Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?
Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.
Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?
Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.
Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä.
Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
kynsien ihailija kirjoitti:
Ainakin itse pidän hirveästi siitä, kun naisilla on siistit, hyväkuntoiset ja kauniit kynnet. Naiset, joilla on luonnolliset ja siististi muotoillut kynnet ovat mielestäni kauneimpia ja tyylikkäimpiä, mitä maa päällään kantaa.
Plussaa sitten, jos kynsistä löytyy hieman vapaata reunaa ja/tai jokin tyylikäs lakkaus, mutta nuo eivät tosiaan ole mitenkään"pakollisia".
Etenkin varpaiden kynnet, ja muutenkin hoidetut jalat ja wanhoilla naisilla vaivaisenluut siistitty kirurgisesti.
Vaivaisenluut eivät ole mikään naistenvaiva, miehelläni on, johtuvat geeneistä, vaikka jotkut tietämättömät edelleen luulevat niiden tulevan korkkareista. Olen ikäni kävellyt korkkareilla eikä ole vaivaisenluita, wanhat ihmiset olivat aina waroittelemassa waivaisenluista. Sinäkin olet varmaan yli 70v. etkä seuraa tiedotusvälineitä kovinkaan tarkkaan.
"Ja niille jotka tästä porot nokkaan ottaa, sanon vain jo etukäteen, että te naiset ette osaa ottaa totuutta ja faktaa vastaan kun se ei miellytä. Mutta näin se vaan menee."
Naisissa ja miehissä vanhoina sinkkuina on enemmän haastavia persoonia.
Vierailija kirjoitti:
En ole lahkossa. Miten suhtaudun muihin alentavasti. Minusta tuo oli loukkaavaa. Miten ihmeessä? Olen puhunut vain itsestäni, että olen kokenut paljon. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muutkin voi kokea. Kukaan miehistä joita olen tavannut ei ole ollut kiinnostunut henkisestä kasvusta tai itsensä kehittämisestä.
Ap
Monessa kohtaa toit ilmi kuinka olet maailman sydämellisin ja empaattisin ihminen ja käynyt läpi poikkeuksellisia kriisejä ja tapahtumia. En tunne sinua enkä tee päätelmiä muutamien viestien perusteella, mutta olen oppinut varomaan ihmisiä jotka puhuvat noin.
Vierailija kirjoitti:
"Ja niille jotka tästä porot nokkaan ottaa, sanon vain jo etukäteen, että te naiset ette osaa ottaa totuutta ja faktaa vastaan kun se ei miellytä. Mutta näin se vaan menee."
Tämä on selvää, osa heistä on joskus ollut naimisissa, mutta vanhemmiten ihmiset viisastuvat ja osaavat kiertää kaukaa hankalat ihmiset.
En siis viittaa ap:hen, vaan yleisesti. Ihan jo puheiden ja käytöstavan perusteella ei ole ihmekään, ettei seuraa löydy. Ja itseään nämä pitävät monesti suuressa arvossa, esimerkiksi tuo joka odotti naisesta nöyrää palvelijaa, saa varmaankin olla sinkku jatkossakin. Edes thainaiset eivät ihan kaikkia huoli tai ainakaan kestä pitemmän aikaa. Täysin epärealistiset odotukset ja ajatukset ihmissuhteista. Minä, minä, minä, ei sellainen toimi.
Niin testaamallahan tuo sitten selviää, jos nyt painat vaikka 70-80kg ja vaikka vuoden päästä painat 50kg.
Kirjoitit, että olet tosi vaativassa ammatissa henkisesti ja että se karkottaa miehet. Mihin tämä perustuu? Kuulostaa melko oudolta, ainoa joka voi tosiaan karkottaa miehet, on jos olet joku uskovainen tai muu hörhö, jolla on erikoisia uskomuksia ja tuot niitä voimakkaasti esille. Kaukoparantaja tai muu vastaava suoraan sanoen täysi huijari.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit, että olet tosi vaativassa ammatissa henkisesti ja että se karkottaa miehet. Mihin tämä perustuu? Kuulostaa melko oudolta, ainoa joka voi tosiaan karkottaa miehet, on jos olet joku uskovainen tai muu hörhö, jolla on erikoisia uskomuksia ja tuot niitä voimakkaasti esille. Kaukoparantaja tai muu vastaava suoraan sanoen täysi huijari.
Ja tosi vaativassa ammatissa henkisesti, tuohan on vain hänen oma näkemyksensä.
Ei mikään yleinen totuus kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan näin mutta se haastava persoona saa paljon anteeksi jos on kaunis ja laiha / tyydyttää miehen ennenkaikkea sängyssä ruuan teko on vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin testaamallahan tuo sitten selviää, jos nyt painat vaikka 70-80kg ja vaikka vuoden päästä painat 50kg.
Laihtumisen merkitystä liioitellaan. Jos ihminen on perusnätti tai kaunis, laihtumisella on iso merkitys siihen millaisia miehiä voi saada, mutta jos ei ole tai käytös on erikoista, laihduttaminen ei auta juurikaan. Eräs ystävä tätä testasi, ei vaikutusta.
Joo ei tuolla painolla ole mitään merkitystä. Ellei se sinua itseä ahdistaa liikaa ja keskityt vain siihen. Ja siitä työn puolesta en taas ymmärrä miksi silläkään olisi? Paitsi jos olet ihan poikki koko ajan tms.
Maailma on täynnä ihania ihmisiä! Jokaiselle meille on joku ja useampiakin. Joskus vain täytyy vähän odotella ja siihenkin on varmasti syynsä. Ei muuta kuin eteen päin hymyillen ja silmiin katsoen, joku kerta se napsahtaa oikein kunnolla kohdilleen ja sitten naista viedään!
"Varmaan näin mutta se haastava persoona saa paljon anteeksi jos on kaunis ja laiha / tyydyttää miehen ennenkaikkea sängyssä ruuan teko on vain plussaa."
Jos on kaunis ja lihava, ei ole sinkkuna sellainen nainen, koska osa miehistä pitää lihavista naisista. Harva muutenkaan on kaunis, joskin laihdutus kannattaa silti terveyden takia.
Laihduttaminen vakioneuvona kaikille on tyhmä, ei se flaksia paranna suurimman osan kohdalla. Itsevarmuuden ja paremman pukeutumisen voimin olo voi silti tuntua paremmalta.
Lehdet ovat täynnä tarinoita suht nuorista elämänmuutoksen tehneistä, joilla kaikki on muuttunut, miehet flirttaavat kaupassa, mutta montako juttua olet lukenut siitä miten laihduttamalla pääsi parisuhteeseen? Ei, nuo naiset olivat jo parisuhteessa.
Suurin osa naisista laihtuu merkittävästi kun eroavat avioliitosta. Ei auta muuttumista suositummaksi yhtään. Ikävä kyllä ihmisen suosituimmuustaso on aika pysyvä, ulkonäöllä on iso merkitys, mutta pelkällä painolla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lahkossa. Miten suhtaudun muihin alentavasti. Minusta tuo oli loukkaavaa. Miten ihmeessä? Olen puhunut vain itsestäni, että olen kokenut paljon. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muutkin voi kokea. Kukaan miehistä joita olen tavannut ei ole ollut kiinnostunut henkisestä kasvusta tai itsensä kehittämisestä.
Ap
Niin, miehet ovat huonoja, pahoja sekä surkeita, tämänhän sinä toit äänekkäästi esiin jo avauksessasi, tapasi mukaan, wanharuova Tyhjäpää.
Oletko wähän erikoinen wanhusmies, kun toistelet tälläisiä juttuja? Kuvittelet ilmeisesti tuntevasi palstalla kävijät. Täällä käyvät presidentit ja kaikki julkkikset lukemassa juttuja ja kirjoittamassa niitä ja tietysti myös oma sisko, anoppi ja serkku on juuri minulle täällä vittuilemassa. Siihen joukkoon mahtuu jo wanharouvakin hyvin. Wanhuuden oire vai mikä on tuollainen, en tiedä.
Ap. Olet kirjoituksen perusteella halukas. Onko seksissä jotain muuta minkä oletat viehättävät miehiä? Tai mistä miehet ovat pitäneet?
Meitä miehiä on kovin moneen junaan ja iso osa joutuu jäämään asemillekin. Ihan takuulla löytyy seksiä haluavia miehiä naiselle, jolla on muotoja vaikka se tarkoittaisikin pientä ylipainoa ja joitakin meistä kiihottaa pieni pullakkuuskin, silloin kun se tarkoittaa muhkeita rintoja ja pakaroita.
Itselle ei ainakaan ole ikinä ollut turn off vaikka naisella onkin ylipainoa vaan päin vastoin kiihottavaa, etenkin kun tällaiseen naiseen saa seksuaalista huomiota antamalla lisää itsetuntoa ja seksuaalisuutensa roihahtaa liekkeihin.
Ongelma iän karttuessa tietenkin on se, että suurin osa täyspäisistä seksiin erityisen halukkaista ja kyvykkäistä miehistä on jo parisuhteessa, jolloin ne asemalle jääneet on usein joko kyvyttömiä tai ei niin täyspäisiä että kelpaisi laisellesi laadukasta parisuhdetta etsivälle selkeästi tunneälykkäälle naiselle pariksi.
Vähän on huono yhtälö noilla parametreilla, mutta kannattaa silti jatkaa etsintää, parisuhteita purkautuu ja osassa niistä voi olla hyvinkin kyvykkäitä uroksia, joita on kotona pidetty puutteessa pitkään, jolloin halujakin riittää kykyjen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Meitä miehiä on kovin moneen junaan ja iso osa joutuu jäämään asemillekin. Ihan takuulla löytyy seksiä haluavia miehiä naiselle, jolla on muotoja vaikka se tarkoittaisikin pientä ylipainoa ja joitakin meistä kiihottaa pieni pullakkuuskin, silloin kun se tarkoittaa muhkeita rintoja ja pakaroita.
Itselle ei ainakaan ole ikinä ollut turn off vaikka naisella onkin ylipainoa vaan päin vastoin kiihottavaa, etenkin kun tällaiseen naiseen saa seksuaalista huomiota antamalla lisää itsetuntoa ja seksuaalisuutensa roihahtaa liekkeihin.
Ongelma iän karttuessa tietenkin on se, että suurin osa täyspäisistä seksiin erityisen halukkaista ja kyvykkäistä miehistä on jo parisuhteessa, jolloin ne asemalle jääneet on usein joko kyvyttömiä tai ei niin täyspäisiä että kelpaisi laisellesi laadukasta parisuhdetta etsivälle selkeästi tunneälykkäälle naiselle pariksi.
Vähän on huono yhtälö noilla parametreilla, mutta kannattaa silti
Käsite ylipaino tarkoittaa yhtä kuin BMI välillä 25-30, eli lievä lihavuus, tämä on terveydellinen määritelmä: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01001
Seksikkyyden/kauneuden kannalta se on manaatin ja ryhävalaan välillä. Nainen on kaunis/seksikäs kun hänen BMI alkaa ykkösellä.
Ennemminkin:MIKSI lisätä seksikkyyttä kenenkään silmissä? Jos ulkonäkö muuten miellyttää niin kai jokainen sen tietää että pystyy seksiin vaikka sitä ei koko ajan korostaisikaan?
Ap, sä kirjoitit ketjussa aiemmin, että lukuisat miehet ovat osoittaneet kiinnostusta harrastaa seksiä kanssasi.
Miksi koet että sinun pitäisi olla nykyistä seksikkäämpi, kun kerran jo tälläkin hetkellä miehet kokevat sinut seksuaalisesti kiinnostavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin:MIKSI lisätä seksikkyyttä kenenkään silmissä? Jos ulkonäkö muuten miellyttää niin kai jokainen sen tietää että pystyy seksiin vaikka sitä ei koko ajan korostaisikaan?
Itse ainakin miehenä mietin kuinka olen vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta seksikkään näköinen. Ompahan ainakin enemmän mistä valita kun hakee kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin miehenä mietin kuinka olen vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta seksikkään näköinen. Ompahan ainakin enemmän mistä valita kun hakee kumppania.
Sama. Jos mietin miksi käyn salilla, käytän hyvännäköisiä vaatteita ja käytän tuoksuja, niin kyllä yksi merkittävä motiivi noissa kaikissa on se, että haluan olla vetävän näköinen ja oloinen vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Täysin sama toisinpäin. Kyllä kaikki hyvät jo menneet / varattu tuossa vaiheessa.
Jäljellä juuri enää luonnevikaiset, ei viehättävät/ylipainoiset, feministit, tatuointeja/läväreitä täynnä olevat "kehopositiiviset" tai muuten vain mieleltään järkkyneet moniongelmaiset, "uhriutujat" ym.
Vasta senkun tapasin taas vajaa 40v naisen, nätti kuin mikä jne. ihmettelin suorastaan miten voi olla sinkku, itsekin sitä harmitteli kun ei vaan löydy mieleistä miestä (muka) mutta hetken juttelun jälkeen selvisi missä syy. Persoona ja tyyli aivan horror. Todella vittumainen ja herkästi "kilahteleva" tapaus.
Ei yksikään mies takuuvarmasti halua tuollaista luonnetta ym. elämäänsä aiheuttamaan harmia.
Ehdottomasti se luonne ja korvien väli se tärkein.
Näillä kaikilla oikeastaan jäljellä olevilla siellä se isoin "ongelma/syy" on. Korostuu vielä erityisesti naisilla kun aletaan rupsahtaa, nuorena saa vielä niin paljon enemmän anteeksi kun on se ulkonäkö ja pimppi. Mutta sen valuutan arvo laskee päivä päivältä, kuin rupla. Tällöin sitä enemmän pitäisi sen muun olla hyvää, jotta kukaan jaksaisi.
Ei AP kohdalta nyt tiedä sen tarkemmin, mutta vähän näistä nyt juuri sellaisia "minä haluan!" kaikuja tulee..
Ja niille jotka tästä porot nokkaan ottaa, sanon vain jo etukäteen, että te naiset ette osaa ottaa totuutta ja faktaa vastaan kun se ei miellytä. Mutta näin se vaan menee.