Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?
Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.
Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?
Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.
Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä.
Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka?
Kommentit (166)
En jaksanut kaikkia vastauksia lukea. Mutta vinkkinä ole seksuaalisesti avoin. Miehet on nähnyt ja kuullut pihtareita ihan tarpeeksi. Tekosiveät naiset karkoittaa ksikki miehet js hetken päästä tälle naiselle kehittyy hillitön miesviha, kun miehet ei ymmärrä. Pussailu halailu ym läheisyys ilman seksiin päätymistä on ihan perseestä. Jos taas otat innolla suihin luppuun asti niin miehen laukeamisen jälkeen saa halailla ja olla lähellä mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin haluaisit olla seksikäs? Niin että teet vaikutuksen miehiin, jotta he kiinnostuvat sinusta, vai niin että kiinnostunut mies alkaa ajattelemaan sinusta seksuaalisesti?
Miksi alapeukku? Tuon kun tietäisi olisi helpompi auttaa?
Naisen kiinnostuttava miehestä jos meinaa hyvän miehen saada.
Naisen pitää tehdä nuo molemmat, muuten homma jää kaveruudeksi.
Mies ja nainen ei ole kavereita. Sehän nyt täysin selvä homma .
Moni nainen jää frendzonelle, haluamattaan. Tuolloin apuna olisi herättää miehen mielenkiinto eroottisesti.
Luulen ettei se auta, ap etsii pysyvää suhdetta eikä pelkkää seksiä. Jos nainen on lihava, kasvot ovat useimmiten kauniit, jos hän on suosittu. Seksikkyyden lisääminen voi auttaa saamaan seksiä mut ei parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut kaikkia vastauksia lukea. Mutta vinkkinä ole seksuaalisesti avoin. Miehet on nähnyt ja kuullut pihtareita ihan tarpeeksi. Tekosiveät naiset karkoittaa ksikki miehet js hetken päästä tälle naiselle kehittyy hillitön miesviha, kun miehet ei ymmärrä. Pussailu halailu ym läheisyys ilman seksiin päätymistä on ihan perseestä. Jos taas otat innolla suihin luppuun asti niin miehen laukeamisen jälkeen saa halailla ja olla lähellä mielin määrin.
Tarvitaan muutakin kuin anteliaisuutta jos haluaa pysyvän ja hyvän suhteen. Jos on hankaluuksia saada seuraa niin en pidä tuota hyvänä neuvona. Pitäisi vähän laajemmin miettiä kriteereitä asenteita ja sitä ulkonäköäkin. Mukavalla ja suositulla miehellä on paljon valinnanvaraa. Hän saa seksiäkin helposti joten ei häntä sillä suhteeseen saa.
Tosin ei pihtaaminenkaan siinä auta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten silmiin saa lisää seksikkyyttä esim. mascaralla ja tekoripsillä.
Tekoripsillä? Vitsailetko?
"Luulen ettei se auta, ap etsii pysyvää suhdetta eikä pelkkää seksiä. Jos nainen on lihava, kasvot ovat useimmiten kauniit, jos hän on suosittu. Seksikkyyden lisääminen voi auttaa saamaan seksiä mut ei parisuhdetta. "
Homma pitää hoitaa oikein, jotta siitä ei tule vain yhden illan panoa. Aluksi pitää varmistaa että mies haaveilee naisesta vaikka ei heti saa. Samalla miehelle pitää tehdä selväksi että oikeasti nainen haluaisi, paljon ja useasti. Ensimmäisellä kerralla itse seksikin pitää hoitaa niin että mies yllättyy iloisesti, mutta jää vielä odottamaan jotain tulevaa.
Ei seksikkyyttä tarvitse lisätä miesten silmissä, vaan aivoissa.Puhumalla ja flirttailemalla onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Älä tuomitse keskusteluissa, miestä, tai jotain ulkopuolisia. Pidä keskustelut keveänä. Kerro kuinka pidät kesästä, miehistä kesäisissä asuissa ja yritä löytää miehen ulkonäöstä jotain uskottavasti kehuttavaa. Älä myöskään ääneen esitä suuria toiveita miehelle, vaikka sellaista toivot, ainakaan ennen kuin olette sängyssä.
Hauska.
Treffillä, älä koskaan puhkea tekohekotukseen taikka tekotirskahdukseen.
Jos sovit treffit uimarannalle, niin hanki ikäsi ja ruhosi mukainen uima-asu, roikkuvat paljaat pakarat ja roikkuva vatsa ovat luotaantyöntävän näköisiä. Uimarannalle on syytä pukeutua uima-asuun, mikä tahansa muu asu on erittäin säälittävä valinta.
Kerro miehelle jämptisti heti aluksi miten hyvä ja täydellisen vaativa nainen sinä olet, esitä myös miestä koskevat kaikki vaatimuksesi selkeästi, ja lopuksi listaa kaikki rajasi ja muut ehtosi tapailumiesehdokkaalle
Vierailija kirjoitti:
"Luulen ettei se auta, ap etsii pysyvää suhdetta eikä pelkkää seksiä. Jos nainen on lihava, kasvot ovat useimmiten kauniit, jos hän on suosittu. Seksikkyyden lisääminen voi auttaa saamaan seksiä mut ei parisuhdetta. "
Homma pitää hoitaa oikein, jotta siitä ei tule vain yhden illan panoa. Aluksi pitää varmistaa että mies haaveilee naisesta vaikka ei heti saa. Samalla miehelle pitää tehdä selväksi että oikeasti nainen haluaisi, paljon ja useasti. Ensimmäisellä kerralla itse seksikin pitää hoitaa niin että mies yllättyy iloisesti, mutta jää vielä odottamaan jotain tulevaa.
Jos ap osaisi soidinmenot, hänen ei tarvitsisi kysyä. Moni nainen joka ei ole suosittu miesten keskuudessä on aivan liian kiltti ja rajaton. Sitten kun hän antaa seksiä, tulee vain hyväksikäytetyksi. Lisäksi on se ongelma, että kuka tahansa käy eikä osata lukea miestä yhtään. Miestä saatetaan jopa jahdata ja ollaan epätoivoisia. Jos mies sanoo että olet kiva ja on seksiä, kuvitellaan että mies rakastaa.
Tämä yleisellä tasolla, ei välttämättä koske ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap osaisi soidinmenot, hänen ei tarvitsisi kysyä. Moni nainen joka ei ole suosittu miesten keskuudessä on aivan liian kiltti ja rajaton. Sitten kun hän antaa seksiä, tulee vain hyväksikäytetyksi. Lisäksi on se ongelma, että kuka tahansa käy eikä osata lukea miestä yhtään. Miestä saat
Tässä ketjussa onkin hyvä antaa naisille vihjeitä, kuinka soidinmenot tehdään oikein.
Edes Hollywoodin hoikat huippukaunottaret jotka jätetään vaihdevuosivaivojen takia siinä 45-50 ikäisinä, eivät enää kelpaa kenellekään muulle kuin ehkä lelupojille, vaikka ulkokuori on miljoonen taalojen plastiikkapuoskaroinnilla saatu näyttämään "hyvältä".
Noihin sodinmenoihin. Puhukaa seksistä, seksuaalisuudesta ja fantasioista hyvissä ajoin. Tuo varmasti kiinnostaa miestä ja samalla saatte tietoon mistä mies haaveilee. Uskon monen hyvän miehen olevan kiinnostunut myös naisen haaveista. Ei ihan ehkä rajuimmista mutta kuitenkin. Noiden keskusteluiden pohjalta voi miettiä kuinka yllättää miehen. Seksiä harrastaessa voi sitten vihjata että voisi mennä seuraavalla kerralla vähän pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Edes Hollywoodin hoikat huippukaunottaret jotka jätetään vaihdevuosivaivojen takia siinä 45-50 ikäisinä, eivät enää kelpaa kenellekään muulle kuin ehkä lelupojille, vaikka ulkokuori on miljoonen taalojen plastiikkapuoskaroinnilla saatu näyttämään "hyvältä".
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin miten ihmeessä pitäisi olla nöyrä? Minusta parisuhde on kahden kauppa, molemmat saa kunnioittaa toisiaan.
Ottaisin koiran, mutta olen niin meneväinen, ettei ole aikaa koiralle.
Ap
Ei tarvitse olla nöyrä jos et halua mutta jos kysyt mikä saa sinut näyttämään seksikkäältä miesten silmissä niin se on feminiinisyys ja nöyryys on osa sitä.
Olipas taas huono neuvo. Olen kaikkea muuta kuin nöyrä, mutta ollut aina todella suosittu.
Miehet pitävät itsevarmoista naisista, ne kaikkein laadukkaimmat nimittäin.
Et taida ymmärtää mitä nöyryys tarkoittaa jos kuvittelet että itsevarmuus on sen vastakohta. Se että olet mielestäsi suosittu ei ole sinun itsevarmuutesi vaan ulkonäkösi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin miten ihmeessä pitäisi olla nöyrä? Minusta parisuhde on kahden kauppa, molemmat saa kunnioittaa toisiaan.
Ap
Ei tarvitse olla nöyrä jos et halua mutta jos kysyt mikä saa sinut näyttämään seksikkäältä miesten silmissä niin se on feminiinisyys ja nöyryys on osa sitä.
Nöyryydellä saa ilmeisesti sun kaltaisen miehen? Ihan hyvä vinkki pitää mielessä, kieltämättä.
Menikö tunteisiin kun tajusit että miehet etsivät vastakohtaa eli naisellisuutta ja sinusta sitä ei löydy?
Turha täältä vauva palstalta kysellä kun naiset aukovat vaan suutaan kun miehet kertoo mikä todella toimii. Tämän takia moni nainen pysyy sinkkuna kun kuuntelee muiden sinkku naisten ohjeita miten mies saadaan. Jos kysyt naiselta kannattaa kysyä semmoiselta kuka on naimisissa semmoisen miehen kanssa mitä itsekkin haluat, muuten miehiltä koska he tietävät mikä heitä itseään kiinnostaa.
Muutamia perus vinkkejä silti. Pukeudu seksikkäästi mutta ei tyrkysti. Varsinkin mekot näin kesällä aina kyllä kiinnittävät huomion. Älä valita kaikesta turhasta koska kukaan ei jaksa negatiivisuutta pitkään. Kerro mitä ajattelet suoraan koska miehet eivät ymmärrä naisten "selviä" vihjeitä. Näytä että olet kiinnostunut nyt vain hänestä, moni varsinkin nykypäivänä tapailee monia samanaikaisesti mikä saa monen mielenkiinnon loppumaan. Älä pihtaa seksissä koska tiedän niin monta eronnutta tai huonossa liitossa olevia missä juurikin se seksin puute on syypää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olipas taas huono neuvo. Olen kaikkea muuta kuin nöyrä, mutta ollut aina todella suosittu.
Miehet pitävät itsevarmoista naisista, ne kaikkein laadukkaimmat nimittäin.
Et taida ymmärtää mitä nöyryys tarkoittaa jos kuvittelet että itsevarmuus on sen vastakohta. Se että olet mielestäsi suosittu ei ole sinun itsevarmuutesi v
Hyvä huomio, nöyryydelle voi olla positiivinenkin merkitys. Tulkitsin, että se tarkoittaa tässä yhteydessä negatiivisia asioita eli epävarmuutta ja pelkoja, joiden takia hyväksytään sellaista käytöstä, jota ei milloinkaan pitäisi hyväksyä.
Positiivisessa mielessä nöyryys on myös omien rajojensa tuntemista ja sen tiedostamista, että olemme samanaikaisesti sekä vain pisaroita valtameressä että virheellisiä ja virheitä tekeviä ihmisiä, kaikkea muuta kuin täydellisiä.
Nuo kaksi ovat ihan erilaisia määritelmiä nöyryydestä. Silti en itse koskaan ryhtyisi deittailemaan miestä, joka odottaa naiselta nöyryyttä. Se kuulostaa todella pahalta, tulee mieleen perheväkivalta ja muita ikäviä asioita.
"Tässä ketjussa onkin hyvä antaa naisille vihjeitä, kuinka soidinmenot tehdään oikein. "
Totta, mutta se ei välttämättä ole kovin helppoa. Yleensä kun lähdetään vähän takamatkasta eli jos näitä asioita ei iän mukana ole oppinut, niin voivat olla ihan perusjututkin uusia. Kuten se, että ei tiedetä mistä huomaa, että mies on tosissaan ja tulkitaan jotkut geneeriset lemmenluritukset merkiksi miehen rakkaudesta. Palstalla näkee sellaista päivittän, että tehdään virheellinen tulkinta ja ihmetellään miksi tulee skeidaa niskaan, vaikka mies välillä sanoo rakastavansa.
Mies joka ei halua miellyttää joka tavalla ei ole rakastunut. Sellaisen kanssa ei jatketa tapailua.
Mies joka kohtelee epäkunnioittavasti, kannattaa jättää heti. Kun ottaa pienetkin asiat vakavasti, ei tule ongelmia isoissa, näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Turha täältä vauva palstalta kysellä kun naiset aukovat vaan suutaan kun miehet kertoo mikä todella toimii. Tämän takia moni nainen pysyy sinkkuna kun kuuntelee muiden sinkku naisten ohjeita miten mies saadaan. Jos kysyt naiselta kannattaa kysyä semmoiselta kuka on naimisissa semmoisen miehen kanssa mitä itsekkin haluat, muuten miehiltä koska he tietävät mikä heitä itseään kiinnostaa.
Muutamia perus vinkkejä silti. Pukeudu seksikkäästi mutta ei tyrkysti. Varsinkin mekot näin kesällä aina kyllä kiinnittävät huomion. Älä valita kaikesta turhasta koska kukaan ei jaksa negatiivisuutta pitkään. Kerro mitä ajattelet suoraan koska miehet eivät ymmärrä naisten "selviä" vihjeitä. Näytä että olet kiinnostunut nyt vain hänestä, moni varsinkin nykypäivänä tapailee monia samanaikaisesti mikä saa monen mielenkiinnon loppumaan. Älä pihtaa seksissä koska tiedän niin monta eronnutta tai huonossa liitossa olevia missä juurikin se seksin
Ja osoitat ihailua mies-sukupuolta kohtaan sekä sanoudut irti feminismistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nöyryydellä saa ilmeisesti sun kaltaisen miehen? Ihan hyvä vinkki pitää mielessä, kieltämättä.
Menikö tunteisiin kun tajusit että miehet etsivät vastakohtaa eli naisellisuutta ja sinusta sitä ei löydy?
Olen eri, mutta en minäkään huolisi tällä tavalla naisille puhuvaa miestä. Vaikka hän puhuisi noin toiselle naiselle kuin itselle, olet sinä vuorossa jonakin päivänä.
Juuri äskettäin mieheni auttoi vanhaa naista, joka oli joutunut pulaan, nainen oli hieman alkoholisoituneen oloinen ja veti tupakkaa ketjussa. Mies auttoi häntä todella merkittävällä tavalla, koska hän on hyvä ihminen. Sellaisia arvostan.
Vastaavasti eräs hyvä ystävämies puhui yhdellä lauseella ilkeästi laitapuolen kulkijasta, joka makasi maassa. En unohda ikinä sitä, minun silmissäni hän ei ole enää yhtä arvostettu kuten ennen. En ikinä huolisi miestä, joka puhuu noin.
Miesten silmiin saa lisää seksikkyyttä esim. mascaralla ja tekoripsillä.