Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?
Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.
Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?
Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.
Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä.
Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka?
Kommentit (166)
Vaatetus: Vähän vanhemmalle naiselle sopii jakkupukutyyli, vaikka olisi vähän runsaasti muotoa. Paita joka korostaa rintoja, mutta mutta ei ole tyrkyn tiukka. Sellaiset liivit että nännien mahdollinen nöpöttäminen näkyy ja tissien asettelu niin että nännit osoittavat menosuuntaan.
Käyttäytyminen: Kiinnostuminen miehen henkilökohtaisista asioista, piirteistä yms. ja niistä keskustelu. Katse suoraan silmiin. Kun juttu luistaa, lipsauta sivulauseeseen epäsuora vihje, joka antaa vihjeen seksuaalisuudestasi.
Miehiä ei karkota älykkyys eikä vaativa ammatti, mutta jos etsit vastaavanlaista miestä, niin he ovat ulkoisten ominaisuuksien ja myös sisäisten suhteen vaativia. Lisäksi jos asut pk-seudulla, on täällä naisista ylitarjontaa. Voisitko ajatella asuvasti siellä missä on naisia vähän, maaseudulla ja pohjoisessa? Kumppanin löytyminen on helpompaa, jos sinulla ei muita vaatimuksia ole kuin se, että mies on isokokoinen ja uskollinen kuten sinäkin olet.
On täyttä pötypuhetta, etteikö vanhempi nainen löytäisi hyvää suhdetta halutessaan. Kaikki tuttavapiirin lesket ja eronneet ovat löytäneet, jos ovat kumppanin halunneet yhtä lukuunottamatta. Hänellä on ongelma sen kanssa, että on alussa liian takertuva ja ehkä muitakin epäjohdonmukaisuuksia, joihin mies kiinnittää huomiota.
Jos pukeudut naisellisesti, ei ylipaino ole ongelma, sillä ylipainoisten ja lihavienkin naisten ihailijoita löytyy. Näkisin, että ongelma voi olla siinä, että alueellasi voi olla miehiä vähän tai sitten on jokin muu asia, jota et itse itsessäsi huomaa. Tai sitten et vain tapaile tarpeeksi uusia ihmisiä, sillä eihän uutta kumppania heti löydä.
Deittipalvelut kannattaa jättää kokonaan. Ei ole kokemusta, mutta palstan perusteella sieltä ei löydä yhtään mitään. Vain yksi ainoa tuttava on sieltä löytänyt pitkän suhteen yli viisikymppisenä. Hän on erittäin kaunis, hoikka ja mukava nainen, miestä en tarkemmin tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vaatetus: Vähän vanhemmalle naiselle sopii jakkupukutyyli, vaikka olisi vähän runsaasti muotoa. Paita joka korostaa rintoja, mutta mutta ei ole tyrkyn tiukka. Sellaiset liivit että nännien mahdollinen nöpöttäminen näkyy ja tissien asettelu niin että nännit osoittavat menosuuntaan.
Käyttäytyminen: Kiinnostuminen miehen henkilökohtaisista asioista, piirteistä yms. ja niistä keskustelu. Katse suoraan silmiin. Kun juttu luistaa, lipsauta sivulauseeseen epäsuora vihje, joka antaa vihjeen seksuaalisuudestasi.
Hyviä neuvoja minusta. Seksikäs pukeutuminen kannattaa funtsia niin, ettei se ole liian tyrkkyä. Jakkupukutyylistä varmaan pitävät juuri ne fiksumman pään miehet. Hyvin leikatut, vartalonmyötäisen ja laadukkaat vaatteet, korkkarit ja hiukset hyvin laitetut, ei liian näkyvää ja paksua meikkiä.
Meikkaamista pitää muuttaa, kun ikää tulee. Siihen voi perehtyä vaikka You Tuben vinkkien avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin miten ihmeessä pitäisi olla nöyrä? Minusta parisuhde on kahden kauppa, molemmat saa kunnioittaa toisiaan.
Ottaisin koiran, mutta olen niin meneväinen, ettei ole aikaa koiralle.
Ap
Ei tarvitse olla nöyrä jos et halua mutta jos kysyt mikä saa sinut näyttämään seksikkäältä miesten silmissä niin se on feminiinisyys ja nöyryys on osa sitä.
Nöyryydellä saa ilmeisesti sun kaltaisen miehen? Ihan hyvä vinkki pitää mielessä, kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on ylivoimaisesti paras keino lisätä haluttavuutta.
Jos ylipainoa on paljon, jää paljon roikkuvaa ihoa ja kasvot voivat muuttua 20-30 vuotta vanhemmiksi. Jo 10 kg painonpudotus saa aikaan samaa, mutta pienemmässä mittakaavassa. Ei sitä turhaan puhuta Ozempic-kasvoista eli kasvoista, jotka roikkuvat. Sama tietysti tapahtuu rinnoillekin.
Terveyden takia kannattaa laihduttaa, mutta haluttavuutta se ei useinkaan lisää, kun puhutaan keski-ikäisistä. Monesti päinvastoin, kun alkaa näyttää vanhukselta. Tapasin kerran tuttavan, joka oli laihtunut runsaasti, pienestä ylipainosta normaalipainon alarajalle. Hän näytti yli 70-vuotiaalta, ikää 50. En tunnistanut lainkaan. Ei onneksi sairauden takia laihtunut, vaan ihan omasta tahdostaan.
En pidä kovin hyvänä neuvona sitä, että käsketään laihtumaan. Taustalla on ilmiselvä tietämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamasi perusteella suurin syy on varmasti tuo ylipaino. Se että etsit isoa miestä ei tarkoita että miehet etsisivät isoa naista. Toinen on varmasti tuo ikä. Hyvät miehet viedään viimestään kolmikymppisinä, tietenkin on niitä hyviä eronneita mutta noin pääsääntöisesti.
Paska puhetta! Miehet vain pelkäävät lähestyä noin upeaa naista! Ollaan niin kovia, mutta sitten tosi paikassa menee pupu pöksyyn!
En tiedä miksi nämä naiset aina kuvittelevat tietävän mitä miehen päässä liikkuu. Ei kannata kysyä kalalta kalastus neuvoja. En ole vielä miestä tavannut joka naista pelkäisi. Miksi sitten miehet eivät pelkää kauniita hyvässä kunnossa olevia naisia?
Olen eri, mutta näissä neuvoissa huomaa senkin, että osa miehistä ei yhtään osaa asettua muiden kuin omaan näkökulmaansa ja kuvittelevat jokaisen muunkin miehen olevan samanlaisia kuin itse ovat. Naisillakin on hölmöjä neuvoja, mutta he sentään tietävät, että miehiä on erilaisia. Se joka haluaa laihan alle kaksikymppinen nöyrän naisen, vaikka itse on viisikymppinen, ei ole koskaan ollut suosittu mies. Paitsi ehkä jossain narkkareiden joukossa, tosin sielläkin suosio voi perustua vain ilmaisiin huumeisiin, jota tuollaiselta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin miten ihmeessä pitäisi olla nöyrä? Minusta parisuhde on kahden kauppa, molemmat saa kunnioittaa toisiaan.
Ap
Ei tarvitse olla nöyrä jos et halua mutta jos kysyt mikä saa sinut näyttämään seksikkäältä miesten silmissä niin se on feminiinisyys ja nöyryys on osa sitä.
Olipas taas huono neuvo. Olen kaikkea muuta kuin nöyrä, mutta ollut aina todella suosittu.
Miehet pitävät itsevarmoista naisista, ne kaikkein laadukkaimmat nimittäin.
... jonka takia sinut on jätetty, kuinka monta kertaa?
AP, katso että sääret ja reidet on hyvin hoidetut. Tänä kesänä opin että naiset ihaa maalaakin niitä jollain tökötillä. Sitten vaan mahdollisimman lyhyt mekko ja baaritiskille. Jos ei miehet lähesty niin jotain on juomavedessä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olipas taas huono neuvo. Olen kaikkea muuta kuin nöyrä, mutta ollut aina todella suosittu.
... jonka takia sinut on jätetty, kuinka monta kertaa?
Ei kertaakaan. Olen itse jättänyt kahdesti, kolmannen miehen kanssa olen hyvin pitkässä avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamasi perusteella suurin syy on varmasti tuo ylipaino. Se että etsit isoa miestä ei tarkoita että miehet etsisivät isoa naista. Toinen on varmasti tuo ikä. Hyvät miehet viedään viimestään kolmikymppisinä, tietenkin on niitä hyviä eronneita mutta noin pääsääntöisesti.
Paska puhetta! Miehet vain pelkäävät lähestyä noin upeaa naista! Ollaan niin kovia, mutta sitten tosi paikassa menee pupu pöksyyn!
Tämä. Olet varmasti kiinnostava ja haluttava sellaisena kuin nyt olet. Kuulostaa vain ettet itse ihan usko sitä.
Itsevarmuus vetää puoleensa sinulle oikean miehen kun sen aika.
Kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Se tietysti selvä homma.
Älä tuomitse keskusteluissa, miestä, tai jotain ulkopuolisia. Pidä keskustelut keveänä. Kerro kuinka pidät kesästä, miehistä kesäisissä asuissa ja yritä löytää miehen ulkonäöstä jotain uskottavasti kehuttavaa. Älä myöskään ääneen esitä suuria toiveita miehelle, vaikka sellaista toivot, ainakaan ennen kuin olette sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Se tietysti selvä homma.
Minä kuulun ehdottomaan parhaimmistoon mutta silti olen pariton. - M1957
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin haluaisit olla seksikäs? Niin että teet vaikutuksen miehiin, jotta he kiinnostuvat sinusta, vai niin että kiinnostunut mies alkaa ajattelemaan sinusta seksuaalisesti?
Miksi alapeukku? Tuon kun tietäisi olisi helpompi auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin haluaisit olla seksikäs? Niin että teet vaikutuksen miehiin, jotta he kiinnostuvat sinusta, vai niin että kiinnostunut mies alkaa ajattelemaan sinusta seksuaalisesti?
Naisen kiinnostuttava miehestä jos meinaa hyvän miehen saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää tehdä nuo molemmat, muuten homma jää kaveruudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen ei ole kavereita. Sehän nyt täysin selvä homma .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen ei ole kavereita. Sehän nyt täysin selvä homma .
Moni nainen jää frendzonelle, haluamattaan. Tuolloin apuna olisi herättää miehen mielenkiinto eroottisesti.