Koittakaa itse elää 944e/kk netto.
Kommentit (195)
Eikös takuueläke ole tuota suuruusluokkaa ? Eli aika monen eläkeläisen on pakko tuolla summalla pärjätä.
Hyvähän toi summa on kaikkien kulujen jälkeen.
Minulla eläke on 1200/netto. Hyvin olen pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikös takuueläke ole tuota suuruusluokkaa ? Eli aika monen eläkeläisen on pakko tuolla summalla pärjätä.
Saavat lisäksi eläkkeensaajan asumistukea ja sitä saa myös omistusasuntoon.
Siis onko tolla summalla tarkoitus maksaa vuokra/laina, sähkö, vesi, ruoka, auto?
Ei pysty, koska 740€ menis heti vuokraan. Pieni rivitalokaksio maalla.
Se on mulle helppoa, siitä jää vielä säästöönkin kun ei asu hesasessa.
Loppujen lopuksi tosi vähän menee rahaa. Ok, mulla on virike etu. Sillä oon maksanut leffalippuja, museokortin, keikkalippuja. On ruokaetu ja sillä käyn syömässä ulkona.
Muuten, hyvin pientä on kulutus, kun teen kotoa töitä ja esim ei ole tarvetta mm huonekalujen vaihtoon
Niin edelleen, missä mä kehuin mun koulutuksella?
Ei sulle kukaan tähän vastaa. Huutavat vain, että lesoitit. Mä näin mihin vastasit ja miten eikä se kyllä mitään lesoilua ollut. Sä vain kerroit asiat. Joku pipipää siitä sitten hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi tiukkaa elää 3500€/kk netto niin ei kiinnosta.
Vuokraan menee 800€/kk ja autoon 800€/kk + kulut niin ei paljoa juhlita.. yksinelävälle kaikki on kallista.
Auto osarilla? Onko tarpeellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 1400€/kk netto
T. työtön mies
Minä saa noin 950e netto ja käyn 5 päivänä viikossa töissä ja asun Helsingissä.
Millasessa työpaikassa palkka on 950 jos on kokoaikainen???
No eihän tolla elä, ei mitenkään. Pitäis asuu pummilla, tai hyvin pienellä asumiskululla, esim. 400 e/kk.
Yritin elää mutta totesin ettei onnistu joten piti hankkia pimeitä töitä. Pimeitä töitä olut paljon 7 vuoden aikana ja olen 40000 euroa saanut säästöön.
944 netto ja siitä menee laskuihin 500 euroa niin ei paljon jää. Siksi on pakko tehdä pimeitä töitä ihan mitä vaan. Olin lapioimassa hevosen paskaa yhden sukulaisen hevostalleilla ja siitä tienaa 40 euroa tunti. Tein sitä kaksi päivää kerran ja siellä muitakin hommia on ollut kuten raksahommaa, hevosaidan tekoa kun myrsky kaatoi aitaa. Käyn siellä välillä koska siitä saa tosi hyvin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan nettona palkkaa 800e.
Et saa. Ei kukaan ole niin hullu, että menisi noin aneemisella summalla töihin.
Laitanko tiliotteen? Mun palkka on 800e vaikka sinä muuta väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan nettona palkkaa 800e.
Niin kai kuka hyvänsä sais jos tekee pari tuntia viikossa töitä
Teen joka päivä 4-6h. Koko kesänä on ollut 1 vapaa päivä, sitä ennen vapaata oli toukokuussa.
Hyvin tulisin toimeen! Tuohan olisi melkein 250 € viikossa! Vaimon ja minun yhteistulot siis 500€ viikossa. Satasen jos laitettaisiin ruokaan, niin sillä voisi syödä todella hyvin viikossa. 400 euroa viikossa voitaisiin tuhlata! 1600 euroa kuussa siis, joka kuukausi voi yhden viikon vaikka olla ulkomailla lomalla!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tulisin toimeen! Tuohan olisi melkein 250 € viikossa! Vaimon ja minun yhteistulot siis 500€ viikossa. Satasen jos laitettaisiin ruokaan, niin sillä voisi syödä todella hyvin viikossa. 400 euroa viikossa voitaisiin tuhlata! 1600 euroa kuussa siis, joka kuukausi voi yhden viikon vaikka olla ulkomailla lomalla!
Olet idiootti.
näppiin 3200€/kk...t.työtön