syödään.

Live and let live on hyvä kehoitus.

Taiteelliset valinnat voi tehdä huomioiden suostumus ja se, etteivät kaikki halua nähdä seksuaalisia kehonosia julkisella paikalla.

Vierailija
248/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkkanaru on kuuma ja tätä päivää.

Etenkin jos se on anaaliliman liukastama ja pakaraväli on pyyhitty huolimattomasti.

Entäs hierinkäiset?

Vierailija
249/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä kuvaamaan miehiäkin rannalle, smash or pass tyyliin arvoiden. Sinne kaljamahat, kanankoivet, pullohartiat ja kylmän veden jälkeiset "pullotukset" videolle ja juubituubiin.

Hyvä idea 

Vierailija
250/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Täytyypä pistäytyä tarkastamassa tarjontaa.

Vierailija
251/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuten sanottu, kaikki ihmisen toiminta on performatiivista, kuten pukeutuminen tietyllä tavalla"

Miten niin? Eikö tuo oo vaan yks näkötapa miten ihmisen toimintaa katsotaan, että kaikki olis jotenkin performatiivista. Kun ajattelee niin, niin silloin se myös on niin. Vai onko sille oikeasti jotain perustetta?

Eli sun mielestä lollojen ja persposkien näyttäminen julkisesti ei viesti mitään eikä ole tietoisen päätöksen seuraus? Että hupsista vaan, nyt sattuikin stringit päälle ja eikun persposket hyllymään!

Vierailija
252/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle toimii ja toiselle ei. Kyse on taiteellisesta valinnasta. Et varmasti ymmärrä jonkin ruuan tai musiikin kuunteluakaan, mutta niin sitä vain kuunnellaan ja syödään.

Taiteelliset valinnat voi tehdä huomioiden suostumus ja se, etteivät kaikki halua nähdä seksuaalisia kehonosia julkisella paikalla.

Silloin kaikille pitäisi kertoa ennakkoon kaikki aikomukset, ja erogeenisia alueita pitäisi julkisesti peittää paksulti, jotta mitään ei näy.

Vierailija
253/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö burkhaa ylle vai mikä on ratkaisusi?

En ole sama, mutta kerrotaan nyt kuitenkin kun et näköjään tiedä, että burkhan ja stringien väliin mahtuu ihan jokunen vaihtoehto..

Tykkään stringeistä. Jos joku ottaa kuvan mun ahterista niin siitä vaan. Oliko vielä muuta?

Miksi täällä sitten ulistaan siitä kuvaamisesta ja väitetään sitä salakuvaamiseksi?

Varmaan koska joitain se haittaa ja se voitaneen määritellä rikokseksi? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.

Lain mukaan salakuvaamista on vain yksityisalueella tapahtuva tai yksityiselämän asioiden kuvaaminen. Jos ei halua p

Kyllä vaan. Mutta kuten olemme saaneet lukea, julkisilla rannoilla henkilökunta soittaa poliisin paikalle jos havaitsee salakuvaamista. Mutta jos sinua ja muita tomppeleita ei haittaa poliisien kanssa juttelu, niin älkää antako sen häiritä kuvaamistanne.

Vierailija
254/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi välittää jonkun idioottirunkkarin touhuista? Kerro yksikin syy.

Ei sun tarvitsekaan, jos sua ei haittaa sun kehonosien päätyminen pervopertin kuvaruudulle. Sulla on sataprosenttinen päätäntävalta siihen, miten paljon sä esittelet kehostasi muille.

Ei haittaa. Ei haittaa perseeni esittely rannalla, ei sen näkyminen random ukkelin kuvaruudulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Oliko muuta?

No ei siinä mitään, sen kun sitten esittelet itseäsi mielin määrin. Minä kuitenkin toivon, että et päädy minun lähelleni rannalla, minä nimittäin en tykkää katsella toisen perseitå tai haarovälejä. 

Toki, miksipä en?

Vierailija
255/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se salamurhaaja tekee vääryyttä ja laittomuuksia eikä se aurinkoa ottava.  Meidän kulttuurissa otetaan aurinkoa lyhyt kesä . Kohta saat lunta jäätä .  

Vierailija
256/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on yksioikoista, koska kukaan ei voi olla metatulkitsija.

Samankaltainen päättelyvirhe olisi, että metallimuusikko ei voi olla perheellinen ihminen, koska on päättänyt esittää rajua musiikkia ja myös pukeutua rajusti.

Onko metatulkintaa, että stringien käyttäjä haluaa esitellä persettään, jos hän esittelee persettään stringeissä julkisesti?

Vierailija
257/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringit ovat persvaon hammaslanka. Ei kannata valita valkoisia stringejä.

Jostain kommentista luin että se olisi purjenaru ja esitellään kamelinvarvasta.  Miehillä jossain Aasian rannoilla vain naru kalun ympäri jolla nostetaan hädän tullen heppiä ettei kuse kintuilleen.  Tiedä sitten mutta rumempaa tapaa en tiedä yleisellä rannalla kuin stringit... mutta eihän kumminkaan housut kastu jos kusee housuunsa.

Vierailija
258/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä siirtyisin ihan oma-aloitteisesti. Siirryn myös muualle jos läski mies tulee pilaamaan näkymiä. Siirtyminen on aika helppoa. Koeta joskus kun oikein ärsyttää.

Vierailija
259/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poliisin paikalle"

Poliisi on lain alamainen. Ei itse lakia tulkitseva. Joten täyttä ajan ja resurssien tuhlausta. Tuskin noin pääsääntöisesti edes tapahtuu?

Loogisesti yhtä absurdia on soittaa poliisi paikalle aurinkovoiteen levittämisestä.

Vierailija
260/303 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kaikille pitäisi kertoa ennakkoon kaikki aikomukset, ja erogeenisia alueita pitäisi julkisesti peittää paksulti, jotta mitään ei näy.

Sun mielestä pukeutumisessa ei tarvitse huomioida, onko tiedossa rantapäivä vai makkaritoiminta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan