Miksi naiset käytätte stringibikineitä rannalla koska on salakuvaajia?
Itse naisena ihmettelen tätä että haluatteko nettiin vai?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"välimuotoa"
Miten voi olla välimuotoja, jos kantasi on, että paljastus on aina esittelyä?
Eikö rintojen ja/tai pakaroiden paljastaminen julkisessa tilassa ole tietoinen päätös ja esittelyä? Millä logiikalla se ei olisi esittelyä?
Silloin ihanne asiassa on puritaanien; ei esitellä mitään. Poviahan näytettiin illanvietoissa kunnon perheissäkin nuorilla neidoilla jo 1700-luvulla.
Ainoastaan sinä olet tehnyt moraalisia päätelmiä. Kyse on vain siitä, että onko kehonosien esittely tietoista ja mitä sillä halutaan viestiä. Jos on valmis näyttämään rinnat ja pakarat julkisella paikalla, niin miksi niitä ei saisi kuvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi välittää jonkun idioottirunkkarin touhuista? Kerro yksikin syy.
Ei sun tarvitsekaan, jos sua ei haittaa sun kehonosien päätyminen pervopertin kuvaruudulle. Sulla on sataprosenttinen päätäntävalta siihen, miten paljon sä esittelet kehostasi muille.
Ei haittaa. Ei haittaa perseeni esittely rannalla, ei sen näkyminen random ukkelin kuvaruudulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö burkhaa ylle vai mikä on ratkaisusi?
En ole sama, mutta kerrotaan nyt kuitenkin kun et näköjään tiedä, että burkhan ja stringien väliin mahtuu ihan jokunen vaihtoehto..
Tykkään stringeistä. Jos joku ottaa kuvan mun ahterista niin siitä vaan. Oliko vielä muuta?
Miksi täällä sitten ulistaan siitä kuvaamisesta ja väitetään sitä salakuvaamiseksi?
Miksi se kuvaruudulle päätyminen on niin kauheaa?
Jos joku nainen sormettaa kuvalle, niin sehän on vaan hienoa.
Eivätkä naiset pahastu sitäkään, jos mies masturboi katsellen heidän kuvaansa. Itse asiassa ajatus kiihottaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi välittää jonkun idioottirunkkarin touhuista? Kerro yksikin syy.
Ei sun tarvitsekaan, jos sua ei haittaa sun kehonosien päätyminen pervopertin kuvaruudulle. Sulla on sataprosenttinen päätäntävalta siihen, miten paljon sä esittelet kehostasi muille.
Ei haittaa. Ei haittaa perseeni esittely rannalla, ei sen näkyminen random ukkelin kuvaruudulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Oliko muuta?
Kivat sulle ja silloinhan nämä salakuvaamisesta rääkyvät voivat lopettaa uikutuksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama, mutta kerrotaan nyt kuitenkin kun et näköjään tiedä, että burkhan ja stringien väliin mahtuu ihan jokunen vaihtoehto..
Tykkään stringeistä. Jos joku ottaa kuvan mun ahterista niin siitä vaan. Oliko vielä muuta?
Miksi täällä sitten ulistaan siitä kuvaamisesta ja väitetään sitä salakuvaamiseksi?
Varmaan koska joitain se haittaa ja se voitaneen määritellä rikokseksi? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut runkkaajia. Se on ihan normaalia. Kaikki ihmiset runkkaavat joskus.
Perän esittelykin on normaalia jos on parittelu mielessä. Sellainen on ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"välimuotoa"
Eikö rintojen ja/tai pakaroiden paljastaminen julkisessa tilassa ole tietoinen päätös ja esittelyä? Millä logiikalla se ei olisi esittelyä?
Silloin ihanne asiassa on puritaanien; ei esitellä mitään. Poviahan näytettiin illanvietoissa kunnon perheissäkin nuorilla neidoilla jo 1700-luvulla.
Ainoastaan sinä olet tehnyt moraalisia päätelmiä. Kyse on vain siitä, että onko kehonosien esittely tietoista ja mitä sillä halutaan viestiä. Jos on valmis näyttämään rinnat ja pakarat julkisella paikalla, niin miksi niitä ei saisi kuvata?
Kantasi on kuitenkin, että kaikki näyttäminen on esittelyä ja kaikki esittely on viesti. Jos et tätä hyväksy, kyllä kultakautesi oli 1600-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä mitään, sen kun sitten esittelet itseäsi mielin määrin. Minä kuitenkin toivon, että et päädy minun lähelleni rannalla, minä nimittäin en tykkää katsella toisen perseitå tai haarovälejä.
"idioottirunkkarin"
Millä vuosisadalla elät? Tytöt ja pojat, miehet ja naiset, jopa pappisi runkkaa. Todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat sulle ja silloinhan nämä salakuvaamisesta rääkyvät voivat lopettaa uikutuksen :D
Se taitaa haitata heitä? Sinä saat valita otatko riskin siitä, että kuvaat naista, joka ei halua tulla kuvatuksi. Omapa on valintasi.
Jos jollakin 30X pokkarilla kuvaa 100m päästä, niin kukaan ei kiinnitä huomiota, eikä tajua kameran zoomin tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä mitään, sen kun sitten esittelet itseäsi mielin määrin. Minä kuitenkin toivon, että et päädy minun lähelleni rannalla, minä nimittäin en tykkää katsella toisen perseitå tai haarovälejä.
Et voi kuitenkaan pakottaa toisia pukeutumaan kuten sinä tahdot, julkisella paikalla et ketään. Holhouksesi alla olevien pukeutumiseen sinulla on päätäntävaltaa, mutta siinäkin ei oikein ole tätä päivää määrätä lapsen pukeutuminen itse.
Vierailija kirjoitti:
Perverssi on kuvaaja. Selvästi joku häiriintynyt ja seksihullu. Ei tavallisissa uimavaatteissa makaava ole perse paljaana.
Toivon että joku vetää housut alas tältä tomilta ja kuvaa kaiken.
Juu ei tavallisissa uimavaatteissa makaava ole perse paljaana, mutta stringeissä makaava todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin vapaa siirtymään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"välimuotoa"
Kantasi on kuitenkin, että
Millä logiikalla rintojen ja pakaroiden näyttäminen julkisessa tilassa ei olisi esittelyä? Ainoastaan sinä olet takertunut esittelyaspektiin ja tehnyt siitä moraalisen päätelmän. Kuten sanottu, kaikki ihmisen toiminta on performatiivista, kuten pukeutuminen tietyllä tavalla. On ihan ok myöntää pukeutuvansa stringeihin, koska uskoo näyttävänsä hyvältä ja seksikkäältä ja haluaa esitellä paikkojaan julkisesti.
Kesän tullen naaraat tulevat kiimaan ja pyrkivät saamaan parittelukumppanin huomion. Usein näyttävin ja suuriperseisin naaras pääsee parittelemaan uroksen kanssa....David Attenburough.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska joitain se haittaa ja se voitaneen määritellä rikokseksi? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.
Lain mukaan salakuvaamista on vain yksityisalueella tapahtuva tai yksityiselämän asioiden kuvaaminen. Jos ei halua perseensä ja rintojensa päätyvän pervon kuvaruudulle, niin silloin niitä ei kannata julkisesti esitellä. Helppo ratkaisu, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin vapaa siirtymään muualle.
Sanotko samoin myös muslimeille?
Ehdottomasti näin. Olen nainen itsekin ja mitään stringi bikineitä en pukisi päälleni. Niihin naruihin pukeutuvat haluavatkin esitellä itseänsä.