Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen bändipaidan omistat?

Vierailija
28.07.2025 |

Laita vaikka linkki ja kerro jotain itsestäsi. 🙂

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rammsteinin bändipaitoja joissa on tärkeimpien biisien eli Deutschlandin, Zeitin ja Adieun painatus. Paidat ovat oversize-kokoa ja minulle melkein polviin, joten käytän niitä kesämekkoina.

🤢🤮🤢 Katso Tillin soolo-videoita. Tee omat ratkaisusi.

Sössön sössön. Olen erittäin tietoinen Lindemannista enkä voi sietää häntä sooloartistina, ja yhtä vähän välitän Richard Kruspen Emigratesta.

Vierailija
22/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pink Floydin paita, ostettu Lahden keikalta kesäkuussa -89. Käytän todella harvoin, jo silloinkin, kun paita mahtui päälle.

Tässä kyllä kateus viiltää. Oliko hyvä keikka?

Paras tähänastisista, paikat kolmannella rivillä melkein keskeltä lavaa, pyrot tunsi siihen oikein hyvin.

Niitä lippuja jonotettiinkin kolmesta aamuyöllä Tikkurilan HS-konttorin edessä, olin seitsemäs jonossa. Ja vain kolme lippua per ostaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marduk, Burzum, Beherit, Ragnarok, Mayhem, Impaled Nazarene, Summoning, Cannibal Corpse, Curse Upon a Prayer, Emperor, Bathory, Anal Blasphemy.

Nuo ainakin.

Vierailija
24/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egotripin MatkustajAAAaaa on paskin biisi ikinä -paidan

Vierailija
25/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi Kurt Cobain, John Lennon, Sex Pistols.

Vierailija
26/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marduk, Burzum, Beherit, Ragnarok, Mayhem, Impaled Nazarene, Summoning, Cannibal Corpse, Curse Upon a Prayer, Emperor, Bathory, Anal Blasphemy.

Nuo ainakin.

Anaali on hyvä bändinä ja seksissä siis naisen kanssa.

Vierailija
27/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella pukeutuvani bändipaitaan.

Vierailija
28/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaisia.

Niitä on paljon ja osa vanhoja, ettei enää myynnissä. enkä jaksa etsiä linkkejä.

Esim Hanoi Rocks paita, ostin fan clubista kasarilla, kun olin 12 vuotias. Se on siis Wall of famessa parin muun paidan kanssa.Taittelin ne kehyksiin ja seinälle. Alkoi olla jo niin haperoa, ettei jatko käyttöön ollut. Mutta kuvat ovat vielä hyvät.

Sitten on näitä perus t-paitoina Red hot chili peppersia, Metallica, Mötley crue, Skridrow, Cinderella, Ratt, < myös kasarihankintoja, mutta osa toimii ja osan tilasin uutena 2010 luvulla. 

Tätä päivää slipknott, electric callboy, lorna shore tai will ramos oikeastaan.... ja olihan mulla ysärivaihe, kun hankin Tupac, Snoop paitoja ja Marky Mark, NKOTB ja backstreet boys - jersey.

Sitten on vielä läjäpäin leffa ja sarja paitoja.

N53, enkä edes ole keräilijä, mutta välillä vaan tekee mieli ostaa paita.

Vierailija
29/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ainakin.

Kierrätyskeskuksesta vai Kontista tusina kympillä-tarjous?

Vierailija
30/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella pukeutuvani bändipaitaan.

Miksi

Vierailija
31/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ainakin.

Kierrätyskeskuksesta vai Kontista tusina kympillä-tarjous?

Keikoilta ja netistä ostellut ja joiltain bändeiltä saanut paitoja myös. Skene on pieni mutta voi hyvin. Bm on ollut elämäntapa jo vuodesta 1994.

Vierailija
32/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run DMC:n ja GnR:n. Molempia kuuntelin teininä ysärillä ja paidatkin ysäriltä. Use Your Illusion -tupla on ehkä eniten koskaan kuuntelemani albumi.

Vierailija
33/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö analyysiä vai kalasteletko muuten vain tietoja?

Semmossii löytyy ku mütiilation, judas iscariot, satanic warmaster, xastur, burzum ja niin edelleen. Liikaa niitä on, tursuaa kaappi.

Vierailija
34/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carter USM

Vierailija
35/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhtäkään.

Vierailija
36/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän aikana 50+ on ollut noin 40-60 paitaa? Nyt on vain noin 15? 

Vierailija
37/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fröbelin palikat juu

Vierailija
38/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon bändipaitoja, ne ovat minulla ihan arkivaatekäytössä. 

Nuorempana aloin ostelemaan kun tuli kuunneltua paljon ug:ta, lähinnä bläkkistä joka nyt muutenkin on melko ug:ta ja halusin tukea bändejä. Nykyään on sitten muodostunut tavaksi ostaa paita lähes joka keikalta, olivat artistit sitten mainstreamia tai eivät.

Vierailija
39/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään, vuosien ja ikääntymisen myötä pitänyt luopua kaikista.

Viimeisenä päästin irti U2 Elevation Tour 2001 -paidasta, jonka ostin keikalta Wienistä. Paita yksinkertaisesti haperoitui pois.

Vierailija
40/45 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mitään, mutta aiemmin oli mayhemin: legions of norge ja de mysteriis dom sathanas. Pitäis itseasiassa olla vieläkin, olen enemmän ja enemmän raivoissani koko paskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän