Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?
Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.
Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?
Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.
Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä.
Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka?
Kommentit (166)
Kun 1900-luvun alussa syntyi liike Freikörperkultur, FKK, nudismi eli naturismi, ajassa oli vielä lujasti viktoriaanisen ajan kaikuja, jolloin sivistyneessä johtavassa luokassa seksi oli täydellisesti vaiettu TABU ja sensuuri kivikova. Ei ollut pienintäkään mahdollisuutta saada alastonliikettä läpi VALEHTELEMATTA röyhkeästi.
Selitettiin, että alastonliikkeessä oli kyse vain 'paluusta luontoon', eikä sillä ollut mitään tekemistä SEKSIN kanssa. Liikkeen piirissä valehdeltiin, että kyseessä oli 'Ideale Naktheit', 'ideaalinen alastomuus' ja 'paluu ihmisen alkuperäiseen luonnolliseen tilaan'. Tällä valeella liike juuri ja juuri välttyi ajan ankaralta sensuurilta.
Todellisuudessa ihmisen monimiljoonaiseen historiaan kuuluivat TOISIINSA KIETOUTUNEINA sekä ALASTOMUUS että SEKSI. Juuri rintojen ja naisen sukupuolielimien näkyminen ja korostettu NÄYTTÄMINEN muodostivat sen pohjan, johon pariutuminen ja kopulaatio perustuivat.
Muutto KYLMILLE seuduille, ja sen tuoma pakko käyttää VAATTEITA synnyttivät uuden tilanteen, jolloin visuaalisia sukupuoliominaisuuksia ruvettiin peittelemään, 100 000 vuoden viipeellä jopa lämpimillä seuduilla. Mutta tällaisen viipeen aikana ei geenistömme ole kerinnyt muuttua juuri ollenkaan, vaan meillä on edelleen 'luolaihmisen' geenit ja TARPEET.
Ne näkyvät edelleen KEHONKIELENÄ, vaikka ihminen luulisi toteuttavansa vain tietoista käyttäytymistään. Kynis.mi
Välillä näkyi hakemistosivulla, että minun jälkeeni oli tullut parikin kommenttia, mutta ne oli heti poistettu. Oli vain kellonajat. Kynis.mi
Rohkenen nostaa ylös, koska kirjoitukseni 162/163, 06.08.2025, 07:55 oli erittäin huolellisesti laadittu ja informatiivinen. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle kannustavista sanoista!
Tinderissä ei mätchin mätchiä. 30 tykkystä, mutta en näe ketä ovat. Ja Nettideitissä kukaan ei ole käynyt sivullani. Hyvin minulla menee.
On minulla tosi paljon ystäviä, joiden kanssa voin jutella. En kyllä juttele näistä ulkonäköasioista mitään.
Ap
Tinder kertoo raakasti "markkina-arvosi". Jos ei tule mätsin mätsiä - kertoo, että "katselet ylöspäin" sinä tykkäät sellaisista jotka ei innostu sinusta. Ja jos Tinderissä ei ole suosiota niin ulkonäkö ei miellytä, se vain on fakta. Tai sitten ei ole kuvia itsestä vaan laitureista koirista kynttilöistä, maisemista, se iän ikuinen niiiiin puhkikulunut kuva sieltä ukko-kolilta. 99/100 naisella on se kuva, ja ihan vaan tiedoksi, sillä ei montaa miestä isketä.
En tiedä muutenkaan ketään joka sieltä kynttilän laiturin koiran, ukko-kolin maiseman tms. kanssa haluaisi "seurustelua" viritellä.. että ihan siitä ihmisestä, itsestä ne kuvat kannattaisi olla..
Kyllä kun vieraita miehiä baarissa lähentelee niin kiihottaa
Se, mitä aiemmin sanoin sinulle, ei ollut ainoastaan kannustus, vaan sitä, miten todella koen asian. Jos kaikki, mitä parisuhteelta haluan, löytyy tavastasi ajatella, käyttäytyä ja olla lähelläni, niin miksi kiinnittäisin suurimman huomioni ulkoisiin piirteisiisi? Varsinkaan, kun en löydä verkkokalvoltani sellaista naista, jonka olisin aiemmin halunnut ohittaa niiden perusteella.
Ja kyllä minä todella olisin halunnut tutustua sinuun tulikokeestasi huolimatta. Elämäni menee kuitenkin elokuussa useiksi vuosiksi sellaiselle polulle, jossa tulen olemaan fyysisesti kaukana Itä-Suomesta. Tutustuminen sinuun jäisi siis lähinnä viikonloppujen varaan. Kirjoitustesi perusteella en usko, että se olisi sitä, mitä kaipaat. Enkä ole aivan täysin varma itsestänikään.
En ole varma, miksi epäilet, että syy heikkoihin yhteyksiin olisi kiinni ulkonäöstäsi. Ehkä profiilissasi on jotain muuta, mikä saa miehet perääntymään. Ehkä myös uskot, että koska sinulla on tarkat kriteerit ulkonäön suhteen, niin myös sinua arvioidaan samalla tavalla. Eivät kaikki miehet kuitenkaan ajattele niin. Moni näkee sinussa kokonaisuuden sen, miten säteilet, puhut itsestäsi ja muista.
Kiitos sinulle siitä, että olen saanut hetken lukea ajatuksiasi.