Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?

Vierailija
28.07.2025 |

Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.

Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?

Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.

Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä. 

Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka? 

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

131. Vaivaisenluut eivät johdu vaihdevuosista. 

Käännös sivulta: "Mitä sinun on tiedettävä vaihdevuosien oireista" https://www.linkedin.com/pulse/what-you-need-know-menopause-symptoms-al…

"Äskettäin minulta jopa kysyttiin, ovatko vaivaisenluut vaihdevuosien oire, koska asiakkaani ei ollut koskaan kärsinyt niistä ennen vaihdevuosien siirtymää. Pienen googlauksen jälkeen sain selville, että vaivaisenluut voivat pahentua raskauden ja vaihdevuosien aikana ja tämä johtuu vaihdevuosien aikaisista hormonimuutoksista sekä luun tiheyden ja kollageenin vähenemisen välisestä yhteydestä, myös estrogeenin vähenemisestä."

Lisääntynyt vaivaisen luiden esiintyvyys on havaittavissa naisilla ja iäkkäillä potilailla. Australialaisessa väestössä 82,3 % potilaista, jotka esi

Linkissähän mainitaan, että kyseessä on perinnöllinen vaiva, joten en ymmärrä miksi linkität tutkimukseen, jota käytät toisenlaisen väitteen todistamiseen. Ilmeisesti luotat siihen, ettei kukaan täällä osaa tai viitsi katsoa mitä linkki sisältää (so. ei mitään sellaista mitä väität).

Luin täältä "lääkärin" kommentin, joka ei osannut vastata minkä vuoksi verenpaine oli ap:lla iltaisin koholla. Netissä kaikki ovat lääkäreitä ja tieto sen mukaista.

Vierailija
142/166 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta suurin osa miehistä pitää eniten siroista ja pienikokoisista naisista... Ellei sitten ole yhtä kurvikas kuin Kelly Brooke. Siinä on sopivasti kurvikas ja tiimalasivartaloinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo Kelly Brook kommentti lohdutti hirmuisesti!!!! Mietin, että ei kaikki +-50-miehetkään ole mitään elokuvatähtiä 😂😂🤣🤣🤣

Sitten ajattelin, että no joo, kun jaksan jumpata ja käydä salilla niin jouluna olen toisessa kuosissa. Ja bonuksena minulla on kivat tissit. Että see U then, lannistaja! 

Ap nousee synkkyyden alhosta 

Vierailija
144/166 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olenkin kertonut jo tarpeeksi itsestäni.. 

eilen näin kaupassa pariskunnan, arviolta vähän vanhempia kuin minä. Nainen oli pullea ja lyhyt. Mies pitkä ja atleettinen. Mutta se katse, jolla mies katsoi naistaan oli vaikuttava. Liekö olivat tavanneet juuri, vai oliko kipinä säilynyt vuosikymmenien ajan. En tiedä. Samanlaista katsetta jokainen ansaitsisi. 

Tänään kaupassa käydessä, kauppaan tuli nainen, joka oli yhtä pitkä ja yhtä paksu kuin minä. Kohtalotoveri ajattelin. Sitten näin naisen, joka oli hurjan paljon vielä pidempi kuin minä, vaikka olen jo pitkä. Nainen oli myös keskivartalolihava, huomattavasti lihavampi, kuin minä. En tiedä, mutta hän oli laittanut kauniit naiselliset vaatteet ja hänellä oli kauniit pitkät hiukset. Nätti meikki. Hän oli vanhempi kuin minä, 55-v tai jotain. Hän antoi minulle toivoa, että voisin laittautua ja olla kaunis. 

Kävin kuntosalilla

Ap, kiitos vielä, että olet kertonut jo paljon itsetäsi. Ymmärrän, että haluat vetää rajasi tähän. 

On ikävää, miten syvältä läheisyyden puute sinua koskettaa. Varsinkin, kun joudut päivisin työssäsi käsittelemään juuri niitä tunteita, joita illalla itse kaipaat. Monelle parisuhde on osa elämän menestystarinaa, ja vaikka olet yrittäjä, selvittänyt sairauden ja pyrit vielä kehittymään, parisuhteen puuttuminen voi silti jättää tyhjyyden tunteen. Maailma vaan on pinnallinen, eikä moni ei näe tai ymmärrä, kuinka paljon olet tehnyt oman hyvinvointisi eteen. Olisi outoa, jos se ei vaikuttaisi itsetuntoosi. Mutta se, kuinka näyt itsellesi peilistä, ei ole sama kuin miten muut sinut näkevät. Vedämme helposti johtopäätöksiä ulkoisista asioista ja rakennamme syy-seuraus-yhteyksiä, jotka eivät oikeasti pidä paikkaansa.

Koska ylipaino häiritsee sinua itseäsi, sinun voi olla hyvä keskittyä pukeutumiseen ja tyyliin, joka korostaa niitä kohtia, joista pidät. Sinua häiritsevät kohdat eivät silloin enää ehkä näy itsellesi yhtä voimakkaina samalla kun toinen ihminen näkee juuri sen, mikä sinussa vetää puoleensa. Lopulta kuitenkin se, miten katsot, puhut ja olet läsnä, vaikuttaa enemmän kuin mikään ulkoinen.

Se, että koet laihtumisen välttämättömäksi voidaksesi olla haluttu, ei ole koko totuus. Jos ihminen todella välittää sinusta, hän rakastaa myös sitä, missä olet nyt eikä vain mahdollisuutta, joka sinusta voisi tulla. Hän kulkee rinnallasi, jos itse haluat muuttua. Eikö sinusta olisi ihanaa, jos arvostus ei tulisi pelkästään ulkokuoresta, vaan siitä, miten olet kasvanut ja kehittynyt omalla polullasi? Mieti hetki, miltä se tuntuu toisesta. Se, että uskallat olla ilman suojaa, luottaa, tehdä ja keskustella hänen kanssaan asioista, joita et jaa muiden kanssa, synnyttää hänessä takuuvarmasti aivan omanlaisen tunteen, joka vaikuttaa teidän henkiseen yhteyteen ja läheisyyteen.

Sanoit, että kukaan ei haluaisi sinua. Voin kumota sen heti, sillä minähän sanoin, että haluaisin tutustua sinuun paremmin. Olet empaattinen, aito ja kaipaat läheisyyttä. Ei minua mietityttänyt minkälainen kilomäärä minulla olisi vastassa viehätys ei katso minulle muotoja, vaan kokonaisuutta. Toivottavasti sinulla on joku ystävä, jonka kanssa voit puhua asioista rehellisesti. Ja ennen kaikkea toivon, että vielä kohtaat sen ihmisen, joka katsoo sinua juuri niin kuin kerroit jonkun katsovan rakastamaansa.

Vierailija
145/166 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle kannustavista sanoista! 

Tinderissä ei mätchin mätchiä. 30 tykkystä, mutta en näe ketä ovat. Ja Nettideitissä kukaan ei ole käynyt sivullani. Hyvin minulla menee. 

On minulla tosi paljon ystäviä, joiden kanssa voin jutella. En kyllä juttele näistä ulkonäköasioista mitään. 

Ap

Vierailija
146/166 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ylipääsemätön este nähdä asiat oikeassa valossa, on hirveän lyhyt ja olematon HISTORIAN tuntemus. Kun ihminen erosi noin 7 miljoonaa vuotta sitten simpanssinkaltaisesta populaatiosta, oltiin vielä vuosimiljoonia ALASTI.

Ei voinut edes ajatella, että oli alasti. Naisten LUONNOLLISEEN keimailuaarteistoon ja -kilpailuun kuului vittunsa näyttäminen miehelle, kuten simpanssihaarassakin. Afrikkalaisia esivanhempiamme alkoi tulla kylmään Euraasiaan vasta 100 000 vuotta sitten, ja vaatettautuivat.

Afrikkaan jäävät olivat edelleen kaikki ALASTI, ja suurin osa aina 1800-luvulle saakka. Afrikkalaisilla naisilla oli useita käytänteitä, joilla pyrkivät vielä korostamaan vittunsa vetovoimaa.

Edelleen meillä on melkein samat geenit, kuin afrikkalaisilla. Edelleen ylivoimaisesti TEHOKKAIN keino pärjätä kilpailussa olisi avata vittunsa katsottavaksi miellyttävälle miehelle, mutta pelko on jo muuttanut kulttuuria vaikkei geenipohjaa. 

Sosiologiassa hyvin tunnettu YHDENMUKAISUUDEN PAINE panee jo monen siskon rohkeuden koetukselle, vaikka KEHONKIELEN tarkkailu paljastaa, että siskoilla on suuri TARVE näyttää vittuansa.

Mies ei suinkaan tulkitse avaamista ja emättimen supistelulla herttailemista vain seksuaalisena signaalina, mitä se MYÖS on, vaan PALJON laajemmin, ystävällisyytenä, huomioonottamisena, kunniottamisena ja läheisyytenä, siis kaikkena sinä HENKISENÄ, mihin yhdessäolo perustuu. 

Samaan aikaan sisko voi peloissaan turvautua moninkertaisesti tehottomampaan, meikkaamiseen, sieviin vaateisiin ja muodin mukaisiin laihduttamisiin, eli antaa painoa heikoille tavoille.   

Voi sanoa, että sisko, joka herttailee vitullaan, osoittaa olevansa henkisesti valpas. Tie miehen sydämeen ei kulje miehen vatsan kautta, vaan sisaren kauneimman kautta.  Kynis.mi

Vierailija
147/166 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu sitten täysin vitunnäyttämisgeenit. Kummallista, koska en meikkaa mekkoile laittaudu mitä näitä nyt on, tykkään ja osaan metsästää, on hyvä ruokahalu ja unenlahjat ja hoivavietti ja tarve liikkua joten olen kunnossa, hyvät sosiaaliset taidot. 

Olen ollut teinistä asti seksuaalisesti aktiivinen. Ei ole ikinä tullut tarvetta esitellä sukuelimiään miehelle ja miehiä on enemmän saanut hätyytellä pois. 

Aloittajalle vaikeaa antaa mitään miehenhurmausvinkkiä muuten kuin että miehen saaminen sänkyyn tai seksuaalisesti kiinnostuneeksi ei ole oikein temppu eikä mikään ja sopiva, rakastunut, sitoutunut mies taas harvemmin minkään seksikkyyden puutteen takia lähtee lätkimään. Eli enemmän kai laajempaa ihmisten tapaamista ja hyvä olo itselle.

Liikakilot eivät käsittääkseni oikeasti karkoita suurinta osaa miehistä. Sen sijaan täysin nuutunut olemus ja huono itsetunto sekä sen mahdolliset sivuoireet voivat tehdä ihmisestä vähemmän houkuttelevan kumppanina.

Jos itsellä on tarkat kriteerit hiusrajaa ja hiusten laatua myöten selkeästi ei ihan nuorissa miehissä ja koulutus pitää olla tietty niin se sitten rajaa lisää vielä. Mikä on ihan ok, mutta yhdistettynä mahdollisiin vähäisiin livekohtaamisiin ja itseinhoon(?) voi turhaan pitkittää sitä oman kullan löytymistä. 

Vierailija
148/166 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajalilla kai sitä seksikkyyttä saa miesten silmissä lisää tai ainahan voi taivutusraudalla tehdä miehen ripsiin kaarevuutta. Olisiko siitä seksikkyyden tuojaksi?

Vierailija
149/166 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys lähtee sisältä eikä ulkoa. Sekä naisissa että miehissä on todella seksikkäitä myös heissä jotka eivät ole perinteisellä tavalla kauniita/komeita.

Sanoisin, että mitä enemmän oikein yrittämällä yrität, sitä kauemmas seksikkyys katoaa.

Vierailija
150/166 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta puuttuu sitten täysin vitunnäyttämisgeenit. Kummallista, koska en meikkaa mekkoile laittaudu mitä näitä nyt on, tykkään ja osaan metsästää, on hyvä ruokahalu ja unenlahjat ja hoivavietti ja tarve liikkua joten olen kunnossa, hyvät sosiaaliset taidot. 

Olen ollut teinistä asti seksuaalisesti aktiivinen. Ei ole ikinä tullut tarvetta esitellä sukuelimiään miehelle ja miehiä on enemmän saanut hätyytellä pois. 

Vitunnäyttämisgeenit ovat yleensä ALITAJUNNAN piilossa. Alitajunta on monin-moninkertainen verrattuna TIETOISEEN, joka on vain hetkittäinen kiinnittyminen pienen pieneen ja koko ajan vaihtuvaan HUOMION kohteeseen. Useimmat eivät tiedä, että alitajunta on valtavasti suurempi, kuin edes Freud pystyi kuvittelemaan, vaikka häntä pidettiinkin alitajunnan tuntijana. 

Kuitenkin alitajuntaamme ohjaavat perintögeenit kaukaa muinaisuudesta. Ne ovat VARMUUDELLA olemassa, vaikka emme suuntaisi huomiotamme koskaan alitajunnan asioihin. Mutta KEHONKIELI paljastaa, että ne ovat olemassa, myös tiedostamaton halu vitunnäyttämiseen.

Esimerkki. Mies hämmästeli netissä, kuinka uimarannalla lähellä miestä tyttö veti uimapukunsa alaosan syrjään, ja näytti muka toiselle tytölle, miten sheivaus oli epäonnistunut, kun oli jäänyt pitkiä karvoja. Luultavasti tyttö ei edes ajatellut, että käytti tilaisuuta nauttia, kun näytti vittuansa tuntemattomalle miehelle.

Alitajunnan sisältö on joko geenien tai harjaantumisen tuottama. Sen jälkeen, kun on oppinut ajamaan autoa, ei enää ajattele sitä lainkaan, vaan huomio jo kiinnittyy liikenteeseen. Kuitenkin ajaa autoa liki virheettömästi.

Tuskinpa sisko kyykkypissalla tietoisesti näyttää vittuaan. Silti hän luo sellaisen kuvan, ettei kerkeä kiireen takia etsiä suojaisempaa paikkaa, saattaa vielä kiinnittää miehen huomiota sanomalla iloisesti, ettei saa katsoa, ja pissii yleensä mieheen päin, jotta vittunsa näkyy edullisesti aivan auki. Näin toimii ALITAJUNTA ja se toiminnan paljastaa KEHONKIELI, kun sitä vain on oppinut lukemaan.

Erityisesti korostan, että en moraalisin perustein pidä näyttämistä lainkaan sopimattomana. Sen on osa vuosimiljoonaista geeniperintöämme, jonka EVOLUUTIO on luonut. Se on hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta. Kynis.mi

Vierailija
151/166 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500- ja 1600-luvun tiedemies Galileo Galilei oli kuullut kaukoputkikeksinnöstä ja rakensi itselleen sellaisen. Havaitsi sen avulla, että Jupiterilla on neljä kuuta. Rooman kirkko oli kuitenkin toista mieltä: Jupiterilla ei ollut kuita.

Kirkko lähetti prelaatit tutkimaan 'harhaoppista' tiedemiestä. Galileo tarjosi heille yksinkertaisinta menetelmää, katsoa Jupiteria kaukoputken läpi, mutta prelaatit KIELTÄYTYIVÄT, koska tahtoivat elää kirkon KUPLASSA.

Galileo julistettiin virallisesti harhaoppiseksi, mikä oli ainakin nuoruudessani monta sataa vuotta myöhemmin edelleen voimassa.

Nykyinen menetelmä elää KUPLASSA tapahtuu keskustelualustalla, joka sallii alapeukut. Kun ei pysty tieteellisin argumentein puolustamaan kuplaansa, voi panna alapeukun edes LUKEMATTA, mitä on tutkittu. 

Vierailija
152/166 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitunnäyttämisgeenit ovat yleensä ALITAJUNNAN piilossa. Alitajunta on monin-moninkertainen verrattuna TIETOISEEN, joka on vain hetkittäinen kiinnittyminen pienen pieneen ja koko ajan vaihtuvaan HUOMION kohteeseen. Useimmat eivät tiedä, että alitajunta on valtavasti suurempi, kuin edes Freud pystyi kuvittelemaan, vaikka häntä pidettiinkin alitajunnan tuntijana. 

Kuitenkin alitajuntaamme ohjaavat perintögeenit kaukaa muinaisuudesta.

Todella outoa settiä. Huh huh.

Vierailija
153/166 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin alitajuntaamme ohjaavat perintögeenit kaukaa muinaisuudesta.

Todella outoa settiä. Huh huh.

Henkilölle, joka ei ole tarkoin perehtynyt tieteelliseen tutkimukseen, se voi olla 'todella outoa settiä.'  Kynis.mi

Vierailija
154/166 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on mennyt älyttömyyksiin tämä ketju. Palataanpa asiaan ihmiset!

Ap

Vierailija
155/166 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on mennyt älyttömyyksiin tämä ketju. Palataanpa asiaan ihmiset! Ap

Mikäli aloittaja toivoo, että luopumatta tiedonvastaisesta naisideologisesta kuplasta voisi lisätä seksikkyyttään MIEHEN silmissä, sellaista keinoa ei ole.

Ainoa keino on jättää ideologiat ja paneutua vain tutkittuun tietoon, ts. sopeutua evoluution luomaan geeniperintöömme ja sen luomaan jo pitkälle tunnettuun aivojen toimintaan. Kynis.mi

Vierailija
156/166 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen lisäksi rohkenen myös mainita: Ap. osoitti sekä aloituksessaan että kommenteissaan pyörivänsä vahvasti itsensä ympärillä. Se vähentää oleellisesti miehen halua olla hänen kanssaan tekemisissä.  Kynis.mi

Vierailija
157/166 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta suurin osa miehistä pitää eniten siroista ja pienikokoisista naisista... Ellei sitten ole yhtä kurvikas kuin Kelly Brooke. Siinä on sopivasti kurvikas ja tiimalasivartaloinen nainen.

Muuten todenmukainen kommentti pilautuu TÄYSIN kommentaattorin aggressiivisella ja ilkeällä aloituksella: "Ei millään pahalla mutta..."  Kynis.mi

Vierailija
158/166 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, käytä seksikkäitä vaatteita, näytä nuorekkaalta, norsunvittu pois naamalta, älä mäkätä ja ole negatiivinen, lopeta alkoholin käyttö (humalainen nainen on 👎👎👎).

M52

Vierailija
159/166 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pitkät hiukset. Jos on kouvola-tukka tai näyttää rekkale*bolta, niin ei se kauheasti miehen silmää miellytä. Erityisesti jos on vielä naiseksi "miehekkäät" kasvot, niin hiusmallin merkitys korostuu.

Vierailija
160/166 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyydy pelkkiin silmiin. Sivele hikisen anuksesi tuoksua korviesi taakse. Feromonit saavat miehet kiimaiseksi