Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?

Vierailija
28.07.2025 |

Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.

Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?

Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.

Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä. 

Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka? 

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selkeä kuva millaisen miehen haluaisin. Taitavat olla vaan varattuja. 

Tässähän se vika piilee. Älä hae jotain mielikuvien miestä, vaan anna avoimin mielin mahdollisuus kenelle tahansa ja katso miten käy.

Vierailija
82/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin koiran, mutta olen niin meneväinen, ettei ole aikaa koiralle.

Ap

Jos sulla ei ole aikaa koiralle, mikä sen miehen funktio olisi elämässäsi? Kerroit että et etsi seksikumppania. Monet kalenterinsa tukkineet ovat juurikin sinkkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on kertynyt ihmistuntemusta vuosien varrella, että taidan jo tietää, että millainen mies minulle sopisi.

Joo olen usein työmatkoilla ja työaikataulu on vaihteleva, uskoisin, että mies voisi elää sen kanssa, kun taas koira ei voi.

Ap

Vierailija
84/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä perusteella sä AP olet päätellyt, että miehet eivät pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä?

Onko joku mies siis sanonut näin? Oletko saanut paljon pakkeja? Vai mistä kyse?

Vierailija
85/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritän auttaa kun pyysit apua.

En usko että ongelma on ulkonäkö koska saat seksiä jos haluat. Pukeutuminen, ura jne. ovat samansuuntaisia ja miellyttävät tietyntyyppisiä miehiä. En usko tuossakaan olevan ongelmaa mikäli olet hakemassa sellaisia miehiä jotka viehättyvät tuosta. 

Miksi sitten tuntuu että kukaan ei ole kiinnostunut aidosti sinusta ihmisenä? Ensinnäkin tuo on nykyisin yleistä. Ihmiset eivät keskity toisiin ihmisiin, vaan ainoastaan omiin asioihin. Sitten on ne harvat jotka aidosti kiinnostuvat toisista ihmisistä. 40 vuotiassa niitä on hyvin vähän vapaina, niin miehissä kuin naisissa. Sinun tyyppisestä naisesta viehättyvät usein urallaan muutenkin pärjänneet, joten tuo rajaa miesjoukkoa entisestään. Kaiken lisäksi hyvin monet naiset ovat kiinnostuneet juuri tuollaista miehistä. Eli kilpailu on kohtuullisen kovaa. Itä-Suomessa ehkä vähän pienempää kuin esim. pääkaupunkiseudulla.

Eli ulkonäkö riittää ja seksiäkin saisi, mutta nuo harvat ja halutut miehet eivät kiinnostu. Tällöin ratkaisenava tekijänä on persoona tai se millaisen mielikuvan itsestään antaa. Lisäksi sinunkin pitäisi olla aidosti kiinnostunut niistä miehistä.

Alla muutamia osuuksia jotka ottivat sinun kirjoituksissa minun silmään, aiheuttaen "nope" fiiliksen

Tiivistettynä: "hommaisin koiran mutta kun reissaan, tämän takia mies olisi kätevämpi"

Tuosta ei tule sellainen fiilis että yrität löytää ihmistä, josta olisit aidosti kiinnostunut. Enemmänkin tulee fiilis että kun koiraa et voi hommata, mies on hyvä korvike.

Lisäksi politiikan tuominen kärkkäästi esiin valintakriteerinä antaa sinusta typerän kuvan: "Maaseudun mies voisi olla ihan ok, jos ei ole persu tai muu peräkammarin Jarmo."

Mitä mieltä itse olisit jos seuraa hakeva mies kirjoittaisi: "muuten täällä olevat naiset voisivat olla ok, kunhan ne eivät ole mitään vassareita tai Kareneita?

Eli jos aidosti haluat suhdetta sellaisen miehen kanssa, josta kilpailee suuri joukko muitakin naisia, niin kannatta miettiä myös tuota puolta. 

Vierailija
86/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tajua miksi roikut äpeissä, kun kerran ammattisi on liikkua ympäri ja oletettavasti tavata ihmisiä. Itsekin matkatyötä tehneenä löytäisin helposti seuraa muita kautta, koska tämäntyyppiset ihmiset yleensä ovat taitavia ihmisten kanssa ja tapaavat ihmisiä paljon. Parhaat suhteet syntyvät noin, äpit ovat aivan toivottomia. 

Joku sanoi, että olisiko se varattu mies sitten laadukas, jos pettäisi, kun ole puhe siitä, että vapaina ei ole laadukkaita miehiä. Ensin täytyy huomauttaa, että on niitä leskiäkin, mutta hyvät ovat varattuina alle vuodessa. Ja tässäkin ryhmässä en tunne yhtäkään äpeissä roikkunutta. Ne parhaat suhteet syntyvät livetapaamisten kautta, tutun tutuista, naapureista jne. Jos hyvä mies on vapaa, pitää olla nopea.

Jos taas varattu mies osoittaa kiinnostusta, pitää tuntea kuka hän on. Onnettomia avioliittoja on, mutta salasuhteeseen ei kannata lähteä. Eli mies jättää vaimonsa heti, jos suhde alkaa. Oma avioliittoni alkoi yhden yön suhteesta, toki olimme vasta parikymppisiä, mutta avovaimo jäi, kun tapasimme. Hän kertoi heti seuraavana aamuna mitä tapahtui ja olimme kihloissa seitsemän viikkoa ensitapaamisesta. Me vain sovimme paremmin yhteen kuin hän sopi exänsä kanssa, vaikka heilläkin oli kiva liitto.

Vierailija
87/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ihan kiinni ap:n jutun juonesta. Aloitus koskee sitä, kuinka lisätä seksikkyyttä miesten silmissä ja nyt ollaankin siinä että seksiä kyllä olisi tarjolla mutta kukaan ei ns. kiinnostu ihmisenä.

Ap:sta tulee kirjoitusten perusteella hieman laskelmoivan oloinen. Ja se, että on kovin tiukat kriteerit miehelle voi jättää hyvät jokerit ulkopuolelle. Naisessa yleensä vetoavinta on terve itseluottamus, se että viihtyy tyylissään ja kehossaan ja avoin kiinnostus ympäristöä kohtaan. Liian rakennettu imago ei viehätä.

Vierailija
88/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa ihan kiinni ap:n jutun juonesta. Aloitus koskee sitä, kuinka lisätä seksikkyyttä miesten silmissä ja nyt ollaankin siinä että seksiä kyllä olisi tarjolla mutta kukaan ei ns. kiinnostu ihmisenä.

Ap:sta tulee kirjoitusten perusteella hieman laskelmoivan oloinen. Ja se, että on kovin tiukat kriteerit miehelle voi jättää hyvät jokerit ulkopuolelle. Naisessa yleensä vetoavinta on terve itseluottamus, se että viihtyy tyylissään ja kehossaan ja avoin kiinnostus ympäristöä kohtaan. Liian rakennettu imago ei viehätä.

Tämäkin avaus on wanharouva Tyhjäpään kyhäämä: Mies on paha huono kelvoton, jo heti avauksessa. Pudottelee yhtenään feminismin teesejä, tässä höpinässään erityisesti läskipositiivisuus.

Voi olla trolli, mutta tuollaisia ihmisiä on oikeassakin elämässä. Nykymaailmassa ylipaino ei ole niin yksilöllinen asia kuin sinä kuvittelet.

Vierailija
89/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko seksikkäät alusvaatteet edes joskus? Ei sytytä yökkäri.

Vierailija
90/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko seksikkäät alusvaatteet edes joskus? Ei sytytä yökkäri.

Alkkareissa Asssalle, jee.

Vierailija
91/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Ap täällä,

Niin, voi kun pääsisikin siihen, että olisin miehen kanssa kivoissa alusvaatteissa. Jokainen unelmoi jostain. Tätä sivustoa lukiessa huomaan, että sinkkuna jään niin paljon paitsi kaikesta siitä hyvästä mitä on parisuhteessa. Ja todellakin olen ilman sitä paskaa, mitä voi olla parisuhteessa.

Olen sydämmellisyyden ruumiillistuma. Eli empatian puutteesta ei minua voi syyttää. Olen huomaavainen ja hellä, autan viimeiseen asti läheisiäni. 

Miesten suhteen olen todella valikoiva ja kranttu. En vaan voi sille mitään, että jos ei sytytä niin ei sytytä. Varmaan joku voi kokea siitä paineitakin. 

Ap

Vierailija
92/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 30+ sinkkumiehenä minua ainakin kiinnostaisi kuulla lisää elämänkokemuksestasi. Se, että olet käynyt läpi sairauden ja saanut siitä resilienssiä, ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Se läheisyys ja yhteys, mitä yrität luoda, voi myös 40+ olla aidompaa ja syvempää kuin se, mihin moni ajautuu nuorempana.

Ainakin omalla kohdallani ajatteluni on muuttunut matkan varrella. Pääasiassa vuorovaikutus muiden kanssa on muovannut suuntaani. Nykyään etsin myös työssä enemmän yhteyttä sekä mahdollisuutta tukea ja kasvaa yhdessä. Eikä siitä nyt ole edes kovin kauaa, kun tämä kirkastui itselle. Sekin tuli puolivahingossa siitä, kun en tehnyt liian äkkinäistä ratkaisua, kuten aiemmin tyypillisesti tein.

En usko, että ulkonäkösi on mikään este. Maailma vain on usein aika pinnallinen, ja moni yrittää sytyttää parisuhteen seksillä. Kokemustesi perusteella niin sinullekin on käynyt. Hienoa, että jaksat siitä huolimatta etsiä yhteyttä. 

Vierailija
93/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas, 

Sinä mies30 kirjoitat kauniisti ja kannustavasti! Kiitos sinulle siitä.

Minulla on elämänkokemusta vaikka elokuvaksi asti. Olen kokenut useita isoja kriisejä, mutta aina pudonnut jaloilleni. Viimeisin sairaus oli suuri koettelemus, mutta se vahvisti elämänuskoani! 

Todellakin etsin sielujen sympatiaa, jotain sellaista, mitä monikaan ei ehkä koko elämänsä aikana tule ajatelleeksi. Ollaan niin kiinni siinä suorittamisessa ja pinnallisissa asioissa. Etsin kumppanuutta ja vanhan ajan rakkautta. Työkseni kuuntelen ihmisten elämänkertoja, kyllä sen kuulee, kuka on kokenut rakkautta ja kuka jäänyt vaille. Riipaisevaa. 

Mutta työkseni jaksan toivoa hyvyyttä, niin toivon, että löydän etsimäni! 

Vierailija
94/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas, 

Sinä mies30 kirjoitat kauniisti ja kannustavasti! Kiitos sinulle siitä.

Minulla on elämänkokemusta vaikka elokuvaksi asti. Olen kokenut useita isoja kriisejä, mutta aina pudonnut jaloilleni. Viimeisin sairaus oli suuri koettelemus, mutta se vahvisti elämänuskoani! 

Todellakin etsin sielujen sympatiaa, jotain sellaista, mitä monikaan ei ehkä koko elämänsä aikana tule ajatelleeksi. Ollaan niin kiinni siinä suorittamisessa ja pinnallisissa asioissa. Etsin kumppanuutta ja vanhan ajan rakkautta. Työkseni kuuntelen ihmisten elämänkertoja, kyllä sen kuulee, kuka on kokenut rakkautta ja kuka jäänyt vaille. Riipaisevaa. 

Mutta työkseni jaksan toivoa hyvyyttä, niin toivon, että löydän etsimäni! 

"kyllä sen kuulee, kuka on kokenut rakkautta ja kuka jäänyt vaille. Riipaisevaa"

Argh, nyt osui ja upposi. Tuo on ihan totta, sen oikeasti huomaa ihmisestä. 

T. Ilman rakkautta jäänyt

Vierailija
95/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä jutut enää liittyy otsikkoon ja aloitukseen mitenkään?

Ap, älä nosta itseäsi muiden yläpuolelle kokemuksinesi. Et voi koskaan nähdä päältäpäin tai tietää, mitä kenenkin elämässä on tapahtunut. Ongelmasi on ehkä just tuo, että suhtaudut muihin alentavasti, tiedostamattakin.

Vierailija
96/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä jutut enää liittyy otsikkoon ja aloitukseen mitenkään?

Ap, älä nosta itseäsi muiden yläpuolelle kokemuksinesi. Et voi koskaan nähdä päältäpäin tai tietää, mitä kenenkin elämässä on tapahtunut. Ongelmasi on ehkä just tuo, että suhtaudut muihin alentavasti, tiedostamattakin.

Samansuuntaista tuli mieleen itsellenikin? Onko ap kirkon tai jonkun lahkon työntekijä? Se voi itsessäänkin olla monille epämieluisaa. Kumppani pitäisi olla samasta lahkosta tai kirkosta, joten jakavat saman "paremmuuden". 

Vierailija
97/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lahkossa. Miten suhtaudun muihin alentavasti. Minusta tuo oli loukkaavaa. Miten ihmeessä? Olen puhunut vain itsestäni, että olen kokenut paljon. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muutkin voi kokea. Kukaan miehistä joita olen tavannut ei ole ollut kiinnostunut henkisestä kasvusta tai itsensä kehittämisestä. 

Ap

Vierailija
98/166 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte toki vielä jakaa neuvoja miten miehen huomion kiinnittää! Olisi ihana löytää oma kulta.

Ap

99/166 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse pidän hirveästi siitä, kun naisilla on siistit, hyväkuntoiset ja kauniit kynnet. Naiset, joilla on luonnolliset ja siististi muotoillut kynnet ovat mielestäni kauneimpia ja tyylikkäimpiä, mitä maa päällään kantaa.

Plussaa sitten, jos kynsistä löytyy hieman vapaata reunaa ja/tai jokin tyylikäs lakkaus, mutta nuo eivät tosiaan ole mitenkään"pakollisia".  

Vierailija
100/166 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien ihailija kirjoitti:

Ainakin itse pidän hirveästi siitä, kun naisilla on siistit, hyväkuntoiset ja kauniit kynnet. Naiset, joilla on luonnolliset ja siististi muotoillut kynnet ovat mielestäni kauneimpia ja tyylikkäimpiä, mitä maa päällään kantaa.

Plussaa sitten, jos kynsistä löytyy hieman vapaata reunaa ja/tai jokin tyylikäs lakkaus, mutta nuo eivät tosiaan ole mitenkään"pakollisia".  

Etenkin varpaiden kynnet, ja muutenkin hoidetut jalat ja wanhoilla naisilla vaivaisenluut siistitty kirurgisesti.