Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?

Vierailija
28.07.2025 |

Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.

Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?

Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.

Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä. 

Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka? 

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et taida ymmärtää mitä nöyryys tarkoittaa jos kuvittelet että itsevarmuus on sen vastakohta. Se että olet mielestäsi suosittu ei ole sinun itsevarmuutesi vaan ulkonäkösi takia."

Kommentoin tätä toiseenkin kertaan eli lopusta vielä se, että ystäväni nuoruudessa olivat kauniita, mutta osalla heistä oli puutteita itsevarmuudessa ja huono miesmaku. Kaunein heistä ei ole ollut lainkaan pitkässä parisuhteessa ja teki lapsenkin yksin. Se että kuvittelet kauneuden ratkaisevan kaiken, kertoo sinusta, mutta ei kerro koko totuutta tästäkään asiasta. Ne jotka ovat naimisissa kauniiden naisten kanssa voivat valita isosta joukosta kauniita naisia, jolloin naisen persoona ratkaisee. Sama pätee kauniisiin naisiin eli he voivat valita isommasta joukosta komeita miehiä. 

Se ei kuitenkaan takaa, että osaisi valinnan tehdä viisaasti. 

Vierailija
62/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo tuossa kirjoittikin, että olisi hyvä tietää millaista miestä itsellesi haluat. Esimerkiksi yhteiskuntaluokka vaikuttaa aika paljon siihen millaista naista mies hakee. Jos laitat tekoripset ja pukeudut kliseisen seksikäästi, houkuttelet aivan erilaisia miehiä kuin jakkupuvussa. 

Itselläni on valitettavasti syntynyt palstalla vähän kielteisempi kuva miehistä, jotka esim. ovat deittiäpeissä. He tuntuvat elävän jonkinlaisessa alaluokkaisessa satumaailmassa. Suurin osa miehistä on kuitenkin mukavia ja normaaleja. Kun mies on sinun tuttavapiiristäsi, teillä on luultavasti paljon enemmän yhteistä kuin jollain äpin miehellä, josta et oikeasti tiedä yhtään mitään, et välttämättä edes oikeaa nimeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain varatuista löydät sen hyvän miehen.

Vierailija
64/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala sanoa, mutta tämä voi olla totta. 

Vierailija
65/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on. Ei todella hyvä mies ole vapaana .

Näin se vaan on.

Ja varattu mies on kysytty mies aina. Koska jotainhan se varattu mies seksinkin saralla tietää kun sitä luonnollisesti harjoittaa kumppaninsa kanssa.

Vierailija
66/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on seksikästä. 

Vierailija
67/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään/yhdenkään miehen pitäisi hyväksyä AP?

Vierailija
68/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. ylipaino ei ole vähäisinkään este. YLIVOIMAISESTI voimakkain tapa tehdä itseään haluttavaksi on ollut jo vuosimiljoonia avata hymyillen vittunsa mieluisille miehille ja herttailla emätintään supistelemalla. Kaikki muut keinot ovat siihen nähden heikkoja korvikkeita.

Tietenkään helmiä ei kannata heittää sioille.  Kynis.mi

Vierailija
69/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajaa vanhempi, mutta hoikkuus on kyllä vaikuttanut positiivisesti kysyntään parisuhdemarkkinoilla. En ole ylipainoinen ollutkaan mutta  nyt kun bmi on 21, olen itsekin itsevarmempi ja uskaliaampi. 

Vierailija
70/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitse olla nöyrä jos et halua mutta jos kysyt mikä saa sinut näyttämään seksikkäältä miesten silmissä niin se on feminiinisyys ja nöyryys on osa sitä." 

Miehiä pörrää kuin kärpäsiä (no ei nyt ihan:D) enkä ole mikään hoikka malli saatikka nöyrä tai palvelualtis, melkeinpä päinvastoin. Avomiehen kanssa puhuttu tästä ja hänen näkemyksensä on, että minussa on sellaista tiettyä lähestyttävyyttä ja aitoutta. Itse en sitä näe mutta miehet kyllä selvästi. 

Sitten kun olen ollut kiinnostunut, olen ollut asiasta varsin avoin koska en ole voinut piilotella sitä tai valehdella. 

Mutta en usko että suurin osa miehistä kaipaa mitään nöyrää palvelijaa naisesta, ihan sama mitä tällä palstalla jotkut pari miestä ahkerasti tykittää. Lie heillä edes naista elämässään. Enkä tarkoita tätä loukkauksena josta pitäisi kuvastua ettei mies saa naista ja se on jonkinlainen epäonnistuminen, vaan pohdin että noilla nöyrää palvelijaa hakevilla ei varmaan ole haussa sellainen kumppanuus mitä AP kaipaa. 

Vierailija
71/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on.

Ja varattu mies on kysytty mies aina. Koska jotainhan se varattu mies seksinkin saralla tietää kun sitä luonnollisesti harjoittaa kumppaninsa kanssa.

... vaan onko varattu mies enää hyvä mies, jos sellaisen onnistuisi itselleen pokaamaan? Lähti toisen naisen matkaan kuitenkin, joten miksei lähtisi toistekin?

Vierailija
72/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on.

... vaan onko varattu mies enää hyvä mies, jos sellaisen onnistuisi itselleen pokaamaan? Lähti toisen naisen matkaan kuitenkin, joten miksei lähtisi toistekin?

Ei se logiikka noinkaan mene. Hyvästä miehestä kilpaillaan.

Vierailija
73/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on.

Ei se logiikka noinkaan mene. Hyvästä miehestä kilpaillaan.

Luuletko että kilpailu loppuu ja palkinnot on jaettu kun Juuri Sinä olet onnistunut pokaamaan sen hyvän miehen?

Varattuna ja ainakin omasta mielestä perushyvänä miehenä en kylläkään tunnista tuota kilpailuilmiötä. Ei ole 30 vuoteen kukaan yrittänyt pokata, toisaalta saatan kyllä olla aika sokeakin sellaiselle.

Vierailija
74/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään/yhdenkään miehen pitäisi hyväksyä AP?

Niin juuri, mitä ap:n kaltainen nainen, ylilihava, 40-49v, tuo nk. pöytään?

Vierailija
75/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamasi perusteella suurin syy on varmasti tuo ylipaino. Se että etsit isoa miestä ei tarkoita että miehet etsisivät isoa naista. Toinen on varmasti tuo ikä. Hyvät miehet viedään viimestään kolmikymppisinä, tietenkin on niitä hyviä eronneita mutta noin pääsääntöisesti. 

Paska puhetta! Miehet vain pelkäävät lähestyä noin upeaa naista! Ollaan niin kovia, mutta sitten tosi paikassa menee pupu pöksyyn!

Tokikaan mies ei pelkää naisia eikä edes seksiä, vaan suorittaa ongelmanratkaisua loogisesti. Siis, tuo ei ole rumapainoinen, eikä wanhusnainen, eikä ihoaan ole pilattu tatskoilla, siispä lähestyn.

Vierailija
76/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamasi perusteella suurin syy on varmasti tuo ylipaino. Se että etsit isoa miestä ei tarkoita että miehet etsisivät isoa naista. Toinen on varmasti tuo ikä. Hyvät miehet viedään viimestään kolmikymppisinä, tietenkin on niitä hyviä eronneita mutta noin pääsääntöisesti. 

Paska puhetta! Miehet vain pelkäävät lähestyä noin upeaa naista! Ollaan niin kovia, mutta sitten tosi paikassa menee pupu pöksyyn!

Tokikaan mies ei pelkää naisia eikä edes seksiä, vaan suorittaa ongelmanratkaisua loogisesti. Siis, tuo ei ole rumapainoinen, eikä wanhusnainen, eikä ihoaan ole pilattu tatskoilla, siispä lähestyn.

Unohdin: ja hän antaa rohkaisua vastaukseksi flirtteihini.

Vierailija
77/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin: ja hän antaa rohkaisua vastaukseksi flirtteihini.

Oliko tuo edellinen teksti flirttailuasi?

Vierailija
78/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

En yhtään ymmärrä! Olen tällä Itä-Suomessa ja Tinderin miehet ovat min. 150 km päässä. Harvoin voin painaa sydäntä, kun miehet ovat satojen kilometrien päässä. Siksi ihmettelen, että eiköhän ne itsestään huolta pitävät miehet ole siellä Pk-seudulla? 

Maaseudun mies voisi olla ihan ok, jos ei ole persu tai muu peräkammarin Jarmo.

Minulla on selkeä kuva millaisen miehen haluaisin. Taitavat olla vaan varattuja. 

Olen jo laihtunut huomattavasti. Olen saanut siitä positiivista palautetta, paljon on vielä edessä. Mutta olen saanut palautetta, että laihtumisen huomaa. Minulla ei ole Ozempic-naamaa. En tiedä käykö Rybelsuksella samoin. Nyt vasta vähän aikaa ollut koleiluksessa. 👍🏻 En ole tankkeri vaan naisellisen pyöreä.

Nettideiteissä muualla saan hirveästi yhteydenottoja, mutta ne ovat pääosin seksiä. Kukaan ei ole pitkän aikaan kiinnostunut minusta! Mitä ajattelen, mistä olen, miten päivät menee jne..,  opetella tuntemaan persoonaani. Ja minä hänen. 

Töissä pidän jakkupukua päivittäin. Korkkareita ja sukkahousuja käytän; yritän olla huoliteltu kun menen ihmisten ilmoille. 

t

Neuvoja, kiitos!

Ap 

Vierailija
79/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L A I H D U T A

Vierailija
80/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

En yhtään ymmärrä! Olen tällä Itä-Suomessa ja Tinderin miehet ovat min. 150 km päässä. Harvoin voin painaa sydäntä, kun miehet ovat satojen kilometrien päässä. Siksi ihmettelen, että eiköhän ne itsestään huolta pitävät miehet ole siellä Pk-seudulla? 

Maaseudun mies voisi olla ihan ok, jos ei ole persu tai muu peräkammarin Jarmo.

Minulla on selkeä kuva millaisen miehen haluaisin. Taitavat olla vaan varattuja. 

Olen jo laihtunut huomattavasti. Olen saanut siitä positiivista palautetta, paljon on vielä edessä. Mutta olen saanut palautetta, että laihtumisen huomaa. Minulla ei ole Ozempic-naamaa. En tiedä käykö Rybelsuksella samoin. Nyt vasta vähän aikaa ollut koleiluksessa. 👍🏻 En ole tankkeri vaan naisellisen pyöreä.

Nettideiteissä muualla saan hirveästi yhteydenottoja, mutta ne ovat pääosin seksiä. Kukaan ei ole pitkän aikaan kiinnostunut minusta! Mitä ajattelen, mistä olen, miten päivät menee jne..,  opetella tuntemaan persoonaani. Ja minä hänen. 

Töissä pidän jakkupukua päivittäin. Korkkareita ja sukkahousuja käytän; yritän olla huoliteltu kun menen ihmisten pariin.

Neuvoja, kiitos!

Ap